Växjö: Administrativ assistent till journalenheten

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administrativ assistent till journalenheten i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-21 // Varaktighet: Heltid

Välkommen till regionens administrativa hjärta, kanslienheten! Här tar vi hjälp av varandras kompetenser och erfarenhet och arbetar tillsammans för Region Kronobergs invånare och medarbetare.

Kanslienheten ansvarar bland annat för regionens arkiv, diarium, juristfunktion, patientnämndsverksamhet, nämndadministration och övrigt administrativt stöd till den politiska organisationen. Inom kanslienheten finns också regionens centrala journalenhet som i dagsläget hanterar delar av hälso- och sjukvårdens inkommande journalbeställningar. Arbetet sker i nära samarbete med regionarkivet och regionjurister för ett säkert och effektivt utlämnande av journalkopior.

Under hösten 2022 och våren 2023 kommer verksamheten att utvidgas till att omfatta merparten av hälso- och sjukvårdens journalbeställningar varför vi söker ytterligare medarbetare till enheten.

I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

ARBETSUPPGIFTER
• Hantera beställningar om utlämnande av journaler samt besvara eller hänvisa vidare journalrelaterade frågor till vårdgivande enheter.

• Hantera hela processen vid en begäran om journalutlämnande, från mottagande av begäran till utlämnande. Genomföra menprövning vid journalutlämnande ingår och sker med visst stöd av regionjurister.

• Hantera frågor kring spärrhantering och genomföra spärr av journal.

• Hantera frågor om loggutdrag och genomföra loggutdrag för privatpersoner.

• I samverkan med andra verksamheter vara delaktig i utformandet av regionövergripande riktlinjer och rutiner för journalutlämnande.

• Vara delaktig i förbättringsarbete för att utveckla journalenhetens arbetsprocesser.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som lägst har gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot vård och omsorg. Du har erfarenhet av administrativt arbete och då gärna inom hälso- och sjukvården. Erfarenhet av menprövning/sekretessprövning och kunskap om processen för journalutlämnande är meriterande.

Som person är du serviceinriktad, noggrann och lösningsorienterad. Du har lätt för att arbeta såväl tillsammans med andra som självständigt. Vidare är du professionell, hjälpsam och tillmötesgående i mötet med kunden. Du har en mycket god förmåga att kommunicera i både tal och skrift samt har en god datorvana som inkluderar Office-paketet. Kunskaper i engelska är meriterande.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.

Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Växjö som Administrativ assistent.

Timavlönad patienttransportör Växjö

Läs mer Sep 8
I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

ARBETSUPPGIFTER
Förflytta patienter mellan avdelningar och till olika undersökningar. Förflyttningarna sker i såväl rullstol som sjukhussäng. Arbetet kan även innebära en del förrådshantering. Arbetstider: måndag-söndag kl. 07.00-21.30.


KVALIFIKATIONER
För att arbeta inom området krävs det att du som person är flexibel, serviceinriktad, samarbetsvillig samt kan arbeta självständigt. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter inom området.

Det är även av vikt att du förstår det svenska språket och kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

ÖVRIGT
Bifoga relevanta betyg/intyg
Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.

Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Ansök nu

Affärsstöd till Atea Sverige

Läs mer Sep 15
Dina arbetsuppgifter
Till Atea Sverige söker vi nu dig som vill jobba som affärsstöd med fokus på rådgivning och försäljning. I rollen som affärsstöd ansvarar du för att hjälpa kunder i deras IT-miljö med fokus på avtalsfrågor, avtalsförnyelser, prisfrågor, produktfrågor och rådgivning mot interna och externa kunder.

Du erbjuds en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar att lösa tillsammans med dina kollegor och kunder.

Tjänsten löper på heltid med start omgående - tjänsten startar initialt som en inhyrning men på sikt finns förhoppning om långsiktig anställning direkt hos Atea.

Din profil
Du som söker har ett stort engagemang och brinner för att skapa och bibehålla goda relationer. Om du drivs av att hitta lösningar och överträffa förväntningar kan detta vara helt rätt möjlighet för dig.

Som person är du strukturerad, ansvarsfull och har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Du har därtill en god samarbetsförmåga och ger av dig själv till förmån för teamets bästa. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper då de är avgörande för att du ska lyckas i rollen och trivas på Atea.

Du har stor social kompetens och vi ser gärna att du har arbetat i en kundorienterad roll tidigare. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och program. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Office-paketet obehindrat.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Empleo söker student för extraarbete inom administration

Läs mer Sep 23
Empleo söker student för administratörsjobb

Till vårt kundföretag i Växjö söker vi nu en student som vill jobba cirka 30 timmar per månad med administration.
I dina arbetsuppgifter kommer ingå att:
Uppdatera prislistor i ett antal system
Uppdatera och underhålla kundregister
Uppdatera dokument och mallar


Tjänsten ställer krav på att du är flink vid ett tangentbord och i olika system. Att du är noggrann och håller ordning och reda.
Du kommer ingå i ett mindre arbetslag där gott samarbete och öppenhet ligger i fokus.
Din profil
Vi söker dig som studerar på minst 50% eller har ett annat jobb på samma procent. Vi ser gärna att du har minst ett eller ett par års studier kvar och att du kan jobba cirka 30 timmar per månad på dagtid. 
Du har god datavana och har lätt för att lära nya system.
Som person är du öppensinnad, arbetsintresserad och pålitlig. 
Du är även en god lagspelare och bidrar med en hög arbetsmoral. 

Uppdraget avser inhyrning där du blir anställd hos Empleo för att sedan arbeta ute hos vår kund i Växjö. 

Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på www.empleo.se

Uppstart: Omgående.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: cirka 30 timmar per månad
Lön: Enligt gällande kollektivavtal.

Ansök nu

Affärsstöd till Atea Sverige

Läs mer Aug 30
Dina arbetsuppgifter
Till Atea Sverige söker vi nu dig som vill jobba som affärsstöd med fokus på rådgivning och försäljning. I rollen som affärsstöd ansvarar du för att hjälpa kunder i deras IT-miljö med fokus på avtalsfrågor, avtalsförnyelser, prisfrågor, produktfrågor och rådgivning mot interna och externa kunder.

Du erbjuds en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar att lösa tillsammans med dina kollegor och kunder.

Tjänsten löper på heltid med start omgående - tjänsten startar initialt som en inhyrning men på sikt finns förhoppning om långsiktig anställning direkt hos Atea.

Din profil
Du som söker har ett stort engagemang och brinner för att skapa och bibehålla goda relationer. Om du drivs av att hitta lösningar och överträffa förväntningar kan detta vara helt rätt möjlighet för dig.

Som person är du strukturerad, ansvarsfull och har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Du har därtill en god samarbetsförmåga och ger av dig själv till förmån för teamets bästa. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper då de är avgörande för att du ska lyckas i rollen och trivas på Atea.

Du har stor social kompetens och vi ser gärna att du har arbetat i en kundorienterad roll tidigare. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och program. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Office-paketet obehindrat.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från REGION KRONOBERG

Nedan visas andra jobb i Växjö från REGION KRONOBERG .

Nyutexaminerad sjuksköterska till Region Kronoberg

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Sep 6
I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

ARBETSUPPGIFTER
Välkommen med din ansökan som sjuksköterska till Region Kronoberg!

Som ny sjuksköterska inom Region Kronoberg får du ta del av en gedigen regionövergripande introduktionsutbildning samt ett specifikt utvecklingsprogram.

Utvecklingsprogrammet riktar sig till dig som nyutexaminerad sjuksköterska och innebär att du under dina första år får tid avsatt för att lära dig mer inom yrket. Programmet syftar till att underlätta övergången från utbildning till arbetsliv. Vi vill ge dig en bra och trygg start i din nya profession som sjuksköterska.

Utvecklingsprogrammets huvudområden:

•Om sjuksköterskeprofessionen och att leda omvårdnadsarbete

•Färdighets- och scenarioträning på kliniskt träningscentum, KTC

•Kvalitet och patientsäkerhet


ÖVRIGA FÖRMÅNER FÖR DIG

• Tillsvidareanställning

• Arbetsplatsnära introduktion

• Arbetstidsförkortning vid rotationstjänstgöring

• Möjlighet till betald vidareutbildning till specialistsjuksköterska

• Inflyttarservice

• Höjd ob-ersättning för den som arbetar obekväm arbetstid multiplicerat med 0,5.


Ta gärna en kontakt om du vill bolla lite tankar och funderingar om framtida jobbmöjligheter. Vad är just du intresserad av?

Vi hoppas att du är redo och vill vara med och påverka vår framtid!

Välkommen med din ansökan, vi rekryterar fortlöpande.

KVALIFIKATIONER
Legitimerad sjuksköterska.

Du får arbeta som sjuksköterska först när du uppvisat din legitimation. Vi hälsar både erfarna och nyfärdiga sjuksköterskor varmt välkomna till Region Kronoberg!

ÖVRIGT
Om du har examen, vänligen bifoga examensbevis i ansökan.
Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Om du har frågor om registreringen av din ansökan, kontakta Offentliga jobbs telefonsupport på tel 0771-693 693.

Ansök nu

Underläkare till primärvården i Region Kronoberg

Läkare
Läs mer Sep 1
Välkommen till Region Kronoberg!

Vi söker nu underläkare till Primärvårdens vårdcentraler i Region Kronoberg.

I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

ARBETSUPPGIFTER
Som underläkare på en vårdcentral kommer du ha ett omväxlande arbete, där du har möjlighet att möta många patienter samt få chansen att utvecklas tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor. På våra mottagningar hanterar vi lättakuta besvär, utredningar, planerade kontroller av kroniska sjukdomar och mycket annat.

Du arbetar självständigt och omväxlande med mottagningsarbete. Handledning tillgodoses av erfarna specialister, som ger dig stöd och kunskapsutbyte. Vi erbjuder dig ett varierat arbete med goda utvecklingsmöjligheter.

KVALIFIKATIONER
Vi söker i första hand dig som har svensk legitimation som läkare. Men även du som har läkarexamen är välkommen att söka.

Du har ett gott bemötande och arbetar alltid med patienten i fokus. I ditt arbete som läkare är du lyhörd och har en väl utvecklad kommunikativ förmåga. Goda kunskaper i svenska språket, i såväl tal som skrift, efterfrågas. Du är engagerad i ditt arbete och har en god samarbetsförmåga. Stor vikt fästs vid personlig lämplighet.

Rekryteringen sker löpande.

ÖVRIGT
Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.

Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Ansök nu

Tandhygienist till Folktandvården Lammhult-Moheda

Tandhygienist
Läs mer Sep 23
Är du tandhygienist och vill ha ett meningsfullt jobb, där du får träffa patienter i olika åldrar och där det finns möjlighet för dig att utvecklas? Då har vi kanske jobbet för dig – vi söker nu en tandhygienist till Folktandvården i Lammhult-Moheda.

ARBETSUPPGIFTER
Kliniken finns geografiskt på två ställen, i Lammhult och i Moheda. Vissa av oss arbetar på den ena kliniken medan vissa alternerar och arbetar på båda klinikerna. Alla träffas dock regelbundet, bl.a. på arbetsplatsträffar och utvecklingsaktiviteter.

Som tandhygienist på vår klinik kommer du att arbeta med alla behandlingar som ingår i en tandhygienists kompetensområde och du kommer att behandla både barn, unga och vuxna - så arbetet är varierande och roligt!

Hos oss på Folktandvården finns flera karriär-/utvecklingsvägar för dig som är tandhygienist. Du kan till exempel engagera dig i projekt eller någon arbetsgrupp, du kan också utvecklas vidare inom bl.a. ledarskap eller genom handledning av tandhygieniststudenter som gör sin VFU hos oss.

Att komma ny till en arbetsplats är oftast både väldigt spännande och kul (man får nya härliga kollegor och möjlighet till en nystart), men visst kan det samtidigt kännas lite jobbigt. För att underlätta för dig som är ny har vi därför ett övergripande föreläsnings-/introduktionsprogram. Programmet sträcker sig över cirka ett halvår och genom det här programmet får du en god inblick i olika delar av vår organisation, en hel del nyttig information men också chansen att lära känna andra nyanställda kollegor inom Folktandvården Kronoberg.

Vi tillämpar löpande urval i den här rekryteringen.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är legitimerad tandhygienist, du får gärna ha tidigare erfarenhet från yrket. Vi tror att du har ett starkt engagemang för ditt arbete, du lägger stor vikt vid den odontologiska kvalitén och du är intresserad av att utveckla och utvecklas.

Förutom dina odontologiska meriter är också dina personliga egenskaper viktiga: vi söker dig som har en positiv grundinställning och bidrar till en god stämning på jobbet. Vi utgår från en gemensam medarbetaridé: att se varandra och vår del i helheten.


ÖVRIGT
Vi är en förhållandevis liten organisation inom Folktandvården Kronoberg (340 medarbetare) vilket gör att du ganska snabbt kommer in i verksamheten och det är enkelt att lära känna kollegor och skapa kontakt även utanför den klinik som du arbetar på. Som arbetsgivare kan vi erbjuda dig förmåner i form av tjänstepension, förmånscykel, flyttbidrag samt friskvårds- och massagebidrag. Inom Region Kronoberg finns också en inflyttarservice som bl.a. kan hjälpa till i jakten på bostad.

Kronoberg är en del av Småland. Här kan du leva i en trygg småstad, på landsbygden eller i en modern stadsmiljö. I Kronoberg finns en mix av gammalt och nytt, sport och kultur, puls men också vila. Kronoberg är en plats för den som vill ha ut mycket av livet.

Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Ansök nu

Timavlönad servicevärd Växjö

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Aug 25
I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

ARBETSUPPGIFTER
Som servicevärd arbetar du på en specifik avdelning. Arbetsuppgifterna kan variera men innebär oftast enklare städ i kök/personalrum/patientrum, påfyllning av material, tvätt, sophantering samt annan patientnära städning och service. Arbetstiderna varierar beroende på avdelning men oftast arbetar du måndag-söndag kl. 07.00-23.00.


KVALIFIKATIONER
Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter inom området.

För att arbeta inom området krävs det att du som person är flexibel, serviceinriktad, samarbetsvillig och kan följa instruktioner samt arbeta självständigt.
Det är även av vikt att du förstår det svenska språket och kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Som medarbetare inom regionen är det viktigt att ha förståelse och följa de hygienföreskrifter som finns.

ÖVRIGT
Bifoga relevanta intyg och betyg
Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.

Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Ansök nu

Timavlönad köksbiträde Växjö

Köksbiträde
Läs mer Aug 26
I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

ARBETSUPPGIFTER
Brickdukningen Centrallasarettet:
Här färdigställs matbrickorna till alla patienter på lasarettet. Även diskning och uppackning av varor samt viss lokalvård inom köket ingår i arbetet. Arbetstider: måndag-söndag kl. 07.00-19.00.

Restaurangen Centrallasarettet Växjö:
Beredning av smörgåsar, frukostservering och lunchservering, ta emot beställningar, diskning, städning samt kassatjänst. Arbetstider: måndag-fredag kl. 07.00-16.00.

KVALIFIKATIONER
Det är meriterande att ha en köksbiträdesutbildning och/eller erfarenhet inom området om man ska arbeta som köksbiträde inom brickdukningen/restaurangen.

För att arbeta inom området krävs att du är flexibel, social och samarbetsvillig. Du behöver förstå vikten av samarbete och därmed fungera bra i grupp. Du förstår och kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Det är viktigt att ha förståelse och följa de hygienföreskrifter som finns inom regionen. Det är således inte tillåtet att bära smycken, nagellack eller piercingar i ansiktet.

ÖVRIGT
Bifoga relevanta betyg/intyg.
Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.

Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Ansök nu

Timavlönad sjuksköterska till bemanningsenheten i Växjö

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jul 4
I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

ARBETSUPPGIFTER
Som timavlönad sjuksköterska förväntas du delta i det dagliga avdelningsarbetet med sedvanliga arbetsuppgifter.

Arbetet är förlagt till vardagar och helger. Arbetstiderna varierar och kan innebära arbete dagtid, kvällstid och nattetid.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och det är önskvärt att du har erfarenhet av arbete som sjuksköterska.

Det är meriterande om du tidigare har arbetat och/eller praktiserat i Region Kronoberg samt om du har erfarenhet av journalsystemet Cambio Cosmic.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Förväntningar på dig som timavlönad:

• kan arbeta kontinuerligt
• tillgång till mobiltelefon
• möjlighet att ta pass med kort varsel
• möjlighet att arbeta kvällar, nätter, vardagar och helger
• ha god samarbetsförmåga och ett gott bemötande

Det är även av vikt att du förstår det svenska språket och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift.

Vi rekryterar löpande. Krav på utbildad sjuksköterska

ÖVRIGT
Vänligen bifoga utbildningsbevis i ansökan.
Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.

Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Ansök nu