Växjö: Affärsman/kvinna till Net at Once

Hitta ansökningsinfo om jobbet Affärsman/kvinna till Net at Once i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-21 // Varaktighet: Heltid

Arbetsbeskrivning
Net at Once växer och dom behöver fler superhjältar som vill vara med att bygga Net At Once framgång. Vi söker nu dig som drivs av att skapa relationer och vilja vara med i utvecklingen av ett av Net At Once affärsområden, Uniqo, som riktar sig mot fastighetsbolag.

Du som söker är en person med en stor förmåga att utveckla goda kundrelationer. Du är lyhörd, affärsmässig och utåtriktad. Du har ett stort driv, är resultatinriktad och brinner för att skapa affärer. Du ska trivas med en roll där du får ta eget ansvar och egna initiativ.

Du är en naturlig teamspelare med stort kundfokus och en uthållighet då det ofta är långa och komplexa försäljningsprocesser som gäller. Net At Once bearbetar sina kunder via besök, videomöten och telefon. Du drivs av att din insats gör stor skillnad för företaget.

Ansvarsområden
Du erbjuds en spännande och utmanande roll där du ansvarar för och driver hela försäljningsprocessen, från prospektering och bearbetning av nya kunder till att vårda och utveckla befintliga relationer.

Kvalifikationer
Har en gedigen affärsmässig erfarenhet
Har arbetat med försäljning med goda resultat
Körkort och viljan att resa i tjänsten
Bra kunskaper i Svenska och behärskar det i både tal och skrift
Är tävlingsinriktad och målmedveten


Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan! 
Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Om företaget
Net at Once startade som Internetleverantör 1997 och har idag privatpersoner, bostadsrättsföreningar, kommuner och företagskunder över hela Sverige. Som Internet och telefonoperatör har Net at Onces kunder tillgång till ett brett tjänsteutbud, i högkvalitativa nät med egen infrastruktur, samt genom samarbeten med andra aktörer för att möta marknadens behov.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Växjö som Innesäljare.

Säljare till Net at Once

Läs mer Aug 30
Arbetsbeskrivning
Net at Once växer och dom behöver fler superhjältar som vill vara med att bygga Net At Once framgång. Vi söker nu dig som drivs av att skapa relationer och vilja vara med i utvecklingen av ett av Net At Once affärsområden, Uniqo, som riktar sig mot fastighetsbolag.

Du som söker är en person med en stor förmåga att utveckla goda kundrelationer. Du är lyhörd, affärsmässig och utåtriktad. Du har ett stort driv, är resultatinriktad och brinner för att skapa affärer. Du ska trivas med en roll där du får ta eget ansvar och egna initiativ.

Du är en naturlig teamspelare med stort kundfokus och en uthållighet då det ofta är långa och komplexa försäljningsprocesser som gäller. Net At Once bearbetar sina kunder via besök, videomöten och telefon. Du drivs av att din insats gör stor skillnad för företaget.

Ansvarsområden
Du erbjuds en spännande och utmanande roll där du ansvarar för och driver hela försäljningsprocessen, från prospektering och bearbetning av nya kunder till att vårda och utveckla befintliga relationer.

Kvalifikationer
Har en gedigen affärsmässig erfarenhet
Har arbetat med försäljning med goda resultat
Körkort och viljan att resa i tjänsten
Bra kunskaper i Svenska och behärskar det i både tal och skrift
Är tävlingsinriktad och målmedveten


Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan! 
Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Om företaget
Net at Once startade som Internetleverantör 1997 och har idag privatpersoner, bostadsrättsföreningar, kommuner och företagskunder över hela Sverige. Som Internet och telefonoperatör har Net at Onces kunder tillgång till ett brett tjänsteutbud, i högkvalitativa nät med egen infrastruktur, samt genom samarbeten med andra aktörer för att möta marknadens behov.

Ansök nu

Innesäljare EL Växjö

Läs mer Sep 15
Försäljning, kundvård, service och teknisk rådgivning i ett av branschens ledande bolag. Som innesäljare på Ahlsell arbetar du med Sveriges största säljkår och ett enormt utbud av produkter och lösningar.

På Ahlsell kommer du till en varm kultur där våra värdeord ansvar, enkelhet och öppenhet genomsyrar vår verksamhet. Våra kunder är proffs som bygger, installerar, reparerar och underhåller. Tillsammans med dem löser du dagliga utmaningar. Vår uppgift är att göra deras vardag enklare. Och vår kunskap gör det enklare att bygga ett bättre och mer hållbart samhälle.

Välkommen till Ahlsell!Vi erbjuder

Vi har sedan starten vuxit oss stora, idag är vi marknadsledande, men behållit vår entreprenörsanda. Hos oss säljer du inte bara produkter, du erbjuder också våra kunder effektiva logistiklösningar och tjänster som skapar värde i deras processer. Här blir du en del av Sveriges största säljorganisation. Vi får ofta höra att vi är vänliga och tillmötesgående, det gör oss stolta. Vi tar vår position på allvar och arbetar för att bidra till att göra det enklare att bygga ett bättre och mer hållbart samhälle.

Våra medarbetare beskriver Ahlsell som en arbetsplats där samarbetet och teamkänslan med kollegor är stark, att arbetet innebär frihet under ansvar och utvecklingsmöjligheterna är stora. För oss är det viktigt att tillvarata våra medarbetares olikheter och vi vill verka för en inkluderande kultur. Våra medarbetares olika bakgrunder, kompetenser och perspektiv är en viktig förutsättning för att vi ska nå framgång. Vi ser därför gärna en mångfald av sökanden. Läs gärna mer om hur vi ser på mångfald och inkludering på vår hemsida: Inkludering och mångfald (ahlsell.se)

Om rollen

Som innesäljare samarbetar du med kollegor från alla våra segment för att ge våra kunder bästa tänkbara service och lösningar.

Du arbetar med rådgivning, beställningar, upphandlingar, avtal, offerter, orderhantering och har kontakt med leverantörer.

Viktigt att man har en bakgrund inom Elbranschen.

Om dig

Som innesäljare behöver du vara strukturerad, serviceinriktad och lösningsorienterad. Din bakgrund kan variera men ett tekniskt intresse och vana att arbeta administrativt kommer att hjälpa dig i din roll.

För oss är det viktigt att du som söker gillar att samarbeta. Med vårt enorma utbud av både produkter och lösningar gynnar det vår kund om vi arbetar som ett team. Vi kallar det One Ahlsell.

Placering: Ahlsells kontor i Växjö

Ansökan

Varmt välkommen med Din ansökan till oss. Du skickar in Din ansökan genom att klicka på knappen ansök nedan.

Har du frågor är du välkommen att mejla Patrick Roth på patrick.roth@ahlsell.se

Ahlsell är den ledande distributören i Norden av installationsprodukter, verktyg och förnödenheter för installatörer, byggbolag, fastighetsskötare, industri- och kraftbolag samt offentlig sektor. Det unika kunderbjudandet omfattar över en miljon enskilda produkter och lösningar. Koncernen omsätter cirka 40 miljarder SEK. De tre huvudmarknaderna Sverige, Norge och Finland står för cirka 97% av intäkterna. Med drygt 6000 medarbetare, över 240 butiker och tre centrallager förverkligar vi varje dag vårt kundlöfte: Ahlsell gör det enklare att vara proffs!

Ansök nu

Sales Advisor/ Säljare

Läs mer Aug 23
Eniro växlar upp! Vill du blir del av vårt sprillans nya säljteam i Växjö?

Eniro växer så det knakar och söker nu nya Sales Advisors till vårt framgångsrika säljkontor i Växjö. Kanske har du redan sälj-erfarenhet eller vill du helt enkelt kicka igång en karriär inom försäljning? Vi söker nu ett helt gäng drivna stjärnor som vill växa tillsammans med oss på Eniro!

Eniro är en av Sveriges största digitala marknadsföringsbyråer som hjälper små och medelstora företag över hela landet att synas digitalt och nå fler kunder. Som Sales Advisor hos oss kommer du få arbeta med de senaste produkterna och verktygen inom digital marknadsföring - såsom Google, Facebook, Google Ads, hemsidor, SEO och Social advertising.

Vad gör en Sales Advisor på Eniro?

-
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att erbjuda små och medelstora företag Eniros digitala tjänster såsom Eniro.se, Google Ads, Bing Ads, hemsidor, SEO och Facebook-annonsering med mera. Eniro erbjuder idag ett helhetserbjudande på marknaden som hjälper kunden att synas i de mest använda digitala medierna.

-
Du jobbar med moderna delningsverktyg för att varje dag kunna hjälpa många kunder - både befintliga och nya - på ett professionellt sätt

-
Du ingår i ett team, men arbetar självständigt med eget kund- och budgetansvar.

-
Du ansvarar för hela säljprocessen. Allt från att boka möten och göra research om kunden, till att göra behovsanalyser, presentera lösningar, skapa mervärde för kunden samt driva processen till ett avslut. Du ansvarar även för det administrativa efterarbetet.


Vad söker du?

-
En trygg heltidsanställning som Sales Advisor med bra grundlön, generös provision, pension och kollektivavtal

-
Stora möjligheter att ständigt utvecklas inom rådgivande försäljning med fokus på det allra senaste inom digital marknadsföring

-
En rolig arbetsplats med hög energi och stark teamkänsla där vi hjälper varandra att lyckas!


Vad söker vi?

-
Dig som har säljerfarenhet eller som helt enkelt vill påbörja en karriär inom försäljning av digitala marknadsföringstjänster

-
Ansvarstagande, tävlingsinriktade och kundorienterade medarbetare som trivs i ett team där man peppar och hjälper varandra till framgång

-
Är du dessutom redo att jobba i ett högt tempo där du får hjälpa småföretagare över hela Sverige att förbättra sin digitala närvaro på nätet? Ja, då är det nog helt enkelt dig vi söker!


Ta chansen och häng med på Eniros tillväxtresa!

Skicka in din ansökan till oss snarast möjligt. Vi ser fram emot att få veta mer om dig!

Eniro är ett nordiskt techbolag som hjälper små och medelstora företag med digital marknadsföring. Eniro har även en söktjänst som aggregerar, filtrerar och presenterar information för att hjälpa privatpersoner att hitta och komma i kontakt med varandra och med företag.

Vår vision är att bli den mest populära one-stop-marknadsföringsbutiken på marknaden. För detta erbjuder Eniro partnerskap med några av de största ledande webbplatserna där ute - så som Google, Facebook, Bing och våra egna lokala söksidor. Idag är vi digital marknadsföringspartner till över 80 000 företag i Norden. Att bygga relationer mellan människor, företag och platser är själva kärnan i vårt arbete.

Ansök nu

Sales Administrator

Läs mer Aug 31
Om tjänsten
För Södras räkning söker vi en Sales Administrator med goda kunskaper i franska till Södra Woods Custumer supply Center vars team finns placerade i Växjö och i München.

Arbetsbeskrivning
Som Sales Administrator hanterar du försäljningsorder, fakturering, uppföljning av leveransuppföljning och andra frågor kring processen att leverera pappersmassa till Södras kunder. I rollen kommer du att ansvara för ett antal kunder och vara deras support vad gäller leveranser, avvikelser och övriga frågor som uppstår. Du arbetar nära tillsammans med teamet på Customer Supply Center i Växjö och på European Service Center i München. Du arbetar i ett internationellt sammanhang då våra kunder finns representerade på flera kontinenter, och du kommer primärt att arbeta mot de marknader där vi har fransktalande kunder. Arbetsplatsen präglas av gott samarbete, kundfokus och individuellt engagemang.



Kompetensprofil
För att lyckas i rollen som säljadministratör förväntar vi oss att du är mycket bra på franska och engelska och har minst ett par års erfarenhet av säljadministration eller ekonomi. Rollen kräver att du har en genuin känsla för service och utför dina arbetsuppgifter genom ett strukturerat arbetssätt.
Du kan fatta självständiga beslut och tycker om att hitta lösningar på dagliga utmaningar. Du måste också vara öppen för behoven från kunder och kollegor. Du tycker det är naturligt att arbeta med ett starkt kundfokus och att bidra till teamets framgång. Det är en fördel om du är van att arbeta i affärssystem, särskilt Microsoft Dynamics.
Vi tar stor hänsyn till personliga egenskaper och vi genomför rekryteringen i enlighet med Södras medarbetares kompetens (lära, utveckla, agera, samarbeta och säkerhet).


Mer information
För mer information om tjänsten så är du välkommen att kontakta Karolina Arvidsson 0709-728839 alternativt per mail karolina.arvidsson@nextposition.se.

Varmt välkommen med din ansökan! Urval görs löpande.

Om företaget
Skogen och dess produkter är en viktig del av lösningen på vår tids klimat- och miljöfrågor. Används skogsråvaran till förpackningar, papper, hus och många andra produkter finns goda möjligheter att skapa ett hållbart samhälle. Genom att arbeta på Södra ges du därmed möjlighet att vara med och bidra till utvecklingen av Sveriges bioekonomi och arbeta i en bransch som verkar gott både för klimatet och för Sveriges ekonomi.

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Randstad AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Randstad AB .

Extrajobb Lokalvårdare till kund i Växjö

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Sep 20
Arbetsbeskrivning
Är du student/pensionär (eller har annan huvudsaklig sysselsättning på över 50 %) och söker extra jobb? 

Vi söker nu serviceinriktade och flexibla personer som vill jobba extra inom lokalvård i Växjö

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. 

Som lokalvårdare kommer du i huvudsak att ansvara för den inre skötseln hos våra kunder. Vi har ett brett utbud av tjänster och erbjuder kontor, trapp, flytt och byggstäd. Vi erbjuder även städ i privata hem.
Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor där du får stor frihet att på egenhand lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete.



Ansvarsområden
I rollen som lokalvårdare arbetar du nära kunden och är kundens ansikte utåt. Egenskaper som noggrannhet, ansvarskänsla och engagemang är viktiga för att kunna fullgöra uppdraget och leverera med hög kvalité. Du skall ha förmåga att kunna arbeta såväl självständigt som i grupp. Vidare förutsätter vi att du delar våra värderingar och att ditt agerande gentemot medlemmar och kunder utgår ifrån dem.

Kvalifikationer
För att bli aktuell för uppdraget behöver du ha:
Tidigare arbetslivserfarenhet inom yrkesområdet
Körkort
Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
Ser gärna att du har en god fysik då arbetet innefattar viss fysisk påfrestning. 





Ansökan
 Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Extrajobb fastighetsskötare till kund i Växjö

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Sep 20
Arbetsbeskrivning
Är du student/pensionär (eller har annan huvudsaklig sysselsättning på över 50 %) och söker extra jobb? 
Vi söker nu serviceinriktade och flexibla personer som vill jobba extra som fastighetsskötare i Växjö.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. 

När du arbetar som fastighetsskötare är samarbete och möten med kunder, kollegor och andra kontakter viktigt. Vi söker dig som är driftig, har god samarbetsförmåga men kan planera och arbeta självständigt. Dessutom bör du vara fysiskt uthållig eftersom arbetet periodvis är intensivt och krävande. Vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper och kommer därför att lägga stor vikt vid dem i den här rekryteringen.



Ansvarsområden
I rollen som fastighetsskötare arbetar du med varierande arbetsuppgifter inom grönyte- och fastighetsskötsel, exempelvis gräsklippning, trimning, häckklippning, plantering och snöröjning. Du tar stort ansvar för att det är helt, snyggt och tryggt i våra bostadsområden. Arbetet är varierande och passar dig som trivs med fysiskt arbete och som har viljan och engagemanget att ge professionell service åt våra kunder.

Kvalifikationer
För att nå framgång i rollen som fastighetsskötare tror vi att du: 

• Har erfarenhet av liknande arbete.
• Är van att hantera olika handverktyg, redskap och maskiner.
• Stort växt- och trädgårdsintresse
• Har grundläggande datorkunskaper.
• Trivs i ett serviceyrke.

Utbildning för röjsåg och/eller motorsåg är meriterande. 

B-körkort är ett krav.

Ansökan
 Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Säljare till Net at Once

Innesäljare
Läs mer Aug 30
Arbetsbeskrivning
Net at Once växer och dom behöver fler superhjältar som vill vara med att bygga Net At Once framgång. Vi söker nu dig som drivs av att skapa relationer och vilja vara med i utvecklingen av ett av Net At Once affärsområden, Uniqo, som riktar sig mot fastighetsbolag.

Du som söker är en person med en stor förmåga att utveckla goda kundrelationer. Du är lyhörd, affärsmässig och utåtriktad. Du har ett stort driv, är resultatinriktad och brinner för att skapa affärer. Du ska trivas med en roll där du får ta eget ansvar och egna initiativ.

Du är en naturlig teamspelare med stort kundfokus och en uthållighet då det ofta är långa och komplexa försäljningsprocesser som gäller. Net At Once bearbetar sina kunder via besök, videomöten och telefon. Du drivs av att din insats gör stor skillnad för företaget.

Ansvarsområden
Du erbjuds en spännande och utmanande roll där du ansvarar för och driver hela försäljningsprocessen, från prospektering och bearbetning av nya kunder till att vårda och utveckla befintliga relationer.

Kvalifikationer
Har en gedigen affärsmässig erfarenhet
Har arbetat med försäljning med goda resultat
Körkort och viljan att resa i tjänsten
Bra kunskaper i Svenska och behärskar det i både tal och skrift
Är tävlingsinriktad och målmedveten


Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan! 
Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Om företaget
Net at Once startade som Internetleverantör 1997 och har idag privatpersoner, bostadsrättsföreningar, kommuner och företagskunder över hela Sverige. Som Internet och telefonoperatör har Net at Onces kunder tillgång till ett brett tjänsteutbud, i högkvalitativa nät med egen infrastruktur, samt genom samarbeten med andra aktörer för att möta marknadens behov.

Ansök nu

Distriktssköterska till Växjö

Distriktssköterska
Läs mer Sep 8
Arbetsbeskrivning
Randstad Care söker distriktssköterska till vårdcentral i Växjö v. 44 - 1.

Vi erbjuder vi b.la. kollektivavtal, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning. 

Varmt välkommen att ta kontakt för mera information!



Ansvarsområden
Sedvanliga arbetsuppgifter för  distriktssköterska, och att kunna arbeta självständigt.

Kvalifikationer
Legitimerad distriktssköterska,  ska ha arbetat kliniskt i minst två år.
Det är önskvärt att man ska kunna journalsystemet Cosmic

Ansökan
Sista ansökningsdag. 2022-09-30.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
 
För mer information vänligen kontakta:
Carina Gustafsson, konsultchef
carina.gustafsson@randstad.se





Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Arbetsmiljöingenjör till Previa AB i Växjö

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Aug 30
Arbetsbeskrivning
Har du ett starkt engagemang och är kunnig i arbetsmiljöfrågor? Är du intresserad av att jobba i en konsulterande och rådgivande roll där du får möjlighet att utveckla olika kunders arbetsmiljöarbete? Trivs du i en kundnära roll där du får skapa och bygga relationer? 


Previa söker en engagerad och driven arbetsmiljöingenjör som ska arbeta med arbetsmiljöförbättringar hos  kunder runt om i Småland. Som arbetsmiljöingenjör hos Previa kommer du med din specialistkompetens svara för ett helhetsperspektiv på den tekniska arbetsmiljön till kunder inom både offentliga och privata sektorn. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i en spännande roll där både personlig och professionell utveckling uppmuntras.

Ansvarsområden
Som arbetsmiljöingenjör hos Previa har du eget ansvar över dina kunduppdrag. Det är en konsulterande/rådgivande roll som bygger på samarbete med personal från andra delar av företaget (exempelvis läkare, företagssköterskor, fysioterapeuter etc). Du kommer att arbeta direkt mot kund och hantera hela processen med allt från identifiering och offertarbete, till analys/utredning, genomförande samt avslut med fakturering och uppföljning.


Resor förekommer regelbundet eftersom kunderna befinner sig runt om i hela Småland. 


Du kommer bland annat att arbeta med:
Rådgivning och stöd till kundföretag gällande uppfyllandet av myndighetskrav, lagar och förordningar
Tekniska mätningar, kartläggning och riskbedömning inom exv buller, vibration, belysning, inneklimat och kemikalier
Utvärdering av resultat och ta fram åtgärdsförslag tillsammans med kund
Utbildningar samt chefsrådgivning
Att vara en aktiv samarbetspartner i det systematiska arbetsmiljöarbetet hos kund


Kvalifikationer
Vi söker dig som har en arbetsmiljöingenjörsutbildning, högskoleutbildning med inriktning arbetsmiljö eller motsvarande relevant utbildning. Du har minst 4 års dokumenterad arbetslivserfarenhet, gärna inom branschen. Du har goda IT-kunskaper och är van att administrera rapporter. 

Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av mätning, kartläggning och riskbedömning samt goda kunskaper inom SAM (systematisk arbetsmiljöarbete). Vi ser gärna att du är van vid att hålla i utbildningar.

Som person är du social, prestigelös och har ett flexibelt arbetssätt. Du är målmedveten och har en god förmåga att prioritera samt hantera flera arbetsuppgifter på samma gång. För att lyckas i ditt uppdrag är det också viktigt att du är engagerad och känner ansvar, samt tar kontakter och initiativ.

Du är pedagogisk och tydlig i din kommunikation, såväl muntligt som skriftligt och du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du har lätt för att ta eget initiativ, med förmåga att arbeta såväl självständigt som i samarbete med andra. Då arbetet innebär resor är det ett krav att du har körkort.

Ansökan
Vi gör löpande urval och intervjuer, så välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2022-09-18. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail.

I denna rekrytering samarbetar Previa AB med Randstad. Vid frågor går det bra att kontakta rekryteringskonsult Emma Forsman, emma.forsman@randstad.se

Om företaget
Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Previa har 1 000 medarbetare på över 90 orter över hela landet. Sedan 2014 ingår Previa i Falck som är Nordens största koncern inom hälsa i arbetslivet.

Vi hjälper våra kunder att skapa resultat genom människor. Det gör vi genom att effektivisera organisationer, utveckla ledare, skapa engagemang hos medarbetare och bidra till positiva arbetsmiljöer hos våra kunder. 

Previa kommer snart att byta namn och framöver gå under varumärket Falck. I januari 2023 byts bolagsnamnet, men införandet av det nya varumärket inleds redan i april 2022 och kommer göras steg för steg tills alla Previas närmare 100 enheter över hela Sverige har bytt utseende. Hela namnbytet är klart i början av 2023.

Ansök nu