Växjö: Vi söker Servicerådgivare till vår kund Kronobergs Bil

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker Servicerådgivare till vår kund Kronobergs Bil i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-13 // Varaktighet: Heltid

Till vår kund Kronobergs Bil söker vi nu en driven servicerådgivare!
I rollen som servicerådgivare erbjuds du arbete i trevliga lokaler där du tillsammans med tre andra kollegor arbetar med att upprätthålla hög servicekvalitet och effektivitet gentemot kund.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
 
Att handlägga ärenden gällande kunder och koordinera servicearbetet
Verka som länken mellan servicekunder och återförsäljare
Främja försäljning och långsiktiga relationer
Fakturering och reklamationshantering
Övrig administration


Din profil

Vi söker dig som innehar en fullgjord gymnasial utbildning. I tillägg till detta bör du ha ett par års erfarenhet inom servicemarknad. Det är meriterande om du arbetat vid en auktoriserad verkstad eller haft en liknade roll i en annan bransch. Då rollen kommer innefatta rådgivning gentemot kund är det viktigt att du har viss fordonsteknisk kunskap.

Med goda IT- och datorkunskaper samt flytande svenska i tal och skrift kanske just du kan vara den vi söker!

Som person är du kommunikativ, lyhörd, självmotiverad och strukturerad. Du brinner för kundbemötandet och är alltid mån om att ge bästa tänkbara service till kund. Rollen kan komma att utvecklas över tid, därav ser vi gärna att du har positiv inställning till att lära dig nya arbetsuppgifter. 

Tjänsten inleds med sex månaders anställning via Empleo med möjlighet till förlängning eller direktanställning hos Kronobergs Bil därefter.
För att komma vidare i denna process kommer du att få svara på en videofråga som skickas ut till dig i ett sms.

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på www.empleo.se

Uppstart: Omgående eller enligt överenskommelse.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid, dagtid. 
Lön: Individuell lönesättning.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Växjö som Kundtjänstmedarbetare.

Partner Support Specialist

Läs mer Maj 6
Play’n GO leads the global Gaming Entertainment industry with an unrivalled ability to play nice with others while supplying cutting-edge casino games and bespoke back-office solutions. Thanks to our ever-passionate creative and technical chops, we keep growing. Are you game?

We are looking for a Partner Support Specialist to join our growing team.

Main responsibilities:

- Provides technical support to our Play'n GO partners.
- Responds promptly and effectively to our partners' queries exhibiting high levels of attention to detail.
- Ensures customer issues are followed up and resolved in a timely manner according to service level agreements.
- Provides exceptional quality and has excellent customer service skills and customer focus.
- Provides feedback with regards to recurring partners' issues and feedback to Team Leader and relevant internal departments where applicable.
- Works closely with other departments in the organization, such as NOC, Operations, Casino Maintenance, Sales and Account Management to ensure top quality support services.
- Creates and maintains knowledge base articles, policies and procedures.
- Functions as Product Experts outside the Product Organization.


Requirements:

- Fluent in one of the following languages: Swedish, Danish, Norwegian, German, Spanish or Russian
- Fluent English
- Team player
- Self-motivated
- Customer Support experience
- Availability to work in shifts


Preferences:

- Previous technical support experience
- Diagnosing and resolving customers’ issues
- Technical troubleshooting




Get in here. We need your mojo, your moxie and your beautiful mind. You were made to make a difference and you can do that here. You will be rewarded with challenges. You will thrive in secret and in collaboration. Together, we will amplify enthusiasm, add skillsets and exceed expectations. And quickly. This industry works fast. Are you game? Tell us about your superpowers.

Apply here: (https://talenthub.playngo.com/)https://talenthub.playngo.com/ Please note that the position will remain open until the right candidate crushes it.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på heltid till Euro Accident i Växjö

Läs mer Maj 6
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och söker nästa utmaning. Är du nyfiken som person och drivs av att lära dig nya saker? Som kundservicemedarbetare på Euro Accident kommer du att få lära dig mer om försäkringsfrågor och få jobba på ett företag som har ett stort fokus på medarbetarnas välmående.

I rollen som kundservicemedarbetare hos Euro Accident kommer du arbeta i en delad roll med både kundservice och försäkringsadministration. Du kommer via telefon och mail ta emot inkommande ärenden som vissa är enkla och snabbt avklarade och andra mer djupgående och avancerade.

Kunderna kommer att behöva vägledning inom områden så som:

- Allmänna försäkringsfrågor
- Hantering av offerter
- Euro Accidents produkter och villkor


Du kommer att få arbeta på ett ljust och fräscht kontor beläget i centrala Växjö. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider. Euro Accident lägger stort fokus på medarbetarnas trivsel och välmående. Du kommer att ingå i ett glatt och engagerat team som lyfter varandra!



Din profil:

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom servicebranschen. Störts vikt kommer dock att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är en positiv person som har ett effektivt arbetssätt. Vidare är du självgående, driftig och nyfiken på att lära dig mer om det som hamnar på ditt bord. Meriterande är om du tidigare arbetat med försäkringsadministration.

Euro Accident erbjuder försäkringar i högsta kvalité med fokus på trygga och friska medarbetare. De grundades i Växjö 1996 och har idag över 300 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark.

Tjänsten är beräknad att starta 18 augusti. Urval och intervjuer sker löpande, så inkom med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på heltid till Euro Accident i Växjö

Läs mer Maj 11
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och söker nästa utmaning. Är du nyfiken som person och drivs av att lära dig nya saker? Som kundservicemedarbetare på Euro Accident kommer du att få lära dig mer om försäkringsfrågor och få jobba på ett företag som har ett stort fokus på medarbetarnas välmående.

I rollen som kundservicemedarbetare hos Euro Accident kommer du arbeta i en delad roll med både kundservice och försäkringsadministration. Du kommer via telefon och mail ta emot inkommande ärenden som vissa är enkla och snabbt avklarade och andra mer djupgående och avancerade.

Kunderna kommer att behöva vägledning inom områden så som:

- Allmänna försäkringsfrågor
- Hantering av offerter
- Euro Accidents produkter och villkor


Du kommer att få arbeta på ett ljust och fräscht kontor beläget i centrala Växjö. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider. Euro Accident lägger stort fokus på medarbetarnas trivsel och välmående. Du kommer att ingå i ett glatt och engagerat team som lyfter varandra!



Din profil:

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom servicebranschen. Störts vikt kommer dock att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är en positiv person som har ett effektivt arbetssätt. Vidare är du självgående, driftig och nyfiken på att lära dig mer om det som hamnar på ditt bord. Meriterande är om du tidigare arbetat med försäkringsadministration.

Euro Accident erbjuder försäkringar i högsta kvalité med fokus på trygga och friska medarbetare. De grundades i Växjö 1996 och har idag över 300 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark.

Tjänsten är beräknad att starta 18 augusti. Urval och intervjuer sker löpande, så inkom med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på heltid till Euro Accident i Växjö

Läs mer Maj 11
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och söker nästa utmaning. Är du nyfiken som person och drivs av att lära dig nya saker? Som kundservicemedarbetare på Euro Accident kommer du att få lära dig mer om försäkringsfrågor och få jobba på ett företag som har ett stort fokus på medarbetarnas välmående.

I rollen som kundservicemedarbetare hos Euro Accident kommer du arbeta i en delad roll med både kundservice och försäkringsadministration. Du kommer via telefon och mail ta emot inkommande ärenden som vissa är enkla och snabbt avklarade och andra mer djupgående och avancerade.

Kunderna kommer att behöva vägledning inom områden så som:

- Allmänna försäkringsfrågor
- Hantering av offerter
- Euro Accidents produkter och villkor


Du kommer att få arbeta på ett ljust och fräscht kontor beläget i centrala Växjö. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider. Euro Accident lägger stort fokus på medarbetarnas trivsel och välmående. Du kommer att ingå i ett glatt och engagerat team som lyfter varandra!



Din profil:

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom servicebranschen. Störts vikt kommer dock att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är en positiv person som har ett effektivt arbetssätt. Vidare är du självgående, driftig och nyfiken på att lära dig mer om det som hamnar på ditt bord. Meriterande är om du tidigare arbetat med försäkringsadministration.

Euro Accident erbjuder försäkringar i högsta kvalité med fokus på trygga och friska medarbetare. De grundades i Växjö 1996 och har idag över 300 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark.

Tjänsten är beräknad att starta 18 augusti. Urval och intervjuer sker löpande, så inkom med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Telenor på Solsäkra Cypern- Start 27:e Juni

Läs mer Maj 17
Nytt
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, fakturor eller tekniska problem. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade moderna lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 550 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Halima Iman, halima.iman@connect.sitel.com
Information om tjänsten:
Start: 27:e JUNI 2022
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Empleo Växjö AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Empleo Växjö AB .

Vi söker produktutvecklare/konstruktör till Växjö

Produktutvecklare
Läs mer Maj 1
Är du en erfaren produktutvecklare/konstruktör som söker nästa utmaning i Växjö!

Vår kund fortsätter sin tillväxtresa och erbjuder en mångfacetterad roll med fokus på produktutveckling, innovation och projektledning, såväl lokalt som internationellt! Vill du också bli en del av deras resa?

Som produktutvecklare har du en bred roll med ansvar för:  
  Framtagning och nyutveckling av produkter och komponenter
Prototypframtagning och provkörning
Att starta upp, driva och slutföra utvecklingsprojekt
Att samordna och utveckla kontakten med både leverantörer och partners

Du ingår i ett team om åtta personer där ni tillsammans driver produktutvecklingsprojekt och arbetar med nya innovationer och produkter utifrån marknadens behov och med fokus på hållbarhet! Vi söker dig som vill bli en del av oss och som trivs med att vara i framkant vad gäller tekniskt hållbara lösningar!

Din profil
Du som antar denna utmaning innehar en eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot maskinteknik eller produktutveckling. Utöver din utbildning har du flerårig praktisk erfarenhet som produktutvecklare, konstruktör eller projektledare. Med fördel kommer du från verkstadsindustrin, maskinsidan eller annan produktionsteknisk verksamhet. 

Du vandrar naturligt mellan konstruktion och projektledning och har förmågan att kunna driva och leda både kollegor, leverantörer och partners mot uppsatta mål och leveranser. Du har ett genuint intresse för teknik, konstruktioner, design och systemuppsättning samt goda kunskaper i Inventor och Excel.

Med fördel kommer du från tillverkningsindustrin och har god erfarenhet av att omsätta teorin i praktiken och trivs med att kommunicera med såväl ingenjörer som beredare och produktionsmedarbetare. Kort och gott så gillar du att vara en del av hela produktutvecklingen, från ax till limpa.

Att du talar och skriver flytande svenska och engelska ser vi som en självklarhet. Du innehar B-körkort och kan resa såväl lokalt som internationellt.  

Vi sitter i ljusa och moderna lokaler i Växjö med kontor och produktion i nära anslutning till varandra. Nu är vi redo för att introducera ytterligare en produktutvecklare, kanske är det just dig vi söker?

Tjänsten är en tillsvidareanställning med direktanställning hos vår kund!

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på empleo.se

Uppstart: Enligt överenskommelse.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

Ansök nu

Empleo söker C++ programmerare till kunder i Växjö

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Maj 17
Nytt
Till vår kund i Växjö söker vi en erfaren C++ programmerare

Vår kund är ett världsomspännande och innovativt IT-företag med trevligt arbetsklimat och spännande arbetsuppgifter.
I rollen som Utvecklare arbetar du främst med programmering i C++ där du tillsammans med dina kollegor är med och tar fram nya och utvecklar befintliga program, spel och applikationer.

Hos vår kund får du möjlighet till både personlig och professionell utveckling, redo för nästa steg i karriären?
Då kanske det är just dig vi söker!
Din profil
Du som antar denna spännande utmaning har förmodligen en högskola/universitetsutbildning i programmering och är en stjärna i C++. Med fördel trivs du med att varva förvaltning med innovation och kreativitet, där nya produkter och marknader ligger i framkant. För att lyckas i rollen, trivs du med att jobba såväl enskilt som i grupp och har ett genuint intresse för spelbranschen och att utveckla nya produkter.
Du gillar att prova ny teknik och att arbeta lösningsorienterat, likaså är du en driven och modernt tänkande utvecklare som har lätt för att ta till dig nya verktyg, programmeringsspråk och synsätt. 
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på www.empleo.se
Uppstart: Omgående eller enligt överenskommelse.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid, dagtid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Sista ansökningsdag: 2022-05-02

Ansök nu

Empleo söker C++ programmerare till kunder i Växjö

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Maj 12
Till vår kund i Växjö söker vi en erfaren C++ programmerare

Vår kund är ett världsomspännande och innovativt IT-företag med trevligt arbetsklimat och spännande arbetsuppgifter.
I rollen som Utvecklare arbetar du främst med programmering i C++ där du tillsammans med dina kollegor är med och tar fram nya och utvecklar befintliga program, spel och applikationer.

Hos vår kund får du möjlighet till både personlig och professionell utveckling, redo för nästa steg i karriären?
Då kanske det är just dig vi söker!
Din profil
Du som antar denna spännande utmaning har förmodligen en högskola/universitetsutbildning i programmering och är en stjärna i C++. Med fördel trivs du med att varva förvaltning med innovation och kreativitet, där nya produkter och marknader ligger i framkant. För att lyckas i rollen, trivs du med att jobba såväl enskilt som i grupp och har ett genuint intresse för spelbranschen och att utveckla nya produkter.
Du gillar att prova ny teknik och att arbeta lösningsorienterat, likaså är du en driven och modernt tänkande utvecklare som har lätt för att ta till dig nya verktyg, programmeringsspråk och synsätt. 
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på www.empleo.se
Uppstart: Omgående eller enligt överenskommelse.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid, dagtid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Sista ansökningsdag: 2022-05-02

Ansök nu

Development Manager till Lyreco i Växjö

Systemansvarig
Läs mer Maj 17
Nytt
Till vårt trevliga kundföretag Staples/Lyreco i Växjö söker vi en driven Development Manager!

Vi söker dig som vill vara med och bidra till Lyrecos fortsatta framgångar genom att utforma kundspecifika processer och implementera förändringar i Supply Chain-nätverket som förbättrar servicen och optimerar flödet i verksamheten.

Vidare arbetar du med att leda medarbetare, sätta den övergripande riktningen för verksamheten och säkerställa att mål uppnås och att rätt prioriteringar görs. Du är en del av att utveckla leveranskedjan främst genom ett kontinuerligt och strategiskt förändringsarbete.

Din vardag är intressant och spännande med ansvar för bland annat:
  Att utveckla och implementera samarbetsprojekt, strategiska förändringsprojekt i supply chain.
Att bygga affärscase för att säkra och motivera kapitalinvesteringar samt uppföljning av genomförda projekt.
Att definiera framgång i termer av målprestanda för operativa lösningar som avgör när den operativa lösningen ska överlämnas.

Rollen är helt ny och kommer över tid att utvecklas, detta i takt med att verksamheten växer och nya spännande projekt ligger i den långsiktiga planen!

Varmt välkommen till ett spännande och framåtriktat företag!

Din profil
Du som antar denna utmaning har en eftergymnasial utbildning inom logistik, ekonomi eller motsvarande samt minst fem års praktisk erfarenhet inom Supply Chain och utveckling av rutiner och processer.

Vidare har du flerårig erfarenhet av projektledning med tillhörande metodik samt drivs av ett engagerat och karismatiskt ledarskap. Har du branscherfarenhet inom logistik, produktion och/eller e-handel, är det klart meriterande. 

Som person har du en genuin passion för digitala processer, verktyg och metoder. Du har ett inneboende driv och förmågan att ta fram och utveckla moderna tekniska lösningar, självklart i samråd med företagets IT-avdelning och specialister.

Du har ett öppet och modernt sätt och är ständigt nyfiken på trender och innovationer inom branschen, allt för att ligga i framkant och vara en effektiv och smart logistikverksamhet. Självklart har du även intresse för IT-lösningar och den senaste tekniken inom system och mjukvara. 

Kunden sätter du alltid i främsta rummet och med starkt förändringstänk, öppenhet och ett agilt förhållningssätt, når vi långsiktigt uppsatta mål och resultat för hela vår verksamhet. Vi är redo för att ta emot vår nya kollega, kanske är det just dig vi söker?

Självklart talar och skriver du flytande svenska och engelska, B-körkort är ett önskemål.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med direktanställning hos Staples/Lyreco i Växjö!  

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på empleo.se

Uppstart: Enligt överenskommelse.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

Ansök nu

Vi söker tempostarka lagermedarbetare till Staples/Lyreco

Lagerarbetare
Läs mer Maj 6
Till vårt trevliga kundföretag Staples/Lyreco i Växjö söker vi nu ett flertal tempostarka och arbetsvilliga lagermedarbetare för omgående uppstart!

Samtliga uppdrag inleds via Empleo och kan för rätt person komma att övergå i en tillsvidareanställning direkt hos Staples/Lyreco. Uppdragen startar upp vecka 23 och löper på heltid över hela sommaren och troligen även i höst. 

Är du en duktig truckförare, lagermedarbetare eller har erfarenhet av att jobba med händerna, antingen med plock och pack eller i butik? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig. Vi tar gärna en första intervju med dig för att berätta mer om våra olika personalbehov på Staples/Lyreco, och på så sätt ta reda på vad som kan passa bäst för just dig!

Arbetstiderna är från 06.00-20.00 måndag till fredag med växelvis dag- och kvällsskift. Vi ser gärna att du har körkort och tillgång till bil för att kunna jobba både tidig morgon och sen kväll. 

Din profil
Vi söker dig som har någon form av praktisk utbildning på minst gymnasial nivå. Utöver detta har du något eller några års praktisk erfarenhet av lager- eller logistikarbete. För dig som har god truckvana kräver vi truckkort för A1 samt B3, gärna även B4 då det kan komma att bli aktuellt framöver.

Du är van att jobba i ett högt tempo och har förmågan att hålla igång flera olika uppgifter samtidigt samt är du en positiv, glad och framåt person som bidrar med en god stämning bland dina kollegor!  

Vidare har du lätt för att jobba i grupp och är en person som gärna ställer upp för dina kollegor!  

Självklart talar och skriver du flytande svenska och har sinne för ordning och reda. Vi ser gärna att du har en god administrativ förmåga och grundläggande IT-kunskaper samt är en van användare av handscanner.  

Är du student eller har ett annat arbete på minst 50%, kan vi även erbjuda deltidstjänster mellan 15.00-20.00 på vardagarna. Passa på att säkra upp ett riktigt bra extrajobb redan idag!

Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på www.empleo.se

Uppstart: Vecka 23.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid/Deltid, dag eller ständig kväll.
Lön: Enligt kollektivavtal.
Ansökningstid: Snarast möjligt.

Ansök nu

Vi söker tempostarka lagermedarbetare till Staples/Lyreco

Lagerarbetare
Läs mer Maj 13
Till vårt trevliga kundföretag Staples/Lyreco i Växjö söker vi nu ett flertal tempostarka och arbetsvilliga lagermedarbetare för omgående uppstart!

Samtliga uppdrag inleds via Empleo och kan för rätt person komma att övergå i en tillsvidareanställning direkt hos Staples/Lyreco. Uppdragen startar upp vecka 23 och löper på heltid över hela sommaren och troligen även i höst. 

Är du en duktig truckförare, lagermedarbetare eller har erfarenhet av att jobba med händerna, antingen med plock och pack eller i butik? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig. Vi tar gärna en första intervju med dig för att berätta mer om våra olika personalbehov på Staples/Lyreco, och på så sätt ta reda på vad som kan passa bäst för just dig!

Arbetstiderna är från 06.00-20.00 måndag till fredag med växelvis dag- och kvällsskift. Vi ser gärna att du har körkort och tillgång till bil för att kunna jobba både tidig morgon och sen kväll. 

Din profil
Vi söker dig som har någon form av praktisk utbildning på minst gymnasial nivå. Utöver detta har du något eller några års praktisk erfarenhet av lager- eller logistikarbete. För dig som har god truckvana kräver vi truckkort för A1 samt B3, gärna även B4 då det kan komma att bli aktuellt framöver.

Du är van att jobba i ett högt tempo och har förmågan att hålla igång flera olika uppgifter samtidigt samt är du en positiv, glad och framåt person som bidrar med en god stämning bland dina kollegor!  

Vidare har du lätt för att jobba i grupp och är en person som gärna ställer upp för dina kollegor!  

Självklart talar och skriver du flytande svenska och har sinne för ordning och reda. Vi ser gärna att du har en god administrativ förmåga och grundläggande IT-kunskaper samt är en van användare av handscanner.  

Är du student eller har ett annat arbete på minst 50%, kan vi även erbjuda deltidstjänster mellan 15.00-20.00 på vardagarna. Passa på att säkra upp ett riktigt bra extrajobb redan idag!

Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på www.empleo.se

Uppstart: Vecka 23.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid/Deltid, dag eller ständig kväll.
Lön: Enligt kollektivavtal.
Ansökningstid: Snarast möjligt.

Ansök nu