Växjö: Erfaren elektriker till växande byggbolag i Växjö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Erfaren elektriker till växande byggbolag i Växjö i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-12 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi en erfaren elektriker till ett ungt, växande bolag med en modern syn på byggbranschen. Kronocon är en totalentreprenör med egna vvs-montörer, snickare, elektriker och plattsättare. Detta bidrar både till ett effektivt samarbete och en god sammanhållning inom företaget. Vill du bli en del av vårt härliga gäng?

Arbetsuppgifter
I denna tjänst kommer du erbjudas stort eget ansvar och du kommer arbeta självständigt, på egna projekt tillsammans med Kronocons egna snickare, elektriker och VVS-montörer. Du kommer utgå från ditt hem med egen firmabil och projekten du kommer jobba med ligger runt Växjö med 5 mils radie. Dina arbetsuppgifter är omväxlande och varierar, då vi jobbar med såväl nyproduktion, service och renoveringar. Våra kunder är både privatpersoner och företag. I många projekt kommer du komma i kontakt med kollegorna då vi är en totalentreprenör. 

Kvalifikationer
För att vara kvalificerad för tjänsten vill vi att du har några års erfarenhet av yrket, goda kunskaper i det svenska språket, yrkesbevis och körkort B. Har du certifikat är det meriterande.

I ditt dagliga arbete kommer du ha många olika kontakter med både kunder och andra yrkesgrupper inom företaget. Detta kräver en god samarbetsförmåga och en utpräglad serviceanda. Du kommer även jobba självständigt, vilket ställer krav på att du kan vara självgående. 

Om oss
Kronocon AB har sitt lager och kontor i Växjö och är ett nystartat företag som förvärvade HG Bygg under 2021. Läs gärna mer på www.hgbygg.se

Vi erbjuder
En tjänst på en arbetsplats med schysta villkor, goa kollegor och varierande arbetsuppgifter. Tjänsten är tills vidare, eventuellt med inledande provanställning. Arbetstid heltid, Placeringsort Växjö. Startdatum enligt överenskommelse.

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta vår HR-resurs:
Sanna Thörnqvist
073 946 15 90
Sanna@humansolutions.se

Kontaktinformation
Sanna Thörnqvist, HR-konsult, 073 946 15 90, sanna@humansolutions.se

Arbetsplats
Ljungadalsgatan 3

352 46 Växjö

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Serviceelektriker, installation

Nedan visas andra jobb i Växjö som Serviceelektriker, installation.

Fältservicetekniker till ITO Pallpack

Läs mer Apr 19
Nytt
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos ITO Pallpack AB.

Om företaget:

ITO Pallpack startades 1959 i Norge och har sedan dess byggt en kundbas i Norge och Sverige. ITO Pallpacks vision är att alltid leverera den bästa lösningen till industrin genom att hjälpa sina kunder att automatisera och effektivisera sina logistiska processer. De senaste åren har ITO Pallpack haft en stark tillväxt och byggt spetskompetens inom automatisering och även ingått samarbetsavtal med flera ledande tillverkare.

Se mer om ITO Pallpack nedan:


Arbetsuppgifter:

I rollen som Servicetekniker ansvarar du för att felsöka, reparera och utföra serviceunderhåll av maskiner ute hos kunder. Uppdragens längd och karaktär varierar där du vägleder och hjälper kunden i vilka maskinåtgärder och underhåll som behövs. Du kommer även att vara behjälplig i montageprojekt och installation tillsammans med dina kollegor. Genom en direktdialog med kunder säkerställer du bästa möjliga service. I tjänsten kommer du att vara på resande fot där flertal övernattningar förekommer vilket ställer krav på att kunna vara flexibel.

Kortfattat innefattar dina arbetsuppgifter:
• Utföra service, reparation och underhåll av maskiner hos kunder
• Delta i montageprojekt och installation tillsammans med kollegor
• Uppföljning av tidigare arbeten med kund

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av service, installation och underhåll av teknisk utrustning alternativt relevant utbildning inom området
• Goda kunskaper inom mekanik och el
• B-körkort
• Du behärskar svenska och engelska, i tal och skrift

Som person tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare är du noggrann och förstår vikten av ordning där du är uppmärksam på detaljer och lämnar inget ogjort. Därtill är du duktig på att planera och driva ditt arbete framåt samt ber om hjälp när det krävs. Eftersom du har daglig kontakt med kunder och kollegor trivs du med att arbeta i en social miljö där du har en god kommunikativ förmåga.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Du utgår hemifrån
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Automationselektriker - utgå hemifrån

Läs mer Apr 15
Emmegi Scandinavia, en del av Voilap Group, är den ledande aktören inom marknadsföring, installation och service av maskiner för aluminiumprofilbearbetning i Norden. Med närvaro i Sverige, Norge, Finland, Estland och Danmark strävar vi efter att erbjuda högkvalitativa lösningar till våra kunder. Med ett dedikerat team på 12 anställda söker vi nu en skicklig automationselektriker för att stärka vår service och installationsteam.

I tjänsten som automationselektriker är det här en del av dina arbetsuppgifter:

Installation, service och underhåll av CNC-maskiner med fokus på aluminiumprofilbearbetning.


Ansvar för igångkörning av maskiner hos kund och utbildning av operatörer.


Tillhandahålla pedagogisk och tålamodskrävande support vid behov.


Hantera planerad och akut service med hög social kompetens och yrkeskunnighet.


Resor inom Sverige och Norge för att utföra service och installationer.


Resor till huvudfabriken i Italien för utbildning och maskinbesiktningar.


För att trivas på jobbet behöver du ha med dig kompetenser och erfarenheter. Vi tror det här stämmer in på dig. Du har:

Erfarenhet av installation och service av CNC-maskiner.


Kompetens inom datastyrning och automationsteknik.


Kunskap inom PLC.


Förmåga att lösa problem under tidspress.


God pedagogisk förmåga.


Hög social kompetens för att hantera kundrelationer.


Flytande i engelska i tal och skrift.


Vi erbjuder dig:

En utmanande och varierande roll inom ett växande företag.


Möjligheter till professionell utveckling och vidareutbildning.


Attraktiva förmåner och ersättningar.


En dynamisk arbetsmiljö med ett dedikerat och stöttande team.


Bra att veta
Du utgår hemifrån eller från vårt kontor i Eksjö. Förmånsbil ingår i tjänsten. Lämplig bostadsort är inom ca 15 mil från Eksjö, Småland

Har du frågor om tjänsten kontaktar du Sandra Ekman, sandra.ekman@uniflex.se som hjälper oss med den här rekryteringen.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Automationselektriker - utgå hemifrån

Läs mer Mar 7
Emmegi Scandinavia, en del av Voilap Group, är den ledande aktören inom marknadsföring, installation och service av maskiner för aluminiumprofilbearbetning i Norden. Med närvaro i Sverige, Norge, Finland, Estland och Danmark strävar vi efter att erbjuda högkvalitativa lösningar till våra kunder. Med ett dedikerat team på 12 anställda söker vi nu en skicklig automationselektriker för att stärka vår service och installationsteam.

I tjänsten som automationselektriker är det här en del av dina arbetsuppgifter:

Installation, service och underhåll av CNC-maskiner med fokus på aluminiumprofilbearbetning.


Ansvar för igångkörning av maskiner hos kund och utbildning av operatörer.


Tillhandahålla pedagogisk och tålamodskrävande support vid behov.


Hantera planerad och akut service med hög social kompetens och yrkeskunnighet.


Resor inom Sverige och Norge för att utföra service och installationer.


Resor till huvudfabriken i Italien för utbildning och maskinbesiktningar.


För att trivas på jobbet behöver du ha med dig kompetenser och erfarenheter. Vi tror det här stämmer in på dig. Du har:

Erfarenhet av installation och service av CNC-maskiner.


Kompetens inom datastyrning och automationsteknik.


Kunskap inom PLC.


Förmåga att lösa problem under tidspress.


God pedagogisk förmåga.


Hög social kompetens för att hantera kundrelationer.


Flytande i engelska i tal och skrift.


Vi erbjuder dig:

En utmanande och varierande roll inom ett växande företag.


Möjligheter till professionell utveckling och vidareutbildning.


Attraktiva förmåner och ersättningar.


En dynamisk arbetsmiljö med ett dedikerat och stöttande team.


Bra att veta
Du utgår hemifrån eller från vårt kontor i Eksjö. Förmånsbil ingår i tjänsten. Lämplig bostadsort är inom ca 15 mil från Eksjö, Småland

Har du frågor om tjänsten kontaktar du Sandra Ekman, sandra.ekman@uniflex.se som hjälper oss med den här rekryteringen.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Certifierad elektriker med inriktning solenergi

Läs mer Sep 21
OM DIG

Vi söker dig som har arbetat minst några år som elektriker och klarar att arbeta självständigt. Har du erfarenhet av solenergi är det ett plus, men inget krav. Du är en händig person som har god verktygsvana och som vill ha nya utmaningar i en snabbväxande bransch. Som person är du noggrann, öppen och självständig. Du trivs med att ha ett arbete som innebär många sociala kontakter.

KRAV: Svenska och Engelska i tal och skrift, Eltekniskt gymnasieexamen och B-körkort (manuellt).

OM ARBETET

Vår kund är ett av Sveriges ledande solcellföretag. Du anställs av Emptiro med en ambition om att i framtiden arbeta hos vår kund.

Du får ett intressant och varierande jobb. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:

- Planering av elinstallationer.

- AC-Installationer

- Kontakt med nätägare.

- Stöd till tekniker och montörer vid elinstallationsfrågor.

- Felsökning av solcellsanläggningar



Arbetet bedrivs huvudsakligen i Småland

OM OSS

Emptiro är ett företag som arbetar med rekrytering och kompetensförsörjning inom elteknikbranschen. Våra anställda arbetar enligt installationsavtalet. Hos oss har du möjlighet att utvecklas genom att arbeta med olika typer av uppgifter ute hos våra kunder. Vi har en lång erfarenhet av arbete inom installationsbranschen och ett stort kontaktnät som kan hjälpa dig vidare i karriären!

Vi arbetar med ett löpande urval vilket innebär att tjänsterna kan vara tillsatta innan utsatt sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Automationselektriker

Läs mer Jan 29
Emmegi Scandinavia, en del av Voilap Group, är den ledande aktören inom marknadsföring, installation och service av maskiner för aluminiumprofilbearbetning i Norden. Med närvaro i Sverige, Norge, Finland, Estland och Danmark strävar vi efter att erbjuda högkvalitativa lösningar till våra kunder. Med ett dedikerat team på 12 anställda söker vi nu en skicklig automationselektriker för att stärka vår service och installationsteam.

I tjänsten som automationselektriker är det här en del av dina arbetsuppgifter:

Installation, service och underhåll av CNC-maskiner med fokus på aluminiumprofilbearbetning.


Ansvar för igångkörning av maskiner hos kund och utbildning av operatörer.


Tillhandahålla pedagogisk och tålamodskrävande support vid behov.


Hantera planerad och akut service med hög social kompetens och yrkeskunnighet.


Resor inom Sverige och Norge för att utföra service och installationer.


Resor till huvudfabriken i Italien för utbildning och maskinbesiktningar.


För att trivas på jobbet behöver du ha med dig kompetenser och erfarenheter. Vi tror det här stämmer in på dig. Du har:

Erfarenhet av installation och service av CNC-maskiner.


Kompetens inom datastyrning och automationsteknik.


Kunskap inom PLC.


Förmåga att lösa problem under tidspress.


God pedagogisk förmåga.


Hög social kompetens för att hantera kundrelationer.


Flytande i engelska i tal och skrift.


Vi erbjuder dig:

En utmanande och varierande roll inom ett växande företag.


Möjligheter till professionell utveckling och vidareutbildning.


Attraktiva förmåner och ersättningar.


En dynamisk arbetsmiljö med ett dedikerat och stöttande team.


Bra att veta
Du utgår hemifrån eller från vårt kontor i Eksjö. Förmånsbil ingår i tjänsten. Lämplig bostadsort är inom ca 15 mil från Eksjö.

Har du frågor om tjänsten kontaktar du Sandra Ekman, sandra.ekman@uniflex.se som hjälper oss med den här rekryteringen.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Human Solutions AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Human Solutions AB .

Lagermedarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Mar 20
Letar du efter ett fysiskt arbete? Är du självständig och gillar ett högt arbetstempo? Låter ett grossistföretag inom golvbranschen med ett brett sortiment spännande? Vill du jobba på ett företag med ”familjekänsla”? Är du sugen på att arbeta dagtid mellan 7-16?

Om ja, då är det dig vi letar efter till tjänsten som lagerarbetare hos Svegab AB i Växjö.

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan! 

ARBETSUPPGIFTER 
I rollen som Lagermedarbetare hos oss förväntas du göra lite av varje.

Godsmottagning, order-hantering som innebär att kapa mattor och plocka varor med mera samt truckkörning är en del av arbetsuppgifterna.  

KVALIFIKATIONER 
Vi söker dig med


• Truckkörkort
• Svenska i tal och skrift
• B-körkort bil 

Det är meriterande om du även har


• Erfarenhet av lagerarbete

PERSONLIGA EGENSKAPER 
Tjänsten som lagerarbetare hos oss passar dig som är engagerad, tar ansvar och bidrar till den goda stämning på jobbet. Du ska kunna möta våra kunder på ett bra sätt och att vara flexibel och kunna ta i där det behövs är en självklarhet. Att vara noggrann och kvalitetsmedveten är såklart också viktiga egenskaper samt att kunna hantera de arbetstoppar som är en naturlig del av arbetet.

VI ERBJUDER 
En tjänst hos ett växande grossistföretag inom golvbranschen i Sverige. Vi är enda fullsortimentsgrossisten i Sverige som samverkar med alla marknadsledande leverantörer i branschen. Vår breda kompetens, vår servicenivå och våra snabba leveranser är något som vi är extra stolta över. Hos oss blir du en i gänget, får var med på vår utvecklingsresa men det finns också en förväntan om att du ”kavlar upp ärmarna” och levererar. 

Anställningen är tills vidare med inledande provanställning. Vi har kollektivavtal. Arbetsorten är Växjö, tjänsten är på heltid och tillträde är enligt överenskommelse. 

Vänligen ansök senast 7/4, men vi kör löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen till oss!

Ansök nu

Medarbetare till vårt konditori

Kafébiträde/Konditoribiträde
Läs mer Mar 6
Nu söker vi på Toftastrand Konditori en ny medarbetare till vår mysiga servering! 

Toftastrand konditori ligger vackert vid sjökanten i Sandsbro endast cirka 5 kilometer från Stortorget i Växjö. 

Här tillverkar och säljer vi våra goda bakverk som görs med mycket kärlek och glädje. Vi brinner för naturliga råvaror såsom riktigt smör, grädde och ekologiskt mjöl, gärna från närområdet.

Vi söker nu en härligt glad kollega som har en god känsla för service och som vill ge våra gäster en fin upplevelse här hos oss när dom tar en fika eller lättare lunch. Är du den som vill göra det där lilla extra för våra kunder så är du helt klart rätt person för oss.


VIKTIGA EGENSKAPER VI ÖNSKAR ATT DU HAR


• Flexibel – se vad som behöver göras och kunna lösa det.
• Ansvarsfull – du tar ansvar för ditt jobb och dina uppgifter.
• Utåtriktad – att du har en utåtriktad personlighet med en positiv inställning och med mycket stor servicekänsla.
• Lyhörd – ödmjuk inför att vi hjälper både kunder och varandra.
• Gästvänlig – pigg och glad samt att du har en förmåga att lyssna in andras önskemål.

Ditt arbete hos oss kommer att bestå av kundmöten, servering och försäljning. Det ingår även att sköta om trivseln i konditoriet så som hålla rent och fint, ta hand om disken samt städning. På helgerna ingår även att checka in våra hotellgäster så datorvana är en fördel.

Då vi har många ungdomar som jobbar hos oss är det viktigt att du kan hjälpa och vägleda dem i deras arbete.

Arbetet är på deltid, cirka 75%, med ett schema som innefattar veckodagar, kvällar, helger och även helgdagar. Är du intresserad av att jobba endast veckoslut exempelvis fredag-söndag, berätta det så kan vi säkert hitta ett upplägg som passar dig.

Meriterande är om du har jobbat några år med service och är van vid arbete i kassa. Då vi möter många människor önskar vi att du har god förmåga att uttrycka dig både muntligt och skriftligt i svenska.

Tjänsten inleds med en provanställning. Lön enligt kollektivavtal.

Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag är 2024-03-31. 


KONTAKTUPPGIFTER

Har du några frågor eller vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Louise Einvall på telefon 0470-556 280. 


Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säkerhetssamordnare

Säkerhetsrådgivare
Läs mer Feb 2
Vill du jobba på en arbetsplats med ständig dynamik, välj då oss på Växjö Småland Airport. En flygplats, 1000 möjligheter. Nu ger vi dig chans att söka en spännande tjänst.  

SÄKERHETSSAMORDNARE

Vi söker en kompetent och engagerad person för rollen som Säkerhetssamordnare. I denna roll kommer du att ha en central position i vår organisation, med fokus på att upprätthålla och förbättra vårt säkerhetsarbete. Ditt arbete kommer att vara avgörande för att vi når våra mål och uppfyller de krav som ställs av relevanta myndigheter, Transportstyrelsen.

Som Säkerhetssamordnare kommer du att:


• Utveckla och implementera rutiner och program för vår interna säkerhet.
• Säkerställa att egenkontrollprogram genomförs effektivt och enligt fastställda riktlinjer.
• Proaktivt leda utbildningar för säkerhetspersonal för att upprätthålla och förnya deras kompetenser och certifikat.
• Övervaka och granska säkerhetsprövningar, samt genomföra uppföljningar med berörda personer.
• Dokumentera alla säkerhetsrelaterade aktiviteter och processer.
• Samverka inom organisationens säkerhetskommitté och bidra till både strategiska och operativa aspekter av säkerhetsarbetet.
• Arbeta med den utrustning och de verktyg som krävs för att upprätthålla en hög säkerhetsstandard.
• Denna roll innebär varierande arbetstider

Kvalifikationer:


• Erfarenhet av att hantera komplexa säkerhetsuppdrag.
• Förmåga att arbeta proaktivt, organiserat och att slutföra påbörjade uppgifter.
• Utmärkt förmåga att hantera oförutsedda situationer och kommunicera effektivt på både svenska och engelska.
• Stark personlig integritet och en drivkraft att uppnå resultat som gagnar hela verksamheten.

Krav:


• Körkort B.
• Godkänd i säkerhetsprövning och registerkontroll.
• Efter genomgången internutbildning med godkänt resultat, krävs även ett godkännande av Transportstyrelsen för att få verka som säkerhetssamordnare.

 

Tjänsten är på heltid, tills vidare med eventuellt inledande provanställning. Innan anställning kommer du behöva genomgå en säkerhetsprövning. Individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande, så se till att skicka din ansökan så snart som möjligt.

Vi ser fram emot att välkomna en person som delar vårt engagemang för säkerhet och som är redo att bidra till vår organisations fortsatta framgång.    

För mer information eller frågor välkommen att kontakta:

Evelina Appelros
HR-konsult Human Solutions

evelina@humansolutions.se
076-511 38 33

Om Småland Airport: Växjö-Kronobergs flygplats (VXO) är en internationell flygplats och ligger 5 km nordväst om staden Växjö, marknadsförs under namnet Växjö Småland Airport.

Region Kronoberg (55 %), Växjö kommun (42 %) och Alvesta kommun (3 %) äger flygplatsen gemensamt. Den drivs som ett kommunalt aktiebolag.

Ansök nu

Verksamhetsansvarig - Idrottskliniken

Idrottsplatschef
Läs mer Feb 29
VERKSAMHETSANSVARIG PÅ IDROTTSKLINIKEN (IK)! 
Växjös lokala gymkedja - vårt mål är att varje kund ska känna sig väl omhändertagen och tillsammans skapar vi en familjär stämning på våra anläggningar. Alla ska kunna träna på ett inspirerande sätt utifrån sina egna förutsättningar. 

NU SÖKER VI EN NY VERKSAMHETSANSVARIG TILL IDROTTSKLINIKEN. ÄR DU DEN VI SÖKER? 
I rollen som verksamhetsansvarig får du möjlighet till att tillsammans med övriga kollegor ta över stafettpinnen att driva vår verksamhet framåt. Vi är väldigt stolta över vår växande verksamhet som med våra nöjda kunder leder fram till utmärkelsen Årets Bästa Träningsställe.

Som verksamhetsansvarig jobbar du nära vår VD Patrik Mattsson. I dina arbetsuppgifter ligger ett ansvar för att utveckla oss som helhet på en strategisk nivå och att leda det dagliga arbetet. Du arbetar med arbetsmiljöfrågor, budget och kommer med proaktiva idéer för att utveckla verksamheten framåt.  

Du har ett övergripande ansvar för den dagliga verksamheten. Du är ett stöd för kollegor som har dagligt/operativt ansvar. Du har ett personalansvar för våra medarbetare, vilket innebär att löpande stötta medarbetare och genomföra utvecklings- och lönesamtal.  

Du ska för helheten ge information, skapa engagemang och delaktighet samt lyssna in och genomföra planer för den individuella- och gemensamma kompetensutvecklingen. 

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för att tillsammans med andra skapa resultat. Du tycker också att träning och välmående är viktigt för alla, har ett affärsmässigt sinnelag och är en kommunikativ och god ledare. Du vågar fatta beslut, har mod att stå för beslut och mod att ändra beslut.

Du måste känna att du i själ och hjärta delar vår vädergrund - GLÄDJE, FÖR ALLA med KVALITÈ.  



Du har din huvudplacering på Idrottskliniken i11. 

Vi gör löpande urval och intervjuer så tveka inte på att skicka in din ansökan! Som senast vill vi ha din ansökan 2024-03-17. 



För mer information är du välkommen att kontakta oss! 

Saara Karhunen, verksamhetsansvarig: 0470-575 711

Annika Ekdahl, HR: 070-839 69 40

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Lokalvårdare/städere - E-J Städ i Kronoberg

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Dec 6
Vill du arbeta på ett företag med kollektivavtal och schysta villkor för dem anställda? Då har du hittat helt rätt! 

Vi söker både dig som är intresserad av att jobba extra, men också dig som är intresserad av att jobba heltid. Hos oss har du möjlighet att själv styra hur mycket du vill jobba. 

Behovet finns redan idag, så vänta inte med din ansökan. Vi arbetar med löpande urval. 






ARBETSUPPGIFTER

Ingen dag är sig lik på E-J Städ och tillsammans med dina kollegor kommer du åka ut på olika kunduppdrag. Det kan bl.a handla om: 

- Hemstäd hos privatpersoner

- Byggstäd

- Kontorsstäd

- Flyttstäd

- Trappstäd

- Industristäd.


KVALIFIKATIONER

För att vara aktuell för tjänsten behöver du kunna förstå, samt göra dig förstådd på svenska. Vi ser gärna att du har B-körkort. Har du tidigare erfarenhet av städbranschen kan detta vara meriterande. Det är dock inget krav. 


PERSONLIGA EGENSKAPER

För att lyckas i den här tjänsten ska du vara noggrann, ansvarsfull, genuin och pålitlig. Du jobbar oftast tillsammans med dina kollegor och det är därför viktigt att du har lätt för att samarbeta.

Vi värdesätter gemenskap högt på EJ-städ. Därför ser vi gärna att du är en positiv person som har lätt till skratt.


VI ERBJUDER

Ett arbete med stimulerande och varierande arbetsuppgifter, fantastiska kollegor och en arbetsplats med god arbetsmiljö. 

Vi erbjuder en tjänst som är väldigt flexibel. Tjänsten är en särskild visstidsanställning (timanställning) där du själv har möjlighet att styra hur mycket du vill jobba. Är du rätt person kommer vi eventuellt kunna erbjuda en heltidstjänst längre fram om så önskas. Tillträde enligt ök. 

Ordinarie arbetstid är 07:00-16:00. Placeringsort Växjö

I den här rekryteringen samarbetar vi med Human Solutions AB. Varmt välkommen med din ansökan! 

Kontaktperson
Samuel Gunnarsson

HR

hr@ejstad.se

Ansök nu

Ordning.nu söker hemstädmedarbetare

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Dec 1
Hemstädmedarbetare

Är du vår nästa stjärna inom hemstädning? Brinner du för ordning och reda och finner glädje i att jobba inom ett serviceyrke där kvalité och teamkänsla värderas högt? Vill du även jobba i ett mindre, familjärt företag där du gör nytta för andra människor? Om detta stämmer in på dig så rekommenderar vi dig att läsa vidare. Vi är inte som alla andra städformor, utan är den personliga städfirman som strävar efter att erbjuda ”det lilla extra” i allt vi gör.  

Om tjänsten/arbetsuppgifter

Under vintermånaderna och inför jul ser vi ett ökat behov av städning från våra kunder. Därför behöver vi stärka upp vårt kompetenta team med fler medarbetare som vill jobba tillsammans med oss.

Som hemstädsmedarbetare kommer du i första hand arbeta med hemstädning hos privatpersoner. Och när vi säger hemstädning så handlar det för oss inte bara om att fräscha upp ytan, utan att erbjuda våra kunder en grundlig storstädning varje gång. Från oss ska kunden uppleva en riktig ”wow-effekt” – varje gång! Därför söker vi dig som helt enkelt finner det är roligt att städa och organisera.

Kvalifikationer

Vi söker dig som


• Har körkort och vi ser även positivt på om du har tillgång till egen bil.
• Känner dig trygg i din förmåga att tala och förstå svenska.
• Erfarenhet av städning sedan tidigare är inte ett krav, men definitivt meriterande.

Vid tillsättning av denna tjänst kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För oss är det viktigt att du är lyhörd inför kundens behov samtidigt som du vågar komma med egna idéer och ta egna initiativ. Du sprider positiv energi och arbetsglädje omkring dig och som person är du driven, stresstålig och pålitlig. Vi är en mindre firma, därför är det viktigt att vi ställer upp för varande och håller vad vi lovar.

Hos oss finner du dessutom stor yrkesstolthet, och det är viktigt att du delar vår uppfattning. Självklart har du sinne för ordning och reda, ett öga för detaljer och vi ser det mycket positivt om du har ett genuint intresse för inredning och stil.

Vi erbjuder

Som vår nya hemstädsmedarbetare erbjuder vi en fantastisk möjlighet att bli en del av ett mindre team med god sammanhållning. Vi ställer upp för varandra och strävar alltid efter bästa möjliga resultat. Du får möjligheten att jobba i ett gemytligt företag som just nu befinner sig i en spännande tillväxtfas, med högt till tak och möjlighet att vara med och påverka från början – ”teamwork makes the dream work”, som vi brukar säga.

Du kommer dessutom att få en ledare som är rak och rättvis – samt värdesätter din kompetens. Vi har god förståelse för att en välmående personalstyrka utför ett bättre arbete, och vi behandlar varandra med ömsesidig respekt och flexibilitet.

Vi erbjuder en flexibel anställningsform där du kommer att ha möjlighet att arbeta mycket under framflrallt december, men även under nästa år. Denna anställning är designad för att ge dig både flexibilitet och stabilitet, med utmärkta möjligheter för rätt person att fortsätta hos oss även efter årsskiftet. Vi ser fram emot att välkomna dig i vårt team och arbeta tillsammans för att uppnå våra gemensamma mål. Rekrytering sker löpande. Startdatum är flexibelt och kan anpassas efter överenskommelse.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Human Solutions. Vid ytterligare frågor kontakta Evelina Appelros på evelina@humansolutions.se eller telefonnummer 076-511 38 33

Ansök nu