Växjö: Influencer Marketing (Internship)

Hitta ansökningsinfo om jobbet Influencer Marketing (Internship) i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Deltid

MiniFinder är ett ledande företag inom spårnings- och säkerhetsteknik med fokus på att leverera innovativa och pålitliga lösningar. Vår avancerade teknologi hjälper företag och konsumenter att skydda sina tillgångar, följa fordon i realtid och hantera säkerhetsutmaningar på ett effektivt sätt.
Vi söker nästa student som vill praktisera på vår Marknadsavdelning inom Influencer Marketing! Bli en del av ett tillväxtbolag med höga ambitioner och stora framtidsvisioner.
Om praktiken
Du blir en del av vår marknadsavdelning och under din praktik kommer du att fokusera på Influencer Marketing.
Exempel på praktikuppgifter:
Koordinera, genomföra och följa upp samarbeten inom Influencer Marketing
Koordinera, genomföra och följa upp kring Affiliate marknadsföring
Daglig interaktion med samarbetspartners
Utveckla programmen tillhörande Influencer Marketing
Koordinering & Projektledning
Utformning av strategier och avtal



Vem är du?
Du älskar Influencer Marketing och är nyfiken på att lära dig mer! Som person är du driven, duktig på att ta egna initiativ och gillar att vara en del av ett team. Du är även bra på att kommunicera och på att bygga nya relationer. Du är strukturerad och gillar högt tempo, har stort fokus på dina uppgifter och tar dig gärna an nya utmaningar.
Kvalifikationer:
Praktikperiod om minst 10 veckor, förslagsvis 6 mån
Tjänsten omfattar cirka 15 timmar per vecka och kräver tillgänglighet under dagtid (Stockholm+1).
Studerar vid Universitet/Högskola/Yrkeshögskola
Utbildning relaterad till Marknadsföring



Meriterande:
Bra om du har intresse eller kunskap inom:
Marknadsföring i sociala medier
Influencermarknadsföring
Erfarenhet av grafisk design eller copywriting
Videoredigering
SEO eller PPC
E-post marknadsföring
LinkedIn, TikTok eller Instagram marknadsföring



Vad erbjuder vi?
En dynamisk arbetsmiljö där kreativitet och initiativ uppmuntras.
Möjligheten att arbeta med välkända influencers och varumärken.
Kontinuerlig utbildning och professionell utveckling inom marknadsföring.



Vad får du ut av det här?
En central roll i att forma och genomföra framgångsrika influencerstrategier.
Möjligheten att utveckla ditt nätverk och personliga varumärke inom branschen.
Erfarenhet av att samarbeta med olika profiler och skapa autentiska marknadsföringskampanjer.



Upplägg och ansökan:
Placering: Växjö eller distans
Startdatum: Flexibelt från januari 2024
Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
Ange i din ansökan: Datum för praktikperioden
Observera att praktiken är oavlönad



Vid frågor är du välkommen att kontakta jetesa.dana@minifinder.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Marknadsförare

Nedan visas andra jobb i Växjö som Marknadsförare.

Digital Marketing Manager

Läs mer Maj 30
PÅ IST

På IST strävar vi efter att utveckla produkter och lösningar som gör skillnad i samhället, produkter som inte bara effektiviserar och digitaliserar skolan, utan också stöttar barnets utveckling och välbefinnande utanför skolan. Vi drivs av vår vision att alla har rätt till en bra skola och en trygg uppväxt. Med vår erfarenhet, kunskap och teknik vill vi bidra till att alla lär sig mer.

För att ytterligare stärka vår digitala kommunikation söker vi just nu en Digital Marketing Manager till vår avdelning Marketing & Communication med placering antingen i Växjö eller Stockholm.

Om rollen

Vi söker en kvalificerad Digital Marketing Manager med expertkunskaper inom datadriven marknadsföring. I denna roll har du en viktig roll i att förbättra vår digitala marknadsföringsstrategi och öka vår synlighet mot våra målgrupper inom B2B och B2C på ett effektivt sätt.

På avdelningen för Marketing & Communication arbetar du tillsammans med drivna och kreativa kollegor. Avdelningen ansvarar för att utveckla IST:s varumärke, marknadsföring och kommunikation för att bidra till den tillväxtresa som IST befinner sig på. Vi har ett nära samarbete med hela koncernen och levererar starka resultat tillsammans.

Vi tror att du som trivs i den här rollen är en mästare på att skapa och implementera en digital marknadsföringsstrategi, givetvis med målet att öka vår synlighet och konverteringsgrad. Du planerar, genomför och övervakar digitala kampanjer över olika kanaler, inklusive sociala medier, e-post och sökmotorer. En självklar del av jobbet är att analysera data och dra slutsatser från kundbeteende för att optimera marknadsföringsstrategin och förbättra prestationen över tid.

Därtill håller du dig uppdaterad om de senaste trenderna genom omvärldsbevakning, konkurrensanalys och marknadsundersökningar.

Vi ser gärna att du har

- Bakgrund inom digital marknadsföring med minst 3 års erfarenhet i en liknande roll.

- Stort driv och är självgående

- Du är digitalt nyfiken och modig genom att söka nya vägar och verktyg.

- En god förståelse för analys och datadriven marknadsföring.

- Grundläggande kunskaper inom Adobe programmen och Wordpress

- Flytande svenska och engelska. Kan du även Tyska är det meriterande.

Ansök

Om du är en erfaren och ambitiös Digital Marketing Manager med expertkunskaper inom området och en passion för att skapa resultat genom digitala kanaler, så är detta den perfekta möjligheten för dig. Ansök före 25 juni 2023 http://career.ist.com - men vänta inte, ansökningar behandlas löpande. Om du har några frågor, tveka inte att maila oss.

För mer information kontakta rekryterande chef Emelie Ydefjäll Roos, emelie.ydefjall.roos@ist.com, eller HR Business Partner Madeleine Jägervall, madeleine.jagervall@ist.com.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Social Media Manager till marknadsledande bolag i Växjö

Läs mer Maj 2
So Typical Me, en del av Burde Publishing AB, är en print on demand-plattform och e-handel där vi skapar framtidens planeringsprodukter! Här designar kunden själv sin kalender eller anteckningsbok, som sedan hantverksmässigt binds ihop hos oss i Växjö innan den skickas ut i världen. I våra kanaler bidrar vi med en kreativ boost, undervisar och inspirerar – vi vill göra skillnad i våra kunders liv!
Sedan starten 2019 har So Typical Me haft en stark tillväxt i både Europa och USA. Vårt community växer och därmed även behovet av strategier och content för olika kanaler genom hela kundresan. Vill du fortsätta det arbetet med oss?

Nu söker vi en Social Media Manager till So Typical Me, en del av Burde Publishing!

Rollen är placerad i Växjö, där både produktutveckling, logistik och en del av produktionen är baserad. Här utvecklas produkter till miljontals användare varje år.

Om rollen
Vi söker nu en driven och engagerad Social Media Manager som vill och vågar tänka utanför boxen! Ditt huvudsyfte är att bygga upp och upprätthålla en stark närvaro på sociala medier som stärker vårt varumärke, ökar engagemanget från våra följare och potentiella kunder samt ökar försäljningen. Du planerar och genomför vår sociala mediestrategi, samt utvecklar vår närvaro på de olika plattformar som finns, tillexempel Facebook, Instagram, TikTok, och YouTube.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Planera och skapa innehåll i samtliga av våra sociala mediekanaler
Vara delaktig i utvecklingen av en övergripande social media-strategi
Hantera och övervaka våra sociala mediekanaler, vilket också innebär att kommunicera med våra följare genom att svara på meddelanden eller kommentarer
Analysera och utvärdera resultaten av vår strategi
Samarbeta med vårt markandsföringsteam för att säkerställa ditt arbete stödjer vår övergripande markandsföringsplan
Arbeta proaktivt med community-stärkande åtgärder för att öka integrationen med nya och befintliga kunder
För att lyckas i rollen som Social Media Manager tror vi att du är; Kreativ och har förmågan att skapa intressant och engagerande innehåll som sticker ut från mängden
Analytisk och kan utvärdera resultaten av sociala mediakampanjer för att förbättra innehållet och nå målen
Kundorienterad och kan förstå de olika målgruppernas olika behov
Flexibel och kan anpassa dig till de ständiga förändringar som sker och de utmaningar som du stöter på
Passionerad till arbetet med sociala medier och digital marknadsföring
Modig och vågar utmana dig själv och dina medarbetare

Då vi kommunicerar med slutkund behöver du ha en kommersiell förståelse och gärna bra koll på de senaste trenderna. Vi jobbar mot olika målgrupper och det är till din fördel om du har lätt för att relatera till våra följares intressen, så som planering av livspussel, mindfulness eller träning.   
Du trivs i högt tempo och stor variation. Du behöver tycka om att arbeta efter uppsatt struktur, men även kunna hantera snabba förändringar. Hos oss är vi ett engagerat team och vi ser fram emot ditt driv som gör att vi fortsatt kan hålla en hög nivå i vårt arbete!

Ansökan
Ansök snarast möjligt då vi jobbar med löpande urval. Detta är en direktanställning hos Burde Publishing AB som valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Carolina Sköld, OnePartnerGroup, på telefonnummer 0470 – 34 98 75.

Ansök nu

Kommunikatör

Läs mer Apr 25
Välkommen till Linnéuniversitetet! Vi möter dagens och morgondagens samhällsutmaningar i en öppen, nyfiken och kreativ miljö. Genom att aktivt låta kunskap från olika ämnen, områden och kulturer mötas, öppnar vi upp för nya idéer och skapar nya perspektiv för en långsiktigt hållbar samhällsutveckling. Människor växer här.

Nyfiken och kreativ kommunikatör/marknadsförare – se hit!

Är du en engagerad, kreativ och driven kommunikatör och/eller marknadsförare med förkärlek för det personliga mötet? Välkommen till oss! Vi söker en kollega som vill jobba tillsammans med oss för att stärka och förflytta vårt varumärke och skapa intresse för att utbilda sig hos oss. Du kommer att tillhöra sektionen för studentrekrytering och studentkommunikation på Kommunikationsavdelningen.

Kommunikationsavdelningen arbetar strategiskt och operativt för att skapa intresse för Linnéuniversitetets utbildning, forskning och samverkan. Vi är cirka 40 medarbetare och vi arbetar både från Kalmar och Växjö. Vi erbjuder dig en kreativ miljö där teamwork är en del av vardagen. Vi är en avdelning med stor in house-kompetens och mycket av vår kommunikation skapar vi själva från ax till limpa. Hos oss får du en spännande vardag.

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill jobba med att marknadsföra vårt utbildningsutbud och livet som student. Du kommer ha varierade arbetsuppgifter, men ett stort fokus är det personliga mötet och sociala medier. Tillsammans med dina kollegor kommer du också att arbeta med olika kommunikationsprojekt, kampanjer och framtagande av olika former av marknadsmaterial. Exempel på arbetsuppgifter:


• Projektleda våra studentrekryterande öppna hus
• Planering av och deltagande i nationella mässor och andra former för personliga möten
• Planera, skapa och publicera intresseväckande innehåll till sociala medier samt bevaka och moderera olika kanaler
• Planering och genomförande av olika typer av kommunikationsaktiviteter och kommunikationsmaterial med inriktning mot marknadskommunikation
• Handleda studentambassadörer i olika uppdrag 

Resor samt arbete på kvällar och helger förekommer i tjänsten.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en akademisk examen på lägst kandidatnivå inom kommunikation, marknadsföring eller annan likvärdig utbildning. Du har troligtvis även några års arbetslivserfarenhet av liknande arbete. Du är strukturerad och har förmåga att driva ett projekt framåt, skriver slagkraftiga texter på såväl svenska som engelska och anpassar dessa efter olika kanaler och syften.

Erfarenhet av arbete med mässor och sociala medier är meriterande. Har du även erfarenhet av kommunikationsarbete genom CRM-system och webbverktyg är det ett plus likaså om du är van vid att projektleda större evenemang och/eller projekt. 

Vem är du?
Vi tror att du är nyfiken och har ett ständigt sug efter att lära dig nya saker. Du tar initiativ, kommer med idéer och omsätter dessa till handling. Du ser möjligheter framför problem och tycker att det är spännande att testa och experimentera dig fram. Du är ansvarstagande och har lätt för att bygga relationer och skapa förtroende. Du är strukturerad och ödmjuk, samtidigt som du drivs av att uppnå resultat. Du trivs med omväxling och förändring och rör dig gärna i sociala sammanhang. Tidvis kräver arbetet att du kan arbeta i ett högt tempo och därför är det bra om du trivs i situationer där mycket ska hanteras och fungera samtidigt. Du har en förmåga att se till helheten och har en känsla för små detaljer som skapar det där lilla extra.

Anställningsvillkor: Anställningen är en tillsvidareanställning med tillträde efter överenskommelse. Provanställning på 6 månader tillämpas. 

Placering: Kommunikationsavdelningen finns både i Växjö och Kalmar och du kommer att ha placering på en ort, men arbeta på båda. 

Mer information lämnas av:
Sektionschef Maja Rudhe, 0470-708211, maja.rudhe@lnu.se 
HR-partner Marie Kalebsson, 0470-708238, marie.kalebsson@lnu.se

Fackliga företrädare nås via universitetets växel: 0772-28 80 00

Välkommen med din ansökan senast den 19 maj! Ansökan ska innehålla personligt brev, CV samt examensbevis.


Linnéuniversitetet har ambitionen att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och mångfald tillför organisationen.

Registrera din ansökan via knappen "Ansök" längst ned i annonsen. De meriter Du åberopar ska Du styrka med intyg och de ska bifogas digitalt i din ansökan. Ansökan och övriga handlingar ska märkas med anställningens diarienummer. Alla handlingar som åberopas ska vara inkomna till universitetet senast kl. 24.00 sista ansökningsdagen.

Vi undanber oss telefonsamtal från försäljare av jobbannonser.

Ansök nu

Kommunikatör (vikariat)

Läs mer Apr 25
Välkommen till Linnéuniversitetet! Vi möter dagens och morgondagens samhällsutmaningar i en öppen, nyfiken och kreativ miljö. Genom att aktivt låta kunskap från olika ämnen, områden och kulturer mötas, öppnar vi upp för nya idéer och skapar nya perspektiv för en långsiktigt hållbar samhällsutveckling. Människor växer här.

Nyfiken och kreativ kommunikatör/marknadsförare med intresse för internationella kontexter – se hit!

Är du en engagerad, kreativ och driven kommunikatör och/eller marknadsförare med intresse för internationella kontexter? Välkommen till oss! Vi söker en kollega som vill jobba tillsammans med oss för att stärka och förflytta vårt varumärke och skapa intresse för att utbilda sig hos oss. Tjänsten är ett vikariat i sektionen för studentrekrytering och studentkommunikation på Kommunikationsavdelningen.

Kommunikationsavdelningen arbetar strategiskt och operativt för att skapa intresse för Linnéuniversitetets utbildning, forskning och samverkan. Vi är cirka 40 medarbetare och vi arbetar både från Kalmar och Växjö. Vi erbjuder dig en kreativ miljö där teamwork är en del av vardagen. Vi är en avdelning med stor in house-kompetens och mycket av vår kommunikation skapar vi själva från ax till limpa. Hos oss får du en spännande vardag.

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill jobba med att marknadsföra vårt utbildningsutbud och livet som student. Du kommer ha varierade arbetsuppgifter men ett stort fokus i rollen kommer vara att arbeta med planering och genomförande av olika typer av kommunikationsaktiviteter för en internationell marknad. Exempel på arbetsuppgifter:


• Planering och genomförande av olika typer av kommunikationsaktiviteter och kommunikationsmaterial för olika kanaler med inriktning mot marknadskommunikation
• Planera, skapa och publicera intresseväckande innehåll till sociala medier, med fokus på våra internationella kanaler
• Produktion av olika typer av kommunikationsmaterial, tex broschyrer, filmer, presentationer, texter till e-postutskick
• Handleda internationella studentambassadörer i olika uppdrag
• Planering inför och deltagande på mässor, webbinarier och andra former för personliga möten 

Resor samt arbete på kvällar och helger förekommer i tjänsten.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har akademisk examen på lägst kandidatnivå inom kommunikation, marknadsföring eller annan likvärdig utbildning. Du har förmåga att skriva slagkraftiga texter, både på svenska och engelska, till olika målgrupper och anpassa dessa efter olika kanaler och syften. Du talar såväl svenska som engelska obehindrat och gör det gärna inför en större grupp. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med innehåll till sociala medier. Har du även erfarenhet av kommunikationsarbete genom CRM-system och webbverktyg är det ett plus.

Vem är du?
Vi tror att du är nyfiken och har ett ständigt sug efter att lära dig nya saker. Du tar initiativ, kommer med idéer och omsätter dessa till handling. Du ser möjligheter framför problem och tycker att det är spännande att testa och experimentera dig fram. Du är ansvarstagande och har lätt för att bygga relationer och skapa förtroende. Du är strukturerad och ödmjuk, samtidigt som du drivs av att uppnå resultat. Du trivs med omväxling och förändring och rör dig gärna i sociala sammanhang. Tidvis kräver arbetet att du kan arbeta i ett högt tempo och därför är det bra om du trivs i situationer där mycket ska hanteras och fungera samtidigt. Du har en förmåga att se till helheten och har en känsla för små detaljer som skapar det där lilla extra.

Anställningsvillkor: Anställningen är ett vikariat under perioden augusti till sista april med möjlighet till förlängning.

Placering: Kommunikationsavdelningen finns både i Växjö och Kalmar och du kommer att ha placering på en ort, men arbeta på båda. 

Mer information lämnas av:
Sektionschef Maja Rudhe, 0470-708211, maja.rudhe@lnu.se 
HR-partner Marie Kalebsson, 0470-708238, marie.kalebsson@lnu.se

Fackliga företrädare nås via universitetets växel: 0772-28 80 00

Välkommen med din ansökan senast den 19 maj! Ansökan ska innehålla personligt brev, CV samt examensbevis.


Linnéuniversitetet har ambitionen att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och mångfald tillför organisationen.

Registrera din ansökan via knappen "Ansök" längst ned i annonsen. De meriter Du åberopar ska Du styrka med intyg och de ska bifogas digitalt i din ansökan. Ansökan och övriga handlingar ska märkas med anställningens diarienummer. Alla handlingar som åberopas ska vara inkomna till universitetet senast kl. 24.00 sista ansökningsdagen.

Vi undanber oss telefonsamtal från försäljare av jobbannonser.

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från MiniFinder Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från MiniFinder Sweden AB .

Erfaren B2B Säljare till MiniFinder

Key account manager
Läs mer Okt 30
MiniFinder är ett ledande företag inom spårnings- och säkerhetsteknik med fokus på att leverera innovativa och pålitliga lösningar. Vår avancerade teknologi hjälper företag och konsumenter att skydda sina tillgångar, följa fordon i realtid och hantera säkerhetsutmaningar på ett effektivt sätt. Vi söker nu en erfaren och målinriktad säljare som kan bidra till att ta vårt företag till nästa nivå.


Arbetsuppgifter: Som säljare hos MiniFinder kommer du att:
Ansvara för att bygga och upprätthålla starka kundrelationer.
Proaktivt söka och utveckla nya affärsmöjligheter.
Förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar.
Delta i försäljningsmöten och förhandlingsprocesser.
Uppnå och överträffa försäljningsmål.



Kvalifikationer: För att lyckas i rollen som erfaren säljare hos MiniFinder bör du uppfylla följande krav:
Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom försäljning.
Bevisad framgång inom B2B-försäljning.
Utomordentliga kommunikations- och förhandlingsegenskaper.
Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
Ett genuint intresse för teknik och säkerhetslösningar.



Vi erbjuder:
En konkurrenskraftig lön och bonusstruktur.
En möjlighet att arbeta med innovativa produkter och lösningar.
Stöd och utbildning för din personliga och professionella utveckling.
Utvecklingsmöjligheter inom företaget.
En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö.



Så ansöker du: Om du är en passionerad säljare som är redo att ta din karriär till nästa nivå och vill arbeta inom ett framgångsrikt och växande företag som MiniFinder, är du varmt välkommen att ansöka.
Skicka din ansökan, inklusive CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för tjänsten, till sales.job@minifinder.com.


Sista ansökningsdatum: 2023-12-31


Vi ser fram emot att välkomna dig till MiniFinder-teamet!

Ansök nu

Teknisk Support

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Nov 27
Välkommen till MiniFinder - företaget där teknik möter småländsk charm! Vi söker nu en entusiastisk och serviceinriktad person som brinner för att lösa tekniska utmaningar. Hos oss blir du en del av ett snabbväxande team som hela tiden strävar efter att bli bättre. Välkommen till MiniFinder - företaget där teknik möter småländsk charm! Vi söker nu en entusiastisk och serviceinriktad person som brinner för att lösa tekniska utmaningar. Hos oss blir du en del av ett snabbväxande team som hela tiden strävar efter att bli bättre.
Vem är du?
Du är inte bara en tekniknörd utan har också en social fjäder i hatten. Att kommunicera är din grej, både på svenska och engelska. Du är en problemlösare med en ständig ström av idéer och har förmågan att prioritera och jobba i ett högt tempo. Med ditt strukturerade och analytiska arbetssätt tar du dig an varje utmaning med ett leende. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande befattning.
Dina arbetsuppgifter:
Orderhantering
Returhantering
Kundsupport
Felsökningar

Vad vi erbjuder:
En chans att vara en del av ett företag i stark tillväxt och med höga ambitioner.
En arbetsplats med högt tempo där vi gemensamt jobbar mot framgång.
En betydande roll som teknisk support i vårt globala fokus.
Engagerade och kompetenta kollegor som kommer stötta dig i en dynamisk arbetsmiljö.
Möjligheter till personlig utveckling och karriärmöjligheter inom teknik.
Årlig kick-off med likasinnade och positiva kollegor.

Ansök nu

MiniFinder söker en driven ekonomiassistent

Ekonomiassistent
Läs mer Aug 22
MiniFinder är ett snabbväxande företag inom IoT-branschen som bygger morgondagens teknik baserat på positioneringsteknologi. Vår verksamhet bygger på egenutvecklade produkter som kännetecknas av kvalitet, unik design och hög precision i ett litet format. Våra kunder finns i över 20 länder.
Om tjänsten
Tjänsten som ekonomiassistent passar dig som har god förståelse för ekonomiflödet, har tidigare erfarenhet av en liknande roll och vill utvecklas inom ekonomi på ett företag där du får ta stort eget ansvar. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper där vi ser att du som person är prestigelös och ansvarsfull. Vidare ser vi att du är strukturerad, effektiv och noggrann. Du kan ta egna initiativ och jobbar lika bra självständigt som i team.
Som ekonomiassistent hos oss kommer du att arbeta med:
Bokföring
Administration
Leverantörsbetalningar
Fakturering och kreditering
Avstämningar
Lönehantering

Vi ser gärna att du har:
Grundläggande kunskaper inom redovisning.
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller några års erfarenhet inom liknande roll.
Svenska och engelska i språk.
Goda kunskaper i Excel.
Det är meriterande om du tidigare jobbat i Fortnox.

Vi erbjuder dig:
Möjligheten att representera ett företag i stark tillväxt och med höga ambitioner.
En utvecklande och spännande arbetsplats med högt tempo där vi alla arbetar mot gemensamma mål.
En betydande roll som ekonom i företagets satsning i världen.
Engagerade och kompetenta kollegor i en dynamisk arbetsmiljö.
Stora utvecklingsmöjligheter i din roll som ekonom.
Årlig kick-off tillsammans med positiva kollegor.

Ansök nu

Teknisk Support

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Maj 31
Välkommen till MiniFinder - företaget där teknik möter småländsk charm! Vi söker nu en entusiastisk och serviceinriktad person som brinner för att lösa tekniska utmaningar. Hos oss blir du en del av ett snabbväxande team som hela tiden strävar efter att bli bättre.Välkommen till MiniFinder - företaget där teknik möter småländsk charm! Vi söker nu en entusiastisk och serviceinriktad person som brinner för att lösa tekniska utmaningar. Hos oss blir du en del av ett snabbväxande team som hela tiden strävar efter att bli bättre.
Vem är du?
Du är inte bara en tekniknörd utan har också en social fjäder i hatten. Att kommunicera är din grej, både på svenska och engelska. Du är en problemlösare med en ständig ström av idéer och har förmågan att prioritera och jobba i ett högt tempo. Med ditt strukturerade och analytiska arbetssätt tar du dig an varje utmaning med ett leende.
Dina arbetsuppgifter:
Orderhantering: Du kommer att hantera kunders beställningar.
Returhantering: Du kommer på ett strukturerat sätt hantera och lösa returärenden.
Kundsupport: Du kommer vara vårt tekniska stöd och guida våra kunder genom tekniska utmaningar.
Felsökningar: Du kommer att vara den tekniska detektiven som löser gåtor och hittar lösningar!

Vad vi erbjuder:
En chans att vara en del av ett företag i stark tillväxt och med höga ambitioner.
En arbetsplats med högt tempo där vi gemensamt jobbar mot framgång.
En betydande roll som teknisk support i vårt globala fokus.
Engagerade och kompetenta kollegor som kommer stötta dig i en dynamisk arbetsmiljö.
Möjligheter till personlig utveckling och karriärmöjligheter inom teknik.
Årlig kick-off med likasinnade och positiva kollegor.

Ansök nu

Digital Marknadsförare

Marknadsförare
Läs mer Apr 11
Har du ett intresse för digital marknadsföring och betald annonsering? Har du dessutom en stark analytisk förmåga och är resultatdriven? Då är den här tjänsten något för dig.
MiniFinder är ett snabbväxande företag inom IoT branschen som bygger morgondagens teknik baserat på positioneringsteknologi. Som anställd på MiniFinder blir du en del av ett team som hela tiden strävar efter att bli bättre på alla plan och företaget genomsyras av god stämning och framåtanda.
Dina kvalifikationer
Stark analytisk förmåga
Data- och resultatdriven
Social och kommunikativ
Utmärkt svenska i både tal och skrift, samt flytande engelska

Meriterande
Tidigare erfarenhet av betald annonsering i Meta och Google Ads
Kunskap i Google Analytics
Grundläggande kunskaper i SEO

Arbetsuppgifter
Skapa merförsäljning och öka kännedomen om vårt varumärke
Sökordsoptimering
Skapa nytänkande kampanjer
Kontinuerligt mäta och utvärdera resultat av kommunikationsstrategier
Delta i idé- och briefingprocesser
Optimering av våra plattformar
Identifiera målgrupper samt skapa marknadsföring som engagerar och konverterar

Vem är du?
Du har en relevant eftergymnasial utbildning eller tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Du strävar efter att utveckla både företaget och din egen kompetens
Du har lätt för att lära och är kreativ
Du är bra på att prioritera och trivs med att arbeta i högt tempo
Du har god samarbetsförmåga
Du är en idéspruta och har en förmåga att tänka nytt

Vi erbjuder dig
Möjligheten att representera ett företag i stark tillväxt med höga ambitioner
En utvecklande och spännande arbetsplats med högt tempo där vi alla arbetar mot gemensamma mål
En betydande roll som marknadsförare i företagets satsning internationellt
Engagerade och kompetenta kollegor med familjär stämning
Stora utvecklingsmöjligheter i din roll som marknadsförare och mycket eget ansvar
Årlig kick-off tillsammans med positiva kollegor

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu