Växjö: Business Support till Dustin i Växjö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Business Support till Dustin i Växjö i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-26 // Varaktighet: Heltid

Dina arbetsuppgifter
Dustin i Växjö söker dig som trivs med att vara en administratör i världsklass samtidigt som du omfamnar förändringar med öppna armar. Hos Dustin kommer du att vara en del av ett team på 3 personer som inte bara hanterar det dagliga administrativa arbetet på ett korrekt och professionellt sätt, utan också kan implementerar förbättringar och innovationer. I ditt dagliga arbete kommer du jobba med orderhantering och ha en löpande kontakt med företagskunder. Du ansvarar för att säkerställa korrekta priser, marginaler och att rapporter skickas till kunderna. Anställningen är långsiktig och kommer börja med en inhyrning via Inpeople på sex månader.

Din profil
Din förmåga att anpassa dig till nya situationer och utmaningar kommer att vara avgörande för din framgång hos oss. Ser fram emot att välkomna dig till en miljö där förändring är en del av vardagen och där din administrativa expertis spelar en nyckelroll i att driva oss framåt mot framgång och tillväxt. Vi ser gärna att du har en längre erfarenhet från en bred administrativ roll, och vi önskar att du är självsäker i din yrkesroll. Eftersom du kommer att vara en del av en mindre grupp är god kommunikation och öppenhet viktiga egenskaper. Då rollen involverar kommunikation med företagskunder både nationellt och internationellt är det avgörande att du känner dig bekväm att använda engelska i både tal och skrift. Du bör även ha en god IT och systemvana för att snabbt komma in i rollen.
För att trivas i rollen som Business Support har du en god affärsförståelse och en förmåga att identifiera möjligheter för förbättring. Ta steget mot en spännande framtid med Dustin i Växjö. Ansök redan idag och bli en del av ett dedikerat team där du inte bara gör skillnad för företaget utan också för miljön!

Tjänsten är på heltid och har arbetstider måndag-fredag 8–17 och startas upp med en inhyrning via Inpeople på sex månader. Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.
Välkommen med din ansökan!


Om företaget
Dustin är en ledande onlinebaserad IT-partner i Norden och Benelux. De hjälper kunder att ligga i framkant med rätt IT-lösning, vid rätt tidpunkt och till rätt pris. På Dustin i Växjö är det fokus på hållbarhet och att förlänga IT-produkters livslängd genom att avidentifiera, restaurera och återvinna tidigare använda produkter. Det är en mindre grupp som jobbar i Växjö som består både utav kontor och produktion.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Orderadministratör

Nedan visas andra jobb i Växjö som Orderadministratör.

Till Combitech i Växjö söker vi nu en van Affärsadministratör

Läs mer Dec 29
Dina arbetsuppgifter
Rollen Affärsadministratör finner du i enheten Competence, Supply & Partner network, det är en av de nyare funktionerna på Combitech som befinner sig i en spännande utvecklingsresa. Vi är idag ett mindre team som samarbetar för att gemensamt uppnå en magnifik service för vårt bolag Combitech samt våra kunder där vi har ramavtal för konsulttjänster.
I rollen som Affärsadministratör ingår du i en stödfunktion inom organisationen. Funktionen hanterar allt från inflöde av beställningar från kunder, ser till att vårt nätverk med underkonsulter/partnerbolag får information om våra konsulttjänster via annonser, till att administrativt supportera kollegor internt med avtal- samt stöddokumentation. Rollen innebär också att ha kunskap om olika affärssystem som används internt för att registrera och hantera projekt. Kommunikation och relationer internt i organisationen är en väsentlig del i funktionen för att utföra arbetsuppgifterna.


Du anställs av Inpeople men arbetar på uppdrag hos Combitech. På kandidater som går vidare i processen kommer man utföra registerutdrag och genomföra en säkerhetsprövningsintervju.


Din profil
Combitech söker dig som har arbetslivserfarenhet från en administrativ roll, meriterande om det är inom IT-, konsult eller bemanningsbranschen. Det behövs finnas ett starkt intresse för dokumentation samt struktur. Att lära sig nya affärssystem och arbetssätt är en del av vardagen vilket innebär att du behöver se det som motiverande. Det är även fördelaktigt om du tidigare har arbetat med eller har någon tidigare kunskap kring CRM system Lime eller liknande affärssystem.
För att trivas i rollen drivs du av att samarbeta och dela kunskap, då du dagligen arbetar tätt tillsammans med kollegor i teamet samt övriga organisationen. Du har en god kommunikativ förmåga och har en fallenhet för att hantera situationer som kan uppstå på ett professionellt sätt.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom viljan att lära sig och samarbetsförmåga. Ser du att det skulle vara intressant att bli en del av vårt team och vill veta mer om hur det är att jobba med oss så tveka inte att höra av dig med eventuella funderingar.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter. Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser. Varmt välkommen med din ansökan!


Om företaget
Combitech befinner sig i en period av expansion och söker en engagerad Affärsadministratör som är passionerad när det gäller att stödja personalen inom koncernen. Våra kunder återfinns huvudsakligen inom försvars- och försvarsindustrin.
Vi på Combitech accelererar utvecklingen av ett smartare, mer hållbart och mer motståndskraftigt samhälle. Genom att kombinera vår solida erfarenhet och kunskap från försvars- och industrisektorn säkerställer vi att verksamheter, samhällen och vårt totalförsvar står stadiga inför framtidens utmaningar. Vi är en Nordisk tech lösnings- och konsultpartner som utgörs av 2100 passionerade experter som tillsammans med våra kunder arbetar med att utmana teknikens gränser för att göra skillnad.


Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Till Combitech i Växjö söker vi nu en van Affärsadministratör

Läs mer Jan 3
Dina arbetsuppgifter
Rollen Affärsadministratör finner du i enheten Competence, Supply & Partner network, det är en av de nyare funktionerna på Combitech som befinner sig i en spännande utvecklingsresa. Det är idag ett mindre team som samarbetar för att gemensamt uppnå en magnifik service för Combitech samt externa kunder där det finns ramavtal för konsulttjänster.
I rollen som Affärsadministratör ingår du i en stödfunktion inom organisationen. Funktionen hanterar allt från inflöde av beställningar från kunder, ser till att vårt nätverk med underkonsulter/partnerbolag får information om våra konsulttjänster via annonser, till att administrativt supportera kollegor internt med avtal- samt stöddokumentation. Rollen innebär också att ha kunskap om olika affärssystem som används internt för att registrera och hantera projekt. Kommunikation och relationer internt i organisationen är en väsentlig del i funktionen för att utföra arbetsuppgifterna.


Du anställs av Inpeople men arbetar på uppdrag hos Combitech. På kandidater som går vidare i processen kommer man utföra registerutdrag och genomföra en säkerhetsprövningsintervju.


Din profil
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet från en administrativ roll, meriterande om det är inom IT-, konsult eller bemanningsbranschen. Det behövs finnas ett starkt intresse för dokumentation samt struktur. Att lära sig nya affärssystem och arbetssätt är en del av vardagen vilket innebär att du behöver se det som motiverande. Det är även fördelaktigt om du tidigare har arbetat med eller har någon tidigare kunskap kring CRM system Lime eller liknande affärssystem.
För att trivas i rollen drivs du av att samarbeta och dela kunskap, då du dagligen arbetar tätt tillsammans med kollegor i teamet samt övriga organisationen. Du har en god kommunikativ förmåga och har en fallenhet för att hantera situationer som kan uppstå på ett professionellt sätt.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom viljan att lära sig och samarbetsförmåga. Ser du att det skulle vara intressant att bli en del av vårt team och vill veta mer om hur det är att jobba med oss så tveka inte att höra av dig med eventuella funderingar.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter. Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser. Varmt välkommen med din ansökan!


Om företaget
Combitech befinner sig i en period av expansion och söker en engagerad Affärsadministratör som är passionerad när det gäller att stödja personalen inom koncernen. Våra kunder återfinns huvudsakligen inom försvars- och försvarsindustrin.
Vi på Combitech accelererar utvecklingen av ett smartare, mer hållbart och mer motståndskraftigt samhälle. Genom att kombinera vår solida erfarenhet och kunskap från försvars- och industrisektorn säkerställer vi att verksamheter, samhällen och vårt totalförsvar står stadiga inför framtidens utmaningar. Vi är en Nordisk tech lösnings- och konsultpartner som utgörs av 2100 passionerade experter som tillsammans med våra kunder arbetar med att utmana teknikens gränser för att göra skillnad.


Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Affärsstöd

Läs mer Jan 11
Om tjänsten
I din roll som Affärsstöd på YOIK AB kommer du att stötta våra säljare i deras viktiga arbete. Du kommer att koordinera och administrera deras kundportföljer, vilket också innefattar löpande kontakt med kunder och samarbetspartners i from av tillverkare/säljande part av Nikotinprodukter.
Som affärsstöd på YOIK, kommer du att vara en essentiell kugge i säljarnas arbete och för rätt person kan vi erbjuda ett viktigt, stimulerande och utvecklande arbete.
I din roll som affärsstöd kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
Ansvara för dokumentation
Följa upp affärsprocesser och övervaka status
Identifiera och åtgärda eventuella hinder i processer
Regelbunden kontakt med samarbetspartners och kunder

Om dig
Vi söker dig som arbetat inom försäljning och administration. Du har en stark administrativ ådra och trivs att med att arbeta nära kund i ett högt tempo. För att lyckas i rollen har du en fenomenal förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och har lätt för att prioritera om din arbetsdag utefter situation. Du tycker om att arbeta mot gemensamma mål, vill bidra med din kunskap och är mån om att vara delaktig i att skapa en god stämning på arbetsplatsen.
Vidare ser vi det som en självklarhet att du är positiv och strukturerad, du har en professionell framtoning och bemöter alltid våra kunder och säljare med en förstklassig service.
Viktigt för tjänsten är:
Tidigare erfarenhet från försäljning
Tidigare erfarenhet från administration
God kunskap inom fältförsäljning
Flytande svenska i tal och skrift
Gymnasieexamen



Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Jobbtyp: Heltid
Arbetsort: Gemla
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Business Support

Läs mer Nov 28
Dina arbetsuppgifter
Är du redo för nästa steg i din karriär? Dustin i Växjö söker nu en erfaren och engagerad medarbetare inom Business Support.

I ditt daglig arbete kommer du jobba med orderhantering och ha en löpande kontakt med företagskunder. Du ansvarar för att säkerställa korrekta priser, marginaler och att rapporter skickas till kunderna. I rollen är professionalism och effektivitet avgörande när du tar hand om kundärenden och strävar efter att leverera den bästa möjliga servicen. Du kommer vara delaktig i att driva arbetet framåt och utveckla långsiktiga kundrelationer tillsammans med dina kollegor på Dustin.
Det finns höga ambitioner för rollen och den kommer på sikt kunna utvecklas inom verksamheten. För att passa i rollen krävs därför en driven och flexibel person som gärna tar sig an en ny utmaning.

På Dustin kommer du att ingå i ett arbetsteam tillsammans med tre kompetenta och driva kollegor. Anställningen är långsiktigt och kommer börja med en inhyrning via Inpeople på sex månader. Tjänsten är på heltid och har arbetstider måndag-fredag 8-17.


Din profil
Vi letar efter dig som är strukturerad, initiativrik och trivs med att hantera olika administrativa uppgifter. Vi ser gärna att du har en längre erfarenhet från en bred administrativ roll, och vi önskar att du är självsäker i din yrkesroll. Eftersom du kommer att vara en del av en mindre grupp är god kommunikation och öppenhet viktiga egenskaper. Då rollen involverar kommunikation med företagskunder både nationellt och internationellt är det avgörande att du känner dig bekväm att använda engelska i både tal och skrift. Du bör även ha en god IT och systemvana för att snabbt komma in i rollen.

För att trivas i rollen som Business Support har du en god affärsförståelse och en förmåga att identifiera möjligheter för förbättring.

Ta steget mot en spännande framtid med Dustin i Växjö. Ansök redan idag och bli en del av ett dedikerat team där du inte bara gör skillnad för företaget utan också för miljön!


Om företaget
Dustin är en ledande onlinebaserad IT-partner i Norden och Benelux. De hjälper kunder att ligga i framkant med rätt IT-lösning, vid rätt tidpunkt och till rätt pris. På Dustin i Växjö är det fokus på hållbarhet och att förlänga IT-produkters livslängd genom att avidentifiera, restaurera och återvinna tidigare använda produkter. Det är en mindre grupp som jobbar i Växjö som består både utav kontor och produktion.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Inpeople Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Inpeople Sverige AB .

Flexibel industriarbetare till LCD Invent i Gemla

Montör, metallprodukter
Läs mer Maj 6
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi hjälper vår kund LCD Invent att hitta sin nästa kollega!
Då de just nu är inne i en tillväxtfas så behöver de förstärka gänget med ytterligare en skicklig och mångsidig person.
Företaget är beläget i Gemla, strax utanför Växjö och har idag tre affärsområden: Ventilationsutrustning, Arkadprofiler samt och möbler.

Här arbetar man med kunden och kvalitén i fokus. Man lägger fokus på snabb leverans och trivsel bland medarbetarna.
Bolaget ägs sedan en tid tillbaka av Zoltan Erös och Ventyr Invest som är långsiktiga och stabila ägare, detta ger dig som anställd en stabil grund och en arbetsplats att bli långsiktig på.


Din profil
För att passa in i teamet bör du vara nyfiken, flexibel och noggrann. Du tänker gärna kreativt och kommer med nya idéer.
Du är en praktiker som är van vid att jobba med händerna och använda dig av diverse maskiner. Har du erfarenhet av CNC och/eller svetsning så är detta meriterande.
Vi lägger dock stor vikt vid dig som person, att du är intresserad och villig att lära.
Hos LCD Invent kommer man långt med rätt inställning samt en härlig personlighet. Du behöver inte vara expert på alla moment dagen du börjar, det kan du blir efter hand!
Du behärskar svenska i tal och skrift och har B-körkort. Tjänsten kan komma att innebära resor då och då.
Dina arbetsuppgifter kommer bla bestå av montering på plats och ute hos kund.
Rörbockning, kantpress samt svetsning. Du kör laser och stansmaskiner samt reparerar maskiner. Finns intresse hos dig som söker finns också möjlighet att rita 2D i laser.
Tjänsten inleds med en 6 månaders anställning via oss på Inpeople, där efter finns mycket goda chanser till en fast anställning direkt hos LCD Invent.
Du utgår från fabriken i Gemla.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag, för rätt person finns möjlighet till uppstart omgående.
Vi tillämpar löpande urval i våra processer och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Extrajobb som truckförare nattetid till Alwex Terminal

Truckförare
Läs mer Maj 3
Dina arbetsuppgifter
Är du en nattuggla som jobbar bäst på natten? Då kanske vi på Inpeople har det ultimata extrajobbet för dig. Vi söker nu flera flexibla och trevliga truckförare som vill jobba extra på Alwex terminal i Växjö.

Arbetsuppgifterna består främst av att lossa och lasta inkommande lastbilar och att få ut varor på lagret. Du jobbar i ett kyllager där det stundtals är ett högt tempo, framförallt när lastbilarna kommer in.

Arbetet sker på såväl vardagar som helger. Arbetspassens längd varierar från 4 till 8 timmar och är vanligtvis förlagda från kl. 15:00 till kl. 06:00. Vi schemalägger dina arbetstider både veckovis och dag-för-dag utifrån våra kunders behov och din tillgänglighet. Vi ser långsiktigt på vårt samarbete och har en förväntan på att du kan jobba cirka 2–3 pass/vecka.

För sommaren 2024 kan du erbjudas vissa fasta pass samt utöver det bokas vid behov.

Din profil
Vi söker dig som gillar när ditt arbete gör skillnad. På ett prestigelöst och positivt sätt tar du dig an nya arbetsuppgifter. Du är vår ambassadör ute hos våra kunder, anpassar dig lätt till nya miljöer och har en förmåga att enkelt ta till dig instruktioner. Du är därtill flexibel och ställer gärna upp när det behövs. Att vi tillsammans har en bra kommunikation är en förutsättning för att vårt samarbete ska fungera på ett bra sätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi ser gärna att du har arbetat i liknande roller tidigare och har erfarenhet av att köra truck. Du har giltigt truckkort med behörighet A och B.

Du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % i form av studier, annat arbete, elitidrott eller driver eget bolag.

Som anställd på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen!

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Automationstekniker till CGV Automation i Växjö

Automationstekniker, maskin
Läs mer Apr 16
Vad du kommer att arbeta med
Som automationstekniker på CGV är din huvudsakliga arbetsuppgift att programmera (PLC/HMI/Scada) och ge support till produktion och montage gällande automationsrelaterade frågor. Du har ansvar vid driftsättning, vilket ibland innebär boende på annan ort samt att under vissa intensivare tider arbeta utanför normal arbetstid. Viktigt är därför att resande mer eller mindre frekvent fungerar för dig i livet i stort. En god och tidsenligt leverans mot kund säkerställs genom närvaro på plats under perioder (främst inom Sverige men även utomlands då och då).

I rollen arbetar du tvärfunktionellt i team med mekanik och projektledare. I projektgruppen representerar du automationsavdelningen och ansvarar för att arbetet inom denna funktion genomföres inom planerad tid och budget. Du håller även projektledaren informerad om hur arbetet fortskrider samt vid behov har du kontakt med kund och andra samarbetspartners.
Du agerar problemlösande och bidrar aktivt till nya tekniska lösningar inom teamet.


Vem tror vi att du är?
Vi tror att du är en person som har goda kunskaper inom el, minst på gymnasienivå. Kanske arbetar du idag som industrielektriker och vill ta steget till automation? Tidigare erfarenhet av PLC-programmering är ett plus, men i gruppen finns god kompetens att föra vidare om du har intresset av att lära!

Arbetet som automationstekniker innebär många kontaktytor både internt och externt vilket ställer höga krav på din förmåga att kommunicera, samarbeta och bygga relationer.

Du talar och skriver obehindrad svenska och har goda kunskaper i engelska.

För att lyckas som automationstekniker behöver du ha lätt för driva fram lösningar på tekniska utmaningar på ett lyhört och metodiskt sätt. Som person är du strukturerad, noggrann, lösningsorienterad och van att arbeta mot deadlines.

B-körkort är ett krav.

Tjänsten är en direktrekrytering till CGV Automation med placering i Växjö. Du arbetar heltid, dagtid med flexmöjlighet. Vid igångsättningar tillämpas särskilda rutiner. Tillträde enligt överenskommelse och urval sker löpande.

I denna rekrytering samarbetar CGV Automation med Inpeople, vid frågor är du välkommen att ta en första konfidentiell kontakt med ansvarig rekryterare Mathilda Petersson Carlberg på 072-5444800.
Varmt välkommen med din ansökan!


Om företaget
Vad gör CGV Automation?
CGV Automation (en del av C Gunnarssons Verkstads AB) har i dagsläget 10 anställda automationstekniker men ser nu fram emot att utöka verksamheten med ytterligare en kollega inom automation samt en teknisk projektledare. Automationsgraden på våra sågverksanläggningar ökar varje år och utvecklingen av nya maskiner är beroende av en tät integration mellan automationssystem och mekanik. CGV har därför under många år satsat stora resurser på att bygga upp kompetens och system som är anpassade till att styra sorteringsanläggningar för sågverksindustrin. Innovationsgraden är hög och du som medarbetare har god möjlighet att påverka både vidareutveckling och din tjänst i stort.

Redan 1981 levererade CGV PLC-styrningar till våra maskiner, ökade krav på prestanda gjorde att vi 2007 gick över till PC-baserade styrsystem.
Dessa system har betydligt mer kapacitet än traditionella PLC-system och gör det möjligt för oss att ligga i absoluta framkant i den tekniska utvecklingen.

Vår grupp består av medarbetare med hög teknisk kompetens och med fokus på stark teamkänsla. Vi är frikostiga med vår hjälp till kollegor och arbetar tillsammans för att alla gruppens projekt ska röra sig framåt. Välkommen in i teamet!

Ansök nu

Inte löst sommarjobb ännu? Titta hit!

Truckförare
Läs mer Apr 5
Dina arbetsuppgifter
Vi söker flera duktiga truckförare som kan jobba extra under våren och även jobba heltid under sommaren. För att vara aktuell för tjänsten behöver du vara student, ha en annan anställning på minst 50%, vara egen företagare eller pensionär. Om du inte har detta kan det eventuellt finnas möjlighet till en kortare anställning över sommaren så hör av dig du också!

Arbetet som truckförare hos våra kunder kan variera utefter behov på plats. Exempel på arbetsuppgifter är:
• Plocka och packa varor till kund
• Sortering av pallar
• Godsmottagning och utlastning av pallar
• Orderregistrering och viss administration
Höga krav på noggrannhet och kvalité kommer finnas i varje moment.

Vi söker dig som kan jobba heltid veckorna 26-30 eller 26-33 samt med möjlighet till upplärning innan dess.

Våra kunder finns i Växjö och arbetstiderna är främst förlagda till 06-15 eller 07-16 på vardagar.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av lagerarbete och truckkörning, med truckbehörigheterna A1-A4 och B1-B4. Det är meriterande om du har erfarenheter av att köra skjutstativtruck.

Du har helst en annan huvudsaklig sysselsättning det vill säga att du är student, egenföretagare eller har ett annat jobb på minst 50%. Vi hoppas att du har möjlighet att jobba 2-3 pass/veckan samt att du är intresserad av att jobba heltid under sommaren.

Detta är jobbet för dig som är prestigelös, positiv och tar dig an nya uppgifter med ett leende! Du sprider god stämning på arbetsplatsen och bland kollegor, och arbetar gärna med nya människor. Du har en förmåga att enkelt ta till dig instruktioner, du är noggrann och ställer gärna upp där det behövs.

Endast sökande med tidigare truckvana samt truckkort kommer att kontaktas vidare för denna tjänst. Var därför noga med att nämna detta i din ansökan.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Säsongsarbete inom fastighetsskötsel till HSB Sydost i Växjö

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Apr 6
Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu 3 fastighetsskötare för sommarjobb 2024. Det är de yttre miljöerna som står i fokus i detta uppdrag. Plocka upp och hålla rent runtom husen och fixa med att grönytor och gemensamhetsytor hålls fina under säsongen. Allt för att öka trivseln för de som bor i fastigheterna.
Uppdraget är ett sommarjobb via Inpeople och med chans till arbete mellan 5 och 10 veckor, heltid. Start v 25 eller v 28.


Arbetsuppgifter

• Yttre skötsel inom fastigheterna
• Gräsklippning
• Trimning av gräskanter
• Ogräsbekämpning (mekaniskt, med bekämpningsmedel, hetvatten mm)
• Klippning av häckar och buskar
• Rondering och skräpplockning (inkl. miljöhusen/soprum mm)
• Allmänna andra fastighetsskötarsysslor
• Köra redskapsbärare (liten midjestyrd hjullastare)


Din profil
Denna tjänst kräver vana vid praktiskt arbete och att man tar ansvar för att få saker gjorda. Du trivs både med att arbeta självständig och tillsammans med kollegor. Tjänsten kräver att du innehar B-körkort och har du dessutom erfarenhet av trädgårdsskötsel sedan tidigare är det meriterande. Även vana vid att köra åkgräsklippare och hantera olika handverktyg som exempelvis grästrimmer. Har du jobbat med service tidigare så är det meriterande.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter. Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om företaget
HSB Sydost är ett kooperativt bostadsföretag. Vi som jobbar på HSB är stolta över att vara en kooperation! Som medarbetare hos oss på HSB Sydost får du använda din drivkraft och har möjlighet att göra skillnad i en modern organisation. Vi är cirka 140 medarbetare som är verksamma på 9 orter i Kalmar, Kronoberg och Blekinge-län. Våra grundvärderingar ETHOS; Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan genomsyrar både vårt arbetsklimat och relationen med våra kunder. Vi brinner för förbättringar, modernisering och utveckling och vill ha medarbetare hos oss som vill ta ansvar för att vi kommer framåt!

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu