Växjö: Montörer till Volvo CE i Braås

Hitta ansökningsinfo om jobbet Montörer till Volvo CE i Braås i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-16 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Vi söker engagerade medarbetare med intresse för produktion och en fallenhet för montering till uppdrag hos Volvo CE Braås, via oss på Adecco. I din roll som montör hos Volvo CE Braås kommer din huvudsakliga arbetsuppgift innebära montering av fordonets komponenter. Här får du möjlighet att utnyttja din praktiska sida, då monteringen av varje maskin görs från grunden. Detta hantverk ställer höga krav på dig som montör, men ger också ett variationsrikt och utvecklande arbete.
Arbetsgruppen omfattas av ett öppet arbetsklimat där en jobbar nära sina kollegor och stor vikt läggs vid att skapa och behålla en god arbetsmiljö och ett gott samarbete med alla som finns runt omkring.
Arbetet är förlagt på dagtid. Vid behov kan även andra skift förekomma

Om dig
Du som ansöker bör ha viss förkunskap och erfarenhet av montering, gärna från industrisektorn. Vidare önskar vi att du även har erfarenhet från arbete som krävt hög stresstålighet, antingen från ex. tillverkningsindustri eller annat område som exempelvis servicebranschen. För rollen krävs det att du är arbetsvillig och besitter en hög arbetsmoral. Som person är du driven och positivt inställd till ny kunskap och utveckling. Du trivs i samarbete med andra och du delar uppfattningen om att en god attityd och samarbete är nyckeln till framgång för företaget. Din inställning är att se möjligheter istället för problem.

För att lyckas bra i rollen som montör är det viktigt att du:
- Har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Är ansvarsfull och noggrann i ditt arbete samt bidrar med en effektiv arbetsinsats
- Visar intresse och respekterar din ledare och arbetskamrater
- Är van vid arbete i högt tempo
- Behärskar svenska språket väl, i tal såväl som skrift

Det är särskilt meriterande om du har relevant yrkesutbildning eller erfarenhet inom industri/teknik eller fordon. Vänligen bifoga dina eventuella behörigheter i din ansökan, såsom travers eller andra behörigheter.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Vår kund, Volvo CE Braås, är etablerad 3 mil norr om Växjö och är världsledande i sin bransch. Volvos anläggning i Braås är platsen där världens första ramstyrda dumper föddes 1966. Dessutom är anläggningen den första CO2-neutrala fabriken inom hela fordonsindustrin.
Organisationen är i ständig utveckling och är därför i behov av ytterligare medarbetare. Tjänsten som montör är ett konsultuppdrag med start löpande under våren 2023. Uppdragets längd är 6 månader, med god möjlighet till ytterligare förlängning.
Arbetstiderna är på dagtid måndag till torsdag 06:30 – 15:30, fredag 06:30 – 14:30. Vid behov kan även andra skift förekomma.

Notera att tjänsten är del i vår konsultbemanning, där du får en anställning hos Adecco och hyrs ut till våra kundföretag. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss på Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Drogtest och bakgrundskontroll förekommer.

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Adecco använder tester som en del i rekryteringsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Ida Maarman via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alt. ida.maarman@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Denna rekrytering innefattar videointervju som en viktig del i processen om du gå vidare efter din ansökan. Vi rekommenderar dig att utföra din videointervju omgående för att öka dina chanser.

Sökord
Montör, Industri, Tillverkningsindustri,Yrkesutbildning, Fordon, Braås, Växjö, Volvo CE Braås, Adecco

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Maskinmontör

Nedan visas andra jobb i Växjö som Maskinmontör.

Montörer sökes till Växjö med omnejd

Läs mer Aug 22
Har du erfarenhet av att jobba som montör? Har du kunskap och intresse för montering? Är du driven, positivt inställd till ny kunskap, trivs med samarbete och besitter hög arbetsmoral?
Då har vi uppdraget som passar just dig!

Om jobbet:
Flera av våra kunder i Växjö och i Växjös kranskommuner söker nu montörer. Vi söker därför dig som har intresse och erfarenhet av att arbeta som montör. Det kan handla om att montera förmontage, tillbehör och maskiner enligt ritningar och monteringsinstruktioner. Det är viktigt att du prioriterar säkerhet och kvalitet på produkter och på arbetsplatsen.

Vem är du?
Vi söker dig som förstår att rätt attityd och samarbete är nyckeln till framgång för företaget. Det krävs att du är arbetsvillig och besitter en hög arbetsmoral med inställning till att se möjligheter i stället för problem. Vi vill se driv, passion och engagemang där vikten läggs vid ständig utveckling och strävan efter ny kunskap.
Med ett positivt intresse för produktionen och företaget kan vår kunder erbjuda dig alla möjligheter till utveckling.

Om anställningen
Tjänsten kommer bli ett konsultuppdrag med placering hos någon av våra kunder. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Vi tillsätter löpande efter våra kunders behov så skicka in din ansökan redan idag!

För att enklare matcha dig mot en av våra kunder använder vi oss av ett personlighetstest samt en videointervju i vår rekryteringsprocess. I början av processen kommer du få ut länkar till dessa. För att gå vidare i processen är det därför viktigt att du utför dessa så snart du kan.

OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, får vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

KONTAKTINFORMATION
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på sebastian.baard@adecco.se 

Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se

Sökord
Industri, Montör, Adecco,

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Adecco Sweden AB .

TIG-svetsare till Växjö

Svetsare, manuell
Läs mer Dec 4
OM TJÄNSTEN

Vi söker just nu efter erfarna och passionerade svetsare med specialkompetens inom TIG-svetsning för att ansluta till vårt dedikerade team. Det här är en unik möjlighet att bli en del av en framstående organisation och bidra till spännande projekt hos vår kund i Växjö.

Som TIG-svetsare kommer du att vara ansvarig för att genomföra kvalitativ svetsning enligt givna specifikationer. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Utföra TIG-svetsning med hög precision och kvalitet.
• Arbeta med olika material och tjocklekar enligt projektets krav.
• Säkerställa att alla svetsarbeten uppfyller branschstandarder och följer säkerhetsföreskrifter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 100 %. Tjänsten behöver tillsättas omgående så urval kommer ske löpande. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund.

OM DIG
Vi söker kandidater med följande kvalifikationer:
• Erfarenhet av TIG-svetsning är ett krav.
• Gedigen erfarenhet av svetsning inom industri- eller tillverkningsmiljö.
• Förmåga att arbeta självständigt och i team.
• Kunskap om olika material och svetsmetoder.
• Certifikat inom svetsning är meriterande.

OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

KONTAKTINFORMATION
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på sebastian.baard@adecco.se 

Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se

Ansök nu

Strategisk inköpare till Volvo Braås

Finansekonom
Läs mer Nov 21
Är du en erfaren inköpare med ett strategiskt tankesätt? Har du intresse av att utveckla affärsrelationer och leda förhandlingar? Besitter du de kvalifikationer som krävs för att driva framgångsrika inköpsinitiativ? Då kan detta vara din nästa utmaning!

Vi söker en engagerad och kunnig inköpare till Volvo Braås dynamiska PUR-team. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har vad som krävs för att excellera i rollen, ser vi fram emot din ansökan. Detta är möjligheten att bli en viktig del av Volvos framgångsrika team och bidra till deras fortsatta tillväxt.

Om tjänsten
Till Volvo Braås PUR-team söker vi nu en strategisk inköpare. Teamet består idag av 21 personer med olika roller. I rollen som inköpare kommer du att ha ansvar för att leda och genomföra strategiskt inköpsarbete genom att initiera och driva inköps- och kostnadsreduceringsprocesser. Du kommer även att utveckla och implementera segmentstrategier inom ditt ansvarsområde samt driva strategiska inköpsaktiviteter inom den relevanta varugruppen.

Huvudsakliga ansvarsområden:
• Sourcing av nya komponenter till våra projekt och produktion
• Utveckla affärsrelationer med leverantörer
• Ledning och/eller stödja i förhandlingar samt hantera leverans- eller kostnadsrelaterade frågor
• Bidra till utvecklingen av våra leverantörsstrategier
• Ansvarig för den dagliga verksamheten med våra leverantörer

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 100 %. Tjänsten behöver tillsättas omgående så urval kommer ske löpande. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund.

Om dig
Vi ser att du är en kommunikativ och öppensinnad person med erfarenhet av att arbeta inom inköp. Din drivkraft och vilja att ta egna initiativ gör att du når dina mål. Du är en lagspelare som trivs med att vara en del av Volvos fantastiska team.

Kvalifikationer:
• Erfarenhet av arbete inom inköp och bevisade förhandlingsegenskaper
• Fördelaktigt med erfarenhet från arbete inom industrisektorn och i nya utvecklingsprojekt
• God kommunikationsförmåga på engelska och svenska är nödvändig på grund av vårt globala arbetsklimat
• Fördelaktigt med erfarenhet av arbete med SAP och tekniskt intresse/erfarenhet

Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

Kontaktinformation
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på sebastian.baard@adecco.se

Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se

Ansök nu

Platschef med regionsansvar till globalt bolag

Enhetschef, offentlig förvaltning
Läs mer Nov 16
För Sodexos räkning söker vi nu en platschef som vill driva och utveckla Sodexos verksamheter i sydöstra Sverige. Det här är en roll där du erbjuds en fartfylld och varierande vardag, där du får vara med och göra skillnad. Har du mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen och känner dig redo för en ny utmaning i karriären? Har du dessutom haft personalansvar och ekonomiskt ansvar tidigare? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Om tjänsten
Som platschef på Sodexo har du det yttersta ansvaret för leverans mot kund, där du agerar lyhört för kundernas behov samt säkerställer att Sodexo fullföljer sitt uppdrag på bästa sätt.

Dina ansvarsområden inkluderar:

• Övergripande ansvar för den totala driften.
• Personalansvar för ett 40-tal medarbetare inom städ och utemiljö. Du säkerställer en säker arbetsmiljö och hög produktivitet i ditt team.
• Ansvar för budget, resultat och kvalitet, samt för uppföljning och utveckling av verksamheten.
• Att upprätthålla goda relationer med kunder och utveckla samarbetena för ökad lönsamhet.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående, med hänsyn till ev. uppsägningstid. Arbetet sker huvudsakligen under kontorstid men viss flexibilitet krävs. Du kommer ansvara för regionen Växjö, Kalmar, Karlshamn och Karlskrona med omnejd. Eftersom dina medarbetare arbetar på olika orter är resande en naturlig del av din vardag. Vi ser med fördel att du som söker bor i Växjö, men möjlighet till annan placeringsort inom ansvarsområdet finns.

Vem är du?
Vi söker dig med flexibel inställning som trivs i en händelserik roll med omväxlande arbetsuppgifter. Ditt ledarskap och din känsla för hög servicenivå sprider glädje och bidrar till en bättre vardag för både kunder och medarbetare. Du är en problemlösare som får saker att hända. Vidare är du strukturerad, har god planeringsförmåga och förstår vikten av att arbeta proaktivt.

För att lyckas i rollen ser vi att du som söker:

• Har mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen. Det är starkt meriterande om du tidigare arbetat i en liknande roll och/eller inom service management eller motsvarande bransch.
• Har haft personalansvar och ekonomiskt ansvar.
• Besitter ett starkt kund- och verksamhetsfokus samt vilja och förmåga att utveckla både dig själv och andra.
• Har administrativ erfarenhet samt god dator- och systemvana.
• Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
• Har B-körkort. Detta är en förutsättning då du kommer köra i tjänsten.

Om Sodexo
Sodexokoncernen är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för både kunder och medarbetare, och utmärker sig genom en hållbar affärsmodell och ett brett serviceutbud. Sodexo bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 53 länder där de har verksamhet. Med omsorg servar 422 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov, med syftet att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv, för alla.

Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till utveckling och tillväxt - då är du välkommen till Sodexo! 

Om rekryteringsprocessen
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Adecco och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Pga. GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail.

Har du specifika frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Marie Fedeli på marie.fedeli@adecco.se eller +4673 684 16 54. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Välkommen med din ansökan!

Platschef. Mellanchef. Avdelningschef. Distriksansvarig. Service management. Facility management. Städservice. Växjö. Karlshamn. Karlskrona. Kalmar. Adecco.

Ansök nu

Konsultchef/Business Manager till Karlskrona och Växjö

Personalchef/HR-chef
Läs mer Okt 13
Vill du arbeta hos en av världens största HR-Partners i en miljö som präglas av energi och professionalism? Är du driven, vill arbeta med försäljning och att bygga långsiktiga relationer?
Vi vill välkomna en ny kollega till vårt fantastiska team och söker nu en Konsultchef/Business Manager (nedan Business Manager) som brinner för att bygga värdeskapande relationer där du har kund, kandidat och konsult i fokus.
Om tjänsten
Adecco har i mer än 20 år varit en viktig del av arbetsmarknaden i Karlskrona och Växjö. Vi har genom åren samarbetat med hundratals bolag och givit tusentals människor arbete. Vår styrka är att vi är en global aktör samtidigt som vi har lokal förankring och stor kunskap om den nära marknaden.
Nu söker vi ytterligare en Business Manager till Adecco med placering i Karlskrona eller Växjö.
Vi är ett affärsorienterat team som arbetar med uthyrnings- och rekryteringstjänster av både kollektivpersonal och tjänstemän till våra kunder.
Som Business Manager är du ledare med personalansvar för ett antal konsulter som arbetar hos våra kunder. Då rollen och arbetsuppgifterna är varierande, kräver det att du är lösningsfokuserad och flexibel och gillar att ta ett stort eget ansvar och trivs lika bra att jobba självständigt som i grupp.
Tempot är högt och vi har ett stort fokus på försäljning och relationsskapande aktiviteter.
Vi strävar efter att ha ett nära samarbete och att kontinuerligt bygga relationer med kund, konsult och kollegor. Rollen är varierande, vilket kräver att du är lösningsfokuserad och flexibel.
Du rapporterar direkt till vår Regional Branch Manager.
Ansvarsområde
Arbetsuppgifterna är varierande med alltifrån rekrytering av konsulter, merförsäljning, nykundsbearbetning, utvecklingssamtal samt en stor del planering och personalfrågor.
Stort fokus ligger på att bibehålla och utveckla befintliga kunder men också att bearbeta nya potentiella kunder. Genom engagemang och nyfikenhet skapar du god relation och kännedom om respektive kund.
Du initierar och ger förslag till förbättring, effektivisering och utveckling så att samarbetet mellan Adecco och kunden kan bli framgångsrikt, både på kort och lång sikt.
Hos oss är vikten av samarbete högre än den individuella prestationen, vilket medför att vi vid behov hjälper varandra med olika uppgifter.
Vi arbetar dagligen med våra värderingar - Passion, Entrepreneurship, Responsibility, Customer Centricity and Team Spirit och vi brinner för det goda värdskapet i alla våra interna och externa situationer.
Kvalifikationer
Kommunikativ: du hanterar flera kontaktytor effektivt och drivs av att skapa nya kontakter och bygga relationer. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.
Säljdriven: du drivs av att göra affärer och tar tillvara affärsmöjligheter på bästa sätt. Du har redan ett affärsnätverk och bra koll på näringslivet i regionen.
Serviceorienterad: du levererar efter kundernas, kandidaternas och konsulternas behov inom den förväntade tidsramen.
Strukturerad: du trivs med att arbeta i ett högt tempo med en förmåga att hantera flera uppgifter parallellt och kunna prioritera och agera.
Lagspelare: du värderar ett nära samarbete högt och ser dig själv som en viktig kugge i hjulet för att driva verksamheten framåt.
Systemvana: Det är en fördel om du är van att arbeta i olika system.
Erfarenhet: Det väger tungt om du har erfarenhet från bemannings-rekryteringsbranschen alt har du i närtid erfarenhet från en kundorienterad verksamhet med direkt ansvar för leverans av tjänster som präglas av hög servicegrad, schemaläggning, korta deadline och snabba beslut.
Övrigt: B-körkort är ett krav (Ett plus om du kan använda egen bil i tjänsten).



Om dig
Du drivs av att bygga förtroendeingivande relationer. Du är affärsmässig och innehar förmågan att fånga upp kunders önskemål och har stort fokus på att hitta lösningar samt utvecklingsområden.
Du är en god ledare och förebild som bidrar till en hög kund och konsultnöjdhet.
Du brinner för affären och leverans där du har kund, konsult och kandidat i fokus! Som person är du ansvarstagande, proaktiv, arbetar strukturerat och när det krävs så har du inga problem att ta snabba beslut.
Vi söker dig som vill ha kul på jobbet i ett litet och tight team och som mer än gärna sprider positiv energi. Vill du ha en arbetsmiljö som präglas av laganda, energi och hög professionalism så är Adecco rätt plats för dig!
Vi erbjuder
Du tillhör team i Karlskrona/Växjö och kontoret i Karlskrona ligger mitt i stan i det nya kvarteret Pottholmen och i Växjö har vi kontoret i BYN i Iconhuset.
Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. Vi har trygga anställningsvillkor och du omfattas av försäkringar och företagshälsovård. Tjänsten är tillsvidare och vi tillämpar sex månaders provanställning. Start är enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt.


Din ansökan
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden, senaste dag för ansökan är den 17 november. Du ansöker via länken nedan.
Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till Regional Branch Manager Susanne Zec på susanne.zec@adecco.se eller 0736-84 77 57.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Varför välja oss
Det är en spännande tid att vara en del av vårt team! Vi är stolta över att vara ett ledande globalt företag vars kunskap är efterfrågad och vi bryr oss om att göra det bästa jobbet vi kan för att säkerställa en bättre framtid för alla. Vi gör detta genom att bygga vår Future@Work strategi som ett enat team av 30 000+ kollegor som arbetar i över 60 länder globalt.
Som en av världens största arbetsgivare tror vi på talang oberoende av bakgrund och fokuserar på de olika och unika färdigheter som våra medarbetare har med sig. Vi strävar efter att främja en kultur av tillhörighet och syfte, en miljö där alla kan trivas och känna sig engagerade och där skillnad respekteras och värderas. Vårt engagemang för rättvisa, lika möjligheter, inkludering och mångfald är en del av vårt bredare engagemang för att respektera grundläggande mänskliga rättigheter i hela vår värdekedja. Adecco Group är stolt över att vara en arbetsgivare för lika möjligheter.

Ansök nu

Orderhandläggare till Växjö

Orderadministratör
Läs mer Okt 16
OM TJÄNSTEN
Vi söker en engagerad och kompetent orderhanterare till vår kund i Växjö. Vår kund är inne i en spännande period med övergång till det nya affärssystemet SAP och behöver en passionerad individ som kan hjälpa dem navigera genom denna förändring. Detta är ett temporärt uppdrag som sträcker sig önskvärt från november 2023 till september 2024.

Arbetsuppgifter:
Som orderhanterare kommer du att ha en central roll i att ta emot och hantera order i kundens M3-system. Ditt arbete kommer att vara avgörande under övergången till SAP, där din kunskap om M3 kommer att värderas högt. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:

Ta emot och registrera order i M3-systemet.
Säkerställa att orderprocessen är smidig och effektiv.
Bidra till en framgångsrik övergång till SAP.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 100 %. Tjänsten behöver tillsättas snabbt så urval kommer ske löpande. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund.

OM DIG
För att trivas och vara framgångsrik i denna roll letar vi efter någon som är serviceinriktad, ambitiös och har gedigen kunskap i affärssystemet M3. Utöver detta är följande egenskaper och erfarenheter meriterande:

Organiserad: Du är välstrukturerad och kan hantera flera uppgifter samtidigt med precision och noggrannhet.
Kommunikativ: Du har utmärkta kommunikationsförmågor och kan samarbeta effektivt med olika team inom organisationen.
Flexibel: Du är anpassningsbar och trivs med förändring, vilket är viktigt under övergången till SAP.
Erfarenhet av SAP & M3: Om du har tidigare erfarenhet av SAP är detta en fördel, men det är inte ett krav.
Passion för förbättring: Du är en person som alltid strävar efter att hitta bättre sätt att utföra arbetsuppgifter på och är villig att lära dig nya saker.

OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

KONTAKTINFORMATION
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på sebastian.baard@adecco.se

Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se

Ansök nu