Växjö: Marknadssäljare till Alvesta SK

Hitta ansökningsinfo om jobbet Marknadssäljare till Alvesta SK i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-04-04 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi flera nya säljare!
Är du en lösningsfokuserad person som är på jakt efter ett jobb där du får utveckla ditt intresse för försäljning? Vi söker just nu en proaktiv företagssäljare till vår hockey verksamhet i Alvesta SK. Här finns goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll och du kommer att ha stor frihet i ditt dagliga arbete. Låter det intressant? Sök tjänsten redan idag!
Vad går jobbet som säljare ut på?
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att arbeta med försäljning mot nya kunder och hålla workshops och demonstrationer över telefon. Dessutom kommer du att rapportera försäljningssiffror till försäljningschefen och ledningen, vara delaktig i att skapa evenemang som ökar försäljningen som till exempel event och andra kundaktiviteter. Du kommer att tillhöra ett trevligt gäng som är sociala och drivna som gillar att ha kul tillsammans både under och efter arbetstid!
Mer detaljerat kommer du att
Hålla i kundträffar
Söka upp och kontakta företag
Följa upp leads
Boka in möten
Ha regelbundna avstämningar med kunder

Den vi söker
I den här rollen lägger vi stor vikt vid din personlighet och söker därför dig som är social, engagerad och prestigelös. För att lyckas med arbetet krävs det också att du är självgående i ditt sätt att jobba.
Vi ser gärna att du
Har tidigare erfarenhet av försäljning
Har lätt för att hantera olika typer av människor
Har goda kunskaper i Microsoft Office

Vi ser det som meriterande om du
Har tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning eller service
Har B-körkort
Har erfarenhet av att arrangera kundevenemang.

Anställningens omfattning
Anställningsform: provision
Inkom med din ansökan tillsammans med CV och personligt brev. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Tomas Bergstrand på telefon 070-554 39 44.
Urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Eventsäljare/Eventförsäljare

Nedan visas andra jobb i Växjö som Eventsäljare/Eventförsäljare.

Jobba Som Festsäljare

Läs mer Apr 23
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Kaminsäljare - Växjö

Läs mer Apr 25
Nytt
Utveckla din karriär med oss - Låt naturens stora tillgång på energi värma upp hemmet och bli en del av dengröna framtiden hos Nya Energihem!
Är du redo för en spännande utmaning och vill bidra till att vår planet blir en bättre plats?Som kaminsäljare har du möjligheten att inte bara skapa en mysig atmosfär utan också bidra till en mer miljövänlig och hållbar vardag. Ta steget in i en bransch där varje eld kan vara en symbol för både komfort och ansvar gentemot vår planet! Go back to basics - låt naturens stora tillgång på energi värma upp ditt hem.
Hos Nya Energihemvälkomnar vi alla, från erfarna säljare till de som är nyfikna på en karriär inom försäljning. Vi erbjuder en unik möjlighet att sälja energibesparande lösningar för privata hushåll, såsom vedkaminer, fönsterbyten, solenergisystem, batterilagringssystem och luftvärmepumpar.Låter det intressant?Varför ska duvälja oss?
Utbildningspaket - Genom vår säljutbildning får du tillgång till ett brettkursutbud varvat med undervisning ochindividuell coaching som skaparförutsättningar för att bli nästa toppsäljare,oavsett din tidigare erfarenhet
Miljövänliga produkter: Varje försäljning bidrar till en grönare planet
Flexibla arbetstider: Vi värderar din frihet och erbjuder flexibla arbetstider
Generös provision: Vår provisionsstruktur är utformad för att generöst belöna ditt engagemang och framgång
Personlig utveckling - Kontinuerlig kompetensutveckling viavår säljakademi och storamöjligheter att påverka och göra karriär i ett snabbväxande tillväxtföretag

Om uppdragetÄr du en driven och engagerad relationsskapare som motiveras av att bidra till en mer hållbar och miljövänlig vardag?Delar du visionen om att ha branschens nöjdaste kunder?Bra, då har du hamnat rätt!
Tillsammans med dina kollegorkommer du att få chansen attarbeta i en bransch med stor tillväxt och representera hög kvalitativa produkter.Samtidigt som du får möjligheten att hjälpa våra kunder att välja en kostnadseffektiv, trygg och hållbar uppvärmningskälla på den osäkra elmarknaden.
Som kaminsäljare kommer du genom personliga besök atterbjuda skräddarsydda montagelösningar utifrån kundens behov för att minska energiförbrukningen och sparaenergi. Tillsammans med kunden planerar du installationen, placering av kaminen samt dragning av skorstensrör.Samtidigt beräknar du besparingarna kunden gör i förhållande till investeringen.Du kommer att jobba med hela säljprocessen, från marknadsföring och försäljning till att skriva avtal. Därefter tar kollegorna på montage över.
Att jobba som kaminsäljare erbjuder en unik möjlighet att vara en del av något mer än bara försäljning. Genom att sälja kaminer ger du människor möjligheten att skapa en mysig och hemtrevlig miljö samtidigt som du kan fokusera på att erbjuda lösningar som är mer energieffektiva, hållbara och miljövänliga.
Är du vår nya kollega?För att lyckas i rollen ser vi att du har följande:
B-körkort
Minst 2 års arbetslivserfarenhet
Vana av att arbeta med digitala verktyg och system
God förmåga att kommunicera på svenska i tal då rollen innebär mycket kundkontakter

Om du tidigare arbetat inom försäljning, praktiska hantverksyrken, service eller i en bransch där du arbetat med människor ser vi det som meriterande.
Som person är du driven och ser möjligheter istället för hinder. Du tycker om att bygga relationer och har lätt för att ta kontakt med nya människor. Vidare har du även en god samarbetsförmågasamtidigt som du är självgående. För oss är din arbetslivserfarenhet inte det viktigaste, utan vi kommer att lägga stor vikt vid din vilja att utvecklas.
Ditt Framgångsschema
Starta med utbildning: Du kommer att få tillgång till vår säljakademi somger dig en djupgående förståelse för våra produkter och försäljningstekniker. Säljutbildningen pågår under ditt första år och är indelad i olika teman och steg.
Fältarbete: Använd dina nya kunskaper i praktiken och möt kunder
Kontinuerlig utveckling: För att du ska fortsätta att växa som säljare får du regelbundet stöd genom vidareutbildningar ochpersonlig coaching

FörmånerVill du vara med och göra skillnad? Då är du varmt välkommen till oss!
På Nya Energihem tar vi hand om varandra och våra kunder för vi vet att vår vikigaste resurs är medarbetarna. Hos oss får du:
Tjänstebil
Generös provisionsstruktur utan tak
Friskvårdsbidrag
Tjänstepension
Kontinuerlig kompetensutveckling ochutbildning
Goda karriärmöjligheter

Vi tycker om att ses och flera gånger om året samlas vi för våra gemensamma gruppveckor där vi utvecklar både varandra och bolaget.Kan vi vara din nästa arbetsplats?
AnsökanSkicka gärna in din ansökan redan idag då urval och intervjuer kommer ske löpande under ansökningstiden och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen 2024-05-19. Om du har frågor om tjänsten får du gärna kontakta Jens Brismo på070-960 50 15 eller jens.brismo@energihem.com.
Om ossNya Energihem Norden AB är ett tillväxtföretag med lång erfarenhet från branschen. Vi är specialisterpå hållbara energilösningar så som solceller, kaminer, fönster och dörrar. Med fokus på miljövänlighet, ekonomi och kvalitet erbjuder vi helhetslösningarfrån förstudie till färdig installation, för att skapa trygga och pålitliga lösningar för våra kunder.
Idag är vi en av Sveriges främsta leverantörer av energibesparande helhetslösningar och vår målsättning är att ta första platsen tillsammans med Sveriges bästa säljkår och branschens nöjdaste kunder.

Ansök nu

Jobba Som Festsäljare

Läs mer Apr 19
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Som Festsäljare

Läs mer Apr 17
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Som Festsäljare

Läs mer Apr 15
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från VXOjobb HB

Nedan visas andra jobb i Växjö från VXOjobb HB .

Eventpersonal till Adamaswear AB

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Mar 6
Vi söker dig som är intresserad av att representera & sälja våra produkter på diverse event runt om i Sverige, mestadels fotbollscuper och liknande event.
Vi ser gärna att du är serviceinriktad och har lätt att hantera snabba kontakter då vi ofta är välbesökta och mycket folk på besök samtidigt.
Vår målgrupp är främst fotbollsspelare i alla åldrar, men även andra träningsformer, så vi ser gärna att du har intresse i någon form av träning.
Fortsatt ser vi att du är flexibel och kan ta egna beslut vid behov
Vad erbjuder vi
Du får en komplett utbildning kopplat till vårt sortiment och upplägg.
Vi erbjuder ett kul och spännande koncept där ersättnings utgår efter utfört event samt så står vi för transport & logi vid behov.
Vi är alltid minst 2 personer på varje event, så du har alltid en kollega med dig.
Eventen infaller i största utsträckning på helger under vår, sommar & tidig höst.
Krav:
B-körkort
Svenska i tal & skrift

Låter det intressant?
Varm välkommen med din ansökan senast 5 april

Ansök nu

Ekonomi- och administrativ chef till Regionteatern

Ekonomichef
Läs mer Mar 15
Regionteatern Blekinge Kronoberg är en scenkonstinstitution för två regioner. Regionteatern har som uppdrag att producera, arrangera och stimulera scenkonst för barn, unga och vuxna. Verksamheten omfattar egen produktion, samproduktion, pedagogisk verksamhet, residens, gästspel och turnerande verksamhet.
Regionteatern är ett aktiebolag som ägs av Region Kronoberg, Region Blekinge och Växjö kommun. Teatern har sina repetitionslokaler, ateljéer, verkstäder och administration i Växjö.
Regionteaterns verksamhet omfattar teater, dans och olika evenemang på turné i skolor, bygdegårdar och på andra typer av scener, främst i Kronoberg och Blekinge, samt på de egna scenerna i Växjö och i Karlshamn.
Regionteatern Blekinge Kronoberg söker ekonomi- och administrativ chef
Vill du ha ett brett och omväxlande arbete? Är du en erfaren ekonom med goda ledaregenskaper? Då kan du vara den vi söker som ny ekonomi- och administrativ chef till Regionteatern Blekinge Kronoberg.
Som ekonomi- och administrativ chef leder du ekonomiarbetet och administrationen på Regionteatern och det omfattar även personalansvar för avdelningens medarbetare. Du ansvarar för och framställer budgetunderlag, budgetprognoser samt ekonomisk rapportering, bedömning och analys. Du samordnar delårsrapporter och årsredovisning i sin helhet. I rollen ingår även ansvaret för lönehantering i alla dess delar, såsom pensionsrapporter och olika kollektivavtalade ersättningar och rapporter. Du har en aktiv roll i ledningsgruppen och du fungerar som stöd till VD och chefer, samt ansvarar för att planera, driva och utveckla Regionteaterns ekonomi och verksamhetsstyrning.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Avdelningschef för ekonomiavdelningen vilket innebär personalansvar för medarbetare på avdelningen bland annat kring arbetsmiljö och medarbetar- och lönesamtal.
Övergripande ansvar för redovisning, bokföring, ekonomiska rapporter, årsbokslut och deklaration.
Ansvara för lönehanteringens samtliga delar, allt från tidredovisningssystem till rapporteringar till olika myndigheter.
Ansvarig tillsammans med VD för framtagning av budgetförslag till styrelsen.
Ekonomiska redovisningar till bland annat teaterns ägare och till Statens kulturråd.
Hantera bankkontakter, bland annat gällande placeringar utifrån givna ramdokument.
Administrera och upphandla företags- och fastighetsförsäkringar.
Ansvarig för avtal och upprättande av kontrakt med regissörer, scenografer, kompositörer m.fl. upphovsberättigade personalkategorier samt personer på F-skatt.
I övrigt förekommande arbetsuppgifter som är kopplade till tjänsten och verksamheten.

Kvalifikationer – vi söker dig med:
Civilekonomexamen eller motsvarande och minst fem års erfarenhet.
Dokumenterad erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete samt arbete på högre chefsnivå, gärna inom
politiskt styrd verksamhet.
Erfarenhet och förmåga att som chef och ledare arbeta med utvecklings- och förändringsarbete.
Erfarenhet och kunskap av att tillämpa kollektivavtal och grundläggande arbetsrätt.
Meriterande är att du har erfarenhet av finans- och bolagsfrågor inom offentlig verksamhet.
Goda kunskaper i Office, framför allt Excel.
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Personliga egenskaper:
Strukturerad, ansvarstagande och noggrann med förmåga att hantera komplexa frågor.
God pedagogisk förmåga att kunna förklara ekonomi för icke ekonomer.
Som chef är du prestigelös och kommunikativ och har ett inkluderande ledarskap.

Anställningsform:
Tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Tillträde enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag är den 17 mars 2024.
Vi tillämpar löpande rekrytering så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan om du är intresserad av tjänsten.
För information om tjänsten kontakta VD Niklas Borefors, mail niklas.borefors@regionteatern.se eller HR-chef Linda Abrahamsson, tel 0470-700509.
Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.

Ansök nu

Redovisningsansvarig till Venture Design

Redovisningschef
Läs mer Jan 22
Venture Design verkar som grossister av ute -och inomhusmöbler. Företaget grundades i sin nuvarande form under 2014 och hade 2022 en omsättning på 368 MSEK. Idag har vi över 200 återförsäljare runt om i hela Skandinavium och ca 20 länder till, runt om i Europa, såväl klassiska möbelbutiker som onlinebaserade företag. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra produkter ur ett hållbarhets- och miljövänligt-perspektiv. Ett företagande som bland annat tydligt genomsyras av nytänkande, där vi själva både designar, utvecklar, marknadsför och distribuerar möbler med skandinavisk stil och hög prisvärdhet. Vårt svenska kontor är placerat i Växjö, vårt kinesiska kontor finns i Guangzhou och lagerverksamheten bedrivs från Knäred.
Gasellvinnare 2021, gasellföretag 2022 och 2023 i Kronobergs län.
I rollen som Redovisningsansvarig har du det övergripande ansvaret för vår redovisning- och bokslutsprocess.
Vi söker dig som trivs i en flexibel organisation med högt i tak. Hos Venture Design kommer du ha en omväxlande och utmanande vardag. Då företaget växer snabbt finns oändliga möjligheter att sätta egen prägel på hur processer och uppföljningar ska byggas och implementeras för att effektivisera ditt och ditt teams jobb med bibehållen kontroll.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära:
Månad -och årsbokslut, årsredovisning ink koncernredovisning samt deklarationer
Löpande bokföring och avstämning
Resultatuppföljning och viss analys
Intern och extern rapportering
Budget och prognos
Kassaflödesanalys och prognoser
Externa kontakter såsom banker och revisioner
Stöd och rådgivning i ekonomifrågor
Ansvara för interna och externa tillämpliga regelverk efterlevs gällande redovisning, rapportering och moms
Kontinuerligt driva förbättringar och effektiviseringar av ekonomiavdelningens arbetssätt

Vem är du?
För att lyckas i denna roll är du en handlingskraftig och teaminriktad person som är kunnig inom ditt område. Du är flexibel, är van vid att arbeta självständigt, effektivt och strukturerat. Din kommunikativa och serviceinriktade sida gör att du har förmågan att skapa goda relationer både externt och internt och på så sätt bidra till ett gott samarbete och en härlig kultur inne på kontoret. Vidare är du nyfiken och en problemlösare.
Krav på kunskap
Eftergymnasial examen inom ekonomi/redovisning
Tidigare erfarenhet av liknande roll/arbete med personalansvar
Goda kunskaper i MS Excel
Kommunicera i svenska och engelska, tal och skrift

Meriterande kunskap
Hogia bokslut och årsredovisning
Fortnox
Koncernredovisning

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig ett roligt och utmanande jobb i en föränderlig och spännande miljö. En rolig arbetsplats med högt i tak och schysta förmåner, där du har möjlighet att sätta egen prägel. Sunda värderingar där prestigelöshet och frihet under ansvar råder.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas omgående.
ARBETSTID
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Ort/Placering: VÄXJÖ
Omfattning: Heltid – tillsvidare, med en inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Sista ansökningsdag: 2024-02-04
KONTAKTPERSON
Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta;
Linnea Eriksson på linnea@venturedesign.se eller 076-8794057

Ansök nu

Kommunikatör till Växjö Citysamverkan

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Okt 20
Vi söker dig som älskar kommunikation och Växjö City!
Vi söker nu dig som brinner för samverkan, marknadsföring och Växjö City. Har du nära till skratt, smittande entusiasm och svart bälte i Instagram så kanske Du är den vi söker.
Som kommunikatör på Växjö Citysamverkan AB har du en utmanande och spännande roll på Växjös kanske mest omväxlande och roligaste arbetsplats.
Du har en central roll i företagets externa och interna kommunikation. Du ansvarar för spännande och inspirerande innehåll gällande all kommunikation och vidrör content writing i diverse olika former som hemsida, sociala medier, redaktionella texter, nyhetsbrev, marknadsmaterial, pressmeddelanden m.m.
Som person krävs det att du är ordningsam och strukturerad. Du har en stor social kompetens, har förmågan att fatta egna beslut och känner ansvar. Du är en kreativ entusiasmerande människa som tycker om mötet med människor och att arbeta i högt tempo.
Erfarenhet från projektledning, kommunikation, media och/eller event är ett krav.
Kunskaper inom Photoshop, Wordpress, Indesign, sociala medier och fotografering är väldigt meriterande.
Du behärskar god svenska i tal och skrift.
Tjänstegrad: 100%
Då urval och intervjuer sker löpande så ber vi Dig skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Kontaktperson för frågor:
Joakim Olofsson 0733-68 32 00

Ansök nu

Kundtjänst Tysktalande till Venture Design

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 14
Vår kundtjänst söker en tysktalande medarbetare, är det du?
Nu söker vi en tysktalande talang till vårt team. Kan du tyska, engelska och svenska i både skrift och tal, tveka inte att söka!
Som medarbetare hos Venture Design erbjuder vi en utvecklande och varierande arbetsplats med möjlighet till en intern karriärsresa där glädje, engagemang, energi, effektivitet, trygghet och ödmjukhet/respekt står i centrum.
I rollen kommer du ansvara för våra tysktalande kunder.
Din främsta uppgift är att förmedla en fantastik service och komma med lösningar och svar. Kontakten med våra kunder kommer ske via mail och telefon.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära:?
Reklamationshantering mot våra företagskunder?(med inriktning på våra tysktalande kunder).
Spårning av leveranser.
Besvara produktfrågor.

Vem är du?
Dina personliga egenskaper är av stor betydelse och vi ser att du är social och utåtriktad med ett stort servicetänk.
Det är nödvändigt att du kan kommunicera mycket väl, både i tal och skrift, på tyska och engelska.
Du har en god förmåga att hantera stressiga situationer och kan hålla flera saker i gång samtidigt när situationen kräver.
Vi söker dig som är prestigelös och engagerad i din yrkesroll. Du ska ha förmåga att strukturera upp, se vad som behöver?prioriteras?och känna dig bekväm med att jobba självständigt och i team. Vi ser att du kan fatta egna beslut och acceptera att man inte kan göra klart allt varje dag utan får lämna arbetsmoment öppna från en dag till en annan. Tidigare erfarenheter av liknande arbete är meriterande men inget krav. Vi ser gärna att du vill utvecklas och växa med oss.
Är du den vi söker? Tveka inte på att ansöka!
ARBETSTID
Start: Enligt överenskommelse
Ort/Placering:?VÄXJÖ
Omfattning:?Heltid – tillsvidare, med en inledande provanställning
Lön:?Individuell lönesättning?tillämpas.
Sista ansökningsdag: 2023-12-06
Venture Design verkar som grossister av ute -och inomhusmöbler. Företaget grundades i sin nuvarande form under 2014 och har 2022 en omsättning på 370 MSEK. Idag har vi över 200 återförsäljare runt om i hela Skandinavium och ca 20 länder till, runt om i Europa, såväl klassiska möbelbutiker som onlinebaserade företag. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra produkter ur ett hållbarhets- och miljövänligt-perspektiv. Ett företagande som bland annat tydligt genomsyras av nytänkande, där vi själva både designar, utvecklar, marknadsför och distribuerar möbler med skandinavisk stil och hög prisvärdhet. Vårt svenska kontor är placerat i Växjö, vårt kinesiska kontor finns i Guangzhou och lagerverksamheten bedrivs från Knäred.
Gasellvinnare 2021 och 2022 i Kronobergs län.
KONTAKTPERSON/ANSÖKAN
Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta;
Tilda Lindstedt, tilda@venturedesign.se eller på 0470-55 40 06
https://venturedesign.se/
Intervjuer sker löpande så vänta inte med att ansöka!

Ansök nu

Kundtjänst Export till Venture Design

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 14
Serviceinriktad medarbetare till vårt härliga gäng på Kundtjänst.
Vi söker nu en ny talang till vårt team, meriterande om du har exporterfarenhet! Vi erbjuder en utvecklande och varierad arbetsplats med möjlighet till en intern karriärsresa, där glädje, engagemang, effektivitet, energi, trygghet och ödmjukhet/respekt står i centrum.
Som medarbetare hos Venture Design har du möjlighet att påverka din arbetsroll genom ditt engagemang och driv.
I rollen kommer du i kontakt med många delar av organisationen och framför allt våra kunder, som är våra återförsäljare.
Din huvudsakliga funktion är att leverera en fantastisk service och ett proffsigt bemötande där du kommer med proaktiva lösningar och svar. Du kommer ha daglig kontakt med företagets kunder via mail och telefon. Då företaget har såväl svenska som internationella kunder behöver du hantera både svenska och engelska i tal och skrift. Din roll har stor betydelse i vår strävan efter att blir marknadens bästa kundservice.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära:
Reklamationshantering mot våra företagskunder
Spårning av leveranser
Besvara produktfrågor
Exportfrågor gällande sändningar utanför EU.

Vem är du?
Dina personliga egenskaper är av stor betydelse och vi ser att du är social och utåtriktad med ett stort servicetänk.
Det är nödvändigt att du kan kommunicera mycket väl, både i tal och skrift, på svenska och engelska.
Du har en god förmåga att hantera stressiga situationer och kan hålla flera saker i gång samtidigt när situationen kräver.
Vi söker dig som är prestigelös och engagerad i din yrkesroll. Du ska ha förmåga att strukturera upp, se vad som behöver?prioriteras?och känna dig bekväm med att jobba självständigt och i team. Vi ser att du kan fatta egna beslut och acceptera att man inte kan göra klart allt varje dag utan får lämna arbetsmoment öppna från en dag till en annan. Tidigare erfarenheter av liknande arbete är meriterande men inget krav. Vi ser gärna att du vill utvecklas och växa med oss.
Är du den vi söker? Tveka inte på att ansöka!
ARBETSTID
Start: Enligt överenskommelse
Ort/Placering:?VÄXJÖ
Omfattning:?Heltid – tills vidare, med en inledande provanställning
Lön:?Individuell lönesättning?tillämpas.
Sista ansökningsdag: 2023-11-24
Venture Design verkar som grossister av ute -och inomhusmöbler. Företaget grundades i sin nuvarande form under 2014 och har 2022 en omsättning på 370 MSEK. Idag har vi över 200 återförsäljare runt om i hela Skandinavium och ca 20 länder till, runt om i Europa, såväl klassiska möbelbutiker som onlinebaserade företag. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra produkter ur ett hållbarhets- och miljövänligt-perspektiv. Ett företagande som bland annat tydligt genomsyras av nytänkande, där vi själva både designar, utvecklar, marknadsför och distribuerar möbler med skandinavisk stil och hög prisvärdhet. Vårt svenska kontor är placerat i Växjö, vårt kinesiska kontor finns i Guangzhou och lagerverksamheten bedrivs från Knäred.
Gasellvinnare 2021 och 2022 i Kronobergs län.

KONTAKTPERSON/ANSÖKAN
Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta;
Tilda Lindstedt, tilda@venturedesign.se eller på 0470-55 40 06
https://venturedesign.se/
Intervjuer sker löpande så vänta inte med att ansöka!

Ansök nu