Växjö: Lagermedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lagermedarbetare i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-13 // Varaktighet: Heltid

Maxkompetens söker nu dig som är intresserad av att arbeta heltid som lagermedarbetare på lager i Lammhult!

Dina arbetsuppgifter
Som lagermedarbetare kommer du att delta i samtliga arbetsuppgifter i den dagliga produktionen.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat truckkörning, registrering av inkommande och utgående varor samt plock & pack av produkter. Tyngre lyft förekommer dagligen i arbetet.


Din profil
I denna rekryteringen lägger vi stor vikt på din personlighet. Truckkort är inget krav utan det finns möjlighet att gå utbildning via oss under upplärning. Vi ser gärna att du är engagerad, driven och initiativtagande. Vi söker dig som är noggrann, ansvarsfull och flexibel. Du trivs bra med att arbeta i en självständig roll tillsammans med en mindre grupp och är inte rädd för att hugga i där det behövs.

Meriterande är om du har erfarenhet av liknande arbete och har god datorvana. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav.


Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Exempel på kontakt med din konsultchef är lunch, fika, telefonavstämningar, Afterwork, teams-möten och möte ute hos kundföretaget.

Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill hänga med oss!


Övrig information
Placeringsort: Lammhult
Start: Omgående
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: måndag - torsdag 06:30-16:00, fredag 06:30-13:00.
Lön: Enligt kollektivavtal.

Hos vår kund kommer du tillhöra ett sammansvetsat team som ser fram emot att få träffa sin framtida kollega. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag!

Uppdraget är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd hos Maxkompetens men arbeta som konsult med placering hos Tyco i Lammhult. Har du frågor så kontakta gärna Jonna Alm, Konsultchef Maxkompetens på tel: 073 320 56 36.

Ansökan via mejl undanbedes med hänvisning av GDPR.





Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Lagerarbetare

Nedan visas andra jobb i Växjö som Lagerarbetare.

Sommarjobba som truckförare på DHL Lammhult

Läs mer Maj 16
Nytt
Dina Arbetsuppgifter och profil
I sommar kommer DHL Lammhult behöva uppbackning av duktiga truckförare som kommer att hjälpa till med den dagliga verksamheten på plats. Som truckförare får du vara en viktig kugge i verksamheten och samtidigt utveckla dina erfarenheter.

Arbetet utförs främst med truck, så du behöver ha god vana av truckar och framförallt motviktstruck.

Du behöver finnas tillgänglig för arbete på heltid mellan v.22-v.33.
Arbetstiderna är främst 07.00-16.00

Du som söker har tidigare erfarenhet av truckkörning och har inga problem med att hantera en Motvikstruck B1. Vi ser att du är en ansvarsfull människa som värdesätter ett gott resultat. Du vill göra ditt yttersta för att uppnå måltal, vara flexibel och ett ansikte utåt för Insitepart.

Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.

Villkor
- Krav för att vara aktuell för denna tjänst:
- Minst 18 år fyllda
- Flytande svenska i tal och skrift
- Finnas tillgänglig för arbete på heltid sommaren 2019 mellan vecka 25-33
- Truckkort A+B
- Tillgång till körkort och bil är meriterande men inte ett krav


Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Ansök nu

Sommarjobb på ett hållbart IT-bolag!

Läs mer Maj 11
Drivs du av att skapa kundvärde och arbeta med digitalisering och hållbarhet?



Då är Foxway en perfekt match. Är du dessutom en fena på relationsbyggande, är vi snart i mål. Foxway är ett globalt företag med över 800 kollegor i fem länder. Tillsammans gör dem det digitala livet enkelt för deras kunder. Det för dem genom att jobba hållbart i alla dimensioner. Miljömedvetet, socialt och ekonomiskt. Win-win-win för kunden, företaget och miljön. Organisk tillväxt i kombination med strategiska förvärv har gjort att Foxway vuxit kraftigt de senaste åren.

Är du deras nästa kollega som vill göra skillnad och fortsätta växa tillsammans?

Hur din roll ser ut
Du kommer att vara del av ett härligt team som jobbar med logistik och lagerhantering av hårdvara. I rollen är du med och tar emot varor, säkrar, packar om och skickar ut varorna till kund. I början kommer du att få den hjälp som krävs för att du ska känna dig trygg i hanteringen av en stor mängd hårdvara samt logistiken kring det.

Vem är du?
Vi söker dig som är stresstålig, noggrann och kan hantera ett högt tempo. Det är viktigt att du är aktsam i ditt agerande då du kommer att hantera en stor mängd hårdvara som kommer att användas av Foxways kunder. Har du även en stark team work-känsla där du vill uppnå ett gemensamt mål tillsammans med dina kollegor så kan detta vara tjänsten för dig! Meriterande är såklart om du är intresserad av både IT samt hållbarhet då det är Foxways vinnande kombination.

Vilka är Foxway?
Foxways vision är att göra det digitala livet enklare. Det är deras bidrag till en positiv förändring i samhället. Foxway vill förenkla IT-tjänster och göra dem hållbara så att deras kunder kan fokusera på det de är bäst på. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och deras ambition är att vara det ledande företaget i Europa för hållbara IT-tjänster och återvinning av elektronik. Alla steg hanteras in-house vilket gör dem unika på marknaden. Foxway är här för att hjälpa sina kunder att hitta sin väg i det digitala livet.

För Foxway är det viktigt med en arbetsplats som värdesätter mångfald och inkludering och ger lika möjligheter för alla!



Är det dig vi söker?
I den här tjänsten kommer du arbeta som konsult genom oss på Mero Rekrytering. Som anställd hos Mero blir du erbjuden marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och tjänstepension. Under tiden du arbetar vis oss kommer du även att han en konsultchef som finns till hands vid eventuella frågor och funderingar.

Ingen tidigare arbetslivserfarenhet krävs.

Ort: Växjö

Omfattning: Heltid (kl.07-16)

Start: 01.06.2022

Slut: 31.08.2022

OBS! Foxway har kunder inom myndighet och region, därav krävs ett prickfritt belastningsregister.

Ansök nu

Jobba som lagerarbetare i Braås | Lediga jobb

Läs mer Maj 17
Nytt
Just nu söker vi på Manpower personer som vill ha ett jobb med goda utvecklingsmöjligheter till rollen som lagerarbetare hos vår kund inom fordonsbranschen i Braås. Vi erbjuder möjligheten att jobba hos ett välkänt och framgångsrikt företag. I den här rollen får du jobba tillsammans med ett sammansvetsat och nytänkande team. Välkommen med din ansökan! Sök redan idag!

Dina arbetsuppgifter

Den här tjänsten innebär att du kommer att arbeta ute hos vår kund som är verksam inom fordonsbranschen i Braås. På logistikavdelningen kommer du arbeta med intern materialhantering och truckkörning. Som truckförare förser du produktionen med delar och material. Du kommer att köra i trånga utrymmen så det är viktigt att du känner dig trygg i din truckkörning! Det förekommer också uppgifter såsom lastning och lossning.

Du arbetar med engagerade och hjälpsamma kollegor, och startar givetvis med en upplärning inför start för att komma i gång med jobbet på bästa sätt.

Vem söker vi?

För att lyckas på arbetet är det viktigt att du har ett flexibelt förhållningssätt och att du har ett stort driv. Din personlighet har stor betydelse för oss, vi tror att du är en engagerad lagspelare och har stor arbetsvilja där du bidrar med ett gott arbete. Du tycker om att arbeta fysiskt och i ett högt tempo, samtidigt som du har en god förmåga att samarbeta med arbetsgruppen.

På arbetsplatsen förekommer skiftgång, vilket innebär att du behöver vara öppen för varierande arbetstider. Du kan komma att jobba på någon annan avdelning.

I övrigt krävs det att du

* Har truckkort
* har goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
* har B-körkort och tillgång till bil.

Det är väldigt meriterande om du har erfarenhet av truckkörning och jobbat inom logistikbranschen.

Erbjudande

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök tjänsten idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Payman Abdullah via e-post: Payman.abdullah@manpower.se

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Vi söker tempostarka lagermedarbetare till Staples/Lyreco

Läs mer Maj 6
Till vårt trevliga kundföretag Staples/Lyreco i Växjö söker vi nu ett flertal tempostarka och arbetsvilliga lagermedarbetare för omgående uppstart!

Samtliga uppdrag inleds via Empleo och kan för rätt person komma att övergå i en tillsvidareanställning direkt hos Staples/Lyreco. Uppdragen startar upp vecka 23 och löper på heltid över hela sommaren och troligen även i höst. 

Är du en duktig truckförare, lagermedarbetare eller har erfarenhet av att jobba med händerna, antingen med plock och pack eller i butik? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig. Vi tar gärna en första intervju med dig för att berätta mer om våra olika personalbehov på Staples/Lyreco, och på så sätt ta reda på vad som kan passa bäst för just dig!

Arbetstiderna är från 06.00-20.00 måndag till fredag med växelvis dag- och kvällsskift. Vi ser gärna att du har körkort och tillgång till bil för att kunna jobba både tidig morgon och sen kväll. 

Din profil
Vi söker dig som har någon form av praktisk utbildning på minst gymnasial nivå. Utöver detta har du något eller några års praktisk erfarenhet av lager- eller logistikarbete. För dig som har god truckvana kräver vi truckkort för A1 samt B3, gärna även B4 då det kan komma att bli aktuellt framöver.

Du är van att jobba i ett högt tempo och har förmågan att hålla igång flera olika uppgifter samtidigt samt är du en positiv, glad och framåt person som bidrar med en god stämning bland dina kollegor!  

Vidare har du lätt för att jobba i grupp och är en person som gärna ställer upp för dina kollegor!  

Självklart talar och skriver du flytande svenska och har sinne för ordning och reda. Vi ser gärna att du har en god administrativ förmåga och grundläggande IT-kunskaper samt är en van användare av handscanner.  

Är du student eller har ett annat arbete på minst 50%, kan vi även erbjuda deltidstjänster mellan 15.00-20.00 på vardagarna. Passa på att säkra upp ett riktigt bra extrajobb redan idag!

Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på www.empleo.se

Uppstart: Vecka 23.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid/Deltid, dag eller ständig kväll.
Lön: Enligt kollektivavtal.
Ansökningstid: Snarast möjligt.

Ansök nu

Vi söker tempostarka lagermedarbetare till Staples/Lyreco

Läs mer Maj 13
Till vårt trevliga kundföretag Staples/Lyreco i Växjö söker vi nu ett flertal tempostarka och arbetsvilliga lagermedarbetare för omgående uppstart!

Samtliga uppdrag inleds via Empleo och kan för rätt person komma att övergå i en tillsvidareanställning direkt hos Staples/Lyreco. Uppdragen startar upp vecka 23 och löper på heltid över hela sommaren och troligen även i höst. 

Är du en duktig truckförare, lagermedarbetare eller har erfarenhet av att jobba med händerna, antingen med plock och pack eller i butik? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig. Vi tar gärna en första intervju med dig för att berätta mer om våra olika personalbehov på Staples/Lyreco, och på så sätt ta reda på vad som kan passa bäst för just dig!

Arbetstiderna är från 06.00-20.00 måndag till fredag med växelvis dag- och kvällsskift. Vi ser gärna att du har körkort och tillgång till bil för att kunna jobba både tidig morgon och sen kväll. 

Din profil
Vi söker dig som har någon form av praktisk utbildning på minst gymnasial nivå. Utöver detta har du något eller några års praktisk erfarenhet av lager- eller logistikarbete. För dig som har god truckvana kräver vi truckkort för A1 samt B3, gärna även B4 då det kan komma att bli aktuellt framöver.

Du är van att jobba i ett högt tempo och har förmågan att hålla igång flera olika uppgifter samtidigt samt är du en positiv, glad och framåt person som bidrar med en god stämning bland dina kollegor!  

Vidare har du lätt för att jobba i grupp och är en person som gärna ställer upp för dina kollegor!  

Självklart talar och skriver du flytande svenska och har sinne för ordning och reda. Vi ser gärna att du har en god administrativ förmåga och grundläggande IT-kunskaper samt är en van användare av handscanner.  

Är du student eller har ett annat arbete på minst 50%, kan vi även erbjuda deltidstjänster mellan 15.00-20.00 på vardagarna. Passa på att säkra upp ett riktigt bra extrajobb redan idag!

Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på www.empleo.se

Uppstart: Vecka 23.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid/Deltid, dag eller ständig kväll.
Lön: Enligt kollektivavtal.
Ansökningstid: Snarast möjligt.

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Maxkompetens Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Maxkompetens Sverige AB .

Backend-utvecklare till innovativa Zenta i Växjö

Backend-utvecklare
Läs mer Maj 12
"Accelerate the world's digitalization by creating the next generation of sustainable digital tools that simplify and improve people's quality of life"
Vill du förändra världen till det bättre genom nästa generations teknik? Hos Zenta finns möjligheten att få utlopp för din kreativitet, dina drömmar och visioner. Zenta är företaget som brinner för innovation och digitalisering. Vi är ett "Center of Excellence" med bas i centrala Växjö. Vad det betyder är att vi på Zenta vill att varje enskild person som möter en av våra medarbetare ska gå ifrån det mötet med en känsla av att de har träffat en person med kompetens, självinsikt, ödmjukhet och yrkesstolthet.

Zenta står för öppenhet, transparens och ärlighet och arbetar vanligtvis på projektbasis, vilket bygger på att vi tar fullt ägandeskap för implementationen av en produkt/tjänst. Detta innebär projektledning/resursering med planering av sprintar, leveranser, identifiering och nedbrytning av krav och uppgifter samt utveckling och implementation i kod, mekanik, elektronik, microcontrollers etc.

Nu söker Maxkompetens i Växjö ytterligare en pirat till att driva Zentas piratskepp framåt!

Dina arbetsuppgifter
Zenta erbjuder dig en kreativ och utvecklande arbetsmiljö där ni tillsammans utmanar dagens teknik genom att implementera den senaste och absolut bästa lösningen. I din roll får du möjlighet att arbeta med och driva de projekt du verkligen brinner för. Har du någonsin drömt om att förändra världen med fokus på hållbarhet, frihet och öppenhet? Inga drömmar är för stora på Zenta och har du en egen idé du vill realisera så finns etablerade processer för att genomföra detta. Zenta vill att du påverkar, driver och förbättrar både organisationen och dig själv.

Som Backend-utvecklare kommer du, tillsammans med dina kollegor, skapa nästa generations digitala verktyg och lösningar. Du kommer arbeta strategiskt med Zentas egna produkter, men även bygga och vidareutveckla Zentas kunders digitala lösningar, vilket gör att du kommer ha en del dialog med kunder och ta dig an nya uppdrag.

Din profil
Zenta söker nu dig som vill arbeta som skapare och problemlösare, har ett brinnande intresse för utveckling, trivs i miljöer där du får frigöra din kreativitet och är driven inom ditt område. Vi ser gärna att du har en hunger att utmana dig själv samt är handlingskraftig som person.

För att lyckas i rollen har du:
*Minst två års arbetslivserfarenhet Back-end utvecklare.
*Kompetens och erfarenhet inom .NET som du förvärvat genom arbete och/eller hobbyprojekt.
Det är meriterande om du erfarenhet av React och/eller Next.js, TypeScript, Agila utvecklingsmetoder, Git, CI/CD, SEO, IoT, AI, Machine Learning, .

Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Exempel på kontakt med din konsultchef är lunch, fika, telefonavstämningar, Afterwork, teams-möten och möte ute hos kundföretaget.

Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill hänga med oss!

Övrig information
Låter tjänsten och företaget som en klockren matchning? Skicka in din ansökan, så berättar vi mer! Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.?

*Start: Augusti/september 2022
*Varaktighet: Tillsvidare, med tillämpad provanställning
*Arbetstid: Dagtid, heltid med flex
*Lön: Individuell lönesättning
*Arbetsort: Växjö alternativt ospecificerat
Zenta har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Lisa Andersson på Lisa.Andersson@maxkompetens.se

Vi ser fram emot din ansökan!?
Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.?

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Ansök nu

Produktionsmedarbetare till KG-List i Norrhult

Lagerarbetare
Läs mer Maj 2
Vi på Maxkompetens i Växjö söker produktionsmedarbetare till KG-List i Norrhult med omgående start.

KG list är idag Sveriges största limfogstillverkare i lövträ. De har kunder inom olika branscher såsom kök, möbel, bad, snickeri, dörrar och trappor. Bolaget har gått starkt senaste åren och satsar stort på framtiden. Företaget är idag 40 anställda och omsätter ca 130 miljoner kronor.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som produktionsmedarbetare kommer du få möjlighet att arbeta i en omväxlande miljö med moderna maskiner. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att arbeta vid lamellsågen där du kommer att ta emot och plocka av materialet för att sedan packa upp materialet på pall. Andra arbetsuppgifter kan förekomma i tjänsten.

I denna tjänst, med omgående start arbetar du på heltid mellan maj-juli. Goda möjligheter till förlängning finns.

Din profil
I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du som söker är driven och trivs att arbeta i ett högt tempo. Vidare är du en pålitlig och positiv person som har lätt för att samarbeta. Du är fingerfärdig och förstår vikten vid att kunna hugga i och hjälpa till när det behövs.

För att vara aktuell för tjänsten har du goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Har du tidigare erfarenhet från träindustrin ser vi det som meriterande, dock ej ett krav.

Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Exempel på kontakt med din konsultchef är lunch, fika, telefonavstämningar, Afterwork, teams-möten och möte ute hos kundföretaget.

Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill hänga med oss!


Övrig information
Placeringsort: Norrhult
Start: Omgående
Arbetstid: Måndag-torsdag 06.40-16.10, fredag 06.40-13.00
Lön: Enligt kollektivavtal

KG-List har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos KG-List i Norrhult.

Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Elin Tornhed på telefon 0730-56 55 54.

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Ansök nu

Product Training Manager till Kinnarps

Affärsutvecklare
Läs mer Maj 9
Kinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, skolor och omsorgsmiljöer. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder. På Kinnarps respekterar och värdesätter vi människors olikheter. Vi strävar efter mångfald, där våra medarbetares olikheter berikar vår verksamhet. Läs mer om Kinnarps på: https://www.kinnarps.se/

Rollen som Product Training Manager tillhör Global Range and Design som ansvarar för Kinnarps erbjudande och sortiment.

Maxkompetens i Växjö söker för en direktrekrytering Kinnarps nya stjärna inom internutbildningar!

Dina arbetsuppgifter
Som Product Training Manager hos Kinnarps kommer du ha ansvaret för att planera, genomföra och utveckla interna produktutbildningar för Kinnarps säljled. Varumärkena som du kommer utbilda inom är: Kinnarps, Drabert, Martin Stoll samt mbt.

Du kommer vara Kinnarps interna utbildningsspecialist och därmed vara drivande och delaktig i framtagning av samtliga produktutbildningar. Du kommer även få vidareutbilda lokala experter på våra olika marknader. I utmaningen ingår det att bidra till ökad försäljning av Kinnarps produkter genom ökad kunskap om fördelar och värden de kan tillföra.

I Rollen som Product Training Manager kommer du ha ett nära samarbete med olika interna funktioner, främst inom sälj, sortiment och marknad. Du kommer ha ett proaktivt arbete i en positiv och lösningsorienterad miljö, omgiven av kollegor med höga ambitioner och kunskap.

Din profil
Vi söker dig som drivs av att möta samt utveckla andra och som får energi att vara spindeln i nätet. För att lyckas i rollen som Product Training Manager hos Kinnarps är du en stjärna på relationer och duktig på att, genom kommunikation, förmedla nyttan och kundvärdet med Kinnarps produkter och koncept. Vidare trivs du i en säljkultur där egna initiativ och hög affärsmässighet värderas högt. Rollen ställer höga krav på din lyhördhet och sociala förmåga.

Vi ser att du som söker är engagerad och lösningsorienterad i ditt tillvägagångsätt. Vidare är du som person nyfiken och initiativtagande samt förstår vikten i att kunna förmedla på rätt sätt. Du som söker har arbetslivserfarenhet inom försäljning och har i tidigare roller genomfört utbildningar alternativt presentationer kontinuerligt inför grupp. För att vara aktuell har du goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Internutbildningarna genomförs ute på Kinnarps olika säljkontor runtomkring i Sverige och ibland i Europa. Tjänsten innefattar därmed resor kontinuerligt. Det är ett krav för tjänsten att du som söker har körkort för klass B. Vi ser att du som söker har vana och förmåga att planera och disponera din egen arbetstid.
Har du tidigare erfarenhet att arbeta med Configura ser vi det som meriterande för tjänsten. Har du även ett stort intresse för möbler, design och inredning ser vi det som positivt.

Övrig information
*Placeringsort: Ospecificerat
*Arbetstid: Vardagar, dagtid
*Omfattning: Tillsvidare
*Lön: Individuell lönesättning
*Start: Vid överenskommelse
Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan. Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Kinnarps har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Lisa Andersson på telefon 073- 43 68 102.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Ansök nu

Verksamhetskonsult till HRM Software i Växjö

Verksamhetskonsult
Läs mer Maj 9
Har du en djup systemförståelse och drivs av att utveckla löne- och HR-processer i större företag? Söker du ett bolag som ligger i absolut framkant med marknadens mest intressanta erbjudande för HR- och löneområdet? Vill du dessutom arbeta med intressanta kunder och starka varumärken, då är det dig vi söker till tjänsten som verksamhetskonsult på HRM Software i Växjö.

HRM Software har idag Sveriges senast utvecklade HR- och lönesystem för stora och krävande organisationer. Systemet hanterar lön, personella resurser samt tid och bemanning. Innovativt, personligt och tillgängligt - precis som ett HR/lönestöd ska vara! Det går bra för HRM Software. I takt med nya krävande uppdrag behöver de därför förstärka med ny och erfaren kompetens. Brinner du för kritiska affärssystem, verksamhetsutveckling och tydliga resultat finns det en god chans att du känner dig hemma här! På kontoret i Växjö arbetar drygt 60 drivna, erfarna och hängivna medarbetare med olika bakgrunder. Klicka här för att få en känsla av hur det är att arbeta på HRM Software.

Dina arbetsuppgifter
Som verksamhetskonsult kommer du arbeta med att etablera HRM Softwares HR- och lönesystem ute hos kunder. Du kommer genomföra förstudier för att få en djupare förståelse för kundens processer och behov av systemstöd, sätta upp nytt processtöd hos kund, säkerställa integrationer mot externa system samt genom workshops säkerställa att kunden kan använda det nya processtödet. Du kommer även att bidra med testinsatser av systemet samt vid behov göra vissa dokumentationsinsatser.

Som verksamhetskonsult på HRM Software har du en viktig roll i företaget då du kommer att arbeta väldigt nära systemen och "dyka" ner ordentligt, vilket gör det viktigt att du tycker system är roligt och utvecklande att arbeta med. Tjänsten innehåller även en del resor då du kommer att behöva arbeta i storstadsregionerna några gånger per månad samt med organisationer i olika storlek och i olika branscher. Viktigt för HRM Software är att du brinner för system och ser en långsiktig utveckling.

Din profil
Det här jobbet passar dig som är systemorienterad och nyfiken på kraftfulla systemlösningar. Du har erfarenhet av lönesystem sedan tidigare och en känsla för att driva ett gott affärsmannaskap. Vidare har du ett stort kundfokus, är samarbetsorienterad och brinner för möten med andra människor. HRM Software kommer att lägga stor vikt vid personlighet, men erfarenhet och kompetens inom lönesystem är ett krav för att axla rollen som verksamhetskonsult.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med direktanställning hos HRM Software AB i Växjö!


Övrig information
*Placeringsort: Växjö
*Omfattning: Heltid, dagtid
*Varaktighet: Tillsvidare
*Lön: Individuell lönesättning tillämpas
*Start: Enligt överenskommelse
I den här rekryteringen har HRM Software valt att samarbeta med Maxkompetens. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Lisa Andersson på telefonnummer 073- 463 81 02. Vänta inte med din ansökan utan gå vidare till vår hemsida och ansök tjänsten så snart som möjligt, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Ansök nu

Business Development Coordinator till Minifinder

Affärsutvecklare
Läs mer Maj 9
Är du analytisk, driftig och söker en roll där du kan ta egna initiativ och känna att du gör skillnad på riktigt? Är du energisk, nyfiken och trivs med att vara spindeln i nätet? Då kan Minifinder och denna tjänst vara nästa steg för dig!

MiniFinder är ett techbolag i framkant som tre år i rad blivit utsedd till ett av Sveriges mest snabbväxande och lönsamma företag. De utvecklar högkvalitativa GPS-sändare för fordon, människor & djur. Nu rekryterar vi på Maxkompetens i Växjö i samarbete med Minifinder en ambitiös och driven Business Development Coordinator!

Dina arbetsuppgifter
Som Business Development Coordinator kommer du fungera som en länk mellan marknads- och säljavdelningen där ni tillsammans gör stor affärsnytta för bolaget. Ditt fokus kommer ligga på att identifiera, utveckla och säkra nya affärsmöjligheter och marknader.

I rollen ingår arbetsuppgifter som:

*Utveckla effektiva strategier för att bearbeta marknaden.
*Generera leads och försäljning.
*Identifiera olika typer av samarbetspartners och kontakta dem.
*Genomföra marknadsanalyser och identifiera nya potentiella affärsmöjligheter.
*Skapa och upprätthålla effektiva kundrelationer via mail, telefon och personligen.
*Koordinera och planera marknadsföringsaktiviteter som event, möten och mässor.
*Ta fram marknadsföringsmaterial.

Du erbjuds att vara med på en spännande tillväxtresa där du i rollen som Business Development Coordinator kommer ha stora möjligheter till att forma, påverka och på sikt utveckla din roll i företaget.

Din profil
För att lyckas bra i rollen är det viktigt att du är social och bekväm i att ta första steget i ett samtal då arbetet innebär mycket kundkontakt. Minifinder söker dig som är ambitiös, driven och gärna kommer med inspel och initiativ. Som person är du resultat- och lösningsorienterad och har ett driv för att skapa nya affärer. För att trivas tror vi att du har god förmåga att både arbeta självständigt och som del av ett team.

För att vara aktuell ser vi gärna att du har:

*God kommunikationsförmåga i tal och skrift
*Goda nätverkande färdigheter

Meriterande:

*Kunskaper inom Adobeprogram
*Kunskaper inom analysverktygen så som Google Anlytics

Övrig information
*Placeringsort: Växjö
*Arbetstid: Vardagar 08-17
*Omfattning: Tillsvidare med tillämpad provanställning
*Lön: Individuell lönesättning
*Start: Omgående

Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan. Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Minifinder har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jonna Alm på telefon 0733 20 56 36.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.


Om kunden
MiniFinder är ett IoT företag som utvecklar produkter och tjänster som baserar sig på GPS-teknik. Företaget grundades för 2012 med en dröm om att utveckla teknik som hjälper företag att optimera och effektivisera sin fordonsflotta genom positioneringsteknik. Idag är vi ett stadigt växande bolag som erbjuder helhetslösningar inom flera områden, såsom vård och omsorg, fleet management, säkerhet, och djur.

Vår verksamhet bygger på egenutvecklade produkter och tjänster som kännetecknas av kvalitet, unik design och hög precision. Vi anpassar produkter och tjänster efter kundernas behov och erbjuder innovativa lösningar som förenklar vardagen för alla våra kunder.

Läs gärna mer på: https://minifinder.se/

Ansök nu