Nordic Nest AB jobb i Växjö

Hitta lediga jobb hos Nordic Nest AB i Växjö. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Växjö.

Butikssäljare för sommarjobb i vår butik i Lammhult

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Mar 21
Design och heminredning ligger oss varmt om hjärtat, och i våra butiker brinner vi för att hjälpa våra kunder att skapa hem att älska.
Nu söker vi en sprudlande kollega som älskar mötet med kunden för att extrajobba hos oss i vår butik i Lammhult i sommar!
Om rollen;
Som Butikssäljare hos oss kommer du att bemöta och hjälpa våra kunder på plats i butiken. Du hjälper våra kunder med allt från guidning i sortimentet, rådgivning och genomförande av köp. Din främsta uppgift är att säkerställa världens bästa kundupplevelse genom att alltid tänka service och kundnöjdhet i varje moment.
Du ingår i ett härligt team där ni jobbar tillsammans för att skapa världens bästa kundupplevelse.
Om dig;
För att lyckas i rollen ser vi att har en kommersiell, affärsmässig inställning och framförallt en mycket god förmåga att bemöta människor och bygga relationer.
Du älskar försäljning och att få möjlighet att hjälpa utifrån varje kunds specifika behov. Du har ett naturligt driv och tar dig alltid an nya uppgifter med en positiv inställning och sprider glädje till både kollegor och kunder.


Du trivs i ett högt arbetstempo och har förmågan att prioritera när det behövs. Det är viktigt att du är självgående och tar egna intiativ utifrån ett kundfokuserat perspektiv, samtidigt som du alltid strävar efter effektivitet och att vilja göra saker lite bättre. Du är flexibel och hoppar gärna in på fler timmar för att förstärka teamet när det behövs.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av butiksförsäljning, och med fördel tidigare erfarenhet av möbler och/eller belysning, men vi kommer lägga störst vikt vid dina personliga egenskaper.


Välkommen till oss!
Vi erbjuder dig att bli del av ett engagerat team som just nu befinner oss på en spännande resa där vi utvecklas och slår nya rekord tillsammans. Tjänsten är på deltid minst under sommarmånaderna juni, juli och augusti. För rätt person kan det finnas möjlighet att jobba extra hos oss efter det. Ditt schema kommer vara varierade tider på både vardag och helg.
Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen.
Vänta inte med din ansökan, vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Frågor kring tjänsten välkomnas till Butikschef Cecilia Andersson via mail på cecilia.andersson@svenssons.se
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Butikssäljare till vår butik i Lammhult

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Feb 20
Design och heminredning ligger oss varmt om hjärtat, och i våra butiker brinner vi för att hjälpa våra kunder att skapa hem att älska.
Nu förstärker vi vårt team i Lammhult med en ny kollega som vill vara med på vår resa mot att bli den mest älskde destinationen inom skandinavisk design och livsstil.
Om rollen;
Som Butikssäljare hos oss kommer du att bemöta och hjälpa våra kunder på plats i butiken. Du hjälper våra kunder med allt från guidning i sortimentet, rådgivning och genomförande av köp. Din främsta uppgift är att säkerställa världens bästa kundupplevelse genom att alltid tänka service och kundnöjdhet i varje moment.
Du ingår i ett härligt team där ni jobbar tillsammans för att skapa världens bästa kundupplevelse.
Om dig;
För att lyckas i rollen ser vi att har en kommersiell, affärsmässig inställning och framförallt en mycket god förmåga att bemöta människor och bygga relationer.
Du älskar försäljning och att få möjlighet att hjälpa utifrån varje kunds specifika behov. Du har ett naturligt driv och tar dig alltid an nya uppgifter med en positiv inställning och sprider glädje till både kollegor och kunder.


Du trivs i ett högt arbetstempo och har förmågan att prioritera när det behövs. Det är viktigt att du är självgående och tar egna intiativ utifrån ett kundfokuserat perspektiv, samtidigt som du alltid strävar efter effektivitet och att vilja göra saker lite bättre. Du är flexibel och hoppar gärna in på fler timmar för att förstärka teamet när det behövs.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av butiksförsäljning, och med fördel tidigare erfarenhet av möbler och/eller belysning, men vi kommer lägga störst vikt vid dina personliga egenskaper.


Välkommen till oss!
Vi erbjuder dig att bli del av ett engagerat team som just nu befinner oss på en spännande resa där vi utvecklas och slår nya rekord tillsammans. Tjänsten är på deltid på ca 50%, men vi önskar att du har stor flexibilitet och vilja att hoppa in på extra timmar utöver det. Dina arbetstider kommer vara både veckodagar samt varannan helg. Detta är ett föräldravikariat som löper fram till augusti 2024.
Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen.
Vänta inte med din ansökan, vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Frågor kring tjänsten välkomnas till Butikschef Cecilia Andersson på mail cecilia.andersson@svenssons.se


Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Vaktmästare

Kontorsvaktmästare
Läs mer Aug 16
Design och heminredning ligger oss varmt om hjärtat, och i våra butiker brinner vi för att hjälpa våra kunder att skapa hem att älska. Vår butik i Lammhult är en populär destination och vi besöks dagligen av många inredningsälskande kunder.
Nu söker vi en ny kollega för rollen som Vaktmästare till vår butik och kontor i Lammhult.
Om rollen;
Som Vaktmästare kommer du ansvara för att löpande sköta drift och underhåll av fastigheten i sin helhet. Med ditt serviceinriktade förhållningssätt säkerställer du en representabel och trivsam miljö för både kunder och kollegor när det kommer till fastigheten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer till exempel att vara;
Ansvara för systematiskt brandskydd, larm, nycklar, kontakt med hantverkare, och fastighetsägare
Snöröjning, gräsklippning och övrigt underhåll in och utvändigt för att vi skall ha en attraktiv och fungerande butik och omgivning
Bistå butiken vid ankommande gods, uppackning, avgående gods och montering och flytt av möbler i utställningen.
Vara kontorspersonalen behjälplig vid flytt av skrivbord och annan utrustning

Du och butikspersonalen arbetar som ett team för att tillsammans leverera en premiumupplevelse till alla våra kunder.
Om dig;
Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbete, där du har fått arbeta praktiskt och lösningsorienterat. Har du dessutom erfarenhet av elarbete och fastighetsskötsel ser vi det som meriterande. B-körkort är ett krav för tjänsten.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du är serviceinriktad och hjälpsam. Du har ett positivt förhållningssätt som gör att du ser lösningar till alla problem, och du trivs som allra bäst i en självgående och social roll där du får vara behjälplig i flera olika typer av ärenden.
Du trivs i ett högt arbetstempo och har förmågan att prioritera och strukturera din arbetsdag på bästa möjliga sätt.
Välkommen hem!
Tjänsten är på heltid med 6 månaders provanställning, och önskat tillträde är snarast möjligt.
Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen.
Vänta inte med din ansökan, vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Frågor kring tjänsten välkomnas till Butikschef Cecilia Andersson via mail; cecilia.andersson@svenssons.se
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Kundservicestjärnor till Customer Care

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 8
Vi på Svenssons i Lammhult håller just nu på att skapa världens bästa kundupplevelse, bygga världens mest motiverade team och driva världens lönsammaste retail.
Hos oss brinner vi verkligen för kundservice och strävar alltid efter att ge det där lilla extra i varje kundmöte.
Nu söker vi nya stjärnor till vår Kundservice som vill vara med och hjälper våra kunder att skapa ett hem att älska.

Om rollen;
Som Kundservicemedarbetare hos oss kommer du huvudsakligen bemöta våra kunder via telefon, mejl och chatt. Du hjälper kunder med olika ärenden som handlar om allt från generella frågor kring sortiment till frågor kring specifik order.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter;
Bemöta våra kunder och hantera ärenden via telefon, mail och chatt
Leverera förstklassig service genom ett omtänksamt och lösningsorienterat förhållningssätt
Arbeta för att skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje enskilt arbetsmoment
Arbeta mot uppsatta mål

Motiveras du av en roll med mycket ansvar där du får vara med och bidra till teamet med nya idéer och hitta ständiga förbättringar så kan detta vara rätt utmaning för dig!

Om dig;
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen ser vi att du har en passion för kundservice och vet att det är ”det lilla extra” som gör hela skillnaden. Du har lätt för att lära dig nya saker och tycker om att arbeta i en tempostark och energifylld miljö med snabba förändringar.
Du har ett strukturerat och noggrant arbetssätt och tycker om att arbeta i team samtidigt som du tar ett stort egenansvar. Du har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift.
Som person är du positiv, lyhörd och kommunikativ, du trivs med att vara del av ett engagerat team som alla arbetar tillsammans för att nå våra uppsatta mål.

Välkommen hem!
Tjänsten är en säsongsanställning från 1/8 - 31/1 på deltid med goda möjligheter att arbeta heltid under perioder.
Arbetstiden är förlagd till kontorstider på vardagar och lördagar. Det finns möjlighet att jobba på vårt kontor i Lammhult eller Kalmar.
Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen.
Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Assistant Department Lead Customer Care

Teamledare
Läs mer Jun 30
På Nordic Nest är vi säkra på att det finns väldigt många andra företag som skulle skriva under på att kundnöjdheten är viktig, och något som man aktivt strävar efter. Men hos oss är det mer än så. Vi vill inte bara ha nöjda kunder, vi vill skapa ett värde långt bortom själva köpet. Vår allra första grundsten är att vi ska skapa världens bästa kundupplevelse, och det gör vi genom att vi faktiskt bryr oss om våra kunder, på riktigt.
Nu söker vi en Assistant Department Lead för vårt Customer Care team för Svenssons i Lammhult.
Om rollen;
Som Assistant Department Lead inom Customer Care är ditt främsta uppdrag att tillsammans med Department Lead säkerställa den dragliga driften på avdelningen. Du leder teamet för att vi tillsammans ska skapa världens bästa kundupplevelse. Du arbetar operativt tillsammans med teamet med att hjälpa våra kunder över telefon, mail och chatt. Du rapporterar till Department Lead.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter;
Tillsammans med Department Lead säkerställa den dagliga driften för avdelningen
Säkerställa att vi ständigt arbetar för att skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje enskilt moment.
Arbeta i driften med att hantera kundärenden
Utveckla arbetet för att vi ska höja kvalité och effektivitet
Arbeta för att teamet ska nå dagliga såväl som långsiktiga mål
Coacha, utbilda och peppa teamet på avdelningen
Ansvara för diverse administrativa uppgifter på avdelningen

Detta är rätt utmaning för dig som vill utvecklas som ledare och som vill bidra till våra mål genom att skapa engagemang och inspiration i teamet genom en operativ ledarroll.
Om dig;
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, och ser att du är en naturlig och inspirerande ledare som har mycket energi och driv. Du förstår att framgång byggs genom samarbete, och att vara ett föredöme är en självklarhet för dig.
Ditt hjärta ligger i att skapa en kundupplevelse i världsklass, vilket förutsätter att du har ett synsätt att alltid se lösningar till alla problem samt en mycket skicklig kommunikationsförmåga. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har mycket god förmåga att prioritera och organisera i ditt dagliga arbete.
Du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, då kommunikation både internt och externt kan ske på båda språken. Då vi har kunder runt om hela världen värdesätter vi om du även har ytterligare språkkunskaper inom någon av våra andra internationella marknader (norska, finska, danska, tyska, nederländska, franska, spanska, polska).
Då vi arbetar i en organisation med hög förändringstakt är det viktigt att du vågar fatta beslut likväl som du är flexibel med det faktum att förutsättningarna kan ändras.
För att lyckas i rollen behöver du älska att jobba i ett högt tempo, hela tiden se möjligheterna att utvecklas och viktigast av allt, förstå att teamet är nyckeln till vår framgång.
Välkommen hem!
Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Placering är främst på plats på vårt kontor i Lammhult men kommer gå bra att kombinera med att utgå från kontoret i Kalmar.
Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen.
Vi arbetar med ett löpande urval och önskar att tillsätta tjänsten så snart som möjligt.
För frågor kring tjänsten välkomnas dessa via mail till Oscar Maunonen Espinoza, Department Lead, på oscar.espinoza@nordicnest.com
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Vaktmästare

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Apr 22
Design och heminredning ligger oss varmt om hjärtat, och i våra butiker brinner vi för att hjälpa våra kunder att skapa hem att älska. Vår butik i Lammhult är en populär destination och vi besöks dagligen av många inredningsälskande kunder.
Nu söker vi en ny kollega för rollen som Vaktmästare till vår butik och kontor i Lammhult.
Om rollen;
Som Vaktmästare kommer du ansvara för att löpande sköta drift och underhåll av fastigheten i sin helhet. Med ditt serviceinriktade förhållningssätt säkerställer du en representabel och trivsam miljö för både kunder och kollegor när det kommer till fastigheten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer till exempel att vara;
Ansvara för systematiskt brandskydd, larm, nycklar, kontakt med hantverkare, och fastighetsägare
Snöröjning, gräsklippning och övrigt underhåll in och utvändigt för att vi skall ha en attraktiv och fungerande butik och omgivning
Bistå butiken vid ankommande gods, uppackning, avgående gods och montering och flytt av möbler i utställningen.
Vara kontorspersonalen behjälplig vid flytt av skrivbord och annan utrustning

Du och butikspersonalen arbetar som ett team för att tillsammans leverera en premiumupplevelse till alla våra kunder.
Om dig;
Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbete, där du har fått arbeta praktiskt och lösningsorienterat. Har du dessutom erfarenhet av elarbete och fastighetsskötsel ser vi det som meriterande. B-körkort är ett krav för tjänsten.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du är serviceinriktad och hjälpsam. Du har ett positivt förhållningssätt som gör att du ser lösningar till alla problem, och du trivs som allra bäst i en självgående och social roll där du får vara behjälplig i flera olika typer av ärenden.
Du trivs i ett högt arbetstempo och har förmågan att prioritera och strukturera din arbetsdag på bästa möjliga sätt.
Välkommen hem!
Tjänsten är på heltid med 6 månaders provanställning, och önskat tillträde är snarast möjligt.
Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen.
Vänta inte med din ansökan, vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Frågor kring tjänsten välkomnas till Butikschef Cecilia Andersson via mail; cecilia.andersson@svenssons.se
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Vaktmästare

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Mar 18
Design och heminredning ligger oss varmt om hjärtat, och i våra butiker brinner vi för att hjälpa våra kunder att skapa hem att älska. Vår butik i Lammhult är en populär destination och vi besöks dagligen av många inredningsälskande kunder.
Nu söker vi en ny kollega för rollen som Vaktmästare till vår butik och kontor i Lammhult.
Om rollen;
Som Vaktmästare kommer du ansvara för att löpande sköta drift och underhåll av fastigheten i sin helhet. Med ditt serviceinriktade förhållningssätt säkerställer du en representabel och trivsam miljö för både kunder och kollegor när det kommer till fastigheten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer till exempel att vara;
Ansvara för systematiskt brandskydd, larm, nycklar, kontakt med hantverkare, och fastighetsägare
Snöröjning, gräsklippning och övrigt underhåll in och utvändigt för att vi skall ha en attraktiv och fungerande butik och omgivning
Bistå butiken vid ankommande gods, uppackning, avgående gods och montering och flytt av möbler i utställningen.
Vara kontorspersonalen behjälplig vid flytt av skrivbord och annan utrustning

Du och butikspersonalen arbetar som ett team för att tillsammans leverera en premiumupplevelse till alla våra kunder.
Om dig;
Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbete, där du har fått arbeta praktiskt och lösningsorienterat. Har du dessutom erfarenhet av elarbete och fastighetsskötsel ser vi det som meriterande. B-körkort är ett krav för tjänsten.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du är serviceinriktad och hjälpsam. Du har ett positivt förhållningssätt som gör att du ser lösningar till alla problem, och du trivs som allra bäst i en självgående och social roll där du får vara behjälplig i flera olika typer av ärenden.
Du trivs i ett högt arbetstempo och har förmågan att prioritera och strukturera din arbetsdag på bästa möjliga sätt.
Välkommen hem!
Tjänsten är på heltid med 6 månaders provanställning, och önskat tillträde är snarast möjligt.
Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen.
Vänta inte med din ansökan, vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Frågor kring tjänsten välkomnas till Butikschef Cecilia Andersson via mail; cecilia.andersson@svenssons.se
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom
Läs mer Mar 4
Nu söker vi en Redovisningsekonom till vårt team i Lammhult som vill vara med på vår expansiva resa. Tillsammans skapar vi världens bästa kundupplevelse med siktet inställt på att bli den mest älskade destinationen inom skandinavisk design och livsstil.
Om rollen;
Som Redovisningsekonom hos oss kommer du arbeta brett med redovisning för Svenssons i Lammhult. Du har ett nära samarbete med dina kollegor både inom avdelningen såväl som tillsammans med andra delar av organisationen. Teamet består i dagsläget av 5 personer, Du rapporterar till ekonomichefen i Lammhult.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är;
Leverantörsreskontra
Löpande avstämning
Månads- och årsbokslut
Rapportering i koncernredovisningssystem
Intrastat

Rollen erbjuder ett varierande jobb i ett härligt team som gärna vill utvecklas tillsammans med dig. Du kommer att få arbeta självständigt med en tydlig vägledning mot uppsatta mål.

Om dig;
Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med redovisning. Du har genom tidigare erfarenheter en mycket god kompetens inom kvalificerade redovisningsfrågor, och bidrar gärna till utveckling av arbetet genom att se förbättringsmöjligheter inom ditt ansvarsområde.
Som person är du ansvarstagande och tycker om att ha ordning och reda omkring dig. Vi arbetar i en organisation med hög förändringstakt och snabba beslut, det är därför av största vikt att du trivs med att arbeta under högt tempo och har förmågan att snabbt ställa om och prioritera.
Vår styrka ligger i att vi som team arbetar tillsammans, både inom avdelningen såväl som tillsammans med övriga delar av organisationen sätter vi höga mål. Vi drivs av att skapa resultat som vi får skapa tillsammans, och ser självklart att du också gör det.
Du har mycket goda kunskaper i Excel, och med fördel även kunskaper i Navision och Pyramid. Du är även flytande i svenska och engelska i både tal och skrift, då kommunikation kan ske på båda språken.
För att lyckas i rollen behöver du älska att jobba i ett högt tempo, hela tiden se möjligheterna att utvecklas och viktigast av allt, förstå att teamet är nyckeln till vår framgång.

Välkommen hem!
Tjänsten är på heltid och tillsvidare med sex månaders provanställning. Vi önskar start snarast möjligt enligt överenskommelse. Placering är på vårt kontor i Lammhult.
För att säkerställa en så bra matchning som möjligt mellan dig som kandidat och oss som arbetsgivare genomför vi personlighetstester för alla våra tjänster, du kommer därför få en inbjudan via mail att genomföra testerna så snart du skickat in din ansökan till tjänsten.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Ekonomichef i Lammhult, Emma Lagerquist på emma.lagerquist@svenssons.se
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Teamleader - Kundservice och Reklamation

Teamledare
Läs mer Dec 17
Vi på Svenssons i Lammhult håller just nu på att skapa världens bästa kundupplevelse, bygga världens mest motiverade team och driva världens lönsammaste retail.
Hos oss brinner vi verkligen för kundservice och strävar alltid efter att ge det där lilla extra i varje kundmöte. Nu söker vi en inspirerande Teamleader som vill vara med och leda vårt team för Kundservice och Reklamation i Lammhult till nya nivåer!
Om rollen;
Som Teamleader för vår Kundservice och Reklamation ansvarar du för att leda, motivera och inspirera teamet, samt säkerställa den dagliga driften i alla moment.
Du arbetar tillsammans med teamet och har både operativa arbetsuppgifter såväl som att du arbetar med verksamhetsutveckling.
Du leder och coachar teamet i den dagliga driften där vi bemöter kunder via telefon och mail. Vi fokuserar på att arbeta med aktiv försäljning i kombination med att supporta kunder i olika serviceärenden, allt med huvudfokus på att skapa världens bästa kundupplevelse.
Andra arbetsuppgifter inkluderar bland annat schemaplanering och bemanning, försäljnings- och serviceutveckling, rekrytering, medarbetarsamtal, effektivisering och utveckling av arbetssätt och rutiner.
Om dig;
För att lyckas i rollen ser vi att har en förmåga att leda och inspirera andra. Du har självklart ett brinnande intresse för kundservice och arbetar hårt för att skapa de allra bästa resultaten. Du trivs i en miljö som präglas av ett högt tempo, härlig energinivå och starkt kundfokus.
Du är serviceinriktad ut i fingertopparna och har en god förmåga att uttrycka dig väl i både tal och skrift på både svenska och engelska, då kommunikation kan ske på båda språken. Du är strukturerad och organiserad i ditt arbetssätt och har alltid ett positivt förhållningssätt. Vidare har du mycket god förmåga att bygga relationer med andra, och du trivs i en dynamisk roll med många kontaktytor. Tidigare erfarenhet inom detaljhandel och möbler ser vi som meriterande, vi lägger dock störst vikt vid dina personliga egenskaper.
Välkommen hem!
Tjänsten är på heltid och tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning. Placering på vårt kontor i Lammhult. Vi arbetar dagtid på veckodagar, arbetstid på helger kan även förekomma.
Vänta inte med din ansökan, vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Frågor kring tjänsten välkomnas till Katarina Blomquist, Operativ Chef, på katarina.blomquist@svenssons.se
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu