Växjö: Montör/Delmontör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Montör/Delmontör i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-07 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Gemla Industrier med affärsområdet LCD-Invent i Gemla utanför Växjö är inne i en tillväxtfas och söker därför en
Montör/Delmontör

Gemla Industrier har sitt säte i Gemla utanför Växjö. Bolaget har tre affärsområden: LCD Invent (Ventilationsutrustning), Arkadprofiler (kundvagnsgarage) och Gemla Inredningar (möbler), där all tillverkning sker i Sverige. Bolaget kännetecknas av väl initierade medarbetare, god kvalitet och snabba leveranstider av sina produkter, liksom en bra maskinpark.

Bolaget ägs sedan december 2023 av Zoltan Erös och Ventyr Invest som är långsiktiga och stabila ägare.

Nu söker vi montör/delmontör, även administrativa uppgifter som att svara i växeltelefonen och boka transporter kan förekomma. Tidigare erfarenhet från industrin är meriterande, men inget vi kräver. Du ska ha ett strukturerat arbetssätt och en god kommunikations- och samarbetsförmåga. Krav på svenska i tal och skrift.

För att passa in i teamet på bolaget behöver du vara nyfiken, flexibel, noggrann och ansvarsfull person. Du behöver gilla att arbeta i ett litet bolag med familjär teamkänsla. Vi letar efter dig som är självgående och kan ta initiativ när det behövs. Vi tror också att du är en engagerad lagspelare som vill bidra med bra stämning och resultat på arbetsplatsen!
Är du en snabblärd och driven person som trivs inom industrin? Då kan de här vara rätt plats för dig. Det är en varierad montering med en mängd olika komponenter och material. Arbetet ställer krav noggrannhet. Vi lägger stor vikt vid din personlighet, det är viktigt att du har rätt inställning och passar in i gruppen. Vi ser gärna kvinnliga sökande.

Välkommen in med din ansökan!

Tjänsten är heltid dagtid med placering i Gemla utanför Växjö. Vid frågor kontakta Zoltan Erös på 0707-348526.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Montör, gummi- och plastprodukter

Nedan visas andra jobb i Växjö som Montör, gummi- och plastprodukter.

ContiTech söker teknisk montör

Läs mer Dec 9
Är du en driven person som vill arbeta i ett team med stark laganda? Har du en flexibel inställning till arbete och är redo för nya utmaningar? Vill du vara en del av ett framgångsrikt företag som levererar högkvalitativa produkter till kunder inom olika branscher, där ingen dag är den andra lik? Då har vi jobbet för dig!

Om rollen
Som teknisk montör kommer du att arbeta med att förbereda, montera och vulkanisera olika typer av gummi- och plastprodukter, till exempel transportband, remmar, packningar och tätningar. Du kommer också utföra underhåll och reparationer av maskinell utrustning ute hos kunder, utrustningen finns i största del i eller kring en transportör. Du kommer också att utföra kvalitetskontroller, underhåll och reparationer av utrustningen.

Du kommer att arbeta i ett team med andra tekniker och ha ett nära samarbete med teamet. Du kommer att få en gedigen introduktion och utbildning i företagets produkter, processer och rutiner. Du kommer också att ha möjlighet att utveckla dina kunskaper och färdigheter genom interna och externa kurser. I rollen som teknisk montör krävs det att du som person är flexibel och har en stark problemlösningsförmåga då oplanerade stopp kan förekomma ute hos kund snabbt.

Om dig
Vi söker dig med:
•Körkort B
•Svenska i tal och skrift
•Tekniskt intresse och gärna praktisk erfarenhet av att arbeta med maskiner
Meriterande är om du har:
•Utbildning eller erfarenhet inom vulkanisering eller annan industriell verksamhet
•Certifikat för heta arbeten, säkra lyft eller truckkort
Du erbjuds:
•Ett spännande och utvecklande jobb i en modern och växande industri
•Ett stabilt och tryggt anställningsförhållande med goda villkor
•Ett trevligt och engagerat arbetsklimat med kompetenta kollegor
Om ContiTech Scandinavia AB
Här ges du möjligheten att bli en del av en global koncern som är ledande inom utveckling och tillverkning av högkvalitativa produkter inom gummi- och plastteknik. Vår kund är ett ledande företag inom vulkanisering av gummi och plast. Företaget har en lång historia och en stark position på marknaden. Företaget levererar produkter till kunder inom bland annat fordons-, gruv-, energi- och livsmedelsindustrin.

Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du bli direkt anställd hos ContiTech Scandinavia.

Villkor
Anställningsform: Heltid, tillsvidare med inledande provanställning
Arbetstider: 2-skift, dag och kväll
Tillträde: Omgående, enligt överenskommelse
Plats: Växjö

Ansök nu

Montörer till Volvo CE i Braås | Heltid

Läs mer Nov 26
Är du en person som trivs med praktiskt arbete och söker en långsiktig karriärmöjlighet? Då har vi tjänsten för dig! Vi söker just nu montörer till Volvo CE i Braås. På Volvo Construction Equipment (Volvo CE) i Braås får du inte bara ett jobb - du får möjlighet att växa och utvecklas inom en globalt erkänd verksamhet. Vill du vara med på Volvo CEs resa? Välkommen med din ansökan idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Volvo CE. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos Volvo CE.

Om tjänsten som montör hos Volvo CE

Volvo Construction Equipment är en globalt ledande tillverkare inom bygg- och anläggningsmaskiner. Hos dem får du vara med och bidra till utvecklingen av några av världens mest innovativa och hållbara maskiner. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera noggranna monteringsprocesser och att säkerställa att varje enhet uppfyller höga kvalitetsstandarder. Tillsammans med engagerade och hjälpsamma kollegor jobbar ni mot ett gemensamt mål att ständigt förbättra både arbete och produkt.

Övrig information

Placeringsort: Braås

Arbetstider: Måndag-torsdag 06.30-15.30, fredag 06.30-14.30

Anställningsform: Visstid 6 månader med goda chanser till förlängning







Är du rätt person för tjänsten?

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du tar ansvar för ditt arbete och att du har en förmåga att se detaljer. Det är också viktigt att du arbetar målinriktat för att nå resultat. Det är också viktigt att du arbetar resultatinriktat och att du känner ett stort engagemang för ditt arbete. Vi tror att du är en engagerad lagspelare och har stor arbetsvilja där du bidrar med ett gott arbete. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Krav för tjänsten

För att trivas och lyckas i rollen som montör hos oss, bör du uppfylla följande krav:

* Fullständig gymnasieexamen
* B-körkort och tillgång till bil
* God fysik och förmåga att hantera tunga moment
* Flytande svenska i tal och skrift

Det är meriterande om du har:

* Truckkort
* Tidigare industrierfarenhet

Vad kan Manpower erbjuda dig?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.



Hur söker jag jobbet?

Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: sara.nordstrom@manpower.se.

Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Montörer till Volvo CE i Braås | Heltid

Läs mer Okt 30
Vill du vara en del av ett framstående företag inom industrin? Vi söker nu engagerade montörer som vill utvecklas tillsammans med Volvo CE. Volvo CE erbjuder en dynamisk arbetsmiljö och möjlighet till personlig och professionell utveckling. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Volvo CE. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos Volvo CE.

Vad innebär det att jobba som montör för Volvo CE?

Rollen som montör hos Volvo CE bjuder på variationsrika arbetsdagar i en spännande miljö. Som montör hos Volvo CE i Braås kommer du att ansvara för montering av olika delar och komponenter till anläggningsmaskiner. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera noggranna monteringsprocesser och att säkerställa att varje enhet uppfyller höga kvalitetsstandarder. Tillsammans med engagerade och hjälpsamma kollegor jobbar ni mot ett gemensamt mål att ständigt förbättra både arbete och produkt.

Övrig information

Ort: Braås

Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag

Anställningsform: 6 månader visstid med möjlighet till förlängning







Är du vår nya montör?

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du tar ansvar för ditt arbete och att du har en förmåga att se detaljer. Det är också viktigt att du arbetar målinriktat för att nå resultat. Det är också viktigt att du arbetar resultatinriktat och att du känner ett stort engagemang för ditt arbete. Vi tror att du är en engagerad lagspelare och har stor arbetsvilja där du bidrar med ett gott arbete. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

I övrigt krävs det att du har:

* Fullständig gymnasieexamen
* B-körkort och tillgång till bil
* God fysik
* Flytande svenska i tal och skrift

Det anses vara meriterande om du har tidigare erfarenhet av industri och innehar truckkort.

Vad erbjuder Manpower?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Hur söker jag jobbet?

Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: sara.nordstrom@manpower.se.

Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Montörer till Volvo CE i Braås | Heltid

Läs mer Okt 28
Är du en skicklig och engagerad montör med passion för att bygga högkvalitativa maskiner? Letar du efter ett jobb med goda utvecklingsmöjligheter där du uppmuntras att avancera? Då har vi din nästa utmaning! Just nu söker vi på Manpower montörer till Volvo CEs verksamhet i Braås. Välkommen med din ansökan till oss på Manpower idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Volvo CE. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos Volvo CE.

Hur är det att jobba som montör för Volvo CE?

Rollen som montör hos Volvo CE bjuder på variationsrika arbetsdagar i en spännande miljö. Som montör hos Volvo CE i Braås kommer du att ansvara för montering av olika delar och komponenter till anläggningsmaskiner. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera noggranna monteringsprocesser och att säkerställa att varje enhet uppfyller höga kvalitetsstandarder. Tillsammans med engagerade och hjälpsamma kollegor jobbar ni mot ett gemensamt mål att ständigt förbättra både arbete och produkt.

Övrig information

Ort: Braås

Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag



.



Är du rätt person för tjänsten?

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du tar ansvar för ditt arbete och att du har en förmåga att se detaljer. Det är också viktigt att du arbetar målinriktat för att nå resultat. Det är också viktigt att du arbetar resultatinriktat och att du känner ett stort engagemang för ditt arbete. Vi tror att du är en engagerad lagspelare och har stor arbetsvilja där du bidrar med ett gott arbete. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

I övrigt krävs det att du har:

* Fullständig gymnasieexamen
* B-körkort och tillgång till bil
* God fysik
* Flytande svenska i tal och skrift

Det anses vara meriterande om du har tidigare erfarenhet av industri och innehar truckkort.

Vad kan Manpower erbjuda dig?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Hur söker jag jobbet?

Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: sara.nordstrom@manpower.se.

Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Montörer till Volvo CE i Braås | Heltid

Läs mer Okt 21
Letar du efter ett jobb med goda utvecklingsmöjligheter där du uppmuntras att avancera? Är du en skicklig och engagerad montör med passion för att bygga högkvalitativa maskiner? Då har vi din nästa utmaning! Just nu söker vi på Manpower montörer till Volvo CEs verksamhet i Braås. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Volvo CE. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos Volvo CE.

Vad innebär det att jobba som montör för Volvo CE?

Rollen som montör hos Volvo CE bjuder på variationsrika arbetsdagar i en spännande miljö. Som montör hos Volvo CE i Braås kommer du att ansvara för montering av olika delar och komponenter till anläggningsmaskiner. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera noggranna monteringsprocesser och att säkerställa att varje enhet uppfyller höga kvalitetsstandarder. Tillsammans med engagerade och hjälpsamma kollegor jobbar ni mot ett gemensamt mål att ständigt förbättra både arbete och produkt.

Övrig information

Ort: Braås

Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag



.



Är du rätt person för tjänsten?

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du tar ansvar för ditt arbete och att du har en förmåga att se detaljer. Det är också viktigt att du arbetar målinriktat för att nå resultat. Det är också viktigt att du arbetar resultatinriktat och att du känner ett stort engagemang för ditt arbete. Vi tror att du är en engagerad lagspelare och har stor arbetsvilja där du bidrar med ett gott arbete. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

I övrigt krävs det att du har:

* Fullständig gymnasieexamen
* B-körkort och tillgång till bil
* God fysik
* Flytande svenska i tal och skrift

Det anses vara meriterande om du har tidigare erfarenhet av industri och innehar truckkort.

Vad kan Manpower erbjuda dig?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Hur söker jag jobbet?

Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: sara.nordstrom@manpower.se.

Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Meet a Group international AB .

Barnledare för Knatteskutt 1-4 år VT25 i Växjö- kom med i vårt ledarteam ?

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Nov 26
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:



Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Kom med i Active Academy! Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team?

Världens roligaste extrajobb!

Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten
att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger
erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper.
Leka, busa och
sprida glädje till barnen!


Vi på Active Academy söker nu ledare till Knatteskutt, Sveriges största Idrottsskola för barn som är mellan 1-4 år.

 Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Har takten och rytmen given i kroppen

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Vad är Knatteskutt?

På Knatteskutt får barnen hoppa, springa, dansa och lek med boll. Här blandar vi olika idrottsaktiviteter på ett lekfullt och roligt sätt

Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla idrottsbanor, övningar och lekar är färdigplanerat. Du som ledare kan då lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! 

Som ledare får du coachning under terminen, du deltar på en ledarutbildning och du kommer att vara en del av ett fantastiskt ledarteam på över 300 ledare.

Du får helt enkelt världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.
Info om anställningen:

Timanställning

Arbetet pågår under våren 2025 med start vecka 5.

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på hösten och två kurser på våren.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-4h/veckan.


Mer info får du via eventuell telefonintervju

MERIT: Du får gärna studera till (eller vara färdig) förskolelärare eller liknande utbildning. Du har gärna gått estetiska programmet på gymnasiet, jobbat som gruppträningsinstruktör, annan dansutbildning eller liknande. Detta är inget krav för att söka, du kan ändå ha den rätta personligheten.
Du kommer vara den som inspirerar nästa generation till ett aktivt liv!
Ansök nu!

  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Demopersonal Retail24 - Växjö

Butiksdemonstratör
Läs mer Okt 23
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Om jobbet

Retail24 söker nu fler stjärnor till vår demoavdelning!

Som demopersonal hos Retail24 kommer du att representera våra kunders välkända varumärken. Vi har många spännande uppdrag inom både demo, event & sampling.

Jobbet är flexibelt och varierande med stora möjlighet att utvecklas inom Retail24.

Vi söker dig som:

Är du utåtriktad, social & tycker om att jobba med kundkontakt.

Söker ett jobb med flexibelt schema.

Vill jobba med demo inom olika områden, har du ett intresse för mat, kaffe, skönhet eller hälsa har vi flera olika spännande möjligheter för dig.



Meriterande:


 B-körkort


Tjänsten är en timanställning med varierande arbetstider. Jobbet är perfekt för dig som vill ha ett kul extrajobb med mycket kundkontakt. Jobbar du för andra demobolag samtidigt ser vi inte det som något problem.

Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal. Både uppdrag och arbetsplats kan variera och därför är det meriterande om du har körkort och tillgång till bil.


Retail24 har nordens största sälj, demo och merchandisingkår!

Både på regional och nordisk nivå. Tillsammans arbetar vi med de största leverantörerna inom Dagligvaruhandeln, Fackhandeln samt Elektronikhandeln. Älskar du att jobba inom retail sök till oss på Retail24 idag!

Ansök nu

Demopersonal Retail24 - Växjö

Butiksdemonstratör
Läs mer Nov 7
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Om jobbet

Retail24 söker nu fler stjärnor till vår demoavdelning!

Som demopersonal hos Retail24 kommer du att representera våra kunders välkända varumärken. Vi har många spännande uppdrag inom både demo, event & sampling.

Jobbet är flexibelt och varierande med stora möjlighet att utvecklas inom Retail24.

Vi söker dig som:

Är du utåtriktad, social & tycker om att jobba med kundkontakt.

Söker ett jobb med flexibelt schema.

Vill jobba med demo inom olika områden, har du ett intresse för mat, kaffe, skönhet eller hälsa har vi flera olika spännande möjligheter för dig.



Meriterande:


 B-körkort


Tjänsten är en timanställning med varierande arbetstider. Jobbet är perfekt för dig som vill ha ett kul extrajobb med mycket kundkontakt. Jobbar du för andra demobolag samtidigt ser vi inte det som något problem.

Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal. Både uppdrag och arbetsplats kan variera och därför är det meriterande om du har körkort och tillgång till bil.


Retail24 har nordens största sälj, demo och merchandisingkår!

Både på regional och nordisk nivå. Tillsammans arbetar vi med de största leverantörerna inom Dagligvaruhandeln, Fackhandeln samt Elektronikhandeln. Älskar du att jobba inom retail sök till oss på Retail24 idag!

Ansök nu

Ekonomiassistent till Frösunda Personlig Assistans AB

Ekonomiassistent
Läs mer Nov 7
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu en strukturerad, engagerad och noggrann kollega till Kundadministrationen. Bidra till att vara med och skapa Sveriges bästa omsorgsföretag. Vi erbjuder dig en händelserik och dynamisk arbetsplats i stark tillväxt och en chans att varje dag få göra skillnad i människors liv.

Frösunda Personlig Assistans AB ingår i en koncern som erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom affärsområdena äldreomsorg, förskolor, integrationstjänster, fastighet och individ & familj på den svenska marknaden. Vi är en del av den norska koncernen Norlandia Health & Care Group AS som är verksamma i Sverige, Norge, Finland, Nederländerna, Tyskland och Polen. Med 19 000 medarbetare ser vi oss som viktiga aktörer inom våra branscher.

Vi söker nu en ekonomiassistent som kommer arbeta med kundfakturering och administrativa uppgifter kopplade till affärsområdet personlig assistans. Denna tjänst är placerad på vårt assistanskontor i Växjö.

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent hos oss kommer du att få arbeta med kundfakturering och uppföljning av fakturor till kommuner och externa parter. Skapande och uppföljning av räkningar till Försäkringskassan. Kontakt och utredningsarbete med myndigheter. Bokning av inbetalningar. Påminnelse och kravhantering. Kostnadsredovisningar till Försäkringskassan och kommuner. Registrering och utbetalning av omkostnader till våra kunder. Avstämningar med verksamhetschefer och regionchefer samt stötta Business Controller med underlag för månatliga reservationer och avstämningar. För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du tycker att det är kul med service, då vi har mycket kontakt med våra kunder, interna såväl som externa.

Dina egenskaper

Du trivs i ett företagsklimat som förändras och utvecklas och du vill vara en aktiv del i denna förändring. Du är en person som motiveras av att ta ansvar och driva utvecklingen framåt på ett proaktivt sätt. Vi ser att du som person är strukturerad, serviceinriktad och vågar ta initiativ. Ser du problem eller förbättringspotential i processer är du inte främmande för att lyfta detta och det uppskattas om du kommer med konstruktiva lösningsförslag.

Som ekonomiassistent arbetar du oftast med flera ärenden samtidigt. Det ställer krav på att du både är flexibel och noggrann i ditt arbetssätt och har en förmåga att hantera och prioritera olika ärenden parallellt. Du är ansvarstagande, prestigelös och jobbar för teamet. Du har hög social kompetens och jobbar relationsskapande. För att trivas i rollen är det bra om du är duktig administrativt och har god systemvana.

Önskade kvalifikationer

Gymnasial ekonomiutbildning

2-3 års erfarenhet av fakturering/reskontraarbete

Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift

Goda kunskaper i Excel


Tidigare erfarenheter i Visma Business och Assistansstöd är meriterande. Därtill är det en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom personlig assistans.

Tillträde och varaktighet

Tillträde enligt överenskommelse

Heltid

Tillsvidare med sex månaders provanställning

Ansökan och kontakt

Ansökan skall ske via Teamtailor.

Vid frågor om tjänsten kontakta:

Linda Avila, Ansvarig chef Kundadministration tel. 0320-43 00 07
linda.avila@norlandia.com

Emma Svensson, Teamledare Kundadministration tel. 010-130 31 04  emma.svensson@frosunda.se

Intervjuer sker löpande och anställning kan komma att ske innan ansökningstiden har gått ut.

Vi undanber oss vänligt med bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ekonomiassistent till Frösunda Personlig Assistans AB

Ekonomiassistent
Läs mer Okt 23
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu en strukturerad, engagerad och noggrann kollega till Kundadministrationen. Bidra till att vara med och skapa Sveriges bästa omsorgsföretag. Vi erbjuder dig en händelserik och dynamisk arbetsplats i stark tillväxt och en chans att varje dag få göra skillnad i människors liv.

Frösunda Personlig Assistans AB ingår i en koncern som erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom affärsområdena äldreomsorg, förskolor, integrationstjänster, fastighet och individ & familj på den svenska marknaden. Vi är en del av den norska koncernen Norlandia Health & Care Group AS som är verksamma i Sverige, Norge, Finland, Nederländerna, Tyskland och Polen. Med 19 000 medarbetare ser vi oss som viktiga aktörer inom våra branscher.

Vi söker nu en ekonomiassistent som kommer arbeta med kundfakturering och administrativa uppgifter kopplade till affärsområdet personlig assistans. Denna tjänst är placerad på vårt assistanskontor i Växjö.

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent hos oss kommer du att få arbeta med kundfakturering och uppföljning av fakturor till kommuner och externa parter. Skapande och uppföljning av räkningar till Försäkringskassan. Kontakt och utredningsarbete med myndigheter. Bokning av inbetalningar. Påminnelse och kravhantering. Kostnadsredovisningar till Försäkringskassan och kommuner. Registrering och utbetalning av omkostnader till våra kunder. Avstämningar med verksamhetschefer och regionchefer samt stötta Business Controller med underlag för månatliga reservationer och avstämningar. För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du tycker att det är kul med service, då vi har mycket kontakt med våra kunder, interna såväl som externa.

Dina egenskaper

Du trivs i ett företagsklimat som förändras och utvecklas och du vill vara en aktiv del i denna förändring. Du är en person som motiveras av att ta ansvar och driva utvecklingen framåt på ett proaktivt sätt. Vi ser att du som person är strukturerad, serviceinriktad och vågar ta initiativ. Ser du problem eller förbättringspotential i processer är du inte främmande för att lyfta detta och det uppskattas om du kommer med konstruktiva lösningsförslag.

Som ekonomiassistent arbetar du oftast med flera ärenden samtidigt. Det ställer krav på att du både är flexibel och noggrann i ditt arbetssätt och har en förmåga att hantera och prioritera olika ärenden parallellt. Du är ansvarstagande, prestigelös och jobbar för teamet. Du har hög social kompetens och jobbar relationsskapande. För att trivas i rollen är det bra om du är duktig administrativt och har god systemvana.

Önskade kvalifikationer

Gymnasial ekonomiutbildning

2-3 års erfarenhet av fakturering/reskontraarbete

Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift

Goda kunskaper i Excel


Tidigare erfarenheter i Visma Business och Assistansstöd är meriterande. Därtill är det en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom personlig assistans.

Tillträde och varaktighet

Tillträde enligt överenskommelse

Heltid

Tillsvidare med sex månaders provanställning

Ansökan och kontakt

Ansökan skall ske via Teamtailor.

Vid frågor om tjänsten kontakta:

Linda Avila, Ansvarig chef Kundadministration tel. 0320-43 00 07
linda.avila@norlandia.com

Emma Svensson, Teamledare Kundadministration tel. 010-130 31 04  emma.svensson@frosunda.se

Intervjuer sker löpande och anställning kan komma att ske innan ansökningstiden har gått ut.

Vi undanber oss vänligt med bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Person i Växjö söker Personlig Assistent

Personlig assistent
Läs mer Nov 7
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

På Olivia Personlig Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? 

Om tjänsten

Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en kund bosatt i Växjö. som behöver hjälp med olika uppgifter där det bland annat ingår att hjälpa till med huvudsakliga rutiner i kundens liv.

Tjänsten gäller arbete på följande arbetstid:


Kl. 19:00-08:00 (totalt 5 timmar aktiv tid och resterande tid förekommer jour)


 
Om dig

Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som brinner för att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov.

Som person är du:


Lyhörd och Initiativtagande

En bra lagspelare

Engagerande och entusiasmerande

Flexibel och Lugn


Meriterande är om du:

Har erfarenhet som personlig assistent, inom omsorg eller äldreomsorg

Som söker är av kvinnligt kön enligt kundens önskemål


KRAV:

Ej röka då kunden inte tål detta

Vaccinerad mot Covid-19 på grund av infektionsrisk



Sysselsättningsgrad: 1 tjänst för föräldravikariat på cirka 1-2 pass i veckan förlagda på kväll och natt, med möjlighet till fast tjänst.

Tillträde: Enligt överenskommelse med möjlighet att börja omgående.

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.


Hantering av din ansökan

Din ansökan kan komma att läsas av medarbetare inom Olivia Personlig Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan även komma att delas med systerbolag till Olivia Personlig Assistans, om din profil matchar en annan tjänst inom koncernen Team Olivia.

Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Personlig Assistans

Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.

Ansök nu