Växjö: Hållbarhetsansvarig till KG-List i Norrhult

Hitta ansökningsinfo om jobbet Hållbarhetsansvarig till KG-List i Norrhult i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Deltid

KG-List historia börjar 1951 och sedan dess har KG List gått från att vara en snickerifabrik till att bli Sveriges ledande tillverkare av limfog i lövträ. Från deras fabrik i Norrhult mitt i Småland levererar de produkter av högsta kvalitet till kunder i branscher som kök, möbel, bad, snickeri, dörrar, fönster och trappor. Företaget har idag 51 anställda och omsätter cirka 150 miljoner kronor. KG-List är en del av Surewood Industries AB där även Spaljisten AB och Surewood Housing AB ingår.

KG-List söker en driven och engagerad Hållbarhetsansvarig som vill vara med och utveckla företagets hållbarhets- och miljöarbete.

Dina arbetsuppgifter
Som Hållbarhetsansvarig på KG-List kommer du att ha det övergripande ansvaret för att driva och utveckla deras hållbarhets- och miljöarbete i enlighet med företagets mål och strategier. Du kommer att leda och genomföra både interna och externa revisioner, samt spela en nyckelroll i att utarbeta och implementera rutiner och processer inom ditt ansvarsområde.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Bevaka och säkerställa efterlevnad av lag- och kundkrav inom EUDR, energikartläggning, CSRD, miljödeklaration och EPD samt genomföra aktiviteter kopplade till dessa områden.
Agera sakkunnig gentemot deras kunder och vara kontaktperson för KG-List inom koncernen.
Rapportera och följa upp interna avvikelser inom hållbarhet och miljö enligt gällande kund- och lagkrav.
Ha det övergripande ansvaret för FSC & PEFC.
Upprätta mål och finansiell budget för hållbarhetsområdet i samråd med VD.
Kontinuerligt mäta, följa upp samt vidta relevanta korrigerande åtgärder för att nå hållbarhetsmålen.
Arbeta för minskad miljöpåverkan och driva samt följa upp aktuella miljöfrågor.
Ansvara för att kemikaliehantering sker enligt gällande regler och standarder.

Din profil
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av hållbarhets- och miljöarbete. För att lyckas i rollen som Hållbarhetsansvarig hos KG-List är det viktigt att du har förmågan att arbeta strategiskt och analytiskt. Du har ett strukturerat arbetssätt och trivs i en självständig roll där du tar egna initiativ. Som person är du driven, ansvarsfull och har en god kommunikativ förmåga.

För att vara aktuell för tjänsten har du som söker:
Högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet, dock minst treårig gymnasieutbildning.
Dokumenterad flerårig erfarenhet av hållbarhets- och miljöarbete samt erfarenhet av revisioner.
Kännedom om relevanta ISO-standarder genom utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Mycket goda kunskaper i svenska både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.


Övrig information
Placeringsort: Norrhult
Start: Enligt överenskommelse
Lön: Individuell lönesättning tillämpas
Omfattning: Tjänsten är initialt på deltid men kan komma att utvecklas över tid
Övrigt: Direkt anställning på KG-List alternativt som konsult

KG-List har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten eller processen i sin helhet så kontakta gärna oss via email, vaxjo@maxkompetens.se eller på telefonnummer, 0470-72 33 88.

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Miljösamordnare/Miljökoordinator

Nedan visas andra jobb i Växjö som Miljösamordnare/Miljökoordinator.

Energi- och klimatsamordnare till Länsstyrelsen Kronoberg

Läs mer Okt 10
Länsstyrelsen Kronoberg är en statlig myndighet. Vi arbetar för ett mer hållbart Kronoberg där människor och företag växer tillsammans. Hos oss arbetar 220 engagerade medarbetare med kompetenser inom många olika expertområden. Vi genomför de uppdrag vi får från riksdag och regering och driver utveckling i länet i samverkan med olika aktörer. Vårt kontor ligger i centrala Växjö och för oss är det viktigt att vår arbetsplats präglas av tillit, öppenhet, ansvar och respekt.



Beskrivning
Vi erbjuder ett spännande arbete i en stimulerande miljö tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor.

Du blir en av åtta medarbetare på enheten för strategisk hållbarhet. Vår arbetsplats är fylld av kunskap – här möts du av omväxlande och utvecklande arbetsuppgifter, ett gott samarbete och gemenskap!

Arbetsuppgifter
Du är samordnare för åtgärder inom klimat och energi och kommer att bidra till genomförandet av energi- och klimatpolitiken i Kronoberg. Målet med arbetet är att bidra till stärkt näringslivsutveckling, minskad klimatpåverkan, förbättrad energiberedskap och trygg energiförsörjning.

Du kommer att vara med och ta fram en ny klimat- och energistrategi för Kronobergs län. Den är inriktad på åtgärder och arbetet görs både internt och externt. Du samordnar utåtriktade åtgärder inom klimat och energi. Eftersom vi har många olika uppdrag på enheten arbetar du också med övergripande energiplanering inklusive stöd till kommunerna och Klimatklivet. Du deltar också i olika projekt.

Kvalifikationer
Du har:

- minst tre års högskoleutbildning med miljö- eller energi/klimatinriktning
- flerårig erfarenhet av att leda eller arbeta i projekt eller processer där flera olika organisationer samverkar
- goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- B-körkort 

Det är meriterande om du har:

- erfarenhet av att ha arbetat inom statlig/offentlig sektor
- kunskap om eller erfarenheter inom hållbarhetsledning

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en inspiratör och har förmågan att skapa engagemang och delaktighet hos andra. Som samordnare är du driven, strukturerad och bra på att skapa och utveckla relationer. Du genomför uppdrag från början till slut. Du har en god kommunikativ förmåga och använder kommunikation som ett redskap att driva och leda processer. Du är lyhörd och lätt att samarbeta med. 

Villkor
Hos oss är det viktigt att alla känner sig välkomna och värdefulla. Förutom viktiga arbetsuppgifter ser vi kompetensutveckling, friskvård och flexibel arbetstid som en självklarhet. Det finns även möjlighet till distansarbete. Vi gillar olika, välkomnar mångfald och ser kunskaper i minoritetsspråk som värdefullt.

Vid tillsvidareanställning tillämpar vi sex månaders provanställning.

Som tillsvidareanställd är du krigsplacerad på Länsstyrelsen i Kronobergs län. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade vilket innebär att säkerhetsprövning då kommer att genomföras. I dessa fall ska säkerhetsprövningen vara godkänd före tillsättning.

Vi undanber oss vänligt alla erbjudande om annonserings- och rekryterings-stöd i samband med denna annons.

Ansök nu

Är du vår nya samordnare för att jobba med åtgärder inom klimat och energi?

Läs mer Sep 3
Länsstyrelsen Kronoberg är en statlig myndighet. Vi arbetar för ett mer hållbart Kronoberg där människor och företag växer tillsammans. Hos oss arbetar 220 engagerade medarbetare med kompetenser inom många olika expertområden. Vi genomför de uppdrag vi får från riksdag och regering och driver utveckling i länet i samverkan med olika aktörer. Vårt kontor ligger i centrala Växjö och för oss är det viktigt att vår arbetsplats präglas av tillit, öppenhet, ansvar och respekt.



Beskrivning
Vi erbjuder ett spännande arbete i en stimulerande miljö tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor.

Du blir en av åtta medarbetare på enheten för strategisk hållbarhet. Vår arbetsplats är fylld av kunskap – här möts du av omväxlande och utvecklande arbetsuppgifter, ett gott samarbete och gemenskap!

Arbetsuppgifter
Du är samordnare för åtgärder inom klimat och energi och kommer att bidra till genomförandet av energi- och klimatpolitiken i Kronoberg. Målet med arbetet är att bidra till stärkt näringslivsutveckling, minskad klimatpåverkan, förbättrad energiberedskap och trygg energiförsörjning.

Du kommer att vara med och ta fram en ny klimat- och energistrategi för Kronobergs län. Den är inriktad på åtgärder och arbetet görs både internt och externt. Du samordnar utåtriktade åtgärder inom klimat och energi. Eftersom vi har många olika uppdrag på enheten arbetar du också med övergripande energiplanering inklusive stöd till kommunerna och Klimatklivet. Du deltar också i olika projekt.

Kvalifikationer
Du har:

- minst tre års högskoleutbildning med miljö- eller energi/klimatinriktning
- minst tre års erfarenhet av att leda eller arbeta i projekt eller processer med flera olika aktörer
- goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- B-körkort 

Det är meriterande om du har:

- kunskap om eller erfarenheter inom hållbarhetsledning
- erfarenhet av att arbeta med miljömålssystemet och tvärsektoriellt arbete

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en inspiratör och har förmågan att skapa engagemang och delaktighet hos andra. Som samordnare är du driven, strukturerad och bra på att skapa och utveckla relationer. Du genomför uppdrag från början till slut. Du har en god kommunikativ förmåga och använder kommunikation som ett redskap att driva och leda processer. Du är lyhörd och lätt att samarbeta med. 

Tjänsten är på elva månader.

Villkor
Hos oss är det viktigt att alla känner sig välkomna och värdefulla. Förutom viktiga arbetsuppgifter ser vi kompetensutveckling, friskvård och flexibel arbetstid som en självklarhet. Det finns även möjlighet till distansarbete. Vi gillar olika, välkomnar mångfald och ser kunskaper i minoritetsspråk som värdefullt.

Vid tillsvidareanställning tillämpar vi sex månaders provanställning.

Som tillsvidareanställd är du krigsplacerad på Länsstyrelsen i Kronobergs län. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade vilket innebär att säkerhetsprövning då kommer att genomföras. I dessa fall ska säkerhetsprövningen vara godkänd före tillsättning.

Vi undanber oss vänligt alla erbjudande om annonserings- och rekryterings-stöd i samband med denna annons.

Ansök nu

Hållbarhetsansvarig till Vöfab

Läs mer Mar 13
Vöfab äger och förvaltar lokaler som skolor, förskolor, kontor, slott, och kultur- och idrottsarenor i Växjö kommun. Vi äger fastigheter i varierande ålder och standard och har under de senaste tio åren utvecklats från att vara en fastighetsförvaltare till att också bli en byggherre. Genom våra kunniga och engagerade medarbetare skapar vi miljöer för människor att växa igenom livet.

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en engagerad och driven individ för att driva och utveckla vårt hållbarhetsarbete på Vöfab. I rollen som hållbarhetsansvarig kommer du att säkerställa att vi följer rådande lagstiftning inom olika delar av hållbarhetsarbetet samt agera som en länk mellan kommunens övergripande mål och strategier och våra ambitioner inom ansvarsområdet.
Ansvarsområden:
• Avfall: Minska avfallsmängden genom effektiva åtgärder och strategier.
• Hållbarhetsredovisning: Ansvara för att upprätta och följa upp hållbarhetsredovisningar.
• Kemikalier: Bedriva ett systematiskt arbete för att minska andelen kemiska produkter samt utveckla och implementera rutiner för hantering av kemikalier.
• Cirkuläritet: Tillsammans med verksamheten öka återbruket av byggavfall och främja cirkulära processer.
• Klimatdeklarationer: Stödja verksamheten i arbetet med klimatdeklarationer för att minska vår klimatpåverkan genom analyser och förslag på förbättringar.
• Lagstiftning och omvärldsbevakning: Hålla dig uppdaterad kring aktuell lagstiftning inom fastighetsbranschen och bidra med omvärldsbevakning.
• Implementering av CSRD: Bidra i den koncernövergripande implementeringen av den nya hållbarhetsredovisningen, CSRD (Corporate Social Responsibility Disclosure), och se till att den uppfyller interna och externa krav samt bästa praxis.
Som hållbarhetsansvarig kommer du att ha en verkställande roll där du genom proaktivitet, intern projektledning och kunskapsspridning tar oss närmare våra mål och strävar mot ständiga förbättringar. Du kommer också att fungera som ett stöd till ledningen och verksamheten för att säkerställa att hållbarhet integreras i alla delar av vår verksamhet.

KVALIFIKATIONER
• Relevant utbildning och flerårig erfarenhet inom hållbarhetsområdet, gärna med fokus på miljöbalken.
• God förståelse för aktuell lagstiftning och trender inom hållbarhetsområdet.
• Stark projektledningsförmåga och förmåga att driva förändring.
• Utpräglad kommunikativ förmåga och förmåga att skapa engagemang och förståelse för hållbarhetsfrågor.

Som person har du flexibel med förmåga att anpassa dig till förändringar. Du är ansvarsfull och kan prioritera och organisera arbetsuppgifter självständigt. Vidare har du förmåga att bygga förtroendefulla relationer som bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du behärskar engelska och svenska i tal och skrift, har goda kunskaper inom office-paketet. B-körkort är ett krav.

Om du är passionerad för hållbarhet och vill vara med och driva positiv förändring, är detta din chans att göra skillnad hos oss på Vöfab. Välkommen med din ansökan!
Vi ser fram emot din ansökan!


ÖVRIGT
Som tillsvidareanställd blir du som regel krigsplacerad i vår organisation.

Ansök nu

Vi söker nu en åtgärdssamordnare för Mörrumsåns vattenråd

Läs mer Mar 11
Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun!

ARBETSUPPGIFTER
Mörrumsåns vattenråd är ett samverkansorgan för vattenfrågor. Här kan de som bor och verkar inom ett avrinningsområde frivilligt mötas och gemensamt diskutera problem och idéer i syfte att förbättra vattenkvaliteten. För att nå framgångsrik vattenförvaltning är det viktigt att många olika aktörer är delaktiga i arbetet. Vattenrådet har ca 50 medlemmar och vattenrådets styrelse består av representanter från kommuner, jordbruks-och skogsbruksnäring, vattenkraft och industrier.

Samtliga kommuner i avrinningsområdet är medlemmar och huvudfinansiärer i vattenrådet; Växjö, Alvesta, Tingsryd, Vetlanda, Uppvidinge, Olofström och Karlshamn. Tjänstens placering är hos Växjö kommun på Miljö- och byggavdelningen. Tjänsten är en projektanställning som sträcker sig till hösten 2026.

Mörrumsåns vattenråd arbetar med samverkan inom avrinningsområdet och åtgärder för att förbättra vattenkvaliteten och öka den biologiska mångfalden i vattendrag och sjöar. Vattenrådets arbete är en viktig del av den svenska vattenförvaltningen som utgår från EU:s ramdirektiv för vatten.

Vi har fått möjligheten att förstärka verksamheten och söker därför en åtgärdssamordnare till Mörrumsåns vattenråd som ska arbeta uppsökande och tillsammans med markägare initiera åtgärder som förbättrar kvaliteten på vattendragen. I rollen som åtgärdssamordnare kommer du att fungera som en brygga mellan olika intressenter i vattenrådsarbetet.

Din huvudsakliga uppgift är den uppsökande verksamheten för att initiera åtgärdsprojekt. Det kan till exempel handla om att skapa våtmarker, meandring, tvåstegsdiken eller andra vattenvårdsåtgärder. Du kommer till viss del ha stöd av vattenrådets sekreterare. Du kommer bland annat att söka bidrag och finansiellt stöd till åtgärderna, samt vara ett stöd åt aktörer vid genomförandet av åtgärder samt bidra med din sakkunskap till vattenrådets medlemmar. Det finns projektförslag att driva inom våtmark och fria vattenvägar.

I tjänsten kan det även bli aktuellt med att genomföra egna utredningar eller att ta fram relevanta underlag för åtgärdsarbetet. Du har även ansvar för att sprida kunskap om Mörrumsån och åtgärdsarbetet genom att delta på eller anordna olika aktiviteter i avrinningsområdet. Andra kanaler som är aktuella är via hemsida och social media. Som åtgärdssamordnare kommer du aktivt att delta i de nätverk och stödfunktioner som finns för åtgärdssamordnare. Läs gärna mer på morrumsansvattenrad.se.

KVALIFIKATIONER
För den här rollen söker vi dig med relevant naturvetenskaplig utbildning på minst gymnasienivå, gärna med högskoleexamen. För att få ut det mesta möjliga i din roll som åtgärdssamordnare bör du vara kreativ, initiativrik, strategisk och drivande. Du måste trivas med att arbeta självständigt och tycka det är inspirerande och roligt att träffa nya människor och kommunicera. Du är prestigelös och har en lösningsorienterad framtoning. Som åtgärdssamordnare har du kontakter med olika myndigheter, kommuner, verksamhetsutövare och andra aktörer. Du ska därför ha lätt för att samverka och knyta kontakter.

Praktiska erfarenheter från genomförande av fria vattenvägar, våtmarksanläggning eller andra åtgärder med syfte att minska näringsläckage i jordbrukslandskapet är särskilt värdefulla. Även erfarenheter av andra vattenvårdsåtgärder är av värde i sammanhanget. Vi ser gärna att du har kännedom om EU:s ramdirektiv för vatten. Tidigare erfarenhet av rådgivning och att leda projekt är meriterande. Du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Vi ser gärna att du behärskar GIS-system. Krav på körkort med B-behörighet med manuell växellåda.

ÖVRIGT
Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av t ex ålder, kön och etnicitet.

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Maxkompetens Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Maxkompetens Sverige AB .

Systemingenjör till JLT – utveckla robusta datorlösningar

Civilingenjör, konstruktion, elektronik
Läs mer Maj 16
Vill du ha en teknisk nyckelroll där du kombinerar djup förståelse för elektronik med ett långsiktigt produktägartänk? Trivs du i en platt teknikorganisation där beslutsvägarna är korta och där du tillsammans med ditt team tar ansvar för hela produktens livscykel? Då kan du vara den systemingenjör vi söker!

JLT är en ledande utvecklare och tillverkare av robusta datorer för tuffa miljöer världen över. Våra produkter anpassas efter kundernas behov och vi arbetar med en långsiktig produktägarfilosofi där kvalitet, hållbarhet och innovation står i fokus. Hos oss är systemingenjören en del av ett tvärfunktionellt team där mekanik, elektronik och mjukvara samverkar. Vi har en kultur präglad av samarbete, där många i gruppen har ett helhetstänk och där du får frihet att påverka både tekniska beslut och framtida utveckling.

Dina arbetsuppgifter
Som systemingenjör på JLT får du en bred och varierad roll där du kombinerar teknisk expertis med produktutveckling i framkant. Du blir en del av ett sammansvetsat team som tillsammans säkerställer att våra datorlösningar möter högt ställda krav på funktionalitet, hållbarhet och flexibilitet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Konstruera och verifiera elektroniklösningar för robusta datorsystem
Designa kompletta datorplattformar med fokus på systemarkitektur
Kvalificera komponenter (t.ex. IC-kretsar, EMC-filter) och moduler (t.ex. displayer, antenner, batterier, sensorer)
Säkerställa systemstabilitet inom t.ex. EMC- och överspänningsskydd, termisk hantering och strömförsörjning
Tillämpa tekniska krav och delta i produktcertifiering

Du bidrar också med din tekniska kompetens i dialog med sälj- och marknadsteam, supportorganisation och kunder - och är delaktig i hela utvecklingskedjan, från idé till färdig produkt.
På JLT arbetar vi nära varandra - över avdelningsgränser och kompetensområden. Här tar vi gemensamt ansvar för våra produkter och lösningar, och varje medarbetares insats är viktig. Du blir en del av en prestigelös och engagerad kultur där samarbete, eget driv och praktiskt problemlösande står i centrum.

Din profil
Vi söker dig som har:
Högskole- eller civilingenjörsutbildning inom elektroteknik, eller motsvarande erfarenhet.
Erfarenhet av att utveckla designlösningar där funktion, kvalitet och produktionseffektivitet är avgörande.
Förmåga att arbeta med både detaljer och helhet - du kan fördjupa dig i specifika tekniska lösningar samtidigt som du ser den större bilden.
En doer-mentalitet och ett driv att ta projekt i mål.
Ett produktägartänk - du designar inte bara för dagens krav utan ser också möjligheter för framtida utveckling.

För att trivas hos oss på JLT Mobile Computers behöver du vara framåt, social och ha en lagspelarmentalitet. Vi är en tight grupp där vi gillar att umgås och bolla idéer. Samarbetet internt är en nyckelfaktor för att lyckas, och då vi är ett internationellt företag med kollegor i både Europa och USA är det viktigt att du trivs med global kommunikation och behärskar både svenska och engelska bra.

Vi erbjuder dig
Hos JLT Mobile Computers blir du en del av ett kompetent och sammansvetsat team i en platt organisation där vi arbetar utifrån våra fyra värderingar: kundempati, samarbete, personligt ledarskap och ständiga förbättringar.

Vi erbjuder:
* En nyckelroll i företagets fortsatta utveckling.
* Möjligheten att påverka och bidra till långsiktig produktplanering.
* Flexibel arbetstid och 6 veckors semester.
* En företagskultur där engagemang, samarbete och kvalitet står i fokus.
Läs mer på JLT:s karriärsida.

Övrig information
* Startdatum: Enligt överenskommelse.
* Omfattning: Heltid.
* Placering: Växjö, arbete sker på plats.
JLT Mobile Computers har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Nathalie Stjärned på 0733 20 56 35 eller nathalie.stjarned@maxkompetens.se Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut eftersom vi tillämpar löpande urval. Vi ser fram emot din ansökan via Maxkompetens hemsida redan idag! Vi undanber oss ansökningar via e-post med hänvisning till GDPR.

Om kunden
Vår historia börjar 1994. Internet var nytt, industridatorer var grundläggande och 3G var fortfarande en dröm. Under de följande decennierna var JLT pionjärer på den robusta datormarknaden. Genom att ta design och kvalitet till nya nivåer tog vi möjligheterna med databehandling till branscher där en typisk kontorsmaskin inte skulle överleva länge.

Idag är vi Sveriges största PC-tillverkare med över 100 000 datorer levererade över hela världen. Men vårt uppdrag är detsamma som alltid: vi är här för att stärka kundernas verksamhet genom att möjliggöra problemfri datakommunikation i utmanande miljöer.

Vi tror att detaljer gör hela skillnaden när det gäller stryktåliga mobila enheter. Därför har vi egna ingenjörs- och tillverkningsanläggningar i Sverige, vilket gör att vi kan styra alla aspekter av produktionen med hög precision. Resultatet är att våra kunder alltid kan räkna med hög kvalitet.

JLT kombinerar globala resurser med ett litet företags smidighet. Vi gör stora ansträngningar för att förstå våra kunders verksamhet och går längre än någon annan för att säkra den prestanda de behöver. Med många års erfarenhet och ledande teknisk kunskap stärker vi företag och håller deras verksamhet i gång smidigt. Läs gärna mer på www.jltmobile.com.

Ansök nu

Teknisk Operatör för nattsskift till Emballator Växjö AB

Plastmaskinoperatör
Läs mer Maj 12
Emballator-koncernen erbjuder ett brett utbud av förpackningslösningar, med en mängd olika produkter i olika material, för marknadssegment som färg, kemiteknik, läkemedel, livsmedel, skönhet och personlig vård. Koncernen har omkring 900 anställda och en årlig omsättning på cirka 2,7 miljarder SEK. Koncernen har elva tillverkningsenheter i Sverige, Finland, Frankrike och Storbritannien. Läs gärna mer på www.emballator.com

Vi på Maxkompetens söker en Teknisk Operatör för ständigt nattsskift till Emballator i Växjö.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Teknisk Operatör kommer du, tillsammans med dina kollegor, säkerställa en effektiv produktion samtidigt som produkterna uppfyller våra höga kvalitetskrav.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:
Övervakning och hantering av formsprutor och monteringsmaskiner, vilket inkluderar fortlöpande drift av vår maskinpark, felsökning, problemlösning och enklare underhåll.
Regelbundet kontrollera och säkerställa att slutprodukterna uppfyller de högt ställda kvalitetskraven.
Aktivt medverka i organisationens förbättrings- och effektivitetsarbete.

Din profil
Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och vill arbeta inom tillverkningsindustrin. Du behöver inte ha lång arbetslivserfarenhet, men det är en fördel om du har arbetat i en produktionsmiljö tidigare eller har grundläggande kunskaper om maskiner och teknisk utrustning. Det viktigaste för oss är att du är nyfiken och har vilja att utvecklas inom arbetet. Vi tror att du är en person med ett stort intresse för hur saker och ting fungerar och att du drivs av att sätta dig in i nya arbetsmetoder och processer. Det är viktigt att du är en positiv person som har lätt för att kommunicera med andra.

Som person är du ansvarstagande, flexibel och har en god förmåga att planera och strukturera ditt eget arbete. Du trivs med att arbeta både på egen hand och tillsammans med övriga operatörer i nattskiftet, där alla hjälper och stöttar varandra.

För att vara aktuell för denna tjänst behöver du ha:
* Mycket god datorvana.
* Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
* Goda kunskaper i engelska.
* Truckkort är meriterande, men inget krav.
* Erfarenhet av lager eller produktionssystem är meriterande.

Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor.

Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss!


Övrig information
Placeringsort: Växjö
Start: Maj tillochmed augusti 2025 med möjlighet till förlängning.
Omfattning: heltid.
Arbetstid: natt, Söndag-fredag 23:30- 07:00

Emballator Växjö AB har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar hos Emballator i Växjö.
Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Lisa Andersson på telefon 073-436 81 02. Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Vi undanber oss ansökningar via e-post med hänvisning till GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Ansök nu

CNC-operatör med programmeringskunskaper

CNC-operatör
Läs mer Maj 5
Är du en erfaren CNC-operatör med programmeringskunskaper som söker en ny utmaning? Vill du ha en nyckelroll i att optimera och utveckla produktionsprocesser med moderna maskiner och programvara? Då kan detta vara jobbet för dig!
För vår expansiva kund Phoenix Mecano i Växjö söker vi nu en driven och kunnig CNC-operatör för en direkt anställning på företaget.

Phoenix Mecano har de senaste åren satsat stort på nya maskiner, tagit in arbete som tidigare legat på leverantörer och anställt många nya medarbetare. De har nyligen ISO-certifierats och söker nu någon som vill vara med på deras fortsatta resa framåt!


Dina arbetsuppgifter
Som CNC-operatör på Phoenix Mecano får du en central position i att förbättra och effektivisera produktionen med hjälp av avancerad teknik och programmering. I tjänsten kommer du att:

Självständigt bemanna och programmera CNC-maskiner, främst av märket Haas och Emmegi, med stöd av CAM-programvara.
Optimera och förbättra program för att maximera effektivitet.
Utföra kvalitetskontroller för att se till att detaljer håller högsta standard.
Vara drivande i förbättringsarbetet och bidra till en mer effektiv produktion.
Samarbeta med kollegor för att skapa en flexibel och smidig arbetsprocess.


Din profil
För att trivas i rollen behöver du ha god teknisk förståelse och erfarenhet inom CNC-arbete samt programmering. Du är praktiskt lagd, noggrann och strukturerad i ditt arbete och har en vilja att utveckla och driva förbättringsarbetet i produktionen. Du bör kunna arbeta självständigt, ta egna initiativ och vara flexibel för att hantera olika arbetsmoment. Du är lösningsorienterad och effektiv och strävar mot en produktionsoptimering.

Vi söker dig som har:
Några års erfarenhet som CNC-operatör och vill ta nästa steg.
Goda kunskaper i CAM-programmering/CAM-beredning
Det är även meriterande om du även har:
Erfarenhet av 5-axlade maskiner
Kunskap om ISO-standarder och kvalitetskrav
Vilja att delta i konstruktionsstadiet och bidra till produktutveckling


Vi erbjuder dig
Som en del av Phoenix Mecano får du möjlighet att vara delaktig i ett förändrings- och förbättringsarbete på ett stabilt och framgångsrikt företag. Du får arbeta i ett sammansvetsat team med engagerade kollegor, och det finns stora möjligheter till utveckling. Utöver detta erbjuds du även:

Flexibel arbetstid, komptidssystem, arbetstidsförkortning.
Friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Regelbundna aktiviteter för personalen, så som julbord, hockey, grillning, Afterwork med mera.


Övrig information
Placeringsort: Växjö
Arbetstid: Vardagar 07-16 (flextid tillämpas)
Omfattning: Tillsvidare
Lön: Individuell lönesättning
Start: Omgående

Phoenix Mecano har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Nathalie Stjärned på telefon 0733 20 56 35. Vi ser fram emot din ansökan!
Ansökningar via e-post undanbedes med hänvisning till GDPR.


Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på sex orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 400 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.?
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Maxkompetens innehar branschens auktorisation för rekrytering och bemanning.


Om kunden
Phoenix Mecano AB är en ledande aktör inom produktion av lyftpelare, ställdonssystem och linjärenheter som används inom industrin, sjukvård och automation. Sedan företaget startade 1999 har vi präglats av kundfokus, kvalitet, kompetens och kontinuitet. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med moderna maskiner och avancerad programvara, där du får möjlighet att utveckla dina färdigheter och bidra till företagets tillväxt. Hos oss får du arbeta i ett sammansvetsat team med engagerade kollegor och vara en del av en innovativ och framåtsträvande organisation.

Ansök nu

Operatör till KG-List i Norrhult

Maskinoperatör ytbehandling av trä
Läs mer Maj 16
Är du en prestigelös och lyhörd person med stort driv och hög arbetsmoral? Vill du arbeta i en omväxlande miljö med moderna maskiner och bidra till att ta KG-List till nästa nivå? Till KG-List i Norrhult söker vi nu dig som vill arbeta som operatör för deras moderna datakap, kanske är detta en tjänst för dig?

KG-List är Sveriges ledande tillverkare av limfog i lövträ, främst ek och björk. Företaget levererar högkvalitativa produkter till brancher inom kök, möbler, bad, snickeri och trappor och är en del av Surewood Industries AB

Dina arbetsuppgifter
Som operatör kommer du, tillsammans med två andra operatörer, att ansvara för driften av datakapen, hyvel, Woodeye och staplare. Du kommer att rotera mellan olika arbetsuppgifter, inklusive maskindrift, plockning och bandning/batchning av pallar.

Arbetsuppgifterna inkluderar:

· Köra hyveln och hantera lameller in i hyveln
· Programmera Woodeye för att säkerställa rätt kvalité och antal
· Vara behjälplig vid plockstationerna
· Batcha färdiga pallar in i produktionssystemet, truckkörning förekommer.
· Utföra kvalitetskontroll, maskinservice och omställ av kapen vid nya produkter

Hos KG-List kommer du få möjlighet att arbeta i en omväxlande miljö med moderna maskiner. Tjänsten är långsiktig och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Din profil
För att lyckas i rollen som operatör på KG-list är det viktigt att du har en kombination av tekniska färdigheter och personliga egenskaper som bidrar till en effektiv och säker arbetsmiljö.

Du som söker är en prestigelös och lyhörd person med stort driv och hög arbetsmoral. I ditt arbete kommer du, tillsammans med en kollega, att ansvara för och driva kaplinjen. Det är därför viktigt att du har en god samarbetsförmåga. Du har ett tekniskt intresse, en datavana, och förstår vikten av att leverera hög kvalitet. Du tar egna initiativ och arbetar med ständiga förbättringar. Du behöver vara flexibel och kunna arbeta på andra stationer vid behov för att säkerställa säkerhet och effektivitet i alla arbetsuppgifter.

Tidigare erfarenhet inom hyvleri och träkunskap samt truckkort är meriterande. Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion för att läsa dig arbetet. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Körkort och tillgång till bil underlättar för att kunna ta dig ut till arbetsplatsen

Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss.

Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill hänga med oss!


Övrig information
· Placeringsort: Norrhult
· Start: Omgående
· Arbetstid: Dagtid, måndag-torsdag 06.40-16.10, fredag 06.40-13.00
· Lön: Enligt kollektivavtal

KG-List har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos KG-List i Norrhult.

Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Malin Pedersen, 073-320 56 36 Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!
Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.


Om kunden
KG-List är en ledande tillverkare av limfog i lövträ, beläget i Norrhult. Företaget grundades 1951 och har sedan dess etablerat sig som Sveriges största producent inom sitt område. KG-List levererar högkvalitativa produkter till en mängd olika branscher, inklusive kök, möbler, bad, snickeri, dörrar, fönster och trappor. Företaget är en del av Surewood Industries AB och har idag cirka 40 anställda med en omsättning på cirka 130 miljoner kronor. KG-List satsar stort på framtiden och har investerat i moderna maskiner och teknik för att förbättra kvalitet, utbyte och effektivitet. Med en stark närvaro på marknaden och en långsiktig vision erbjuder KG-List goda utvecklingsmöjligheter för sina anställda.

Ansök nu

Systemingenjör till JLT – utveckla datorlösningar

Civilingenjör, konstruktion, elektronik
Läs mer Apr 25
Vill du ha en teknisk nyckelroll där du kombinerar djup förståelse för elektronik med ett långsiktigt produktägartänk? Trivs du i en platt teknikorganisation där beslutsvägarna är korta och där du tillsammans med ditt team tar ansvar för hela produktens livscykel? Då kan du vara den systemingenjör vi söker!

JLT är en ledande utvecklare och tillverkare av robusta datorer för tuffa miljöer världen över. Våra produkter anpassas efter kundernas behov och vi arbetar med en långsiktig produktägarfilosofi där kvalitet, hållbarhet och innovation står i fokus. Hos oss är systemingenjören en del av ett tvärfunktionellt team där mekanik, elektronik och mjukvara samverkar. Vi har en kultur präglad av samarbete, där många i gruppen har ett helhetstänk och där du får frihet att påverka både tekniska beslut och framtida utveckling.

Dina arbetsuppgifter
Som systemingenjör på JLT får du en bred roll där du kombinerar teknisk expertis med produktutveckling. Du blir en del av ett sammansvetsat team som tillsammans säkerställer att våra datorlösningar uppfyller höga krav på funktionalitet, hållbarhet och flexibilitet.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:
*Ta fram tekniska lösningar och kvalificera nya komponenter och moduler, såsom displayer, antenner och sensorer.
* Säkerställa systemstabilitet i kritiska delar som EMC- och överspänningsskydd, termisk hantering och strömförsörjning.
* Stödja JLT:s sälj och marknadsteam, supportteam och kunder vid tekniska utmaningar.
* Förstå och tillämpa tekniska krav och bidra i certifieringsprocesser.
* Designa lösningar som är anpassade både för dagens behov och framtida kundanpassningar.

På JLT arbetar vi nära varandra och alla bidrar till både designval, projektledning och produktansvar. Här blir du en del av en kultur där vi ser hela produktens livscykel och utvecklar lösningar som håller över tid.

Din profil
Vi söker dig som har:
* Ingenjörsutbildning inom elektronik eller motsvarande erfarenhet.
* Erfarenhet av att utveckla designlösningar där funktion, kvalitet och produktionseffektivitet är avgörande.
* Förmåga att arbeta med både detaljer och helhet - du kan fördjupa dig i specifika tekniska lösningar samtidigt som du ser den större bilden.
* En doer-mentalitet och ett driv att ta projekt i mål.
* Ett produktägartänk - du designar inte bara för dagens krav utan ser också möjligheter för framtida utveckling.

För att trivas hos oss på JLT Mobile Computers behöver du vara framåt, social och ha en lagspelarmentalitet. Vi är en tight grupp där vi gillar att umgås och bolla idéer. Samarbetet internt är en nyckelfaktor för att lyckas, och då vi är ett internationellt företag med kollegor i både Europa och USA är det viktigt att du trivs med global kommunikation och behärskar både svenska och engelska bra.

Vi erbjuder dig
Hos JLT Mobile Computers blir du en del av ett kompetent och sammansvetsat team i en platt organisation där vi arbetar utifrån våra fyra värderingar: kundempati, samarbete, personligt ledarskap och ständiga förbättringar.

Vi erbjuder:
* En nyckelroll i företagets fortsatta utveckling.
* Möjligheten att påverka och bidra till långsiktig produktplanering.
* Flexibel arbetstid och 6 veckors semester.
* En företagskultur där engagemang, samarbete och kvalitet står i fokus.
Läs mer på JLT:s karriärsida.

Övrig information
* Startdatum: Enligt överenskommelse.
* Omfattning: Heltid.
* Placering: Växjö, arbete sker på plats.
JLT Mobile Computers har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Nathalie Stjärned på 0733 20 56 35 eller nathalie.stjarned@maxkompetens.se Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut eftersom vi tillämpar löpande urval. Vi ser fram emot din ansökan via Maxkompetens hemsida redan idag! Vi undanber oss ansökningar via e-post med hänvisning till GDPR.

Om kunden
Vår historia börjar 1994. Internet var nytt, industridatorer var grundläggande och 3G var fortfarande en dröm. Under de följande decennierna var JLT pionjärer på den robusta datormarknaden. Genom att ta design och kvalitet till nya nivåer tog vi möjligheterna med databehandling till branscher där en typisk kontorsmaskin inte skulle överleva länge.

Idag är vi Sveriges största PC-tillverkare med över 100 000 datorer levererade över hela världen. Men vårt uppdrag är detsamma som alltid: vi är här för att stärka kundernas verksamhet genom att möjliggöra problemfri datakommunikation i utmanande miljöer.

Vi tror att detaljer gör hela skillnaden när det gäller stryktåliga mobila enheter. Därför har vi egna ingenjörs- och tillverkningsanläggningar i Sverige, vilket gör att vi kan styra alla aspekter av produktionen med hög precision. Resultatet är att våra kunder alltid kan räkna med hög kvalitet.

JLT kombinerar globala resurser med ett litet företags smidighet. Vi gör stora ansträngningar för att förstå våra kunders verksamhet och går längre än någon annan för att säkra den prestanda de behöver. Med många års erfarenhet och ledande teknisk kunskap stärker vi företag och håller deras verksamhet i gång smidigt. Läs gärna mer på www.jltmobile.com.

Ansök nu

Full-stack developer till Elcare Nordic i Växjö

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Apr 25
Vill du vara med och utveckla smarta system som används av både slutkunder och ledande återförsäljare av hemelektronik? På Elcare Nordic i Växjö söker vi nu en erfaren Fullstackutvecklare med fokus på JavaScript, React/Next.js och Node.js - som vill vara med och skapa moderna lösningar med stort affärsvärde. Fluency in English is a requirement for the position. Proficiency in Swedish or any of the other Nordic languages is considered a plus.

Elcare Nordic är Nordens ledande servicepartner inom IT och hemelektronik. Vi arbetar med några av de största återförsäljarna av hemelektronik, nätbutikerna och försäkringsbolagen. Vi erbjuder auktoriserad service på produkter som PC, surfplattor, TV, audio/video, mobiltelefoner och kaffemaskiner. Våra webbaserade mjukvarulösningar är specialanpassade för att våra professionella kunder ska kunna beställa uppdrag och följa status i realtid. Med 300 anställda och över 1 500 reparationer dagligen är vi ett bolag i ständig utveckling - och vi växer nu vårt utvecklingsteam i Växjö.

Dina arbetsuppgifter
Som fullstackutvecklare på Elcare Nordic blir du en nyckelperson i vårt utvecklingsteam på sex personer. Du kommer att vara delaktig i att utveckla och förbättra både interna system och kundportaler, med fokus på stabila, användarvänliga och affärskritiska lösningar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Att utveckla verktyg som används av medarbetare hos våra detaljhandelskunder - för att följa tidstämplingar, hantera leveranser och kommunicera med fraktbolag, försäkringsbolag och andra aktörer.
Att arbeta med integrationer mot olika tredjepartssystem.
Att vara med och forma och vidareutveckla systemens arkitektur.
Att skriva automatiserade tester som en naturlig del av utvecklingsprocessen.
Att ha ett nära samarbete med interna stakeholders - men utan direkt kundkontakt.
Rollen innebär även att du gör cirka 3-4 resor per år inom Norden för att träffa kollegor i andra delar av koncernen.

Din profil
Vi söker dig som har:
4-5 års erfarenhet av fullstackutveckling med JavaScript/TypeScript.
Djup kunskap i React eller Next.js, samt Node.js.
Erfarenhet av moderna systemarkitekturer och testdriven utveckling.

Vi erbjuder dig
Hos oss på Elcare Nordic kommer du till en arbetsplats som värdesätter trivsel och engagemang. Vi har nyligen flyttat in i nya fräscha lokaler på Arabygatan som är inredda med fokus på att skapa en väl stimulerande arbetsmiljö, vilket bidrar till både ökad motivation och gemenskap. Dessutom erbjuder vi förmåner såsom friskvårdsbidrag, 38-timmarsveckor och flexibla arbetstider. Vi värdesätter samarbete, kunskap och eget ansvar.

Övrig information
Placeringsort: Växjö, delvis hybrid
Omfattning: 100% dagtid
Varaktighet: Tillsvidare
Kollektivavtal: Unionen
Lön: Individuell lönesättning tillämpas

Elcare Nordic har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Om du har frågor om företaget eller tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Nathalie Stjärned på nathalie.stjarned@maxkompetens.se eller på telefon 073 320 56 35.

Urval och intervjuer sker löpande, så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten via Maxkompetens hemsida.
Vill du bli en del av ett engagerat techteam och göra verklig skillnad? Skicka in din ansökan - urval sker löpande.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Ansök nu