Växjö: ISS söker en Projektledare El till kund inom fordonsindustrin i Braås

Hitta ansökningsinfo om jobbet ISS söker en Projektledare El till kund inom fordonsindustrin i Braås i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-22 // Varaktighet: Heltid

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

ISS har inlett ett spännande samarbete med en stor kund inom fordonsindustrin med flertalet siter i Sverige. Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad Projektledare El till kundens site i Braås, Är du en affärsdriven och målinriktad projektledare som vill vara med och driva projekt inom el från start till slut? Sök då denna tjänst hos oss!

Om rollen
Vi tar ansvar för att ge dig de bästa förutsättningarna och det stöd du behöver för att lyckas hos vår kund. Du blir en del av ett motiverat team. I rollen som Projektledare El kommer du tillsammans med dina kollegor att arbeta med den dagliga driften inom el. Teamets arbetsuppgifter innefattar allt från att planera, leda samt utföra skötsel, reparationer, montage och elektriska installationer inom fastigheter i kontors- och industrimiljö.

Du ansvarar för att fastighetens elsystem uppfyller gällande krav på funktion och bidrar till ökad kundnöjdhet. Vi ser det som självklart att du löpande arbetar med förbättringar och dokumentation samt medverkar och utför olika projekt gentemot kund.

Tjänsten är på heltid och beredskap kan ingå i tjänsten.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

• Driva och styra projekt inom el
• Löpande projektekonomiska arbetsuppgifter
• Upprättande och uppföljning av arbetsmiljöplaner
• Hantera ändringsarbeten
• Planera och utföra projektmöten
• Utföra slutbesiktning med kund och stämma av att kund är nöjd
• Arbetsledning av medarbetare samt leverantörer som engageras i projekten

Vi erbjuder
Självklart erbjuder vi dig en trygg anställning hos ISS. Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

ISS värderingar är Kvalitet, Ansvar, Ärlighet och Entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Vem söker vi?
Vi söker dig som helt eller delvis arbetat med projektledning av el-projekt inom industri eller fastighetssektorn. Du har förmodligen en elteknisk utbildning och några års erfarenhet av arbete som elektriker. Har du en utbildning med praktik eller motsvarande utbildning och erfarenhet som ger minst B behörighet är vi nyfiken även på dig. Det är meriterande om du har goda teoretiska och praktiska kunskaper av tekniska installationer i fastigheter och kunskap om el-dokumentation. Vi ser också att det är meriterande om du har dokumenterad utbildning eller erfarenhet inom styr och regler, ECY-certifikat och/eller Auktorisation A/AL. Vi ser gärna att du har certifikat för Heta arbeten och liftar samt B-körkort.

Du har en god kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift samt har goda IT-kunskaper (t ex Microsoft Office och ärendehanteringssystem).

Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Som person har du en god samordningsförmåga, är administrativt effektiv och kvalitetsinriktad. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! I din ansökan bifogar du CV, men vi önskar ej personliga brev. Med anledning av GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenstagning.

Rekryteringen sker löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan!

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Projektledare, bygg och anläggning

Nedan visas andra jobb i Växjö som Projektledare, bygg och anläggning.

Konstruktör / Kalkylator till Assemblin Ventilation i Växjö

Läs mer Sep 15
Information om företaget här

Utmaningen

Som Kalkylator på Assmeblin är det du som gör första skissen och kalkylen på de förfrågningar som kommer in. Du får olika typer av underlag att utgå från där du med hjälp av leverantörer, konstruktörer och projektledare räknar på lösningar som uppfyller de krav som efterfrågas. Det är en nyckelposition i företaget där du får en central roll med många kontaktytor. Det är mycket skissande, räknande och ritande i Cad. Det finns en väletablerad process, bra program och bra stöd för att komma in i rollen. Anledningen till att vi söker personal är då en tidigare kollega går i pension.

Vem är du?

Som person ser vi gärna att du har ett tekniskt intresse och gillar att jobba med kalkyler eller inköp. Du är lösnings orienterad och har inga problem att jobba i team. Mycket kommer vara upp till personlighet och viljan att ta sig an den här viktiga rollen.



Vi ser även att du har med dig följande kvalifikationer:

- Erfarenhet av ventilation
- Erfarenhet av konstruktion
- Svenska och Engelska i tal & skrift


Meriterande om...

- Erfarenhet som kalkylator
- Har ett intresse för sälj


Placeringsort: Växjö

Tycker du att det låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Projektledare EL till Växjö

Läs mer Sep 16
Vill du arbeta hos en av Sveriges bästa arbetsgivare? På Bravida är vi teknikproffs som gör jobbet ordentligt. Nu söker vi efter en projektledare till vår El-avdelning i Växjö som vill växa tillsammans med oss. Intresserad? Sök jobbet redan idag!

