Växjö: Metallindustriarbetare sökes till Gemla Industrier

Hitta ansökningsinfo om jobbet Metallindustriarbetare sökes till Gemla Industrier i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-06 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Gemla Industrier i Gemla utanför Växjö är inne i en tillväxtfas och söker därför en Metallindustriarbetare. Bolaget har tre affärsområden: LCD Invent (Ventilationsutrustning), Arkadprofiler (kundvagnsgarage) och G-möbler (möbler), där all tillverkning sker i Sverige. Företaget kännetecknas av väl initierade medarbetare, men även av god kvalitet och snabba leveranstider av sina produkter, liksom en bra maskinpark. Bolaget ägs sedan december 2023 av Zoltan Erös och Ventyr Invest som är långsiktiga och stabila ägare.

För att passa in i teamet på Gemla Industrier behöver du vara nyfiken, flexibel, noggrann, idérik och händig. Du behöver gilla att arbeta i ett litet bolag med familjär teamkänsla. Du har gärna verkstadsvana, van och meka med maskiner och inte vara rädd för att skita ned dig. Du är noggrann i utförande och kvalitet. Du behärskar svenska i tal och skrift. Extra plus för erfarenhet inom; stans- och laser, svets,  arbete med rörbock, CAD/CAM ritningsprogram, även i 2D, kalkylera och offerera men inga krav.

Tjänsten är heltid dagtid med placering i Gemla utanför Växjö.

Vid frågor kontakta Zoltan Erös 0707-348526. Utvärdering sker löpande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Verkstadsmekaniker/Verkstadstekniker

Nedan visas andra jobb i Växjö som Verkstadsmekaniker/Verkstadstekniker.

Lastbilstekniker

Läs mer Mar 19
JUST NU! Sökes en duktig & driven person till vår verkstad!
Jobbtitel: Mekaniker
Plats: Växjö
Om oss: VTL är ett företag som har varit på marknaden några år och expanderat med sin tid, och just nu söker vi kanske just dig!
Vi erbjuder högkvalitativa tjänster inom lastbils/släpvagns reparation och underhåll. Vi strävar efter att ge våra kunder den bästa servicen och söker nu en engagerad mekaniker som vill bli en del av vårt team.
Arbetsuppgifter:
Utföra reparationer och underhåll på olika typer av fordon.
Diagnostisera/felsöka och åtgärda mekaniska och elektriska problem.
Samarbeta med kollegor för att säkerställa högsta kvalitet på arbetet.
Ge råd och vägledning till kunder om deras fordon!
Kvalifikationer:
Utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande erfarenhet
Goda kunskaper inom bilteknik och reparation
Förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett team
Kund erfarenhet och god kommunikationsförmåga.
Vi erbjuder:
En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling
Konkurrenskraftig lön och förmåner
Möjlighet till vidareutbildning och certifieringar
Ett vänligt och stödjande företag.
Stor fördel om du innehar C-kort.
Ansökan:
Om du är intresserad av att bli en del av vårt team, vänligen skicka din CV och ett personligt brev till info@vtlservice.se!
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Produktionstekniker till Getinge - Växjö

Läs mer Feb 5
Är du en erfaren produktionstekniker med ett starkt intresse för förbättringsarbete och LEAN? Vill du vara en del av ett framstående företag som bidrar till att förbättra vård och livskvalitet? Vi söker nu en produktionstekniker till vår kund Getinge i Växjö!

Om tjänsten

Som produktionstekniker hos Getinge kommer du att vara en nyckelspelare i att driva förbättringsprojekt och säkerställa en säker, kostnadseffektiv och högkvalitativ produktion. Du kommer att arbeta nära produktionsansvariga och teamledare för att utveckla och effektivisera processer. I rollen ingår även att:

• Initiera och leda förbättringsprojekt inom produktionen.
• Säkerställa att rutiner och instruktioner är uppdaterade och följs.
• Följa upp och åtgärda avvikelser inom säkerhet, kvalitet och produktionstider.
• Leda LEAN-arbete och arbeta med utvecklingen av tillverkningsprocessen
• Koordinera och driva förändringar vid införande av nya produkter eller processer.

Du rapporterar direkt till produktionsledningen och ansvarar för att dokumentation sker enligt företagets riktlinjer.

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen söker vi dig som har:

• Minst 5 års erfarenhet som produktionstekniker, gärna inom tillverkningsindustrin.
• Goda kunskaper inom LEAN och tillämpliga standarder
• Gedigen erfarenhet av Microsoft Office.
• Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är en positiv och flexibel lagspelare med en stark drivkraft att nå resultat. Du är analytisk, strukturerad och har en förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Erfarenhet av att arbeta i en föränderlig miljö är meriterande. Dessutom är du serviceinriktad och har lätt för att samarbeta och kommunicera med olika funktioner.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 100 %. Tjänsten behöver tillsättas i början av 2025 så urval kommer ske löpande. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund.

OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

KONTAKTINFORMATION

Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på sebastian.baard@adecco.se Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se

Ansök nu

Produktionstekniker till Getinge - Växjö

Läs mer Jan 13
Är du en erfaren produktionstekniker med ett starkt intresse för förbättringsarbete och LEAN? Vill du vara en del av ett framstående företag som bidrar till att förbättra vård och livskvalitet? Vi söker nu en produktionstekniker till vår kund Getinge i Växjö!

Om tjänsten

Som produktionstekniker hos Getinge kommer du att vara en nyckelspelare i att driva förbättringsprojekt och säkerställa en säker, kostnadseffektiv och högkvalitativ produktion. Du kommer att arbeta nära produktionsansvariga och teamledare för att utveckla och effektivisera processer. I rollen ingår även att:

• Initiera och leda förbättringsprojekt inom produktionen.
• Säkerställa att rutiner och instruktioner är uppdaterade och följs.
• Följa upp och åtgärda avvikelser inom säkerhet, kvalitet och produktionstider.
• Leda LEAN-arbete och arbeta med utvecklingen av tillverkningsprocessen
• Koordinera och driva förändringar vid införande av nya produkter eller processer.

Du rapporterar direkt till produktionsledningen och ansvarar för att dokumentation sker enligt företagets riktlinjer.

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen söker vi dig som har:

• Minst 5 års erfarenhet som produktionstekniker, gärna inom tillverkningsindustrin.
• Goda kunskaper inom LEAN och tillämpliga standarder
• Gedigen erfarenhet av Microsoft Office.
• Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är en positiv och flexibel lagspelare med en stark drivkraft att nå resultat. Du är analytisk, strukturerad och har en förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Erfarenhet av att arbeta i en föränderlig miljö är meriterande. Dessutom är du serviceinriktad och har lätt för att samarbeta och kommunicera med olika funktioner.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 100 %. Tjänsten behöver tillsättas i början av 2025 så urval kommer ske löpande. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund.

OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

KONTAKTINFORMATION

Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på sebastian.baard@adecco.se Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Meet a Group international AB .

Barnledare för Knatteskutt 1-4 år VT25 i Växjö- kom med i vårt ledarteam ?

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Nov 26
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:



Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Kom med i Active Academy! Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team?

Världens roligaste extrajobb!

Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten
att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger
erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper.
Leka, busa och
sprida glädje till barnen!


Vi på Active Academy söker nu ledare till Knatteskutt, Sveriges största Idrottsskola för barn som är mellan 1-4 år.

 Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Har takten och rytmen given i kroppen

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Vad är Knatteskutt?

På Knatteskutt får barnen hoppa, springa, dansa och lek med boll. Här blandar vi olika idrottsaktiviteter på ett lekfullt och roligt sätt

Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla idrottsbanor, övningar och lekar är färdigplanerat. Du som ledare kan då lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! 

Som ledare får du coachning under terminen, du deltar på en ledarutbildning och du kommer att vara en del av ett fantastiskt ledarteam på över 300 ledare.

Du får helt enkelt världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.
Info om anställningen:

Timanställning

Arbetet pågår under våren 2025 med start vecka 5.

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på hösten och två kurser på våren.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-4h/veckan.


Mer info får du via eventuell telefonintervju

MERIT: Du får gärna studera till (eller vara färdig) förskolelärare eller liknande utbildning. Du har gärna gått estetiska programmet på gymnasiet, jobbat som gruppträningsinstruktör, annan dansutbildning eller liknande. Detta är inget krav för att söka, du kan ändå ha den rätta personligheten.
Du kommer vara den som inspirerar nästa generation till ett aktivt liv!
Ansök nu!

  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Demopersonal Retail24 - Växjö

Butiksdemonstratör
Läs mer Okt 23
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Om jobbet

Retail24 söker nu fler stjärnor till vår demoavdelning!

Som demopersonal hos Retail24 kommer du att representera våra kunders välkända varumärken. Vi har många spännande uppdrag inom både demo, event & sampling.

Jobbet är flexibelt och varierande med stora möjlighet att utvecklas inom Retail24.

Vi söker dig som:

Är du utåtriktad, social & tycker om att jobba med kundkontakt.

Söker ett jobb med flexibelt schema.

Vill jobba med demo inom olika områden, har du ett intresse för mat, kaffe, skönhet eller hälsa har vi flera olika spännande möjligheter för dig.



Meriterande:


 B-körkort


Tjänsten är en timanställning med varierande arbetstider. Jobbet är perfekt för dig som vill ha ett kul extrajobb med mycket kundkontakt. Jobbar du för andra demobolag samtidigt ser vi inte det som något problem.

Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal. Både uppdrag och arbetsplats kan variera och därför är det meriterande om du har körkort och tillgång till bil.


Retail24 har nordens största sälj, demo och merchandisingkår!

Både på regional och nordisk nivå. Tillsammans arbetar vi med de största leverantörerna inom Dagligvaruhandeln, Fackhandeln samt Elektronikhandeln. Älskar du att jobba inom retail sök till oss på Retail24 idag!

Ansök nu

Demopersonal Retail24 - Växjö

Butiksdemonstratör
Läs mer Nov 7
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Om jobbet

Retail24 söker nu fler stjärnor till vår demoavdelning!

Som demopersonal hos Retail24 kommer du att representera våra kunders välkända varumärken. Vi har många spännande uppdrag inom både demo, event & sampling.

Jobbet är flexibelt och varierande med stora möjlighet att utvecklas inom Retail24.

Vi söker dig som:

Är du utåtriktad, social & tycker om att jobba med kundkontakt.

Söker ett jobb med flexibelt schema.

Vill jobba med demo inom olika områden, har du ett intresse för mat, kaffe, skönhet eller hälsa har vi flera olika spännande möjligheter för dig.



Meriterande:


 B-körkort


Tjänsten är en timanställning med varierande arbetstider. Jobbet är perfekt för dig som vill ha ett kul extrajobb med mycket kundkontakt. Jobbar du för andra demobolag samtidigt ser vi inte det som något problem.

Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal. Både uppdrag och arbetsplats kan variera och därför är det meriterande om du har körkort och tillgång till bil.


Retail24 har nordens största sälj, demo och merchandisingkår!

Både på regional och nordisk nivå. Tillsammans arbetar vi med de största leverantörerna inom Dagligvaruhandeln, Fackhandeln samt Elektronikhandeln. Älskar du att jobba inom retail sök till oss på Retail24 idag!

Ansök nu

Ekonomiassistent till Frösunda Personlig Assistans AB

Ekonomiassistent
Läs mer Nov 7
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu en strukturerad, engagerad och noggrann kollega till Kundadministrationen. Bidra till att vara med och skapa Sveriges bästa omsorgsföretag. Vi erbjuder dig en händelserik och dynamisk arbetsplats i stark tillväxt och en chans att varje dag få göra skillnad i människors liv.

Frösunda Personlig Assistans AB ingår i en koncern som erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom affärsområdena äldreomsorg, förskolor, integrationstjänster, fastighet och individ & familj på den svenska marknaden. Vi är en del av den norska koncernen Norlandia Health & Care Group AS som är verksamma i Sverige, Norge, Finland, Nederländerna, Tyskland och Polen. Med 19 000 medarbetare ser vi oss som viktiga aktörer inom våra branscher.

Vi söker nu en ekonomiassistent som kommer arbeta med kundfakturering och administrativa uppgifter kopplade till affärsområdet personlig assistans. Denna tjänst är placerad på vårt assistanskontor i Växjö.

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent hos oss kommer du att få arbeta med kundfakturering och uppföljning av fakturor till kommuner och externa parter. Skapande och uppföljning av räkningar till Försäkringskassan. Kontakt och utredningsarbete med myndigheter. Bokning av inbetalningar. Påminnelse och kravhantering. Kostnadsredovisningar till Försäkringskassan och kommuner. Registrering och utbetalning av omkostnader till våra kunder. Avstämningar med verksamhetschefer och regionchefer samt stötta Business Controller med underlag för månatliga reservationer och avstämningar. För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du tycker att det är kul med service, då vi har mycket kontakt med våra kunder, interna såväl som externa.

Dina egenskaper

Du trivs i ett företagsklimat som förändras och utvecklas och du vill vara en aktiv del i denna förändring. Du är en person som motiveras av att ta ansvar och driva utvecklingen framåt på ett proaktivt sätt. Vi ser att du som person är strukturerad, serviceinriktad och vågar ta initiativ. Ser du problem eller förbättringspotential i processer är du inte främmande för att lyfta detta och det uppskattas om du kommer med konstruktiva lösningsförslag.

Som ekonomiassistent arbetar du oftast med flera ärenden samtidigt. Det ställer krav på att du både är flexibel och noggrann i ditt arbetssätt och har en förmåga att hantera och prioritera olika ärenden parallellt. Du är ansvarstagande, prestigelös och jobbar för teamet. Du har hög social kompetens och jobbar relationsskapande. För att trivas i rollen är det bra om du är duktig administrativt och har god systemvana.

Önskade kvalifikationer

Gymnasial ekonomiutbildning

2-3 års erfarenhet av fakturering/reskontraarbete

Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift

Goda kunskaper i Excel


Tidigare erfarenheter i Visma Business och Assistansstöd är meriterande. Därtill är det en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom personlig assistans.

Tillträde och varaktighet

Tillträde enligt överenskommelse

Heltid

Tillsvidare med sex månaders provanställning

Ansökan och kontakt

Ansökan skall ske via Teamtailor.

Vid frågor om tjänsten kontakta:

Linda Avila, Ansvarig chef Kundadministration tel. 0320-43 00 07
linda.avila@norlandia.com

Emma Svensson, Teamledare Kundadministration tel. 010-130 31 04  emma.svensson@frosunda.se

Intervjuer sker löpande och anställning kan komma att ske innan ansökningstiden har gått ut.

Vi undanber oss vänligt med bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ekonomiassistent till Frösunda Personlig Assistans AB

Ekonomiassistent
Läs mer Okt 23
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu en strukturerad, engagerad och noggrann kollega till Kundadministrationen. Bidra till att vara med och skapa Sveriges bästa omsorgsföretag. Vi erbjuder dig en händelserik och dynamisk arbetsplats i stark tillväxt och en chans att varje dag få göra skillnad i människors liv.

Frösunda Personlig Assistans AB ingår i en koncern som erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom affärsområdena äldreomsorg, förskolor, integrationstjänster, fastighet och individ & familj på den svenska marknaden. Vi är en del av den norska koncernen Norlandia Health & Care Group AS som är verksamma i Sverige, Norge, Finland, Nederländerna, Tyskland och Polen. Med 19 000 medarbetare ser vi oss som viktiga aktörer inom våra branscher.

Vi söker nu en ekonomiassistent som kommer arbeta med kundfakturering och administrativa uppgifter kopplade till affärsområdet personlig assistans. Denna tjänst är placerad på vårt assistanskontor i Växjö.

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent hos oss kommer du att få arbeta med kundfakturering och uppföljning av fakturor till kommuner och externa parter. Skapande och uppföljning av räkningar till Försäkringskassan. Kontakt och utredningsarbete med myndigheter. Bokning av inbetalningar. Påminnelse och kravhantering. Kostnadsredovisningar till Försäkringskassan och kommuner. Registrering och utbetalning av omkostnader till våra kunder. Avstämningar med verksamhetschefer och regionchefer samt stötta Business Controller med underlag för månatliga reservationer och avstämningar. För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du tycker att det är kul med service, då vi har mycket kontakt med våra kunder, interna såväl som externa.

Dina egenskaper

Du trivs i ett företagsklimat som förändras och utvecklas och du vill vara en aktiv del i denna förändring. Du är en person som motiveras av att ta ansvar och driva utvecklingen framåt på ett proaktivt sätt. Vi ser att du som person är strukturerad, serviceinriktad och vågar ta initiativ. Ser du problem eller förbättringspotential i processer är du inte främmande för att lyfta detta och det uppskattas om du kommer med konstruktiva lösningsförslag.

Som ekonomiassistent arbetar du oftast med flera ärenden samtidigt. Det ställer krav på att du både är flexibel och noggrann i ditt arbetssätt och har en förmåga att hantera och prioritera olika ärenden parallellt. Du är ansvarstagande, prestigelös och jobbar för teamet. Du har hög social kompetens och jobbar relationsskapande. För att trivas i rollen är det bra om du är duktig administrativt och har god systemvana.

Önskade kvalifikationer

Gymnasial ekonomiutbildning

2-3 års erfarenhet av fakturering/reskontraarbete

Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift

Goda kunskaper i Excel


Tidigare erfarenheter i Visma Business och Assistansstöd är meriterande. Därtill är det en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom personlig assistans.

Tillträde och varaktighet

Tillträde enligt överenskommelse

Heltid

Tillsvidare med sex månaders provanställning

Ansökan och kontakt

Ansökan skall ske via Teamtailor.

Vid frågor om tjänsten kontakta:

Linda Avila, Ansvarig chef Kundadministration tel. 0320-43 00 07
linda.avila@norlandia.com

Emma Svensson, Teamledare Kundadministration tel. 010-130 31 04  emma.svensson@frosunda.se

Intervjuer sker löpande och anställning kan komma att ske innan ansökningstiden har gått ut.

Vi undanber oss vänligt med bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Person i Växjö söker Personlig Assistent

Personlig assistent
Läs mer Nov 7
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

På Olivia Personlig Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? 

Om tjänsten

Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en kund bosatt i Växjö. som behöver hjälp med olika uppgifter där det bland annat ingår att hjälpa till med huvudsakliga rutiner i kundens liv.

Tjänsten gäller arbete på följande arbetstid:


Kl. 19:00-08:00 (totalt 5 timmar aktiv tid och resterande tid förekommer jour)


 
Om dig

Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som brinner för att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov.

Som person är du:


Lyhörd och Initiativtagande

En bra lagspelare

Engagerande och entusiasmerande

Flexibel och Lugn


Meriterande är om du:

Har erfarenhet som personlig assistent, inom omsorg eller äldreomsorg

Som söker är av kvinnligt kön enligt kundens önskemål


KRAV:

Ej röka då kunden inte tål detta

Vaccinerad mot Covid-19 på grund av infektionsrisk



Sysselsättningsgrad: 1 tjänst för föräldravikariat på cirka 1-2 pass i veckan förlagda på kväll och natt, med möjlighet till fast tjänst.

Tillträde: Enligt överenskommelse med möjlighet att börja omgående.

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.


Hantering av din ansökan

Din ansökan kan komma att läsas av medarbetare inom Olivia Personlig Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan även komma att delas med systerbolag till Olivia Personlig Assistans, om din profil matchar en annan tjänst inom koncernen Team Olivia.

Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Personlig Assistans

Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.

Ansök nu