Växjö: Lokalvårdare Växjö - 100% - Vikariat

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lokalvårdare Växjö - 100% - Vikariat i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Heltid

Vi söker lokalvårdare som brinner för bra service och att ta stort eget ansvar till vårt kontor i Växjö med start så snart som möjligt på grund utav en föräldraledighet.


Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar trappstäd, byggstäd och kontorsstäd för ett antal fastigheter i Växjö med omnejd. Vi lägger stor vikt på rätt personlighet hos våra medarbetare, detta för att få ett sammansvetsat arbetslag och en rolig arbetsplats att komma till på morgonen. Ett engagerat servicetänk och ett trevligt bemötande är också viktigt då vi är ansiktet utåt åt våra kunder och hyresgäster. Tjänsten gäller 100% och vi provanställer i 6 månader. Lönen är efter kollektivavtal 27 373 kr vid heltid.


A.R.C Fastighetspartner startades sommaren 2020 och har sedan dess etablerat kontor över hela Svergie. Vi har fått en flygande start och tror stenhårt på vår idé om att ha kul på jobbet, ha höga ambitioner och tydligt satta mål. Allt detta tror vi resulterar den absolut bästa fastighetsförvaltningen och arbetsplatsen i Sverige.


Vi ser gärna att du som söker dig till oss har några års erfarenhet inom lokalvård och att du tycker om att ta eget ansvar.
Övriga utbildningar inom yrket ses som meriterande men är inte ett krav.
Rekrytering sker löpande så skynda in med DIN ansökan innan tjänsten blir tillsatt.
Körkort är ett krav då du i rollen kommer att köra en hel del mellan fastigheterna.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Städare/Lokalvårdare

Nedan visas andra jobb i Växjö som Städare/Lokalvårdare.

Städare/Lokalvårdare Hemstäd Växjö

Läs mer Jul 6
Om tjänsten
Vi söker veteraner för städning i privata hem.

Plats
Tingsryd

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är vanlig hemstädning. Dessutom kan det ingå att byta sängkläder och vattna blommor m.m. Du använder kundens städartiklar och maskiner.

Omfattning och start
Omgående start, veckovis

Vem är du?
Glad och pigg veteran som vill ta ett eller flera uppdrag med städning.
Som person är du en serviceinriktad, positiv och noggrann. Du har en öppen personlighet och lätt för att samarbeta med människor. Har du en professionell bakgrund eller städar mycket hemma kommer du att känna igen dig i din nya roll och säkerligen trivas bra.

Ansökan
Låter det spännande? Anmäl ditt intresse till oss redan idag så kontaktar vi dig och berättar mer om villkor, lön och hur det fungerar att jobba genom Veterankraft.

Vi ser fram emot din ansökan!

Fördelar med att arbeta som pensionär
Det blir allt vanligare att människor ser fördelarna med att fortsätta arbeta även efter pensionen. Förutom att det kan ge en extra inkomst är det främsta skälet att fortsätta vara en del av ett sammanhang, uppleva gemenskap och fortsätta bidra med sin kompetens och yrkeserfarenhet. När du blir en del av Veterankraft-familjen kommer du att bli anställd av oss och ha full frihet att bestämma hur mycket och när du vill arbeta. Vi erbjuder en mycket flexibel arbetsmodell som uppskattas av våra erfarna veteraner. Som anställd hos oss omfattas du av kollektivavtal och ansvarsförsäkring, och du har möjlighet att välja bland alla uppdrag vi får från både privatpersoner och företag.

Om Veterankraft
Veterankraft är ett av Sveriges ledande auktoriserade bemanningsföretag och den främsta leverantören av hushållsnära och företagstjänster. Vi fokuserar på trygghet, kvalitet och personlighet för att underlätta vardagen för tusentals hushåll och företag varje år.
Vi är en jobbplattform för personer från 55 år och uppåt och är representerade på över 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder. Veterankraft har stolt utsetts till Gasell och Mästargasell av Dagens Industri sju år i rad, mellan 2014 och 2020.

Ansök nu

Vi söker städare till Växjö (krav på körkort och bil)

Läs mer Maj 30
Vi söker personal till hemstäd
Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Växjö. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet.
Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att:
Dammsuga och damma
Moppa golv och rengöra ytor
Flyttstäda
Piffa och ge kunden det där lilla extra

… med mera, som du får lära dig här hos oss.
Vi söker dig
… som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet.
Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart
HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans.
För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du…
Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska
Har körkort och tillgång till egen bil
Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17

Vi blir extra glada om du:
Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster.

Placering:Växjö
Anställning:50-70% med 6 månader provanställning
Tillträde:Intervjuer sker löpande
Lön:Enligt kollektivavtal
Varmt välkommen med din ansökan!
Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

Ansök nu

Hem & Kontorstädare / Home & Office cleaner - Hemfrid Växjö

Läs mer Maj 7
We are looking for new home cleaners to join our team inVäxjö.Are you our next star?
Your profile
We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude.
You should:
Have previous experience from a service profession.
Speak and understand basic Swedish or English.
Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17.
Have a valid B driving license.

It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before.
We offer
Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions.
Among others, we offer:
A permanent position with a 50-75 % employment rate.
Collective agreement and favorable terms of employment.
Liability insurance, health insurance, and pension insurance.
Wellness allowance.
Training in home cleaning, with a focus on your development.
Great career opportunities and growth within Hemfrid.
Free mobile subscription.
One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world.

About the role
As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction.
Your work tasks include, among others:
Vacuuming and dusting.
Mopping floors and cleaning surfaces.
Strengthening, folding, and washing clothes.
Changing bedsheets and making the bed.
Give the customer’s home that little extra touch.

About Hemfrid
Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life.
Our process
After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application.
As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position.
Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application.
Welcome to Hemfrid!

Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Växjö.Är du vår nästa stjärna?
Din profil
Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning.
Du bör:
Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke.
Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska.
Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17.
Ha ett giltigt B-körkort.

Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande.
Vi erbjuder
Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden.
Bland annat erbjuder vi:
En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad.
Kollektivavtal och bra anställningsvillkor
Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring.
Friskvårdsbidrag.
Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling.
Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid.
Gratis mobilabonnemang.
Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen.

Om rollen
Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av:
Dammsugning och dammtorkning.
Moppning och rengöring av ytor.
Strykning, vikning och tvätta kläder.
Byta lakan och bädda.
Ge det där lilla extra till kundens hem.

Om Hemfrid
Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet.
Vår process
Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer.
Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan.
Välkommen till Hemfrid!

Ansök nu

Hem & Kontorstädare / Home & Office cleaner - Hemfrid Växjö

Läs mer Maj 21
We are looking for new home cleaners to join our team inVäxjö.Are you our next star?
Your profile
We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude.
You should:
Have previous experience from a service profession.
Speak and understand basic Swedish or English.
Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17.
Have a valid B driving license.

It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before.
We offer
Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions.
Among others, we offer:
A permanent position with a 50-75 % employment rate.
Collective agreement and favorable terms of employment.
Liability insurance, health insurance, and pension insurance.
Wellness allowance.
Training in home cleaning, with a focus on your development.
Great career opportunities and growth within Hemfrid.
Free mobile subscription.
One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world.

About the role
As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction.
Your work tasks include, among others:
Vacuuming and dusting.
Mopping floors and cleaning surfaces.
Strengthening, folding, and washing clothes.
Changing bedsheets and making the bed.
Give the customer’s home that little extra touch.

About Hemfrid
Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life.
Our process
After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application.
As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position.
Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application.
Welcome to Hemfrid!

Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Växjö.Är du vår nästa stjärna?
Din profil
Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning.
Du bör:
Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke.
Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska.
Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17.
Ha ett giltigt B-körkort.

Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande.
Vi erbjuder
Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden.
Bland annat erbjuder vi:
En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad.
Kollektivavtal och bra anställningsvillkor
Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring.
Friskvårdsbidrag.
Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling.
Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid.
Gratis mobilabonnemang.
Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen.

Om rollen
Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av:
Dammsugning och dammtorkning.
Moppning och rengöring av ytor.
Strykning, vikning och tvätta kläder.
Byta lakan och bädda.
Ge det där lilla extra till kundens hem.

Om Hemfrid
Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet.
Vår process
Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer.
Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan.
Välkommen till Hemfrid!

Ansök nu

Lokalvård i Växsjö

Läs mer Mar 25
Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Adanella!
Vi söker en pålitlig och noggrann städare som kan bidra till att skapa en ren och trivsam miljö för våra kunder.
Som städare/lokalvårdare kommer du att spela en viktig roll i att upprätthålla vårt företags höga standard för renlighet och kund nöjdhet.

Du kommer att leverera en högkvalitativ städtjänst för att skapa en säker och hälsosam miljö därför kräver vi viss erfarenhet. Din städning har en positiv inverkan på omgivningen.
Vårt uppdrag i landet består av daglig städning, lokalvård hos vår kund El-giganten. Vad du kommer att jobba med:
• Genomföra schemalagda städuppgifter
• Säkerställa att alla ytor på arbetsplatsen är rena och fräscha
• Påfyllning av förbrukningsmaterial
Vad du bidrar med:
• Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete
• God service känsla och förmåga att möta olika människor
• Noggrann och strukturerad i ditt arbete
• Kan arbeta i högt tempo och anpassa sig till förändringar när det behövs
• God förmåga att ta instruktioner
• En lagspelare som bidrar med positivitet till teamet
Om tjänsten
9 h/veckan (november till december 12 timmar i veckan), extra/behov
Arbetstider måndag - lördag dagtid förmiddag butiksmiljö.
Start 2024-05-01
Observera att vi endast tar emot ansökningar via mail. Och bakgrunds kontroll görs på alla samt utdrag från polisen efterfrågas innan anställning slutförs.
Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande så vänta inte med att söka denna tjänst då anställningar sker löpande.

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från A.R.C Fastighetspartner AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från A.R.C Fastighetspartner AB .

Junior Redovisningsekonom

Redovisningsekonom
Läs mer Jul 12
Jobbet
Vi söker en redovisningsekonom till vårt team i Växjö. Som redovisningsekonom kommer du att ha kundansvar för ett antal bostadsrättsföreningar och aktiebolag inom fastighetsbranschen. Våra kunder finns över hela landet.
Du förväntas sköta föreningarnas ekonomi, presentera ekonomisk uppföljning för dina kunder samt vara ett bollplank gentemot föreningarnas styrelser. Då våra kunder är väldigt betydelsefulla för oss lägger vi stor vikt vid en god servicekänsla.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:
Löpande bokföring
Upprättande av budget och bokslut
Ekonomisk uppföljning
Upprättande av deklarationer
Administration vid utbetalning av arvoden

Anställningsvillkor
Plats: Växjö
Anställningsform: Provanställning 6 månader som sedan övergår till en tillsvidareanställning
Arbetstid: Heltid dagtid, visst arbete förkommer kvällstid då vi ibland medverkar på möten hos våra kunder

Kravspecifikation
Kandidat-/masterexamen inom ekonomi eller liknande utbildning
Meriterande med tidigare erfarenhet av arbete inom redovisningsbranschen
Meriterande med kunskap inom bostadsrättsjuridik
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift då du kommer att ha mycket kontakt med styrelser och ägare
Tidigare erfarenhet av att arbeta med redovisningsprogram som Fortnox, Visma eller liknande är meriterande
Goda kunskaper i Microsoft Office, framförallt Excel
B-Körkort är ett krav då våra kunder finns över hela landet

Förmåner
Konkurrenskraftig lön
Föräldralön
Flexibelt arbetsschema
25 dagars betald semester
Friskvårdsbidrag
Kontinuerlig utbildning och karriärmöjligheter
En vänlig, stöttande och samarbetsvillig arbetsmiljö

Om oss
A.R.C Fastighetspartner startades sommaren 2020 och har sedan dess etablerat kontor på 11 platser i Sverige. Vi har fått en flygande start och tror stenhårt på vår idé om att ha roligt på jobbet. Vi har också höga ambitioner med tydligt satta mål och siktar på att bli den bästa fastighetsförvaltaren i Sverige. Vi arbetar hårt för att vi ska vara en arbetsplats att utvecklas på och försöker hitta den väg som medarbetaren vill ta framåt. Vi är en seriös aktör på den svenska arbetsmarknaden och har därför kollektivavtal. För tjänsten är det Unionens "I-avtal" med Fastigo.
Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och kvalitetsmedveten redovisningsekonom till vårt team. Om du vill arbeta i en spännande miljö med en stark teamkänsla, skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Rekryteringen kan komma att ske löpande men förvänta dig inte svar innan den 20 Augusti.
Vid frågor maila hr@arcfast.se

Ansök nu

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom
Läs mer Maj 18
Vi söker en redovisningsekonom till vårt team i Växjö. Som redovisningsekonom kommer du att ha kundansvar för ett antal bostadsrättsföreningar och aktiebolag inom fastighetsbranschen. Våra kunder finns över hela landet.
Du förväntas sköta föreningarnas ekonomi till fullo. Vidare kommer du ansvara för att presentera ekonomisk uppföljning för dina kunder samt vara ett bollplank gentemot föreningarnas styrelser. Då våra kunder är väldigt betydelsefulla för oss lägger vi stor vikt vid en god servicekänsla.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:
Löpande bokföring
Upprättande av budget och bokslut
Ekonomisk uppföljning
Upprättande av deklarationer
Administration vid utbetalning av arvoden

Anställningsvillkor
Plats: Växjö
Anställningsform: Provanställning 6 månader som sedan övergår till en tillsvidareanställning
Arbetstid: Heltid dagtid, visst arbete förkommer kvällstid då vi ibland medverkar på möten hos våra kunder

Kravspecifikation
Kandidat-/masterexamen inom ekonomi eller liknande utbildning
Tidigare erfarenhet av arbete inom redovisningsbranschen
Meriterande med kunskap inom bostadsrättsjuridik
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift då du kommer att ha mycket kontakt med styrelser och ägare
Tidigare erfarenhet av att arbeta med redovisningsprogram som Fortnox, Visma eller liknande
Goda kunskaper i Microsoft Office, framförallt Excel
B-Körkort är ett krav då våra kunder finns över hela landet

Förmåner
Konkurrenskraftig lön
Föräldralön
Flexibelt arbetsschema
25 dagars betald semester
Friskvårdsbidrag
Kontinuerlig utbildning och karriärmöjligheter
En vänlig, stöttande och samarbetsvillig arbetsmiljö

Om oss
A.R.C Fastighetspartner startades sommaren 2020 och har sedan dess etablerat kontor på 11 platser i Sverige. Vi har fått en flygande start och tror stenhårt på vår idé om att ha roligt på jobbet. Vi har också höga ambitioner med tydligt satta mål och siktar på att bli den bästa fastighetsförvaltaren i Sverige. Vi arbetar hårt för att vi ska vara en arbetsplats att utvecklas på och försöker hitta den väg som medarbetaren vill ta framåt. Vi är en seriös aktör på den svenska arbetsmarknaden och har därför kollektivavtal. För tjänsten är det Unionens "I-avtal" med Fastigo som du går under.

Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och kvalitetsmedveten redovisningsekonom till vårt team. Om du vill arbeta i en spännande miljö med en stark teamkänsla, skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!

Vid frågor maila hr@arcfast.se eller ring 010-551 47 47.

Ansök nu

Löneadministratör/ HR-medarbetare. Heltid.

Löneadministratör/Lönekonsult
Läs mer Maj 7
A.R.C söker nu påökning utav HR-avdelningen. Du som sökande är noggrann, strukturerad och vill jobba under stort eget ansvar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att sköta lönerna på företaget. Dessutom kommer du hjälpa till med rekryteringsprocessen. Tjänsten kommer vara en del i staben och man kommer rapportera direkt till VD. Du som söker blir den andre HR-medarbetaren på företaget, därför lägger vi stor vikt på rätt personlighet. Vi strävar efter att få ett sammansvetsat arbetslag och en rolig arbetsplats att komma till på morgonen.
A.R.C Fastighetspartner startades sommaren 2020 och har sedan dess etablerat kontor på 11 platser runt om i Sverige. Tjänstens placering är Växjö där huvudkontoret finns. Tjänsten är tänkt ska börja i september.
Vi ser gärna att du som söker dig till oss har några års erfarenhet från löneadministration eller annat administrativt arbete.
Rekrytering sker löpande så skynda med din ansökan innan tjänsten blir tillsatt!
Vid frågor maila Jack.kallio@arcfast.se
Ansök genom att maila "hr@arcfast.se". Glöm inte att märka ditt mail med "Löneadministratör VÄXJÖ".

Ansök nu

Uthyrningsassistent

Uthyrare
Läs mer Apr 30
Är du i början av karriären och vill utvecklas inom uthyrning?
Då söker vi på A.R.C dig!
A.R.C Fastighetspartner startades sommaren 2020 och har sedan dess etablerat kontor på 11 platser runt om i Sverige. Tjänsten finns i Växjö men du kommer åka en hel del till Älmhult så Körkort är ett krav. A.R.C är kollektivavtalsbundna, vi tror starkt på medbestämmande och vårt motto är att ha kul på jobbet!
Din titel blir Uthyrningsassistent till en början men med stor möjlighet att växa. Som assistent står du aldrig ensam i ditt arbete men förväntas kunna läsa uppgifter inom utsatta ramar. Du förväntas vara prestigelös, tjänsten är till för att träna dig till framtida roll som uthyrare och att avlasta uthyraren du jobbar med. Därför söker vi dig som älskar att lära dig nya saker.
Arbetet är heltid. Svenska på god nivå är ett krav då du kommer ha mycket kontakt med hyresgäster.
Det viktigaste för oss är din personlighet och personkemin till dina kollegor så tveka inte även om du inte har så mycket på CV:et.
Ansök genom att skicka in personligt brev/CV till hr@arcfast.se märk mailet med "Uthyrningsassistent."

Ansök nu

Fastighetstekniker, heltid, i Växjö.

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Apr 29
Placering:
Om A.R.C:
Vi är ett företag inom fastighetsbranschen som arbetar för att skapa hållbarhet och lönsamhet för våra kunder. A.R.C grundades 2020 i Växjö utav fem eldsjälar och är idag över 70 medarbetare på 11 kontor i Sverige. Företaget jobbar med allt inom fastigheter. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du blir en del utav ett fast team. Våra ledord är att ha kul på jobbet och att ha eget ansvar för sina arbetsuppgifter.
A.R.C är fast beslutna att främja jämställdhet och inkludering på arbetsplatsen. Vi strävar efter att skapa en mångfaldig och inkluderande arbetsmiljö där alla känner sig välkomna och värderade.
Ansvarsområden:
Utföra tekniska underhålls- och reparationstjänster för fastigheter.
Identifiera och åtgärda driftsstörningar och problem i fastighetens tekniska system.
Delta i planering och genomförande av förebyggande underhållsprogram.
Genomföra inspektioner och åtgärda eventuella avvikelser eller brister.
Samarbeta med andra resurser inom företaget för att säkerställa hållbar drift av fastigheterna.
Kundservice och kundbemötande då du är A.R.C's ansikte utåt.

Kvalifikationer:
Utbildning inom fastighetsteknik, installationsteknik eller liknande område är meriterande.
Erfarenhet av tekniskt underhåll och reparationer av fastigheter är meriterande.
Kunskap om VVS, el, ventilation och/eller andra tekniska system är meriterande
God förmåga att förstå Engelska, eller annat andra/tredje språk, är meriterande.
Förmåga att arbeta självständigt och ta stort eget ansvar är ett krav.
God kommunikationsförmåga och problemlösningsförmåga är ett krav.
Körkort är ett krav.
God förmåga att uttrycka sig i skrift och tal på Svenska är ett krav.

Vi erbjuder:
En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling.
Lön utefter kollektivavtal och marknad.
Möjlighet att arbeta med varierande och intressanta projekt tillsammans med vår projektavdelning.
Kontinuerligt utveckling genom kurser i och med arbetet.
Provanställning i 6 månader för din och vår skull. Det ska kännas bra för alla parter.

Ansökan:
Skicka ditt CV och personligt brev till hr@arcfast.se
Rekryteringen sker löpande så se till att skicka så fort du kan! Det är oerhört viktigt att du märker ämnes-raden eller ditt mail med: FASTIGHETSTEKNIKER VÄXJÖ.

Ansök nu