Växjö: Projektör till kommande uppdrag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Projektör till kommande uppdrag i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-05 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av vår kund och arbetar som konsult hos företaget som du blir anställd till. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Här får du chansen att utvecklas inom ekonomi samt får du tillgång till ett brett nätverk.

Om företaget:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Vi är ett tillväxtföretag som tror på att skapa skillnad genom högre engagemang. När vi är framgångsrika blir effekten att människor får jobb och företag stärks genom rätt medarbetare. Idag är vi ett av de snabbast växande rekryterings-och bemanningsföretagen i Sverige.

Arbetsuppgifter:

•  Ansvara för nätprojektering av utbyggnadsområde från uppstart av projekt fram till byggslut. Projekteringen omfattar bl.a. anläggning/schakt-planering, kanalisations- och fiberdimensionering, utskarvningsplaner m.m., tar hänsyn till mark- och terrängförhållanden, skyddsvärda miljöer, olika anläggningsmetoder m.m. och utförs bl.a. i kartbaserade nätprojekteringssystem
• Driva projekteringsprocessen från uppstart fram till dess att dokumentationsunderlag är klara
• Ta hänsyn till omständigheter i projekteringens område avseende nätplanering och vidtaga nödvändiga förberedelser för tillstånd- och markavtalshantering
• Göra fältundersökningar rörande mark- och terrängförhållanden, anläggningstekniska detaljer i samband med finprojektering för att förbereda för tillstånd- och markvtalshantering samt säkerställa projekteringens riktighet
• Upprätta underlag till entreprenör rörande hur nätet ska byggas samt upprätta dokumentation av projekterat nät
• Göra uppdateringar och justeringar av projektering och dimensioneringar av fibernätet
• Delta i PU-samtal och löpande fortbildning inom arbetsområdet
• Delta i byggmöten med byggledning och entreprenör vid behov
• Arbetsuppgifterna utförs i team och i samarbete med övriga medlemmar i teamet
• I övrigt medverka i de arbetsuppgifter avdelningen har
• Ta hänsyn till befintlig infrastruktur i området genom att begära digital utsättning via Ledningskollen

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Grundläggande kunskap i Svenska och Engelska
• Bas-P/U
• APV nivå 2 (Steg 1.1 i nya)
• B-körkort
• 4-10 års erfarenhet inom området

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse


Sökord: VA, projektör, projektledare, Göteborg, avloppssystem, projektering, byggledning, vattenförsörjning, markentreprenad, rör

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Projekteringsingenjör, bygg och anläggning

Nedan visas andra jobb i Växjö som Projekteringsingenjör, bygg och anläggning.

Morgondagens projektingenjör, Kalmar, Karlskrona, Växjö

Läs mer Feb 6
Hur bygger man morgondagens transportsystem? Nu söker Trafikverket återigen dig som har viljan, engagemanget och drivet att arbeta i rollen som projektingenjör! Var med och gör Sverige närmare.


Morgondagens projektingenjör, Kalmar, Karlskrona, Växjö

Arbetsuppgifter

Vill du utvecklas till morgondagens projektingenjörer och framtidens projektledare på sikt? I september 2024 startar vi nästa utbildningsprogram för morgondagens projektingenjör.
Programmet kommer pågå under två terminer och vara parallellt med din anställning. Under programmets gång kommer du att få möjlighet att växa och utveckla din kompetens inom profession - för att senare ha stora möjligheter att utvecklas till projektledare på sikt!
Kom och bli en del av Trafikverket!
Vad gör en projektingenjör på Trafikverket?
Som projektingenjör på Trafikverket är din primära uppgift att stötta projektledare i väg- och/eller i järnvägsprojekt. Det gäller alltifrån att vara del av projektledningen och driva delar av eller mindre projekt från planering till produktion till att vara delaktig i upphandlingar, projekt- och byggmöten samt vara insatt i kontraktsinnehåll för konsultuppdrag och entreprenader. Du har en nyckelroll med stor bredd och variation i arbetsuppgifterna.
Din utveckling som projektingenjör
Hos oss på Trafikverket har du bra möjligheter att utvecklas, både genom ökat ansvar i olika projekt och få möjlighet att leda mindre projekt i sin helhet. Vi delar hela tiden erfarenheter, förbättrar våra arbetssätt och tänker nytt. Allt med ambitionen att utveckla såväl dig som vår verksamhet.
Trafikverket är en stor organisation och du kommer att ha goda möjligheter att vidareutvecklas utifrån din erfarenhet och kompetens. Du får tillgång till ett kompetensnätverk där du kan utbyta erfarenheter och bygga nätverk inom hela Trafikverket.
Trafikverket kan erbjuda dig en modern arbetsplats där vi möter varandra med respekt och omsorg i en öppen och nyskapande kultur. Hos oss lönar sig alltid goda prestationer och vi är noggranna med att skapa förutsättningar för en bra balans mellan arbete och fritid. Vi är stolta över att ha utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2024.

Övrig information

Vid ansökan vill vi att du bifogar intyg på din godkända utbildning och/eller examensbevis samt kopia på ditt körkort. Personligt brev ska du inte bifoga. Beräknar du ta examen under 2024 behöver du komplettera din ansökan med detta bevis/intyg innan en anställning kan påbörjas.
Är du intresserad av flera placeringsorter? Var uppmärksam på att du ska kunna befinna dig på den placeringsorten du söker till och arbeta från den orten. Aktuella orter som vi rekryterar till i år är: Borlänge, Eskilstuna, Gävle, Göteborg, Härnösand, Jönköping, Kalmar, Karlskrona, Karlstad, Kristianstad, Linköping, Luleå, Malmö, Nyköping, Solna, Sundsvall, Trollhättan, Umeå, Uppsala, Västerås, Växjö, Örebro, Örnsköldsvik och Östersund.
Vi använder främst mejl (från mejladress: noreply@heroma.se) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss!
Vi arbetar för en öppen inkluderande kultur där vi värdesätter mångfald. För en träffsäker och objektiv rekrytering använder vi webbaserade tester i vårt urval. Testerna är ett objektivt verktyg helt oberoende av ålder, kön, etnicitet etc. som gör att de är rättvisa och motverkar diskriminering. Det innebär att alla kandidater bedöms på samma sätt. Kvalifikationerna i annonsen och testresultaten kommer ligga som grund för vilka som går vidare till intervju.
Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
#utbildningsprogram

Kvalifikationer

Vem är du?
Vi söker dig som är i starten av din karriär och som vill fördjupa och bredda din kompetens som projektingenjör och på sikt vilja utvecklas till en roll som projektledare hos oss!
För att lyckas i denna roll ser vi att du ska ha en god kommunikativ förmåga och gilla att samarbeta; detta då du som projektingenjör har många kontaktytor och samarbeten både internt och externt. Du är analytisk, van vid att arbeta enligt en tydlig process, strukturerar och planerar ditt arbete väl och håller deadlines. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och bidrar aktivt till de gemensamma målen.
Kvalifikationsmässigt söker vi dig som
har universitets- eller högskoleutbildning om minst 180 hp med inriktning teknik, ekonomi, samhällsbyggnad eller samhällsplanering med examensår 2022 eller 2023 - eller ämnar ta examen under 2024
har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
har körkort för personbil


Ansökan

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget.
På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Läs mer här

Utbildningsprogrammet för Morgondagens projektingenjörer

trafikverket.se/utbildning-projektingenjor

Ansök nu

Projektör till Eltel Växjö

Läs mer Dec 28
Eltel söker en projektör till vårt team i Växjö!

Eltel växer så det knakar och vill ha med dig på resan! Vi behöver dig som kan förstärka vårt team i Växjö med fler projektörer. Vårt arbete präglas av kamratskap och frihet under ansvar!

Vilka är min arbetsuppgifter?

Rollen handlar om att planera, projektera och hålla ihop ett flertal olika projekt inom publika nät, stadsnät och andra kundnät. Som projektör handlar rollen främst om att ha ett ekonomiskt ansvar för projekten med tillhörande rapportering. Du ansvarar för att kvalitén på den levererade tjänsten motsvarar de uppsatta mål som är överenskommet med kunden.

I din roll kommer du att:

- arbeta med kontorsarbete kombinerat med fältbesök
- åka ut på platsbesök och planera fiberarbete efter beställning från kund
- upprätta relationshandlingar samt arbetsunderlag för utförandepersonal
- beställa material till projekten
- göra kostnadsberäkningar och upprätta produktionskalkyler
- ha nära kontakt med beställare, myndigheter, kunder, underleverantörer och andra intressenter
- upprätthålla, utveckla samt skapa nya kundrelationer
- ansvara för leveranssäkerhet, kvalité och affärsresultat då vår målsättning är att en leverans sker med hög kvalité samt enligt tidplan
- ansvara för att upprätta markavtal vid markarbeten

Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare?

Vi erbjuder dig en arbetsgivare med frihet under ansvar. Vi har ett team som består av tekniker, projektörer, projektledare och produktionsplanerare. Totalt är vi 22 medarbetare i Växjö i alla åldrar och tillsammans skapar det en härlig dynamik med högt i tak.

En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till dagens och morgondagens uppkopplade samhälle. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete, det finns således stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Att Eltel håller en hög nivå på säkerhetsskyddsarbetet är en avgörande faktor för vår affärsverksamhet och du är en viktig spelare för att säkerställa att vi bibehåller den höga nivå vi har idag. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba hos oss är alla trevliga och kompetenta kollegor!
För att lyckas med denna roll behöver du:

- ha en slutförd gymnasieutbildning
- tala och skriva svenska obehindrat
- ha B-körkort
- tycka om och ha lätt för att samarbeta med olika typer av människor
- ha förmåga att hantera flera projekt parallellt och ha en struktur i hur du ska driva dina egna processer framåt
- vara snabbtänkt och fatta egna beslut som driver arbetet framåt

Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba som projektör eller beredare inom fiber, eller om du har drivit projekt tidigare. Det är även meriterande om du har någon form av entreprenadjuridik med dig i bagaget.

Som person är du bra på att skapa relationer, du är ansvarstagande och driver projekt framåt.

Det viktiga för oss är att vi hittar rätt person. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och tror på visionen att det du inte kan, kan vi lära dig!

Övrig information

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med en 6 månaders provanställning. Placeringsort: Växjö. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Annonsen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är 2024-01-15. Vi tar inte emot ansökningar via mejl utan hänvisar till länken i annonsen.

Grund för anställning är godkänd bakgrundskontroll. Vi eftersträvar inkludering och mångfald och välkomnar därför alla sökande som kan vara med och bidra till detta!

Har du frågor rörande tjänsten, var god kontakta rekryterande chef daniel.bern@eltelnetworks.se. Om du har frågor rörande rekryteringsprocessen, var god kontakta rekryteringsteamet på rekrytering@eltelnetworks.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter.

Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag.

Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt andra försäljare av ytterligare tjänster kopplat till våra rekryteringar. Vi har upphandlat de tjänster vi behöver. Vid andra frågor; kontakta oss centralt på rekrytering@eltelnetworks.se.

Ansök nu

Projektingenjör till järnvägsprojekt

Läs mer Sep 15
Vill du jobba i samhällets framkant och vara en del av utvecklingen av dess nya infrastruktur? Trivs du med både problemlösning och ett nära samarbete med människor? Välkommen med din ansökan till oss på Trafikverket och verksamhetsområdet Investering - hos oss får du som projektingenjör inom järnväg en unik möjlighet med stort eget ansvar att kunna jobba med såväl små som stora investeringsprojekt.


Projektingenjör till järnvägsprojekt

Arbetsuppgifter

Som projektingenjör medverkar du i järnvägsprojekt där du är ett stöd till projektledare i arbetet med att leda, styra och följa upp projekt från projektering till byggnation. Att vara projektingenjör innebär att du är i kontakt med projekt i hela kedjan. Du är en del av projektledningen och driver delar av eller mindre projekt från planering till produktion. Du kommer att vara delaktig i upphandlingar, projekt- och byggmöten samt vara insatt i kontraktsinnehåll för konsultuppdrag och entreprenader.
Exempel på arbetsuppgifter:
arbeta med kostnadsuppföljningar samt fakturahantering
arbete med säkerhetshantering samt trafikpåverkan
arbete med miljö och arbetsmiljö
arbete med administration i projektledningssystem

Din utveckling
Hos oss har du bra möjligheter att utvecklas, både genom ökat ansvar i olika projekt och få möjlighet att leda vissa mindre projekt i sin helhet. Vi delar hela tiden erfarenheter, förbättrar våra arbetssätt och tänker nytt. Allt med ambitionen att utveckla såväl dig som vår verksamhet. Trafikverket är en stor organisation och du kommer att ha goda möjligheter att vidareutvecklas utifrån din erfarenhet och kompetens. Du får tillgång till ett kompetensnätverk där du kan utbyta erfarenheter och bygga nätverk inom hela Trafikverket. Trafikverket kan erbjuda dig en modern arbetsplats där vi möter varandra med respekt och omsorg i en öppen och nyskapande kultur. Hos oss lönar sig alltid goda prestationer och vi är noggranna med att skapa förutsättningar för en bra balans mellan arbete och fritid.
Vad kan vi som arbetsgivare erbjuda dig?
Vi kan bland annat erbjuda dig:
-Ett flexibelt arbete där du efter provanställningstiden och introduktionen har möjlighet att arbeta upp till 40% på distans.
-Gott om semesterdagar. För dig som har fyllt 30 år erbjuder vi 31 semesterdagar och för dig som är över 40 år erbjuder vi 34 semesterdagar.
-Vid föräldraledighet ger vi ett föräldrapenningtillägg på 10 procent utöver den föräldrapenning som Försäkringskassan betalar.

Övrig information

Placeringsort för tjänsten är Växjö.
I denna rekrytering kan webbaserade tester komma att användas som en del i urvalet.
De första intervjuerna kommer preliminärt att hållas via Skype under vecka 45.
Önskar du att arbeta delvis på distans? I den här tjänsten kan det finnas möjlighet att arbeta hemifrån eller annat Trafikverkskontor upp till 40 procent av din arbetstid efter avslutad provanställning och introduktion.
#LI-Hybrid #LI-EA2

Kvalifikationer

Vem är du?
För att lyckas i rollen har du en god kommunikativ förmåga då du har många kontaktytor både internt och externt. Rollen ställer krav på ett strukturerat arbetssätt då flera ärenden kan komma att behöva hanteras samtidigt. Du har lätt för att samarbeta med andra och är en god problemlösare med god analytisk problemlösningsförmåga.
Vi söker dig som
har en universitets- eller högskoleutbildning om minst 180hp (120p) inom teknik eller samhällsbyggnad, alternativt annan utbildning i kombination med relevant erfarenhet som Trafikverket bedömer likvärdig
har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
har körkort för manuellt växlad personbil

Det är meriterande om du
har aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av järnvägsprojekt
har aktuell och relevant erfarenhet av att arbeta med kalkyl- och budget, tidsplanering och/eller riskhantering
har aktuell och relevant vana av att arbeta i projektledningssystem


Ansökan

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget.
Som sökande till Trafikverket kan du eventuellt behöva gå igenom en säkerhetsprövning. Den innehåller säkerhetsprövningssamtal och registerkontroll innan anställning, om tjänsten är placerad i säkerhetsklass. I vissa fall krävs svenskt medborgarskap för säkerhetsklassade tjänster.
Inom Investering leder vi de flesta av Trafikverkets projekt inom ombyggnation och nyinvesteringar. Vi arbetar med helheten - från planläggning och byggnation till färdig väg eller järnväg. Hela tiden med fokus på smarta lösningar och effektiv projektledning. Hos oss arbetar du med kollegor och olika intressenter, alla med sina kunskaper och erfarenheter, för att skapa hållbara transportlösningar.
På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Ansök nu

Projektledare - Växjö

Läs mer Mar 22
.

ONE Nordics företagskultur präglas av säkerhets- och entreprenörsanda där kreativitet, självständighet och resultatorientering är nyckelbegrepp. Vi arbetar kundinriktat i en mål- och projektorienterad organisation.

Nu söker vi projektledare till Växjö!

Affärsområde Service är ledande i Sverige när det gäller att hjälpa våra kunder driva, underhålla och utveckla sina lokala elnät. Vi levererar effektiva och högkvalitativa helhetslösningar. Bland våra kunder finns E.ON, lokala elbolag, kommuner och företag inom industri- och infrastruktursektorn. Exempel på områden vi arbetar med är drift och underhåll av lokalnät och belysningsanläggningar. Vår företagskultur präglas av entreprenörsanda där kreativitet, självständighet och resultatorientering är nyckelbegrepp. Vi arbetar kundinriktat i en målstyrd och projektorienterad organisation.

Arbetsbeskrivning
Som projektledare arbetar du tillsammans med egen personal och underentreprenörer som utför planerade underhållsarbeten, åtgärdar fel och bygger nya lokalnätsanläggningar. Du ansvarar för merförsäljning till befintliga kunder och medverkar i arbetet med att bearbeta nya kunder.
 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som projektledare är:

* Ansvara för genomförande samt det ekonomiska utfallet av dina projekt
* Inköp av tjänster och material
* Ekonomisk och teknisk uppföljning av genomförda projekt
* Säkerställa att våra miljö- och arbetsmiljörutiner följs
* Medverkar till ett aktivt säkerhetsarbete för våra medarbetare
 
Vem är du?
Vi söker dig som är utåtriktad, driven och brinner för att leverera ett bra resultat både till våra kunder och vår avdelning. I Växjö kommer du till ett bra och trevligt gäng där du kommer bidra till det gemensamma resultatet. Vi jobbar i avtal mot kund och därför förväntas att du är lyhörd och har lätt för att samarbeta med både interna kollegor och externa kunder. Att ha ett service- och resultatinriktat arbetssätt är därför självklart för dig.
 
För att lyckas i rollen som projektledare är det önskvärt att du har erfarenhet av projektledning och eldriftansvar inom lokalnät eller att du tidigare haft en arbetsledande roll inom entreprenad och infrastruktur.
Det är meriterande om du har erfarenhet av entreprenadjuridik, utbildning i BAS U/P, Arbete på väg och ESA. Körkort B är ett krav.
 
Placeringsort
Växjö
 
Ansökan och frågor
Kontakta gärna rekryterande chef Lorentz Rivelius, lorentz.rivelius@one-nordic.se
För mer information om rekryteringsprocessen, kontakta rekryterare Petra Berg, petra.berg@one-nordic.se.

Sista ansökningsdag är 2023-04-28. Vi kommer att intervjua löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
 
Fackliga kontakter:
Ola Skogström, 0705-64 84 92 (Unionen)
Bengt Persson, 0705-925110 (Ledarna)
 
ONE Nordic bygger, underhåller och utvecklar energilösningar för näringsliv och offentlig verksamhet. Bland våra kunder hittar du nät- och energibolag, industrier, kommuner, landsting och entreprenadbolag. I Sverige har vi drygt 1500 medarbetare över hela landet. Våra verksamhetsområden är byggnation - underhåll - konsulttjänster.

Ansök nu

Delprojektledare inom Anläggningsinformation

Läs mer Mar 14
Vi söker dig som är intresserad av att jobba i ett drivande team som ansvarar för anläggningsinformation och digitalisering. Tycker du om att planera, strukturera och ta ansvar? Då är det dig vi söker!


Asset Information Management (AIM) behöver stärka upp med fler medarbetare hos våra anläggningskunder i södra Sverige.



Dina arbetsuppgifter            

Som Delprojektledare kommer du att ha en ledande så väl som en stödjande roll, som delger expertkunskaper till andra inom organisationen vad gäller anläggningsinformationen i projektens alla faser. 


Exempel på uppgifter som kan ingå i rollen:



• är att förmedla kundens krav på information till projektledare/delprojektledare och leverantörer
• framställa informationsplaner inklusive tidsplaner
• utarbeta rutiner för samt koordinera informationsleveranser och granskningar
• ansvara för kontinuerlig kvalitetskontroll och uppföljning i anläggningsinformationsfrågor. 


Din profil       

Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och ser gärna att du har en naturlig initiativförmåga och agerar ofta som ”spindeln i nätet”. Du har lätt för att skapa relationer och gillar variation i ditt arbete. Du har ett genuint intresse för service och trivs med många kontaktytor. 

 


För att möta kunders förväntningar ser vi gärna att du: 



• har en teknisk utbildning och gärna erfarenhet från anläggningsindustri- eller energisektorn
• är lösningsorienterad, metodisk och ansvarstagande
• ser möjligheter och inte problem och tar ansvar för att bidra med förbättringar och smartare lösningar.


Det är meriterande men inget krav om du har erfarenhet av att jobba med teknisk informationshantering eller om du har arbetat med kravhantering.


Vi erbjuder

Hos oss får du ett jobb som är meningsfullt. På Etteplan har vi turen att få arbeta med intressanta och viktiga projekt som bidrar till samhällsnyttan och att skapa ett tryggt och säkert samhälle. Många människor får nytta och glädje av de utvecklingsprojekt vi är delaktiga i - och det är någonting som vi vet att våra medarbetare är stolta över.  


Etteplan har ett globalt initiativ som skapar medvetenhet och förståelse kring mångfald, inkludering och rättvisa inom företaget. Vi har en plattform för öppna diskussioner och nätverkande, som skapar intresse och möjligheter för lärande. Tillsammans gör vi framsteg och skapar en trygg arbetsmiljö för alla! 


Vi erbjuder dig en intressant och internationell arbetsmiljö, samt stöd från både kollegor och företaget i helhet. Vi stödjer work-life balance, inte bara genom riktigt bra förmåner, utan även genom möjligheten för hybridarbete.


Om du har några funderingar får du gärna kontakta rekryterande chef Erica Nilsbäcken, erica.nilsbacken@etteplan.com.


 


Läs mer om hur det är att jobba på Etteplan och träffa dina framtida kollegor här: https://www.etteplan.com/sv/karriar/traffa-dina-kollegor



 


Etteplan – engineering with a difference

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Bravura Sverige AB .

Kundservicemedarbetare / kundserviceagent till Nordens ledande IT-företag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 15
Nytt
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till januari 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är ett en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundserviceagent ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och att ge en förstklassig service. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen.

Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och kundkontakt
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare / säljsupport till PacsOn

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 26
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos PacsOn Helmer Nilsson.

Om företaget:

PacsOn Helmer Nilsson är ett distributionsföretag som erbjuder kundanpassade försörjningslösningar till B2B-kunder, där industriföretagens emballagebehov är i fokus. Pacson-gruppen, som PacsOn Helmer Nilsson är en del av, består av 9 olika bolag, som finns representerade på 15 orter runt om i Sverige. Alla med en stark lokal förankring och lokalt engagemang. Tillsammans omsätter gruppen ca 1,8 miljarder SEK och har ca 250 anställda.

Bolagen inom koncernen OptiGroup, som PacsOn är en del utav, specialiserar sig på att förse aktörer främst inom städ & facility management, hotell & restaurang, hälso-och sjukvård, tillverkning & industri och den grafiska sektorn med produkter och försörjningslösningar som förbättrar effektiviteten och bidrar till en mer framgångsrik verksamhet.

PacsOn Helmer Nilsson AB är inne i en expansiv och spännande resa som du blir en del av tillsammans med dina kollegor. Här erbjuds du möjligheten att bli en del av en varm kultur som präglas av ”tillsammans” samt att ha kul på jobbet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att supportera både nya och befintliga kunder. Du agerar som ett administrativt säljstöd för utesäljarna och du finns tillgänglig för kunden och hanterar ärenden såsom reklamationer, orderhantering samt offerera kunder i samråd med kundansvarig. Du har daglig kontakt med kunder via telefon, chatt och mejl och du kommer att hantera flera olika uppgifter under en arbetsdag.

Du kommer att ingå i ett team med 4 andra medarbetare, där du rapporterar till innesäljarchef. Tillsammans hjälps ni åt i det dagliga arbetet och säkerställer förstklassig service till kunderna.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom kundservice eller support
• God datorvana och kunskaper inom Officepaketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• Det är meriterande med erfarenhet inom affärssystemet Jeeves, men det är inget krav.

Vi söker dig som har en positiv inställning och en attityd som smittar av sig. Du kavlar prestigelöst upp ärmarna och hjälper till där det behövs genom att sätta kundernas och kollegornas bästa i centrum. Din roll kräver att du hanterar flera saker samtidigt, vilket innebär att du tidvis tvingas klara av vissa arbetsuppgifter under stress utan att för den skull tumma på kvalitén. I rollen ingår även en rad kontakter, såväl internt som externt, och det är viktigt att du är en duktig kommunikatör.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Project Manager till TimberTec

Projektledare, IT
Läs mer Feb 5
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att TimberTec har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och TimberTec en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

TimberTec är en del av Genii Group som utvecklar och implementerar affärssystem för träindustrin med ett starkt fokus på att optimera och effektivisera processer för att minska onödig avverkning och utsläpp och därmed skapa en win-win-situation som gynnar både miljön och kundernas lönsamhet.
TimberTec har störst marknadsandel i Europa och satsar nu på att växa och bli störst i världen inom deras område. Företaget grundades 1999 i Eutin, Tyskland och har nu över 130 anställda. Nu ligger fokus på tillväxt i Norden med utgångspunkt från deras kontor i Växjö. Utvecklingen av systemen görs av deras kollegor i Tyskland medan deras team i Växjö fokuserar på implementering och konfiguration av deras allt-i-ett-affärsystem tillsammans med deras kunder.

Förutom ett starkt fokus på utbyte och feedback lägger TimberTec stor vikt vid personlig utveckling. Eftersom de är ett företag med platta hierarkier kommer du att utföra dina uppgifter självständigt och med en hög grad av kreativ frihet inom det område som anförtrotts dig. Här har du chansen att ta din karriär i egna händer och gå din egen väg. TimberTec stöttar dig hela vägen!

Arbetsuppgifter:

Som projektledare hos TimberTec är du den centrala personen som ansvarar för att samarbetet fungerar och att projektets mål uppnås. Du har det övergripande och strategiska ansvaret för att planera, leda och följa upp projekten samt se till att budgeten hålls. Du säkerställer även riskhantering och kvalité samt ger affärsrådgivning som t.ex. att identifiera nya möjligheter, öka försäljningen och ge vägledning till kunder. Vidare genomför du kontinuerlig uppföljning av projektets framdrift och identifierar eventuella avvikelser för att ta initiativ till nödvändiga åtgärder för att uppnå önskat resultat. Du fungerar som en länk mellan teamet, kunderna och andra intressenter och håller alla informerade om projektets utveckling och eventuella förändringar.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:
- Planera, genomföra och följa upp projektet med fokus på kontrakt, mål, finansiell påverkan och kvalitetssäkring
- Kontinuerlig uppföljning, riskhantering och planering
- Kontrollera projektbudgeten, inklusive fakturering och utgifter
- Ge affärsrådgivning, inklusive att identifiera nya möjligheter, öka försäljningen och ge vägledning till kunder
- Ledarskap och coaching av projektteamet samt kundteamet för att säkerställa att alla arbetar samordnat

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet av projektledning gärna av ERP implementation
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort
• Erfarenhet från träindustrin är meriterande
• Kunskaper i tyska eller finska är meriterande

Som person är du nyfiken och motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill. Du bidrar med nya idéer och perspektiv. Vidare stimuleras du av att vara med och förbättra processer och rutiner, och uppskattar en roll där du ges friheten/möjligheten att bidra med dina tankar och idéer och har mandat att utveckla befintliga rutiner. Du är öppen inför förändringar och har lätt att anpassa dig efter nya situationer samt ser möjligheter i förändringar och motiveras av nya utmaningar. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och kan prata med människor på alla nivåer i företaget, du känner dig avslappnad i sociala situationer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Innesäljare till techbolaget El-Info

Innesäljare
Läs mer Jan 24
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos El-Info.

Om företaget:

El-Info tillhandahåller lösningen EL-VIS som arbetar för att effektivisera och digitalisera elbranschen. Företaget utvecklar och säljer ett digitalt IT-verktyg som SaaS-tjänst till bolag som arbetar inom elbranschen. De är marknadsledande i Sverige med över 4 500 kunder. El-Info ingår i SmartCraft ASA koncernen med över 200 anställda och över 11 000 kunder i hantverksbranschen så erfarenhet och styrka finns. SmartCraft är börsnoterat och finns på Oslo börsen sedan 2021.
Vi söker nu en innesäljare till kontoret i Växjö. Du blir en del av ett härligt gäng med framåtanda där du får möjligheten att påverka tillväxtresan framåt.

Arbetsuppgifter:

I rollen som innesäljare ansvarar du för hela försäljningsprocessen vad gäller EL-VIS digitala tjänster för både befintliga och nya kunder. Detta innebär att du arbetar självständigt med allt från att ta ansvar för de leads som kommer in, till att genomföra samtal med kunden och göra behovsanalyser för att presentera lösningar. Du skapar mervärde för kunden och driver processerna till avslut. Du har ett stort eget ansvar samtidigt som du ingår i ett team där ni tillsammans driver framgång.
I rollen ges du en stor möjlighet att påverka din utveckling och framgång inom försäljning på företaget. Du kommer tillhöra en arbetsplats som lägger stor vikt vid välmående privat som på arbetet.
• Uppsökande telefonförsäljning
• Boka möten och göra research på kunden
• Förstå kundens behov och presentera lösningar
• Boka upp och koordinera webbmötesaktiviteter

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Vana av att hantera kunder över telefon och epost
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• God dator- och systemvana
• Tidigare erfarenhet inom el är meriterande

I den här rekryteringsprocessen läggs stor vikt vid personliga egenskaper. Vi tror att du som söker tjänsten är målinriktad, drivs av att göra affärer och trivs i en fartfylld miljö där du själv tar stort eget ansvar och tar egna initiativ på ett strukturerat sätt. Du har minst något års praktisk erfarenhet som telefonförsäljare. Vidare ser vi att du har en god kommunikativ förmåga och är förtroendeingivande. Du är orädd i telefon och sporras av att göra affärer och nå uppsatta mål. Att bolaget är i en tillväxtresa är något du triggas lite extra av. Det goda samarbetet ligger dig extra varmt om hjärtat och du medverkar aktivt för att öka sammanhållning och gemenskapen i arbetsgruppen.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse, fast + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Project Manager till TimberTec

Projektledare, IT
Läs mer Jan 29
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att TimberTec har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och TimberTec en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

TimberTec är en del av Genii Group som utvecklar och implementerar affärssystem för träindustrin med ett starkt fokus på att optimera och effektivisera processer för att minska onödig avverkning och utsläpp och därmed skapa en win-win-situation som gynnar både miljön och kundernas lönsamhet.
TimberTec har störst marknadsandel i Europa och satsar nu på att växa och bli störst i världen inom deras område. Företaget grundades 1999 i Eutin, Tyskland och har nu över 130 anställda. Nu ligger fokus på tillväxt i Norden med utgångspunkt från deras kontor i Växjö. Utvecklingen av systemen görs av deras kollegor i Tyskland medan deras team i Växjö fokuserar på implementering och konfiguration av deras allt-i-ett-affärsystem tillsammans med deras kunder.

Förutom ett starkt fokus på utbyte och feedback lägger TimberTec stor vikt vid personlig utveckling. Eftersom de är ett företag med platta hierarkier kommer du att utföra dina uppgifter självständigt och med en hög grad av kreativ frihet inom det område som anförtrotts dig. Här har du chansen att ta din karriär i egna händer och gå din egen väg. TimberTec stöttar dig hela vägen!

Arbetsuppgifter:

Som projektledare hos TimberTec är du den centrala personen som ansvarar för att samarbetet fungerar och att projektets mål uppnås. Du har det övergripande och strategiska ansvaret för att planera, leda och följa upp projekten samt se till att budgeten hålls. Du säkerställer även riskhantering och kvalité samt ger affärsrådgivning som t.ex. att identifiera nya möjligheter, öka försäljningen och ge vägledning till kunder. Vidare genomför du kontinuerlig uppföljning av projektets framdrift och identifierar eventuella avvikelser för att ta initiativ till nödvändiga åtgärder för att uppnå önskat resultat. Du fungerar som en länk mellan teamet, kunderna och andra intressenter och håller alla informerade om projektets utveckling och eventuella förändringar.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:
- Planera, genomföra och följa upp projektet med fokus på kontrakt, mål, finansiell påverkan och kvalitetssäkring
- Kontinuerlig uppföljning, riskhantering och planering
- Kontrollera projektbudgeten, inklusive fakturering och utgifter
- Ge affärsrådgivning, inklusive att identifiera nya möjligheter, öka försäljningen och ge vägledning till kunder
- Ledarskap och coaching av projektteamet samt kundteamet för att säkerställa att alla arbetar samordnat

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet av projektledning gärna av ERP implementation
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort
• Erfarenhet från träindustrin är meriterande
• Kunskaper i tyska eller finska är meriterande

Som person är du nyfiken och motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill. Du bidrar med nya idéer och perspektiv. Vidare stimuleras du av att vara med och förbättra processer och rutiner, och uppskattar en roll där du ges friheten/möjligheten att bidra med dina tankar och idéer och har mandat att utveckla befintliga rutiner. Du är öppen inför förändringar och har lätt att anpassa dig efter nya situationer samt ser möjligheter i förändringar och motiveras av nya utmaningar. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och kan prata med människor på alla nivåer i företaget, du känner dig avslappnad i sociala situationer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Distriktsäljare till Stanley Black & Decker/Dewalt

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Jan 18
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Stanley Black & Decker.

Om företaget:

Stanley Black & Decker är ett av världens största tillverkare av innovativa verktyg och smarta lösningar, till såväl professionella användare som konsumenter inom bland annat förvaring, handverktyg, tillbehör, trädgård, säkerhet samt maskiner till bygg och industri. En del av deras varumärken är DeWalt, Stanley, Cub Cadet, Irwin, Facom och Black & Decker. De strävar efter att göra livet enklare för sina kunder och användare och har sedan starten 1843 vuxit till ett globalt företag. Stanley Black & Decker sysselsätter drygt 60 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder. För verksamheten i Norden arbetar cirka 155 personer och huvudkontoret är lokaliserat i Göteborg. Försäljningsorganisationen består av 10 distrikt, där du ingår i ett nationellt team med övriga slutkundssäljare, distriktsäljare, merchandisers och Key Account Managers. De söker nu ett tillskott av en distriktsäljare mot återförsäljare till distriktet som täcker delar av Jönköping och Skåne län, hela Kronoberg, Blekinge, Kalmar och Gotlands län.

Arbetsuppgifter:

I rollen som distriktsäljare ansvarar du för försäljningen mot återförsäljare av Dewalts maskiner, handverktyg och tillbehör inom det sydostliga distriktet. Du agerar spindeln i nätet inom distriktet och samarbetar tätt ihop med en verktygsspecialist och en merchandiser, där ni tillsammans arbetar för att stärka kundrelationer och öka försäljningen inom distriktet. Vidare arbetar du för att nå uppsatta budgetmål, driva den dagliga försäljningen, planerar marknadsaktiviteter, deltar på mässor och hittar lösningar för att tillgodose kunders behov. I rollen besöker du kunder dagligen inom ditt distrikt, och planerar en stor del av din vardag själv.

Du utgår hemifrån och distriktet du ansvarar för täcker delar av Jönköping och Skåne län, hela Kronoberg, Blekinge, Kalmar och Gotlands län. Då du har en resande tjänst uppskattas 40-50 övernattningar per år beroende på var i distriktet du är bosatt. Vid start får du en gedigen introduktion av arbetsuppgifter samt Stanley Black & Deckers produktportfölj. I rollen erbjuds stor frihet under ansvar, konkurrenskraftiga villkor och förmåner, samt tjänstebil.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi/marknadsföring/handel
• Arbetslivserfarenhet inom försäljning med budgetansvar, meriterande mot återförsäljare eller inom byggbranschen
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
• Du har B-körkort

Vi tror att du är en målmedveten person som drivs av att arbeta mot tydligt uppsatta mål och att se resultat av ditt arbete. Som person trivs du i sociala sammanhang och får energi av att skapa nya och bygga kundrelationer. Vidare tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter, och har förmågan att strukturera, planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Då du arbetar i en självständig roll är det av vikt att du har lätt för att ta egna initiativ och arbetar resultatorienterat.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Du utgår hemifrån, med fördel är du bosatt runt Kalmar med omnejd
Lön: Fast lön + bonus

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu