Växjö: Säljchef/Teamleader till Växjö sökes

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljchef/Teamleader till Växjö sökes i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-03-25 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag en ny, viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Vi gasar på och planerar att starta flera nya team under början av 2022 och göra året till ett riktigt framgångsrikt år, vill du vara en del av resan?

Du är en person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Den person som visat att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En säljchef/teamleader är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat.


Vet du med Dig att det är Dig som vi kommer behöva ha med för att fortsätta vårt byggande och vår expandering? Hör av Dig direkt till oss så kanske Du är en av dem vi kallar in till en personlig intervju!



Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter
- Chansen att utveckla ett eget dreamteam
- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak

- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort. Vår resetävling som vi hoppas kunna njuta av 2022 igen tex.
- Teamevents varje månad

- Intern vidareutbildning i försäljning och ledarskap



Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.



Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.
- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.
- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.
- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.
- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.
- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.




Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.

Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Säljledare

Nedan visas andra jobb i Växjö som Säljledare.

Säljchef i Växjö!

Läs mer Mar 5
Svenska Trygghetslösningar AB söker efter en person som har vässat sina försäljningskunskaper och är redo lära upp andra till att bli nya stjärnsäljare. Är det så att du söker efter något nytt och vill hamna på en fantastisk arbetsplats med drivna kollegor så har du hittat rätt!


Nu är det dags för ditt nästa steg i karriären! Är du vår nästa Säljchef?


Som Säljchef kommer du att coacha, stötta och följa upp Teamets fältsäljare. Det kommer att vara din uppgift att teamet, såväl som individerna, utvecklas och presterar på topp utefter förmåga. I tjänsten ingår även planering, rapportering, budgetansvar. Detta är en operativ tjänst där du förväntas vara med och sälja och föregå med gott exempel.


Det vi erbjuder är:


Tjänstebil
Ett omväxlande och roligt arbete
Fast lön + hög provision utan tak
Möjlighet till utveckling inom ett spännande företag
Vara en del i en bransch under ständig utveckling
Fast lön 20 000 kr / mån. plus attraktiv provisionsstege.



Vi söker dig som har:


Tidigare arbetslivserfarenhet från fältförsäljning till privatpersoner och känner att det är dags för nästa steg i karriären.
Tidigare erfarenheter av fältförsäljning med resultat.
B-körkort
Dokumenterad erfarenhet av ledarskap, men viktigast är förstås att du besitter rätt ledaregenskaper.
Du som person drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo.



Du har förmågan att inspirera dina medarbetare och coacha dem till att utvecklas och förbättras. Vi erbjuder dig ett företag där fokus ligger på kvalité, tillväxt, kreativitet och motivation. Vi ger dig möjligheten att ingå i en företagskultur präglad av stark entreprenörsanda, dynamisk atmosfär och fantastiska utvecklingsmöjligheter. Genom ett kreativt förhållningssätt till ledarskap har du möjlighet att föra verksamheten till nästa nivå!


Du är välkommen att kontakta oss via HR@stl.nu om du har några frågor om tjänsten.


Urval sker löpande! så skicka in din ansökan redan idag så blir du kontaktad inom kort.


Välkommen att bli en del av en fantastisk arbetsplats med många möjligheter!

Ansök nu

Affärsutvecklare med fokus på nykundsbearbetning till Creon!

Läs mer Mar 12
Creon ser ljust på framtiden och är redo för nästa steg. För att expandera inom våra båda affärsområden Action Marketing och Profile Store vill vi växa med en hungrig, erfaren och taktisk Affärsutvecklare med fokus på marknads- och nykundsbearbetning.
 
Är du en driven affärsutvecklare som brinner för att skapa nya långsiktiga affärsrelationer? Vill du tillhöra ett sammansvetsat och innovativt team av spetskompetenser som arbetar i en internationell miljö? Då vill vi att du fortsätter att läsa! 


Creon riktar sig primärt till stora organisationer som är verksamma på en spridd geografisk marknad. Våra målgrupper och huvudsakliga kundkontakter finns inom marknad, kommunikation och employer branding.
Kunderna är välkända varumärken och börsnoterade bolag inom flera olika branscher. Creon utvecklar kundunika sortiment av produktmedia för att lyfta deras varumärken internt och externt. Från vårt huvudkontor och lager i Växjö distribuerar vi sortimenten till 116 länder världen över. Vi glänser inom produktutveckling, design och logistik och kan allt däremellan – och vi är övertygade om att vi behövs hos fler. Därför vill vi träffa dig! 

 
Som Affärsutvecklare kommer du att skapa nya affärer genom att proaktivt och långsiktigt bygga relationer och hitta affärsmöjligheter. Arbetet har ett brett scope och du förväntas kunna jobba strategiskt, taktiskt och operativt med att segmentera, kartlägga och identifiera vilka affärsmöjligheter som är rätt för bolaget och genomföra aktiviteter för att inleda dessa samarbeten.
Rollen är ny hos oss, och du får chansen att vara med och forma den.
Som organisation har Creon korta beslutsvägar och stor tillit till sina 25 medarbetare. 
I din roll kommer du ansvara för och driva arbetet med att identifiera och etablera relationer med nya kontakter. Vi ser gärna att du har en proaktiv och lösningsinriktad inställning. Ditt fokus ligger på att skapa värde för kunderna genom att förstå deras behov och erbjuda våra värdeskapande och hållbara lösningar. Du är ambitiös och har förmågan att på ett förtroendefullt sätt förmedla ideér och värden. Du är bekväm och lyhörd i dialogen med beslutsfattare och avslappnad när du håller i presentationer. 

 
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Skapa och implementera strategier för nykundsbearbetning
Identifiera och analysera potentiella kundsegment
Leda arbete med upphandlingar
Proaktiv prospektering
Kundpresentationer och förhandlingar
Bygga och underhålla affärsrelationer
Projektleda arbetet gällande presentationer och annan kommunikation

 
Vi vill att du har erfarenhet av B2B försäljning och/eller marknadsföring där du arbetat med nykundsbearbetning. Du har även en god förmåga att kommunicera affärsmässigt på svenska och engelska i tal och skrift, samt en proaktiv, initiativrik och självgående inställning.
Du bör också ha en förmåga att sätta dig in i komplexa affärer och strukturer. Du trivs i utåtriktade roller samtidigt som du är en lagspelare.


Vi erbjuder dig en anställning i ett tryggt och stabilt företag. Du kommer till ett härligt gäng bestående av 25 kreativa och engagerade kollegor där vi hjälper varandra att lyckas och har riktigt roligt tillsammans på vägen.
 
Om oss
Creon är ett av Nordens ledande företag inom produktmedia och vi producerar allt från arbetskläder till globala merchandiseshoppar. Det som gör oss unika är vår kombination av ett modernt profilföretag och en vass reklambyrå. Vår drivkraft är att hitta nya sätt att öka värdet av produktmedia och vi hjälper våra kunder med allt från employer branding och varumärkesutveckling till social media och content marketing genom våra produkter. Huvudkontoret ligger i Växjö och härifrån distribuerar vi våra produkter och tjänster till över 100 länder. www.creon.se.
 
Din ansökan
Vi arbetar löpande med urval intervjuer. Tveka därför inte med att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Första intervjun kommer att vara tillsammans med ansvarig rekryteringskonsult Eleonor Tykesson på OnePartnerGroup. I nästa steg kommer intervjuer att ske på plats hos Creon där du får träffa VD och rekryterande chef. 
Detta är en direktanställning hos Creon. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Eleonor Tykeson d på telefonnummer 0470-34 98 78 eller mail eleonor.tykesson@onepartnergroup.se.

Ansök nu

Affärsutvecklare med fokus på nykundsbearbetning till Creon!

Läs mer Feb 26
Creon ser ljust på framtiden och är redo för nästa steg. För att expandera inom våra båda affärsområden Action Marketing och Profile Store vill vi växa med en hungrig, erfaren och taktisk Affärsutvecklare med fokus på marknads- och nykundsbearbetning.
 
Är du en driven affärsutvecklare som brinner för att skapa nya långsiktiga affärsrelationer? Vill du tillhöra ett sammansvetsat och innovativt team av spetskompetenser som arbetar i en internationell miljö? Då vill vi att du fortsätter att läsa! 


Creon riktar sig primärt till stora organisationer som är verksamma på en spridd geografisk marknad. Våra målgrupper och huvudsakliga kundkontakter finns inom marknad, kommunikation och employer branding.
Kunderna är välkända varumärken och börsnoterade bolag inom flera olika branscher. Creon utvecklar kundunika sortiment av produktmedia för att lyfta deras varumärken internt och externt. Från vårt huvudkontor och lager i Växjö distribuerar vi sortimenten till 116 länder världen över. Vi glänser inom produktutveckling, design och logistik och kan allt däremellan – och vi är övertygade om att vi behövs hos fler. Därför vill vi träffa dig! 

 
Som Affärsutvecklare kommer du att skapa nya affärer genom att proaktivt och långsiktigt bygga relationer och hitta affärsmöjligheter. Arbetet har ett brett scope och du förväntas kunna jobba strategiskt, taktiskt och operativt med att segmentera, kartlägga och identifiera vilka affärsmöjligheter som är rätt för bolaget och genomföra aktiviteter för att inleda dessa samarbeten.
Rollen är ny hos oss, och du får chansen att vara med och forma den.
Som organisation har Creon korta beslutsvägar och stor tillit till sina 25 medarbetare. 
I din roll kommer du ansvara för och driva arbetet med att identifiera och etablera relationer med nya kontakter. Vi ser gärna att du har en proaktiv och lösningsinriktad inställning. Ditt fokus ligger på att skapa värde för kunderna genom att förstå deras behov och erbjuda våra värdeskapande och hållbara lösningar. Du är ambitiös och har förmågan att på ett förtroendefullt sätt förmedla ideér och värden. Du är bekväm och lyhörd i dialogen med beslutsfattare och avslappnad när du håller i presentationer. 

 
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Skapa och implementera strategier för nykundsbearbetning
Identifiera och analysera potentiella kundsegment
Leda arbete med upphandlingar
Proaktiv prospektering
Kundpresentationer och förhandlingar
Bygga och underhålla affärsrelationer
Projektleda arbetet gällande presentationer och annan kommunikation

 
Vi vill att du har erfarenhet av B2B försäljning och/eller marknadsföring där du arbetat med nykundsbearbetning. Du har även en god förmåga att kommunicera affärsmässigt på svenska och engelska i tal och skrift, samt en proaktiv, initiativrik och självgående inställning.
Du bör också ha en förmåga att sätta dig in i komplexa affärer och strukturer. Du trivs i utåtriktade roller samtidigt som du är en lagspelare.


Vi erbjuder dig en anställning i ett tryggt och stabilt företag. Du kommer till ett härligt gäng bestående av 25 kreativa och engagerade kollegor där vi hjälper varandra att lyckas och har riktigt roligt tillsammans på vägen.
 
Om oss
Creon är ett av Nordens ledande företag inom produktmedia och vi producerar allt från arbetskläder till globala merchandiseshoppar. Det som gör oss unika är vår kombination av ett modernt profilföretag och en vass reklambyrå. Vår drivkraft är att hitta nya sätt att öka värdet av produktmedia och vi hjälper våra kunder med allt från employer branding och varumärkesutveckling till social media och content marketing genom våra produkter. Huvudkontoret ligger i Växjö och härifrån distribuerar vi våra produkter och tjänster till över 100 länder. www.creon.se.
 
Din ansökan
Vi arbetar löpande med urval intervjuer. Tveka därför inte med att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Första intervjun kommer att vara tillsammans med ansvarig rekryteringskonsult Carolina Sköld på OnePartnerGroup. I nästa steg kommer intervjuer att ske på plats hos Creon där du får träffa VD och rekryterande chef. 
Detta är en direktanställning hos Creon. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Carolina Sköld på telefonnummer 0470-34 98 75 eller mail carolina.skold@onepartnergroup.se.

Ansök nu

Affärsutvecklare med fokus på nykundsbearbetning till Creon!

Läs mer Jan 22
Creon ser ljust på framtiden och är redo för nästa steg. För att expandera inom våra båda affärsområden Action Marketing och Profile Store vill vi växa med en hungrig, erfaren och taktisk Affärsutvecklare med fokus på marknads- och nykundsbearbetning.
 
Är du en driven affärsutvecklare som brinner för att skapa nya långsiktiga affärsrelationer? Vill du tillhöra ett sammansvetsat och innovativt team av spetskompetenser som arbetar i en internationell miljö? Då vill vi att du fortsätter att läsa! 


Creon riktar sig primärt till stora organisationer som är verksamma på en spridd geografisk marknad. Våra målgrupper och huvudsakliga kundkontakter finns inom marknad, kommunikation och employer branding.
Kunderna är välkända varumärken och börsnoterade bolag inom flera olika branscher. Creon utvecklar kundunika sortiment av produktmedia för att lyfta deras varumärken internt och externt. Från vårt huvudkontor och lager i Växjö distribuerar vi sortimenten till 116 länder världen över. Vi glänser inom produktutveckling, design och logistik och kan allt däremellan – och vi är övertygade om att vi behövs hos fler. Därför vill vi träffa dig! 

 
Som Affärsutvecklare kommer du att skapa nya affärer genom att proaktivt och långsiktigt bygga relationer och hitta affärsmöjligheter. Arbetet har ett brett scope och du förväntas kunna jobba strategiskt, taktiskt och operativt med att segmentera, kartlägga och identifiera vilka affärsmöjligheter som är rätt för bolaget och genomföra aktiviteter för att inleda dessa samarbeten.
Rollen är ny hos oss, och du får chansen att vara med och forma den.
Som organisation har Creon korta beslutsvägar och stor tillit till sina 25 medarbetare. 
I din roll kommer du ansvara för och driva arbetet med att identifiera och etablera relationer med nya kontakter. Vi ser gärna att du har en proaktiv och lösningsinriktad inställning. Ditt fokus ligger på att skapa värde för kunderna genom att förstå deras behov och erbjuda våra värdeskapande och hållbara lösningar. Du är ambitiös och har förmågan att på ett förtroendefullt sätt förmedla ideér och värden. Du är bekväm och lyhörd i dialogen med beslutsfattare och avslappnad när du håller i presentationer. 

 
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Skapa och implementera strategier för nykundsbearbetning
Identifiera och analysera potentiella kundsegment
Leda arbete med upphandlingar
Proaktiv prospektering
Kundpresentationer och förhandlingar
Bygga och underhålla affärsrelationer
Projektleda arbetet gällande presentationer och annan kommunikation

 
Vi vill att du har erfarenhet av B2B försäljning och/eller marknadsföring där du arbetat med nykundsbearbetning. Du har även en god förmåga att kommunicera affärsmässigt på Svenska och Engelska i tal och skrift, samt en proaktiv, initiativrik och självgående inställning.
Du bör också ha en förmåga att sätta dig in i komplexa affärer och strukturer. Du trivs i utåtriktade roller samtidigt som du är en lagspelare.


Vi erbjuder dig en anställning i ett tryggt och stabilt företag. Du kommer till ett härligt gäng bestående av 25 kreativa och engagerade kollegor där vi hjälper varandra att lyckas och har riktigt roligt tillsammans på vägen.
 
Om oss
Creon är ett av Nordens ledande företag inom produktmedia och vi producerar allt från arbetskläder till globala merchandiseshoppar. Det som gör oss unika är vår kombination av ett modernt profilföretag och en vass reklambyrå. Vår drivkraft är att hitta nya sätt att öka värdet av produktmedia och vi hjälper våra kunder med allt från employer branding och varumärkesutveckling till social media och content marketing genom våra produkter. Huvudkontoret ligger i Växjö och härifrån distribuerar vi våra produkter och tjänster till över 100 länder. www.creon.se.
 
Din ansökan
Vi arbetar löpande med urval intervjuer. Tveka därför inte med att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Första intervjun kommer att vara tillsammans med ansvarig rekryteringskonsult Carolina Sköld på OnePartnerGroup. I nästa steg kommer intervjuer att ske på plats hos Creon där du får träffa VD och rekryterande chef. 
Detta är en direktanställning hos Creon. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Carolina Sköld på telefonnummer 0470-34 98 75 eller mail carolina.skold@onepartnergroup.se.

Ansök nu

Säljchef i Växjö!

Läs mer Nov 22
Svenska Trygghetslösningar AB söker efter en person som har vässat sina försäljningskunskaper och är redo lära upp andra till att bli nya stjärnsäljare. Är det så att du söker efter något nytt och vill hamna på en fantastisk arbetsplats med drivna kollegor så har du hittat rätt!


Nu är det dags för ditt nästa steg i karriären! Är du vår nästa Säljchef?


Som Säljchef kommer du att coacha, stötta och följa upp Teamets fältsäljare. Det kommer att vara din uppgift att teamet, såväl som individerna, utvecklas och presterar på topp utefter förmåga. I tjänsten ingår även planering, rapportering, budgetansvar. Detta är en operativ tjänst där du förväntas vara med och sälja och föregå med gott exempel.


Det vi erbjuder är:


Tjänstebil
Ett omväxlande och roligt arbete
Fast lön + hög provision utan tak
Möjlighet till utveckling inom ett spännande företag
Vara en del i en bransch under ständig utveckling
Fast lön 20 000 kr / mån. plus attraktiv provisionsstege.



Vi söker dig som har:


Tidigare arbetslivserfarenhet från fältförsäljning till privatpersoner och känner att det är dags för nästa steg i karriären.
Tidigare erfarenheter av fältförsäljning med resultat.
B-körkort
Dokumenterad erfarenhet av ledarskap, men viktigast är förstås att du besitter rätt ledaregenskaper.
Du som person drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo.



Du har förmågan att inspirera dina medarbetare och coacha dem till att utvecklas och förbättras. Vi erbjuder dig ett företag där fokus ligger på kvalité, tillväxt, kreativitet och motivation. Vi ger dig möjligheten att ingå i en företagskultur präglad av stark entreprenörsanda, dynamisk atmosfär och fantastiska utvecklingsmöjligheter. Genom ett kreativt förhållningssätt till ledarskap har du möjlighet att föra verksamheten till nästa nivå!


Du är välkommen att kontakta oss via HR@stl.nu om du har några frågor om tjänsten.


Urval sker löpande! så skicka in din ansökan redan idag så blir du kontaktad inom kort.


Välkommen att bli en del av en fantastisk arbetsplats med många möjligheter!

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Garda Alarm AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Garda Alarm AB .

Duktig säljare sökes för att bli filialchef!

Teamledare
Läs mer Okt 3
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag ännu en viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Nyfiken på hur det är att arbeta hos oss?

Kolla in länken: https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Säljchef sökes!

Teamledare
Läs mer Sep 8
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag ännu en viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Nyfiken på hur det är att arbeta hos oss?

Kolla in länken: https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Duktig säljare sökes för att bli filialchef!

Teamledare
Läs mer Jun 16
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag en ny, viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Nyfiken på hur det är att arbeta hos oss?

Kolla in länken: https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Duktig säljare sökes för att bli filialchef!

Teamledare
Läs mer Mar 24
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag en ny, viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Nyfiken på hur det är att arbeta hos oss?

Kolla in länken: https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Duktig säljare sökes för att bli filialchef!

Teamledare
Läs mer Feb 27
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag en ny, viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Nyfiken på hur det är att arbeta hos oss?

Kolla in länken: https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Duktig säljare sökes för att bli filialchef!

Hemförsäljare
Läs mer Jan 20
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag en ny, viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Nyfiken på hur det är att arbeta hos oss?

Kolla in länken: https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu