Växjö: Välkommen med din ansökan till våra kommande uppdrag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Välkommen med din ansökan till våra kommande uppdrag i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-05 // Varaktighet: Heltid

För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/valkommen-med-din-ansokan-till-vara-kommande-uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Växjö som Administrativ assistent.

Administratör till Foxway

Läs mer Mar 14
Foxway (https://www.foxway.com/sv/) är ett globalt företag med över 1400 kollegor i nio länder. Tillsammans gör dem det digitala livet enkelt för deras kunder. Det gör dem genom att jobba hållbart i alla dimensioner. Miljömedvetet, socialt och ekonomiskt. Win-win-win för kunden, företaget och miljön.

Är du deras nästa kollega som vill göra skillnad och fortsätta växa tillsammans? ????

Din roll:

Som (RMA) administratör på Foxway är du en del utav deras RMA-team (return merchandise authorization). Tjänsten innebär bland annat hantering och administration av exempelvis felaktiga eller skadade produkter som ska returneras. Du är i ständig kontakt med både kunder och leverantörer och du tar emot och registrerar RMA-ärenden via ärendesystem, telefon eller e-post. ????????

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ansvarig för att fullfölja RMA-ärenden från registrering till slutförandet.

- Säkerställande utav produktreturer samt åtgärd med fokus på kundupplevelsen.

- Samarbete med lager och andra berörda avdelningar för att på bästa sätt hantera ärendet och relationen med kunden, distributören och tillverkaren.

- Informera och vägleda slutanvändare, partners och interna funktioner kring frågor, relaterade till garantier, felsökningar och transport.

Här får du arbeta i en snabb och händelserik miljö med flera pågående projekt åt gången, men där samarbetet är viktigt för att på bästa möjliga sätt nå lösningen, utan att behöva tumma på kundnöjdheten.

Vem är du?

Vi letar efter dig som är känd för din lugna och noggranna inställning, med en brinnande passion för att säkerställa hög kundnöjdhet. Du trivs när tempot är högt och problem dyker upp och ser dem som möjligheter att leverera enastående service. Som social och kommunikativ individ hanterar du med lätthet olika människor i varierande situationer - från kollegor till kunder och leverantörer. Att kunna multitaska är en del av din vardag, samtidigt som du har en skarp ögon för detaljer och analytisk förmåga som säkerställer effektiva och välskötta ärenden & projekt.

Vad behöver du ha med dig sedan tidigare?

- Arbetslivserfarenhet inom kundsupport eller liknande arbete med kundbemötande/administration

- Erfarenhet av arbete i ärendesystem

- Svenska och engelska i tal och skrift

- Ett teknikintresse ????

Extra plus i kanten????????????

Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete, inklusive logistik, orderhantering och/eller returhantering. Vidare är det en extra fördel om du har erfarenhet inom ekonomi, såsom fakturahantering eller andra relaterade områden.

Dessa erfarenheter är definitivt ett extra plus i kanten, men inte ett absolut krav. Det som vi värdesätter mest är din personlighet och inställning till arbetet. Om du tror att du har rätt attityd och passion för den här rollen, uppmanar vi dig starkt att söka.

Är det dig vi söker?

Mero assisterar Foxway i denna rekryteringsprocess. Hör av dig till mig, Filippa Cederlund som är ansvarig för rekryteringsprocessen för att presentera dig eller ställa frågor om rollen. Urvalsprocessen pågår, så se till att söka rollen eller höra av dig så fort som möjligt ????

På Foxway värdesätter de mångfald och inkludering på arbetsplatsen och erbjuder lika möjligheter för alla!

Villkor:

Plats: Växjö
Arbetstid: Heltid (07:00-16:00)
Startdatum: Omgående (eller enligt överenskommelse)

Observera: Foxway har kunder inom offentlig sektor och regioner, vilket kräver ett prickfritt belastningsregister ????

Missa inte chansen att bli en del av Foxway och vara med på deras spännande resa mot en mer hållbar och förenklad digital värld! ????

Joina Foxway och påbörja din karriär inom IT och hållbarhet ????

Detta är en möjlighet till en fast anställning och karriär inom cirkulär tech!

Under provperioden kommer du att vara konsult genom oss, Mero - och vi kommer göra vårt allra bästa för att du ska känna dig trygg och sedd. Som en del av vårt kollektivavtal kommer du såklart ha tillgång till friskvård, pensionsförmåner och mer. Som grädde på moset kommer du att ha en dedikerad konsultchef som du alltid kan kontakta för vägledning och stöd. Vi är här för att hjälpa dig varje steg på vägen och säkerställa att du har allt du behöver för en framgångsrik karriär.

Ansök nu

Välkommen med din ansökan till våra kommande uppdrag!

Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/valkommen-med-din-ansokan-till-vara-kommande-uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Administratör till Skogslyckan Växjö

Läs mer Maj 8
Svenska kyrkan Växjö har ca 53 000 medlemmar i 11 församlingar inom stad och på landsbygd. Tillsammans är vi ca 230 medarbetare, ett hundratal förtroendevalda och ett stort antal ideella som arbetar vi för visionen - En levande kyrka. Nära livet. Varje dag.Vill du arbeta som administratör i Svenska kyrkan Växjö? Här blir du en del av ett gott arbetslag i Skogslyckan. Tillsammans med präster, musiker, pedagoger, diakoner och vaktmästare arbetar du med uppdraget att vara kyrka i vår tid. Vi erbjuder en varierad tjänst där du är navet i arbetslaget i nära samarbete med chef och medarbetare.  I tjänsten samarbetar du med övriga administratörer i pastoratet.   
 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter  
Kvalificerad administration på församlingsexpedition. Chefsstöd där du bland annat arbetar strukturerat med scheman för medarbetare och verksamhet. Stöd och service till medarbetare och medlemmar. Bokningar av dop, vigslar och begravningar, annonsering, korrektur för informationsblad. Statistik och ekonomiuppgifter. Produktion av trycksaker samt skapa inlägg på sociala medier. 
 
Kvalifikationer  
Vi söker dig som har en administrativ bakgrund med vana att hantera många saker samtidigt. Du har en god kommunikativ förmåga och kan prioritera vad som är viktigt i stunden. Att skapa goda relationer med dem du möter internt och externt samt ge hög service är en självklarhet för dig. Tjänsten förutsätter att du självständigt planerar ditt arbete och skapar struktur såväl som agerar flexibelt när så krävs. Du har stor datorvana och goda kunskaper i Microsoft 365 och Excel mm. Vi ser gärna att du har erfarenhet av bokningssystem, webbverktyg och foto-layoutprogram. Du känner dig hemma i Svenska kyrkan och delar kyrkans grundvärderingar. 

Låter detta som något för dig?  
Ansök på https://vaxjopastorat.attract.reachmee.com/jobs  

Välkommen med din ansökan senast 2024-05-29
Intervjuer hålls löpande 
Tjänsten är på 100 %   
Tillträde: Enligt överenskommelse

Ansök nu

Samordnare för bemanning

Läs mer Apr 8
Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun!

ARBETSUPPGIFTER
Vi erbjuder nu dig möjligheten att vara med och bygga upp en struktur i vår organisation för att nå målet att få en högre grad av tillsättning av vakanta turer med högre kvalitet utifrån målgruppens behov. Därför söker vi nu två nya medarbetare med befattning samordnare för att jobba med processen kring bemanning samt systemstöd för planering av verksamheten. Vi jobbar med verksamhetssystemen Time Care Pool, Time Care Planering och Lifecare Planering och vi vill att du ska vara ett stöd i att utveckla hur vi kan använda dem på det smartaste sättet utifrån verksamhetens behov.

Vi söker dig som är nytänkande, lösningsfokuserad och som har en god förmåga att ta ett helhetsperspektiv som möjliggör lösningar för så många enheter som möjligt. Du kommer ha ett nära samarbete med våra övriga samordnare i verksamheterna genom att vara spindeln i nätet i tillsättningen av vakanta turer.
Genom att hitta de bästa och effektivaste lösningarna i vår bemanning bidrar du till en stabilitet för verksamheten och en kontinuitet för dem vi är till för.
Om du brinner för dessa frågor så är du en av dem som vi söker.
De två profiler vi söker är:
- Du som har ett huvudansvar för tillsättning av vakanta turer.
- Du som har ett huvudansvar för att jobba stödjande och utvecklandet av arbetet i våra verksamhetssystem.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en formell utbildning inom socialpedagogik, beteendevetenskap, undersköterskeutbildning eller annan likvärdig utbildning samt har erfarenhet av arbete med personer med funktionsvariationer inriktning psykiatri eller missbruk. Det är meriterande om du har yrkeserfarenhet från området, goda kunskaper och ett intresse för våra verksamhetssystem samt en god förmåga att samverka och vara lyhörd för verksamheternas behov.


ÖVRIGT
Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av till exempel ålder, kön och etnicitet.

Som tillsvidareanställd blir du som regel krigsplacerad i vår organisation.

Kontaktperson för tjänsten med huvudansvar för tillsättning av vakanta turer: Prandvera Vishaj Berbatovci

Kontaktperson för tjänsten med huvudansvar för att jobba stödjande och utvecklande av arbetet i våra verksamhetssystem: Camilla Lundqvist

Ansök nu

Administratör till företag i Växjö

Läs mer Apr 15
Vad du kommer att arbeta med
Vi söker nu en ansvarstagande och driven administratör till vår kund i Växjö. Du kommer tillhöra en administrativ avdelning som jobbar med att ge internt stöd till andra avdelningar inom bolaget.

Avdelningen jobbar med olika administrativa ärenden och dina uppgifter kommer vara varierande. Exempel på uppgifter som man kan komma att jobba med är att ta fram rapporter, administrera information och ärenden i olika digitala system och även jobba med vissa uppgifter inom ekonomi. Du kommer att tillhöra ett trevligt team på en arbetsplats som präglas av en stark laganda.

Uppdraget är ett vikariat via Inpeople som förväntas starta omgående och fram april 2025. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag 8-17.



Vem tror vi att du är?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom administration eller kundtjänst. Du bör känna dig bekväm i att jobba i digitala system och hantera olika typer av kundärenden.

Som person är du engagerad och driven i ditt arbete och ser alltid till kundens bästa, där återkoppling och dokumentation i alla riktningar är en självklarhet. Du har en positiv inställning till förändring, vill fortsätta utvecklas och är en initiativtagande person. Du är bra på att skapa relationer och ger ett förtroendeingivande och trovärdigt intryck både mot kund och kollegor. För att trivas i denna roll tror vi att du är flexibel, noggrann och ansvarstagande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en positiv och social person. Sist men inte minst behöver du behärska svenska i tal och skrift.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Netjobs Group AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Netjobs Group AB .

Välkommen med din ansökan till våra kommande uppdrag!

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/valkommen-med-din-ansokan-till-vara-kommande-uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

VI SÖKER KUNDSERVICEMEDARBETARE TILL DHL I VÄXJÖ

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/vi-soker-kundservicemedarbetare-till-dhl-i-vaxjo. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Industriell ytbehandlare till snickeriverksamheten i Växjö

Produktionsplanerare, tillverkningsindustri
Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/industriell-ytbehandlare-till-snickeriverksamheten-i-vaxjo. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Extrapersonal till lagerverksamhet i Växjö

Lagerarbetare
Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/extrapersonal-till-lagerverksamhet-i-vaxjo. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Vi söker Kundservicemedarbetare till DHL i Växjö - Poolia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/vi-soker-kundservicemedarbetare-till-dhl-i-vaxjo-poolia. Vi ser fram emot din ansökan!


/ Växjö / Vi söker Kundservicemedarbetare till DHL i Växjö
Kundsupport/Service
Vi söker Kundservicemedarbetare till DHL i Växjö
Vill du jobba med kundservice inom transport och logistik? Vill du dessutom bli en del av ett internationellt företag där stor vikt läggs på personlig utveckling? Då är ett uppdrag på DHL ditt nästa steg!
Ett konsultuppdrag hos DHL är ett bra sätt att starta din karriär. Du får utbildning från ett välkänt företag, bra karriärmöjligheter, trygg anställning och chansen att bygga upp ett konkurrenskraftigt CV. Är du konsult genom oss på Poolia får du dessutom dubbelt stöd och coachning, dels av din chef på DHL, dels av din kontaktperson på Poolia. Du behöver inga förkunskaper för att söka.
Efter inhyrningsperioden finns goda möjligheter för rätt person att bli anställd av DHL.
 
Är du vår nästa kundservice-stjärna?
Just nu söker vi medarbetare till DHLs Frontline-avdelning, där det idag arbetar ca 90 personer. Här får du en arbetsplats där du får möjlighet att växa tillsammans med din avdelning och hela DHLs kundservice. De har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden. När man börjar på DHL så lär man sig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Här finns en en hög teamkänsla där alla hjälper och stöttar varandra. Här har man roligt tillsammans, nå uppsatta mål och firar sina framgångar.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service.
Om dig vi söker:
Vi söker dig med avslutad eftergymnasial utbildning.
Det är meriterande om du har jobbat med kundservice tidigare.
Det viktigaste är att du trivs med att samarbeta tillsammans med andra, att du är lyhörd och motiveras av att leverera en god service.
Då jobbet kräver både struktur och ordning är det viktigt att du som person är noggrann, van att arbeta i datormiljö, har förmåga att prioritera i ditt arbete och att du är lösningsfokuserad.
Då tjänsten innebär stundtals högt tryck ser vi att du som söker besitter en bra stresstålighet och hanterar dessa situationer med ett bibehållet lugn och lika hög servicegrad.
Du kommunicerar mycket väl i svenska och engelska i tal och skrift.
DHL ingår i koncernen Deutsche Post DHL som finns i 220 länder och har 570 000 anställda. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer. DHL är ett företag som ser våra medarbetares utveckling och potential – de vågar satsa på sina medarbetare! DHL är certifierade i Top Employer vilket innebär att de är en arbetsgivare som erbjuder den bästa arbetsmiljön för medarbetare att utvecklas både professionellt och personligt. Miljö och hållbarhet är viktigt för DHL, de arbetar ständigt med att utvecklas för att ligga i framkant, vilket uppmärksammas och ger resultat. De är bland annat utsedda till branschvinnare av Sustainable Brand Index B2B för tredje året i rad!

Vill du också vara med? Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor, vänligen kontakta oss:
Theresia Årestad (semester v 26)
theresia.arestad@poolia.se
0766-20 29 28
Sofia Ragnarsson (semester v 28-31)
sofia.ragnarsson@poolia.se
0732-01 46 81
 

Stad
Växjö
Publicerad
17 juni
Sista ansökningsdag
31 juli
Referensnummer
15176
Dela

Ansök nu

Te Crea Care söker sjuksköterskor till Norge!

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/te-crea-care-soker-sjukskoterskor-till-norge-10. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu