Växjö: Konsultchef till OnePartnerGroup i Växjö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Konsultchef till OnePartnerGroup i Växjö i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-03 // Varaktighet: Heltid

OnePartnerGroup Sydost bildades 2013, som en del av rikstäckande OnePartnerGroup-koncernen, och vi är idag en av Växjös största arbetsgivare. Tack vare en stark etablering på marknaden och en bred affär med kunder i snart alla branscher står vi på stabil grund och fortsätter växa. Vi behöver nu bli fler för att kunna tillgodose våra kunders behov, och söker en till Konsultchef som kan ta hand om och vidareutveckla vår fina tjänstemannaaffär.

Vi är ett framåtlutat gäng som tror på att vi blir mer produktiva ju roligare vi har tillsammans. Söndagsångest finns inte här! Vi sitter i nya fräscha lokaler på I11-området som är inspirerande och väl anpassade för vår verksamhet. Att stötta och pusha varandra ser vi som en självklarhet för att tillsammans nå framgång. Här får du chans att utvecklas och själv utforma din roll för att vi tillsammans ska växa och uppnå våra mål. Eftersom vi befinner oss i en expansiv fas förutsätter rollen hög grad av flexibilitet och mobilitet. Förutom samarbetet med närmsta kollegorna har du också möjlighet att ta hjälp av alla erfarna kollegor runt om i landet.

Din roll
Som Konsultchef har du ett omväxlande arbete där det handlar om att skapa långsiktiga relationer både hos konsulter och uppdragsgivare. I ditt ansvarsområde ingår det att ha personalansvar för uthyrda konsulter på tjänstemannasidan, samt att rekrytera ny personal utifrån kundernas behov. Du kommer även att ha hand om våra seniora interim-konsulter. Dina arbetsuppgifter innebär att aktivt arbeta med kundföretagen, att skapa en god och trygg relation och att se kommande behov både kort- och långsiktigt.

I urvalsprocessen ansvarar du för kvalitét och leveransprecision för hela processen – från kravprofil och annonsutformning till intervjuer, personbedömning, referenser och slutligen anställning. Till din hjälp genom processen kommer du att ha våra kandidatansvariga som sourcar fram kandidater och har hand om viss administration, men i din roll ingår även administration i schemaplanering och passbokning.

Förutom befintliga bemanningsuppdrag ser vi att du arbetar affärsnära med verksamhetsutveckling och att aktivt delta i försäljningsarbetet i form av kundsamtal, kundbesök och event.

Din profil
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för branschen, är säljfokuserad samtidigt som du har ett naturligt eget driv. Du ser värdet i digitalisering och innovation och de moderna automatiserade lösningar som vi använder för att effektivisera vårt tjänsteerbjudande gentemot våra kunder. Du är lösningsorienterad och vet att det är i mötet med kund och kandidat som framgång sker!

För att trivas i denna roll är du förtroendeingivande, tycker om att träffa människor och knyta nya kontakter. Med fördel har du redan idag ett lokalt nätverk och är en god nätverksbyggare. Vi tror att du som söker har tidigare arbetslivserfarenhet inom branschen eller annan typ av tjänsteförsäljning. Du har någon form av eftergymnasial utbildning och du har tidigare erfarenhet av en roll med personalansvar. För att trivas hos oss på OnePartnerGroup är du strukturerad, effektiv och innovativ i såväl arbetssätt som synsätt. Som person är du trygg i dig själv, prestigelös och flexibel. Du är engagerad och trivs bäst i en dynamisk miljö där det är mycket att göra.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Vid frågor kontakta verksamhetschef Emma Hördegård, 0470-323839 eller emma.hordegard@onepartnergroup.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Personalchef/HR-chef

Nedan visas andra jobb i Växjö som Personalchef/HR-chef.

Konsultchef/Business Manager till Karlskrona och Växjö

Läs mer Okt 13
Vill du arbeta hos en av världens största HR-Partners i en miljö som präglas av energi och professionalism? Är du driven, vill arbeta med försäljning och att bygga långsiktiga relationer?
Vi vill välkomna en ny kollega till vårt fantastiska team och söker nu en Konsultchef/Business Manager (nedan Business Manager) som brinner för att bygga värdeskapande relationer där du har kund, kandidat och konsult i fokus.
Om tjänsten
Adecco har i mer än 20 år varit en viktig del av arbetsmarknaden i Karlskrona och Växjö. Vi har genom åren samarbetat med hundratals bolag och givit tusentals människor arbete. Vår styrka är att vi är en global aktör samtidigt som vi har lokal förankring och stor kunskap om den nära marknaden.
Nu söker vi ytterligare en Business Manager till Adecco med placering i Karlskrona eller Växjö.
Vi är ett affärsorienterat team som arbetar med uthyrnings- och rekryteringstjänster av både kollektivpersonal och tjänstemän till våra kunder.
Som Business Manager är du ledare med personalansvar för ett antal konsulter som arbetar hos våra kunder. Då rollen och arbetsuppgifterna är varierande, kräver det att du är lösningsfokuserad och flexibel och gillar att ta ett stort eget ansvar och trivs lika bra att jobba självständigt som i grupp.
Tempot är högt och vi har ett stort fokus på försäljning och relationsskapande aktiviteter.
Vi strävar efter att ha ett nära samarbete och att kontinuerligt bygga relationer med kund, konsult och kollegor. Rollen är varierande, vilket kräver att du är lösningsfokuserad och flexibel.
Du rapporterar direkt till vår Regional Branch Manager.
Ansvarsområde
Arbetsuppgifterna är varierande med alltifrån rekrytering av konsulter, merförsäljning, nykundsbearbetning, utvecklingssamtal samt en stor del planering och personalfrågor.
Stort fokus ligger på att bibehålla och utveckla befintliga kunder men också att bearbeta nya potentiella kunder. Genom engagemang och nyfikenhet skapar du god relation och kännedom om respektive kund.
Du initierar och ger förslag till förbättring, effektivisering och utveckling så att samarbetet mellan Adecco och kunden kan bli framgångsrikt, både på kort och lång sikt.
Hos oss är vikten av samarbete högre än den individuella prestationen, vilket medför att vi vid behov hjälper varandra med olika uppgifter.
Vi arbetar dagligen med våra värderingar - Passion, Entrepreneurship, Responsibility, Customer Centricity and Team Spirit och vi brinner för det goda värdskapet i alla våra interna och externa situationer.
Kvalifikationer
Kommunikativ: du hanterar flera kontaktytor effektivt och drivs av att skapa nya kontakter och bygga relationer. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.
Säljdriven: du drivs av att göra affärer och tar tillvara affärsmöjligheter på bästa sätt. Du har redan ett affärsnätverk och bra koll på näringslivet i regionen.
Serviceorienterad: du levererar efter kundernas, kandidaternas och konsulternas behov inom den förväntade tidsramen.
Strukturerad: du trivs med att arbeta i ett högt tempo med en förmåga att hantera flera uppgifter parallellt och kunna prioritera och agera.
Lagspelare: du värderar ett nära samarbete högt och ser dig själv som en viktig kugge i hjulet för att driva verksamheten framåt.
Systemvana: Det är en fördel om du är van att arbeta i olika system.
Erfarenhet: Det väger tungt om du har erfarenhet från bemannings-rekryteringsbranschen alt har du i närtid erfarenhet från en kundorienterad verksamhet med direkt ansvar för leverans av tjänster som präglas av hög servicegrad, schemaläggning, korta deadline och snabba beslut.
Övrigt: B-körkort är ett krav (Ett plus om du kan använda egen bil i tjänsten).



Om dig
Du drivs av att bygga förtroendeingivande relationer. Du är affärsmässig och innehar förmågan att fånga upp kunders önskemål och har stort fokus på att hitta lösningar samt utvecklingsområden.
Du är en god ledare och förebild som bidrar till en hög kund och konsultnöjdhet.
Du brinner för affären och leverans där du har kund, konsult och kandidat i fokus! Som person är du ansvarstagande, proaktiv, arbetar strukturerat och när det krävs så har du inga problem att ta snabba beslut.
Vi söker dig som vill ha kul på jobbet i ett litet och tight team och som mer än gärna sprider positiv energi. Vill du ha en arbetsmiljö som präglas av laganda, energi och hög professionalism så är Adecco rätt plats för dig!
Vi erbjuder
Du tillhör team i Karlskrona/Växjö och kontoret i Karlskrona ligger mitt i stan i det nya kvarteret Pottholmen och i Växjö har vi kontoret i BYN i Iconhuset.
Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. Vi har trygga anställningsvillkor och du omfattas av försäkringar och företagshälsovård. Tjänsten är tillsvidare och vi tillämpar sex månaders provanställning. Start är enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt.


Din ansökan
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden, senaste dag för ansökan är den 17 november. Du ansöker via länken nedan.
Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till Regional Branch Manager Susanne Zec på susanne.zec@adecco.se eller 0736-84 77 57.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Varför välja oss
Det är en spännande tid att vara en del av vårt team! Vi är stolta över att vara ett ledande globalt företag vars kunskap är efterfrågad och vi bryr oss om att göra det bästa jobbet vi kan för att säkerställa en bättre framtid för alla. Vi gör detta genom att bygga vår Future@Work strategi som ett enat team av 30 000+ kollegor som arbetar i över 60 länder globalt.
Som en av världens största arbetsgivare tror vi på talang oberoende av bakgrund och fokuserar på de olika och unika färdigheter som våra medarbetare har med sig. Vi strävar efter att främja en kultur av tillhörighet och syfte, en miljö där alla kan trivas och känna sig engagerade och där skillnad respekteras och värderas. Vårt engagemang för rättvisa, lika möjligheter, inkludering och mångfald är en del av vårt bredare engagemang för att respektera grundläggande mänskliga rättigheter i hela vår värdekedja. Adecco Group är stolt över att vara en arbetsgivare för lika möjligheter.

Ansök nu

HR-ansvarig till Nordlo Växjö & Ljungby

Läs mer Sep 18
Beskrivning
Vill du bli en del av ett sammansvetsat team, med möjlighet att tillsammans förbättras och utvecklas? Är du strukturerad och ambitiös och vill jobba på ett företag som lyfter sina medarbetare för att lyckas i sin roll? Då har vi jobbet för dig.

Hos oss får du trevliga, vassa kollegor som gillar det vi gör och har kul på jobbet. Vi jobbar för att det ska finnas en bra balans mellan arbete och privatliv.

I koncernen har vi högt uppsatta mål och vi ska ha dom nöjdaste medarbetarna i branschen, och det gör vi genom delaktighet, personligt ansvar, utveckling och en bra teamkänsla.

Är du vår blivande HR-ansvarig? 

För att passa bra som HR-ansvarig och organisationsutvecklare hos oss på Nordlo Växjö & Ljungby har du förmodligen tänkt mycket på den mänskliga sidan av saker - hur människor reagerar på förändring, vad som verkligen driver engagemang och produktivitet på jobbet, eller hur man utformar rekryteringsprocesser som tillgodoser mångfald och inkludering.
Du har sannolikt tänkt länge och hårt på de optimala förutsättningarna för lagprestationer och ägnat orimligt mycket tid åt att tänka på det perfekta sättet att strukturera en organisation som optimerar för både effektivitet, kvalitet och där människor mår bra.
Du ser utmaningar som möjligheter och tar initiativ till att göra förändringar och förbättringar. Du
brinner för ditt jobb och trivs i en fartfylld expansiv arbetsmiljö. Du kommer att spela en viktig roll för att ta Nordlo Växjö & Ljungby till nästa nivå och du kommer att arbeta nära vår VD för att utveckla, skapa trygghet, förtroende och driv i hela vår organisation.

Arbetsuppgifter
Det dagliga arbetet innefattar bland annat att via HRM-system, mail och telefon vara tillgänglig, hantera frågeställningar och ärenden från ledare och medarbetare kopplat till:

- HR-rutiner och policys
- Anställning, från onboarding till avslut
- Villkor och förmåner
- Arbetsrättsliga frågor HR-administration såsom systemadministration, underhåll,
anställningskontrakt och intyg
- Rekrytering
- Verksamhetsutveckling
- Strategi och organisation

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen ser vi positivt på att du har en utbildning inom HR med fokus på
organisationsutveckling samt minst ca 5-7 års erfarenhet av HR och eller organisationsutveckling. Rollen blir en spännande utmaning för dig som gillar att bygga upp verksamheter och kräver därmed en viss erfarenhet att falla tillbaka på. Som person är du trygg i din kunskap och har en god förmåga att bygga relationer. Du är nyfiken, självgående och vill ta dig an nya utmaningar. Har du erfarenhet av bolag i tillväxt är det meriterande. Arbetet sker i huvudsak från vårt fina kontor i Växjö med möjlighet till viss del distansarbete.

Om Nordlo Group AB
Nordlo bildades 2018, med fokus på rådgivning och lokal förankring ska den nya koncernen bli en stark nordisk utmanare inom molntjänster, infrastruktur och digitalisering för såväl nationella som internationella organisationer. Nordlo har idag drygt 860 medarbetare på 47 orter i Sverige och Norge.

Nordlo Växjö & Ljungby har idag 100 medarbetare som arbetar på våra kontor i Växjö och Ljungby.

För mer information om tjänsten kontakta vår VD Björn Andersson, 0470-779997.

Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan senaste ansökningsdag.

För alla som går vidare i processen och erbjuds en tjänst görs referenstagning och en bakgrundskontroll via Tofindout.

Ansök nu

Enhetschef HR till bolagen

Läs mer Maj 26
Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun!

ARBETSUPPGIFTER
Växjö kommunkoncern är Kronobergs läns största arbetsgivare med cirka 7 500 anställda fördelade på 600 arbetsplatser och 250 yrken. Koncernen består av sex förvaltningar och fem helägda bolag samt fler adelägda bolag. Växjö kommun expanderar och näringslivet växer. Vår uppgift är att leverera god grundservice och kundnytta som skapar värde för de vi är till för, våra kommuninvånare, företagare och besökare. Tillsammans skapar vi en attraktiv kommun där man vill bo, utvecklas och driva företag. Som anställd i Växjö kommunkoncern tar du tillvara på individers olikheter, möter medarbetare och invånare med respekt och jobbar för att skapa en hållbar framtid. Läs gärna mer på www.vaxjo.se.

Som enhetschef inom HR för kommunens bostads- och fastighetsbolag är din främsta uppgift att säkerställa ett professionellt och brett HR stöd till Vidingehem AB och Vöfab AB i deras förändringsresa. Det innebär kort att arbeta nära cheferna, vara en del av bolagens ledningsgrupper och tillsammans med dina medarbetare säkerställa ett kompetent HR stöd till verksamheterna. Andra viktiga uppgifter blir att leda, stödja och utveckla dina två medarbetare i deras profession samt att skapa förutsättningar för dem att agera i enlighet med det processorienterade arbetssättet. I ditt arbete bidrar du till att verksamheterna når sina affärsmål, du skickliggör cheferna och navigerar tryggt i en föränderlig omvärld.

Med utgångspunkt från den gemensamt fastställda verksamhetsplanen, driver du uppdrag inom din avdelning, såväl som inom hela HR-organisationen. Du är också del av de kompetensteam som arbetar med, och utvecklar, de övergripande HR processerna, ett ansvar som påverkar kommunens samtliga verksamheter. Ditt uppdrag är mångfacetterat och innebär såväl operativa som utvecklingsinriktade uppgifter. Förändringsledning är en del av din vardag, och du förväntas driva förbättringar från idé till implementerat arbetssätt.

Organisatoriskt rapporterar du till avdelningschef inom HR organisationen.



KVALIFIKATIONER
I din bakgrund finns relevant akademisk utbildning och bred erfarenhet från HR områdets alla delar. Du har tidigare drivit förändring med goda resultat och du ser vinsterna med att arbeta processorienterat. Som chef och ledare trivs du i ett nära ledarskap, du är prestigelös, kommunikativ och har god förmåga att skapa engagemang och delaktighet. Din förmåga att bygga relationer och förtroenden är avgörande för att lyckas liksom god samarbetsförmåga, ansvarstagande och handlingskraft. Du har goda kunskaper inom arbetsrättens alla delar. God språklig förmåga i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt, är ett krav i befattningen.

Du kommer till en organisation med mycket kunskap, kompetens och ambition, där du får möjlighet att påverka inom flera strategiskt viktiga områden vi erbjuder såväl professionell som personlig utveckling!

ÖVRIGT
Växjö kommun erbjuder en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.

Ansökan sker enbart via Offentliga jobbs rekryteringsverktyg (www.offentligajobb.se).

Till bemannings- och rekryteringsföretag eller till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare annonser.

Ansök nu

Konsultchef (Business Manager) med placering i Växjö eller Karlskrona

Läs mer Mar 13
Vill du arbeta hos en av världens största HR-Partners i en miljö som präglas av energi och professionalism? Vi har ett fantastiskt uppdrag: att bidra till våra kunders och individers framgång genom att matcha rätt kompetens!
Vi har ett starkt affärsmässigt perspektiv, men också ett mänskligt. Begreppet Adeccohjärtat handlar om hur vi ser och bekräftar våra interna medarbetare, kandidater och konsulter.


Om rollen
Adeccos enhet Växjö/Karlskrona är en stark aktör på marknaden och under stark tillväxt. Som ett resultat av detta vill vi välkomna en Konsultchef (intern titel Business Manager) till regionen.
Här trivs du som är affärsdriven och som med egen stark drivkraft motiveras av att nå uppsatta affärsmål.
Du kommer att arbeta med försäljning genom att identifiera behov av bemanning och rekrytering hos kunder och du stimuleras av att bygga upp och bevara goda affärsrelationer och framgångsrika samarbeten. I rollen som Konsultchef är du också ledare med personalansvar för konsulter som arbetar hos våra kunder.
Här kan du läsa varför Sebastian Baard på vårt Växjökontor trivs så bra i sin roll som Business Manager:
- Att vara kundansvarig för företag i så många olika branscher och att få hjälpa dessa att hitta rätt kompetenser så att de kan fortsätta växa och utvecklas är det mest stimulerande med mitt jobb.
Vårt yttersta mål är att bidra till våra kunders fortsatta framgång med rätt kompetens på plats i sin verksamhet. Vi har glädjen att varje dag se vi till att kandidater får nya möjligheter på arbetsmarknaden. Vi strävar efter att ha ett nära samarbete och att kontinuerligt bygga relationer med kund, konsult, kandidater och kollegor.


Vad du kommer göra
Som Konsultchef är du ledare med personalansvar för konsulter som arbetar hos våra kunder.
Du har också själva kundansvaret för ett antal företag där du är ansvarar för att vara utveckla samarbetet med dessa.
Arbetsuppgifterna är varierande med alltifrån bemanning, schemaläggning, merförsäljning, nykundsbearbetning, utvecklingssamtal samt en stor del planering och personalfrågor.
Du är en person som när det händer saker har förmågan att hålla huvudet kallt och hjärtat varmt. Genom engagemang och nyfikenhet skapar du god relation och kännedom om kunden. Med det initierar du och ger förslag till förbättring, effektivisering och utveckling så att samarbetet mellan Adecco och kunden kan bli framgångsrikt, både på kort och lång sikt.
Då rollen och arbetsuppgifterna är varierande, kräver det att du klarar av att jobba med högt tempo, att du är lösningsfokuserad, administrativt lagd, flexibel och gillar att ta ett stort eget ansvar.


Om dig
Vi söker dig med erfarenhet från en liknande roll med fokus på försäljning och operativ erfarenhet av kontinuerlig leverans av bemanningstjänster. Alternativt från en kund- och säljorienterad verksamhet med direkt ansvar för leverans av tjänster som präglas av hög servicegrad, schemaläggning, korta deadlines och snabba beslut.
Här trivs du som är en social, positiv, driven och ansvarsfull personlighet. Vi ser det som självklart att du kombinerar ett resultatfokus med omtanke om dina kollegor, då vi ser att det skapar en professionell, trevlig och framåtsträvande arbetsmiljö.
Vi arbetar dagligen med våra värderingar - Passion, Laganda, Kundfokus, Ansvar och Entreprenörsanda och vi brinner för det goda värdskapet i alla våra interna och externa kontakter.
I denna tjänst krävs att du har körkort och behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Ansökan
Tjänsten som Konsultchef (intern titel Business Manager) är en intern tjänst på Adecco där du tillhör Adeccos kontor i Växjö eller Karlskrona men jobbar över hela regionen. Vi erbjuder trygga anställningsvillkor, är måna om våra medarbetares välmående och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag.
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden, sista dag för ansökan är den 31 mars. Vänligen bifoga CV. Notera att vi ej efterfrågar personligt brev. Vi accepterar ej ansökningar via epost.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Vänligen notera att vi använder oss också av engelska i våra rekryteringsprocesser.
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Talent Acquisition Specialist Jaana Shalabi på email: jaana.shalabi@adeccogroup.com
Välkommen med din ansökan!
Varför välja oss?
Det är en spännande tid att vara en del av vårt team! Vi är stolta över att vara ett ledande globalt företag vars kunskap är efterfrågad och vi bryr oss om att göra det bästa jobbet vi kan för att säkerställa en bättre framtid för alla. Vi gör detta genom att bygga vår Future@Work strategi som ett enat team av 30 000+ kollegor som arbetar i över 60 länder globalt.
Att sätta människor först, jobba med en kollektiv anda och konstant vilja utvecklas - det är vad vi står för på Adecco Group. Här är vi alla individer med ett unikt perspektiv på den värld vi lever i. Det är det som gör oss starkare. Vem du än är och oavsett din bakgrund kan du vara dig själv. Vi strävar efter att bygga vidare på de attribut som gör dig till den du är. Vi erbjuder kompetensutveckling på flera olika sätt, som vi hoppas stillar din nyfikenhet samtidigt som vi delar färdigheter, kunskaper och expertis för att växa tillsammans.
Som en av världens största arbetsgivare tror vi på talang oberoende av bakgrund och fokuserar på de olika och unika färdigheter som våra medarbetare har med sig. Vi strävar efter att främja en kultur av tillhörighet och syfte, en miljö där alla kan trivas och känna sig engagerade och där skillnad respekteras och värderas. Vårt engagemang för rättvisa, lika möjligheter, inkludering och mångfald är en del av vårt bredare engagemang för att respektera grundläggande mänskliga rättigheter i hela vår värdekedja. Adecco Group är stolt över att vara en arbetsgivare för lika möjligheter.

Ansök nu

HR chef till bolagen - Växjö kommun

Läs mer Feb 28
Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun!

ARBETSUPPGIFTER
Som HR chef för kommunens bostads- och fastighetsbolag är din främsta uppgift att säkerställa ett professionellt och brett HR stöd till Vidingehem AB och Vöfab AB i deras förändringsresa. Det innebär kort att arbeta nära cheferna, vara en del av bolagens ledningsgrupper och tillsammans med dina medarbetare säkerställa ett kompetent HR-stöd mot verksamheterna. Andra viktiga uppgifter blir att leda, stödja och utveckla dina två medarbetare i deras profession samt att skapa förutsättningar för dem att agera i enlighet med det processorienterade arbetssättet. I ditt arbete bidrar du till att verksamheterna når sina affärsmål, du skickliggör cheferna och navigerar tryggt i en föränderlig omvärld.

Med utgångspunkt från den gemensamt fastställda verksamhetsplanen driver du uppdrag inom din avdelning, såväl som inom hela HR-organisationen. Du är också del av de kompetensteam som arbetar med, och utvecklar, de övergripande HR processerna - ett ansvar som påverkar kommunens samtliga verksamheter. Ditt uppdrag är mångfacetterat och innebär såväl operativa som utvecklingsinriktade uppgifter. Förändringsledning är en del av din vardag och du förväntas driva förbättringar från idé till implementerat arbetssätt.

Du är en av flera HR chefer som tillsammans stöttar Växjö kommunkoncern. I rollen ingår du i HR organisationens ledningsgrupp och du rapporterar till kommunkoncernens HR chef.

KVALIFIKATIONER
I din bakgrund finns relevant akademisk utbildning och bred erfarenhet från HR områdets alla delar. Du har tidigare drivit förändring med goda resultat och du ser vinsterna med att arbeta processorienterat. Som chef och ledare trivs du i ett nära ledarskap, du är prestigelös, kommunikativ och har god förmåga att skapa engagemang och delaktighet. Din förmåga att bygga relationer och förtroenden är avgörande för att lyckas liksom god samarbetsförmåga, ansvarstagande och handlingskraft. Du rör dig obehindrat mellan operativa, taktiska och strategiska frågeställningar och har goda kunskaper inom arbetsrättens alla delar. God språklig förmåga i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt, är ett krav i befattningen.

Du kommer till en organisation med mycket kunskap, kompetens och ambition, där du får möjlighet att påverka inom flera strategiskt viktiga områden. Vi erbjuder såväl professionell som personlig utveckling!

Vi arbetar med löpande urval så visa gärna ditt intresse redan idag. Välkommen!

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från OnePartnerGroup Sydost AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från OnePartnerGroup Sydost AB .

Projektledare till Micropower Group

Applikationsingenjör
Läs mer Apr 5
Micropower Group är en internationell koncern som designar, tillverkar och marknadsför industriella system och produkter för batterier och batteriladdning. Micropower verkar i en spännande bransch då elektrifiering av produkter och marknader är högaktuellt. Här står företaget i framkant inom litiumjonteknologi. 
 
Micropower har sitt säte i Växjö där även huvudproduktionen av batteriladdare ligger samt deras batterifabrik som är en av de största i Europa. Koncernen har även egna bolag i Europa, Kina och USA för både försäljning, service och utveckling. Med en omsättning överstigande 1,8 miljarder SEK och ett kraftfullt team på ca 500 anställda så satsar Micropower i sin 5-årsplan att tredubbla omsättningen. Mer information om Micropower kan du hitta på www.micropower-group.se eller LinkedIn.
 
Med placering i Växjö söker nu Micropower en Projektledare med ansvar för att driva våra projekt för framtagande av systemlösningar inom batteriladdare och batterisystem till befintliga och nya kundsegment. Om du vill vara en del av Micropowers värld i ständig förändring och följa med på en spännande resa framåt, är detta tjänsten för dig.
 
 
Ansvar Arbetsuppgifter
Vill du arbeta i teknikens framkant? Vill du aktivt delta i energiomställningen? Söker du en roll med stor påverkansmöjlighet? Om du svarar ja på dessa frågor så har vi jobbet för dig.
I rollen som Projektledare kommer du att ansvara för styrning och ledning av tekniska kundprojekt i samtliga projektfaser. Detta inkluderar nära samarbete med så väl den egna organisationen som kund och slutanvändare för att säkerställa framgångsrika leveranser. Du kommer att leda projektteam, kommunicera mål och ansvarsområden och tydligt specificera tekniska lösningar, med hänsyn till krav, tidplan, budget, omfattning och kvalitet.

Kundprojekt består vanligtvis av design, integration, testning och leverans av systemlösningar inom batteriladdare och batterisystem. Utöver detta hanterar du planering kring kompetens- och resursbehov, samt rapporterar projektstatus, ekonomi och riskbedömningar vidare till styrgrupp och projektägare.
Dina huvuduppgifter:
Övergripande ansvar för den tekniska omfattningen av ett eller flera parallella projekt
Ansvara för och driva interna/externa projektmöten
Leda det tekniska arbetet, människor och team
Hantera tekniska krav, design och dokumentation
Hantera verifieringen och kvaliteten på de tekniska leveranserna
Bidra till att genomföra projektverksamheten på ett effektivt och kvalitetssäkrat sätt
Analysera och hantera projekt- och tekniska risker
Applikationsavdelningen består idag av ca 19 personer och du rapporterar till chefen för Applikationsenheten.

 
Erfarenheter Kompetens
Vi letar efter dig med en högskole- eller civilingenjörsexamen och en gedigen erfarenhet inom projektarbete. Du har erfarenhet av att leda människor och team i tekniska kundprojekt sedan tidigare, samt du har en förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skift.

Vidare tror vi att du är skicklig på att bygga kontakter, orädd för att söka svar, även när du ställs inför utmanande frågor och situationer. För att lyckas i den här rollen behöver du trivas med sociala interaktioner, ha förmåga att kommunicera tydligt och effektivt samt ha en god förståelse för projektledningsmetoder och verktyg. Vi tror att du har starka ledaregenskaper och förmåga att motivera och leda team, är drivande, proaktiv och har ett genuint intresse för att uppmuntra till samarbete.
Meriterande färdigheter:
Erfarenhet av arbete med systemlösningar till kund
Erfarenhet av utvecklingsprojekt med flera ingenjörsdiscipliner, tex. el, mekanik, mjukvara
Erfarenhet av att arbeta med projektteam på flera orter och i olika länder
Erfarenhet av att utveckla projektprocesser och rutiner

 
 
Erbjudande
Du får en central roll i att säkerställa våra projekt och leveranser av systemlösningar inom batteriladdare och batteriersystem till kund. Hos Micropower får du utvecklas och utveckla. Du erbjuds en nyckelposition inom en snabbväxande och välmående koncern. Du får stor frihet att själv påverka innehållet i rollen, där dina insatser innebär en stor inverkan på koncernens resultat.
 
Din ansökan
Vi arbetar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Detta är en direktanställning hos Micropower som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Pamie Berglund Moe på telefonnummer 070-428 63 87.  
 
Kultur och värderingar
Micropower strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som erbjuder en säker och givande arbetsplats för våra medarbetare. Vi uppmuntrar till en företagsomfattande säkerhetskultur vilket innebär att alla ansvarar för att göra varje arbetsdag hälsosam och säker – från högsta ledning och genom hela företaget. Vi anser att en hälsosam miljö är nödvändig för samhällets, våra medarbetares och vår verksamhets välbefinnande och är grunden för en hållbar och stark ekonomi. Ledarskap är en topprioritering för Micropower, eftersom det är den starkaste drivkraften för prestanda, välbefinnande och företagskultur. Att förbättra våra medarbetares prestationer och engagemang är en annan viktig prioritering. I slutändan är det som gör vår kultur stark inte bara att våra anställda vet skillnaden mellan rätt och fel, utan att de genom sina handlingar visar att det är sin egen belöning att göra det rätta.

Varmt välkommen till oss!

Ansök nu

Montörer till Micropower i Växjö

Elmontör
Läs mer Apr 5
Vill du arbeta för ett marknadsledande företag som utvecklar och skapar framtidens batterier och batteriladdning?  Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu efter fler medarbetare till produktionen med placering i Växjö.
 
Din roll hos oss
Vi söker noggranna och engagerade medarbetare som vill vara en del av vårt produktionsteam. Du kommer arbeta i produktionen och arbetsuppgifterna kan variera beroende på vilken avdelning just du arbetar på. Viss del av arbetet utförs på lina, där varje station har specifika moment som ska utföras. Som produktionsmedarbetare kommer du att arbeta tillsammans med ett team med olika erfarenhetsnivå.
 
Exempel på arbetsuppgifter
Elektronisk montering/delmontering enligt givna ritningar och instruktioner
Lödning för vissa moment inom montering
Arbete i packningsstation där du färdigställer de sista detaljerna och packar produkterna för utleverans
Arbete inom avdelningen för kablage
 


Din profil
Vi söker dig som har intresse/erfarenhet inom elektronik eller viljan att lära dig mer inom området. Grundläggande förståelse inom elkunskap samt erfarenhet av montering är meriterande. Har du erfarenhet av lödning är även det meriterande. Vi ser att du är en noggrann person med öga för detaljer för att säkerställa kvaliteten på produkterna. I övrigt söker vi dig som:
 
Har goda datorkunskaper
Gillar att samarbeta och arbeta i team
Kan läsa och förstå ritningar


För att vara aktuell för tjänsten krävs att du är över 18 år och ostraffad i belastningsregistret.
 
Om Micropower
Micropower Group är en internationell koncern som designar, tillverkar och marknadsför industriella system och produkter för batterier och batteriladdning. Micropower verkar i en spännande bransch då elektrifiering av produkter och marknader är högaktuellt. Här står företaget i framkant inom litiumjonteknologi. Micropower har sitt HQ i Växjö där även huvudproduktionen av batteriladdare ligger samt deras batterifabrik som är en av de största i Europa. Koncernen har även egna bolag i Europa, Kina och USA för både försäljning och utveckling. Med en omsättning överstigande 1 miljard SEK och ett kraftfullt team på ca 450 anställda så satsar Micropower i sin 5-årsplan att tredubbla omsättningen.

Mer information om Micropower kan du hitta på www.micropower-group.se eller LinkedIn.
 
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Micropower. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Övrig information
Ort: Växjö
Arbetstider: Skiftarbete dag/kväll
Omfattning: Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet
Tillträde: Enligt överenskommelse
 
Nyfiken på att veta mer?
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Stina Olsson på stina.olsson@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Apputvecklare/Fullstack-utvecklare

Applikationsutvecklare
Läs mer Apr 15
Nytt
Micropower är ett växande företag i en industri som genomgår en stor omvandling från fossila bränslen till gröna, elektriska alternativ. Micropower ligger i framkant av denna förändring.
Micropower Group är en internationell koncern som designar, tillverkar och marknadsför kompletta batterisystem, laddarlösningar och kraftomvandlare, för industriella applikationer. Koncernen verkar i en spännande miljö då stora delar av industrin är mitt uppe i en elektrifieringsresa där Micropowers system och produkter är centrala.
 
Micropower har sitt huvudkontor i Växjö där även FoU-centret för laddarteknik finns, samt produktionsanläggningar för litiumjonbatterier och batteriladdare. Koncernen har även kontor i Göteborg och Stockholm, samt egna bolag i Finland, Tyskland och USA. Koncernen har idag ca 500 anställda. Med en omsättning på 1,8 miljarder SEK (2023), så satsar bolaget på fortsatt stark, global tillväxt, inom flera spännande industriapplikationer. Mer information om Micropower kan du hitta på www.micropower-group.se eller LinkedIn.

 
Är du intresserad av att arbeta med den senaste tekniken? Vill du bidra till övergången till förnybar energi? Söker du en roll med stor påverkansmöjlighet? Om du svarar ja på dessa frågor har vi det perfekta jobbet för dig!
 
 
Din roll I teamet:
För att stärka vårt utvecklingsteam för mjukvara i Växjö söker vi nu en passionerad och driven apputvecklare/fullstack-utvecklare. I den här rollen kommer du att:

• Ha en ledande roll i att utforma och forma appens arkitektur.
• Fatta kritiska beslut om teknikstack och implementation.
• Fungera som länken mellan vår app och våra batteriladdare och batterier, för att säkerställa sömlös kommunikation.
• Hålla dig uppdaterad om apparnas krav, både för Apple och Google-plattformarna.
• Samarbeta med ett mångsidigt team av experter och berika vår gemensamma kunskap inom batteriteknik.
• Använda din kreativitet och problemlösningsförmåga för att tackla unika utmaningar.
 
Utmaningen:
Vår största utmaning ligger i att säkerställa att våra appar kommunicerar väl med våra batteriladdare och batterier, med olika protokoll, inklusive Bluetooth och mer. Du kommer att spela en avgörande roll i att designa vår apparkitektur och välja rätt verktyg för att övervinna dessa utmaningar.
 
Vem är du?
För denna position ser vi gärna att du har ett par års erfarenhet som applikationsutvecklare eller liknande. Vi ser det som meriterande om du besitter en omfattande förståelse och praktisk erfarenhet av hela livscykeln för apputveckling. Från konceptualisering och kravspecifikation till design, implementation, testning och distribution. Du är öppensinnad och nyfiken med god samarbetsförmåga. En stark engelskkunskap krävs för effektivt samarbete med vårt globala team och kunder. 
Vad kan vi erbjuda?
• Tillfälle att arbeta med projekt där apputveckling möter batteriteknologi.
• Påverka viktiga arkitektoniska beslut och forma framtidens apputbud.
• Samarbeta med ett dedikerat team som främjar kreativitet och problemlösning.
 
Ansökan:
Vi arbetar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Detta är en direktanställning hos Micropower som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Fransson på telefonnummer 070-149 70 60.

Ansök nu

Fastighetstekniker till Sveafastigheter

Fastighetsförvaltare
Läs mer Mar 6
Sveafastigheter äger, förvaltar och utvecklar hyresrätter över hela Sverige. Vi arbetar för att erbjuda en bredd av hyresrätter som står sig över tid där människor trivs och känner sig trygga. Som fastighetstekniker bidrar du till denna trygghet - är du den vi söker? 
 
Om Sveafastigheter 
Söker du en stabil organisation och grupp? Då är du varmt välkommen till Sveafastigheter. Vi är ett bolag som arbetar hårt - och har kul på vägen. Med vår strävan efter att vara en partner som jobbar långsiktigt och hållbart, så ser vi till att våra hyresgäster trivs och känner sig trygga. 
 
Om tjänsten 
Som fastighetstekniker har du ett löpande ansvar över drift, driftoptimering och felavhjälpande underhåll för cirka 380 lägenheter i Växjö. Som person är det av högsta vikt att du är service minded. Du ser ett gott bemötande som en självklarhet. Proaktivitet och ett lösningsfokuserat arbetssätt är andra viktiga egenskaper vi tror att du besitter. Erfarenhet av fastighetsbranschen sedan tidigare krävs för att du ska passa i denna roll. Har du en teknisk utbildning med dig kommer denna kunskap att vara till nytta och fördelaktigt är även kunskap gällande VVS/styr och regler och/eller el. 
 
Exempel på arbetsuppgifter
Ta emot, hantera och åtgärda felanmälningar 
Rutinmässiga ronderingar och kontroller 
Beställningar och uppföljningar av reparationer och underhållsåtgärder 
Tillsyn av VVS-relaterade system
Lägenhetsbesiktningar 
Skötsel av inre och yttre miljö
Energioptimering av fastigheter

 
Krav för tjänsten
B-körkort 
IT-kunskaper - hantering av dator, tillhörande program/system och mobil. 
Svenska flytande i tal- och skrift 
Engelska baskunskaper i tal- och skrift 

 
Ansökningsprocessen
Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval och tillsättning av tjänsten. Detta är en direktanställning hos Sveafastigheter som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Pamie Berglund Moe på telefonnummer 070-428 63 87.

Ansök nu

Kundansvarig Redovisningsekonom

Redovisningsekonom
Läs mer Mar 5
ICAs redovisninsgbyrå söker nu en Redovisningsekonom med kundansvar till kontoret i Växjö.
 
Hos oss på ICA Affärsservice finns en spännande blandning av den stora koncernens styrka och den enskilda handlarens entreprenörsanda. Vi är i ständig förändring vilket leder till utvecklande arbetsdagar. ICA ligger i framkant och ICA Affärsservice satsar på innovation inom ekonomi- och lönetjänster för framtiden. Som en del av ICA Affärsservice kommer du att arbeta tillsammans med många engagerade och professionella kollegor som sätter en stolthet i att göra våra kunders vardag enklare. Vill du, så finns det fantastiska möjligheter att utvecklas tillsammans med oss!
 
Hur kommer din vardag att se ut?
Du kommer att arbeta i kundteam, där du som redovisningsekonom med kundansvar har det yttersta ansvaret mot de ICA butiker som ingår i din kundstock. Du besöker ett flertal av dina kunder runtom i Sverige årligen. Ett team av kollegor hjälper dig med reskontratjänster och grundbokföring. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden består av:
 
Sammanställning och kvalitetssäkring av månadsrapporter till din kundstock och de
ICA-handlare som du är ansvarig för.
Upprättande av årsbokslut, årsredovisningar och bolagsdeklarationer.
Övriga konsulttjänster som privata deklarationer, budget och ekonomiska analyser.
Ekonomisk rådgivning.

 
Din bakgrund och personliga egenskaper
Du har högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper från arbetslivet. Du har erfarenhet inom redovisning, med fördel från en konsultbyrå eller ett detaljhandelsföretag. Som person är du noggrann och strukturerad. Det är viktigt att du trivs med kundkontakt, har förmågan att skapa förtroende och upprätthålla goda relationer. Rollen passar dig som är driven, positiv, nyfiken och har en stark vilja att lära nya saker. Innovation och digitalisering är otroligt viktigt för oss.  Självklart har du god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. 
Ansökan
Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval och tillsättning av tjänsten. Detta är en direktanställning hos ICA Affärsservice som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Pamie Berglund Moe på telefonnummer 070-428 63 87.

Ansök nu

Apputvecklare/Fullstack-utvecklare

Applikationsutvecklare
Läs mer Mar 21
Micropower är ett växande företag i en industri som genomgår en stor omvandling från fossila bränslen till gröna, elektriska alternativ. Micropower ligger i framkant av denna förändring.
Micropower Group är en internationell koncern som designar, tillverkar och marknadsför kompletta batterisystem, laddarlösningar och kraftomvandlare, för industriella applikationer. Koncernen verkar i en spännande miljö då stora delar av industrin är mitt uppe i en elektrifieringsresa där Micropowers system och produkter är centrala.
 
Micropower har sitt huvudkontor i Växjö där även FoU-centret för laddarteknik finns, samt produktionsanläggningar för litiumjonbatterier och batteriladdare. Koncernen har även kontor i Göteborg och Stockholm, samt egna bolag i Finland, Tyskland och USA. Koncernen har idag ca 500 anställda. Med en omsättning på 1,8 miljarder SEK (2023), så satsar bolaget på fortsatt stark, global tillväxt, inom flera spännande industriapplikationer. Mer information om Micropower kan du hitta på www.micropower-group.se eller LinkedIn.

 
Är du intresserad av att arbeta med den senaste tekniken? Vill du bidra till övergången till förnybar energi? Söker du en roll med stor påverkansmöjlighet? Om du svarar ja på dessa frågor har vi det perfekta jobbet för dig!
 
 
Din roll I teamet:
För att stärka vårt utvecklingsteam för mjukvara i Växjö söker vi nu en passionerad och driven apputvecklare/fullstack-utvecklare. I den här rollen kommer du att:

• Ha en ledande roll i att utforma och forma appens arkitektur.
• Fatta kritiska beslut om teknikstack och implementation.
• Fungera som länken mellan vår app och våra batteriladdare och batterier, för att säkerställa sömlös kommunikation.
• Hålla dig uppdaterad om apparnas krav, både för Apple och Google-plattformarna.
• Samarbeta med ett mångsidigt team av experter och berika vår gemensamma kunskap inom batteriteknik.
• Använda din kreativitet och problemlösningsförmåga för att tackla unika utmaningar.
 
Utmaningen:
Vår största utmaning ligger i att säkerställa att våra appar kommunicerar väl med våra batteriladdare och batterier, med olika protokoll, inklusive Bluetooth och mer. Du kommer att spela en avgörande roll i att designa vår apparkitektur och välja rätt verktyg för att övervinna dessa utmaningar.
 
Vem är du?
För denna position ser vi gärna att du har ett par års erfarenhet som applikationsutvecklare eller liknande. Vi ser det som meriterande om du besitter en omfattande förståelse och praktisk erfarenhet av hela livscykeln för apputveckling. Från konceptualisering och kravspecifikation till design, implementation, testning och distribution. Du är öppensinnad och nyfiken med god samarbetsförmåga. En stark engelskkunskap krävs för effektivt samarbete med vårt globala team och kunder. 
Vad kan vi erbjuda?
• Tillfälle att arbeta med projekt där apputveckling möter batteriteknologi.
• Påverka viktiga arkitektoniska beslut och forma framtidens apputbud.
• Samarbeta med ett dedikerat team som främjar kreativitet och problemlösning.
 
Ansökan:
Vi arbetar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Detta är en direktanställning hos Micropower som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Fransson på telefonnummer 070-149 70 60.

Ansök nu