Om jobbet
Som projektledare på Bravida ansvarar du för installationsprojekt från projektplanering till leverans. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:


• Att framgångsrikt driva entreprenad projekt inom teknikområdet
• Bidra i projektering tillsammans byggföretag och Bravidas andra discipliner (t.ex. vs, vent och Automation)
• Att utveckla och bevara kundrelationer
• Att merförsälja inom projektet
• Arbete med bland annat inköp, resursplanering och kvalitets- och arbetsmiljöarbete
• Att leda och engagera medarbetare
• Att vara delaktig i Bravidas förbättringsarbeten
• Att ansvara för kalkyl, resultat och utförande av projekt

Som projektledare på Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din förmåga att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv och ditt intresse.

Våra kunder är bland annat, byggföretag, fastighetsägare, fastighetsförvaltningsbolag, Regioner och kommuner. Vi på Bravida kan ta oss an spännande uppdrag som få andra företag klarar. Varje dag jobbar vi tillsammans för att bli ännu bättre på det vi gör. Det finns dessutom stora möjligheter till utveckling inom företaget. Här blir du en i gänget!

Vi söker dig med

• Gedigen erfarenhet av liknande arbete inom installation/byggbranschen
• Kunskap inom entreprenadjuridik och ekonomi
• B- körkort

Om du har kunskaper inom Bim och Dalux ses detta som meriterande för tjänsten.

Som person är du en lagspelare med stark drivkraft att leda projekten framåt och engagera ditt arbetslag mot ett gemensamt mål. Du lyckas skapa merförsäljning genom att utveckla och etablera nya kundrelationer. I ditt arbete är du strukturerad och har utvecklat ett systematiskt arbetssätt då du håller ihop projektets alla delar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att du bidrar till vår positiva anda på arbetsplatsen. 

Bravida som arbetsgivare
Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.  Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans.

Förutom fina förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö.

Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi!

Hur söker jag jobbet?
Sista ansökningsdatum: 21 oktober

Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Vill du veta hur våra medarbetares vardag ser ut? Följ oss på Facebook,  LinkedIn och Instagram där kan du också se nyheter inom Bravida och lediga tjänster.  

Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.

Ansök nu

Byggkonsult

Läs mer Sep 13
HSB Sydost är ett kooperativt bostadsföretag. Vi som jobbar på HSB är stolta över att vara en kooperation! Som medarbetare hos oss får du använda din drivkraft och har möjlighet att göra skillnad i en modern organisation. Vi är cirka 130 medarbetare som är verksamma på 9 orter i Kalmar, Kronoberg och Blekinge län. Våra grundvärderingar ETHOS; Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan genomsyrar både vårt arbetsklimat och relationen med våra kunder. Vi brinner för förbättringar, modernisering och utveckling och vill ha medarbetare hos oss som vill ta ansvar för att vi kommer framåt!

Efterfrågan på konsulttjänster är fortsatt stor bland våra kunder och vi behöver förstärka organisationen med en byggkonsult. Du blir en del av vår konsultgrupp inom HSB Sydost och utgår från något av kontoren i Kalmar, Kronoberg eller Blekinge län. Vi söker vi dig som brinner för projektledning och att bygga förtroendeingivande relationer. Vi erbjuder en tillsvidareanställning i en spännande och utvecklande miljö.

Arbetsuppgifter

I rollen som byggkonsult erbjuder vi dig en möjlighet att få använda din analytiska förmåga och tekniska kompetens för att hjälpa våra kunder att projektleda såväl stora som små till- eller ombyggnadsprojekt. Du arbetar på uppdrag från kunden och hjälper dem från idé till slutförande. Våra kunder är främst bostadsrättsföreningar kopplade till HSB men även andra fastighetsägare.

Som byggkonsult arbetar du huvudsakligen med:

- Projektering, upphandling, byggledning och besiktningar
- Rådgivning till kunder och medlemmar i byggtekniska frågor
- Upprättande av förfrågningsunderlag
- Utföra kund- och underhållsplansbesök


Eftersom HSB Sydost har verksamhet runt om i hela Kronoberg, Blekinge och Kalmar län förväntas du vara rörlig i tjänsten.





Kvalifikationer:

Vi söker dig med följande kvalifikationer:

- Byggteknisk utbildning eller motsvarande
- Relevant arbetslivserfarenhet inom byggbranschen som till exempel byggledare, beställare eller platschef
- Tidigare erfarenhet av kundkontakt och gärna entreprenörskap
- Kunskap inom entreprenadjuridik (ABT06)
- Goda datakunskaper
- B-körkort


Personliga egenskaper:

Inom HSB Sydost är mötet med kunden, samarbete med övriga kollegor och andra kontakter i fokus. Vi söker dig med hög social kompetens som har lätt för att skapa och vårda goda relationer. Du är duktig på att hantera kunden, lyssna av deras behov och uppfylla högt ställda förväntningar. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

Tillträde:

Snarast, eller enligt överenskommelse.

Varaktighet:

Tillsvidare. Provanställning kan komma att tillämpas.

Ansökan:

Välkommen med din ansökan senast den 2022-10-03. Löpande urval kommer ske under perioden för annonsering, så tveka inte med att skicka in din ansökan snarast. HSB Sydost verkar för en arbetsplats med mångfald och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta:
Jimmy Stark, Verksamhetschef Fastighetsutveckling, 010-451 30 58.
Gustav Stensson Bohman, HR-chef, 010-451 31 78.

Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt av mediesäljare och rekryteringsföretag.

Ansök nu

Byggkonsult

Läs mer Sep 16
HSB Sydost är ett kooperativt bostadsföretag. Vi som jobbar på HSB är stolta över att vara en kooperation! Som medarbetare hos oss får du använda din drivkraft och har möjlighet att göra skillnad i en modern organisation. Vi är cirka 130 medarbetare som är verksamma på 9 orter i Kalmar, Kronoberg och Blekinge län. Våra grundvärderingar ETHOS; Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan genomsyrar både vårt arbetsklimat och relationen med våra kunder. Vi brinner för förbättringar, modernisering och utveckling och vill ha medarbetare hos oss som vill ta ansvar för att vi kommer framåt!

Efterfrågan på konsulttjänster är fortsatt stor bland våra kunder och vi behöver förstärka organisationen med en byggkonsult. Du blir en del av vår konsultgrupp inom HSB Sydost och utgår från något av kontoren i Kalmar, Kronoberg eller Blekinge län. Vi söker vi dig som brinner för projektledning och att bygga förtroendeingivande relationer. Vi erbjuder en tillsvidareanställning i en spännande och utvecklande miljö.

Arbetsuppgifter

I rollen som byggkonsult erbjuder vi dig en möjlighet att få använda din analytiska förmåga och tekniska kompetens för att hjälpa våra kunder att projektleda såväl stora som små till- eller ombyggnadsprojekt. Du arbetar på uppdrag från kunden och hjälper dem från idé till slutförande. Våra kunder är främst bostadsrättsföreningar kopplade till HSB men även andra fastighetsägare.

Som byggkonsult arbetar du huvudsakligen med:

- Projektering, upphandling, byggledning och besiktningar
- Rådgivning till kunder och medlemmar i byggtekniska frågor
- Upprättande av förfrågningsunderlag
- Utföra kund- och underhållsplansbesök


Eftersom HSB Sydost har verksamhet runt om i hela Kronoberg, Blekinge och Kalmar län förväntas du vara rörlig i tjänsten.





Kvalifikationer:

Vi söker dig med följande kvalifikationer:

- Byggteknisk utbildning eller motsvarande
- Relevant arbetslivserfarenhet inom byggbranschen som till exempel byggledare, beställare eller platschef
- Tidigare erfarenhet av kundkontakt och gärna entreprenörskap
- Kunskap inom entreprenadjuridik (ABT06)
- Goda datakunskaper
- B-körkort


Personliga egenskaper:

Inom HSB Sydost är mötet med kunden, samarbete med övriga kollegor och andra kontakter i fokus. Vi söker dig med hög social kompetens som har lätt för att skapa och vårda goda relationer. Du är duktig på att hantera kunden, lyssna av deras behov och uppfylla högt ställda förväntningar. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

Tillträde:

Snarast, eller enligt överenskommelse.

Varaktighet:

Tillsvidare. Provanställning kan komma att tillämpas.

Ansökan:

Välkommen med din ansökan senast den 2022-10-03. Löpande urval kommer ske under perioden för annonsering, så tveka inte med att skicka in din ansökan snarast. HSB Sydost verkar för en arbetsplats med mångfald och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta:
Jimmy Stark, Verksamhetschef Fastighetsutveckling, 010-451 30 58.
Gustav Stensson Bohman, HR-chef, 010-451 31 78.

Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt av mediesäljare och rekryteringsföretag.

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Iss Facility Services AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Iss Facility Services AB .

Lokalvårdare för timanställning till ISS kund i Braås

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Sep 15
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

ISS har ett samarbete med en stor kund inom fordonsindustrin med flertalet siter i Sverige. Till vårt drift- och underhållsuppdrag hos denna kund i Braås söker vi nu servicemedarbetare inom lokalvård och kontor. Vill du vara med och skapa förutsättningar för en trivsam och tillmötesgående miljö och leverera service i världsklass? Sök då denna tjänst hos oss!

Om rollen
Vi söker servicemedarbetare med en gemensam viktig roll att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Ditt uppdrag blir att tillsammans med ditt team skapa en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för de anställda och alla besökare. Du kommer att arbeta i olika miljöer och därmed lägger vi stor vikt vid ditt personliga och prestigelösa engagemang samt din förmåga att lösa uppkomna situationer. I rollen som servicemedarbetare är den främsta uppgiften lokalvård vilket innebär process- och produktionsstäd i industrilokal samt städning av kontor, konferensrum och hygienutrymmen. Avfallshantering kan även förekomma samt konferensservice.

Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du utöver dina ansvarsområden förväntas vara behjälplig med andra områden inom verksamhetsservice.

Detta är en timanställning och arbetet är förlagt till dagtid.

Vi erbjuder
Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter och vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att People make places. ISS erbjuder stöd i din utveckling och utbildningar - allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Vem söker vi?
Vi söker dig som trivs i serviceyrket och är lyhörd för kundens önskemål. Vi ser gärna att du arbetat med lokalvård tidigare. Du tar stort ansvar för ditt arbete med en god överblick över ditt område och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå och har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Det är viktigt att du behärskar svenska språket. B-kort är inget krav, men mycket meriterande.

Din ansökan
Vi går igenom ansökningar löpande. Vilket kan innebära att tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum, så sök redan idag!

På grund av GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Lokalvårdare till ISS Växjö

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Sep 8
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Till vår verksamhet i Växjö söker ISS flera positiva och engagerade lokalvårdare.

Dina arbetsuppgifter:
Som lokalvårdare arbetar du med städning av kundens lokaler. Även andra servicetjänster som exempelvis konferensservice, skötsel av kaffemaskiner och blommor kan ingå.

Din profil:
Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde och kunna komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du har en lyhördhet för kundens behov och en känsla för merförsäljning. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare och du ska även ha förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska språket. B-körkort är meriterande.

Övrigt:
Tjänsten är Hel och deltid med tillträde Snarast.

Har du frågor om tjänsten?
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta aida.fazlic,@se.issworld.com

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Projektledare El till ISS kund inom fordonsindustrin i Braås

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Aug 19
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

ISS har inlett ett spännande samarbete med en stor kund inom fordonsindustrin med flertalet siter i Sverige. Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad Projektledare El till kundens site i Braås, Är du en affärsdriven och målinriktad projektledare som vill vara med och driva projekt inom el från start till slut? Sök då denna tjänst hos oss!

Om rollen
Vi tar ansvar för att ge dig de bästa förutsättningarna och det stöd du behöver för att lyckas hos vår kund. Du blir en del av ett motiverat team. I rollen som Projektledare El kommer du tillsammans med dina kollegor att arbeta med den dagliga driften inom el. Teamets arbetsuppgifter innefattar allt från att planera, leda samt utföra skötsel, reparationer, montage och elektriska installationer inom fastigheter i kontors- och industrimiljö.

Du ansvarar för att fastighetens elsystem uppfyller gällande krav på funktion och bidrar till ökad kundnöjdhet. Vi ser det som självklart att du löpande arbetar med förbättringar och dokumentation samt medverkar och utför olika projekt gentemot kund.

Tjänsten är på heltid och beredskap kan ingå i tjänsten.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

• Driva och styra projekt inom el
• Löpande projektekonomiska arbetsuppgifter
• Upprättande och uppföljning av arbetsmiljöplaner
• Hantera ändringsarbeten
• Planera och utföra projektmöten
• Utföra slutbesiktning med kund och stämma av att kund är nöjd
• Arbetsledning av medarbetare samt leverantörer som engageras i projekten

Vi erbjuder
Självklart erbjuder vi dig en trygg anställning hos ISS. Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

ISS värderingar är Kvalitet, Ansvar, Ärlighet och Entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Vem söker vi?
Vi söker dig som helt eller delvis arbetat med projektledning av el-projekt inom industri eller fastighetssektorn. Du har förmodligen en elteknisk utbildning och några års erfarenhet av arbete som elektriker. Har du en utbildning med praktik eller motsvarande utbildning och erfarenhet som ger minst B behörighet är vi nyfiken även på dig. Det är meriterande om du har goda teoretiska och praktiska kunskaper av tekniska installationer i fastigheter och kunskap om el-dokumentation. Vi ser också att det är meriterande om du har dokumenterad utbildning eller erfarenhet inom styr och regler, ECY-certifikat och/eller Auktorisation A/AL. Vi ser gärna att du har certifikat för Heta arbeten och liftar samt B-körkort.

Du har en god kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift samt har goda IT-kunskaper (t ex Microsoft Office och ärendehanteringssystem).

Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Som person har du en god samordningsförmåga, är administrativt effektiv och kvalitetsinriktad. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! I din ansökan bifogar du CV, men vi önskar ej personliga brev. Med anledning av GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenstagning.

Rekryteringen sker löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan!

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Drifttekniker El till ISS kund inom fordonsindustrin i Braås

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Aug 17
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

ISS har inlett ett spännande samarbete med en stor kund inom fordonsindustrin med flertalet siter i Sverige. Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad Drifttekniker El till kundens site i Braås. Vill du vara med och skapa förutsättningar för en trivsam och säker miljö och leverera service i världsklass? Sök då denna tjänst hos oss!

Om rollen

Som drifttekniker El kommer du att arbeta med arbetsuppgifter inom ramen för vårt drift- och underhållsuppdrag mot kund. Du kommer vara stationerad vid kundens site Braås och bli en del av ett motiverat team. Arbetet utförs så väl på egen hand som tillsammans med övriga kollegor i gruppen. Beredskap och skiftarbete kan förekomma.

I dina arbetsuppgifter ingår bl a:

• Tillsyn och skötsel av tekniska driftsystem och fastigheterna.
• Primärt felavhjälpande underhåll (felsökning och avhjälpande).
• Långsiktigt planerat underhåll i fastigheterna.
• Arbete med drift, utveckling och optimering av fastighetens system.
• Löpande arbete med förbättringar och viss dokumentation.
• Ingå i olika kundprojekt.
• Utföra uppdragsbaserade arbeten utöver avtalet.
• Att vara en aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund.

Du, tillsammans med dina kollegor, ansvarar för att kundens kontor och fastigheter ska förmedla en helhetsupplevelse av en säker, attraktiv och hållbar arbetsplats för anställda och besökare. Därav är det av vikt att du är servicemedveten samt gillar att anpassa och säkerställa en arbetsplats som kundens medarbetare uppskattar.

Vem söker vi?

Vi ser att du har relevant utbildning, el-behörighet samt gärna några års erfarenhet av liknande arbete. Vidare ser vi gärna att du har en grundläggande allmänteknisk kunskap om exempelvis VVS, kyla, systematiskt brandskyddsarbete och revisionsbesiktningar. Vi ser det som meriterande om du har lift- och truckkort, Heta arbeten samt fallskyddsutbildning.

Vi ser att du tar ett stort ansvar över ditt arbete och att du drivs av att utföra de olika arbetsmomenten på ett professionellt sätt med en hög kvalitet. Vidare är du noggrann och metodisk i ditt utförande. Du kan prioritera och vågar fatta egna beslut i stressiga situationer. För att trivas i rollen ser vi att du precis som vi värdesätter service och bidrar till en positiv stämning och ett gott samarbete på arbetsplatsen.

Du har en god kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift samt har grundläggande IT-kunskaper (t.ex. Microsoft Office och ärendehanteringssystem).

Vi erbjuder

Självklart erbjuder vi dig en trygg anställning hos ISS. Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

ISS värderingar är Kvalitet, Ansvar, Ärlighet och Entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! I din ansökan bifogar du CV, men vi önskar ej personliga brev. Med anledning av GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenstagning.

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan!

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Lokalvårdare till ISS Växjö

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Sep 8
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Till vår verksamhet i Växjö söker ISS en positiv och engagerad servicemedarbetare.

Dina arbetsuppgifter:
Som servicemedarbetare arbetar du med städning av kundens lokaler. Även andra servicetjänster som exempelvis skötsel av kaffemaskiner mm kan ingå.

Din profil:
Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde och kunna komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du har en lyhördhet för kundens behov och en känsla för merförsäljning. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare och du ska även ha förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska språket. B-körkort är meriterande.

Övrigt:
Tjänsten är 50% tillsvidare med inledande 6 månaders provanställning. Tillträde snarast .

Har du frågor om tjänsten?
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta Tina Hult, e-mail tina.hult@se.issworld.com

Obs! Vi tar inte emot ansökningar via e-mail eller brev, enbart via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer att makuleras obehandlade.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu