Växjö: Produktionstekniker Automation, kvällsskift, till Micropower i Växjö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Produktionstekniker Automation, kvällsskift, till Micropower i Växjö i Växjö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Växjö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-08 // Varaktighet: Heltid

Micropower Group är en internationell koncern som designar, tillverkar och marknadsför industriella system och produkter för batterier och batteriladdning. Micropower verkar i en spännande miljö då stora delar av industrin är mitt uppe i en elektrifiering där Micropowers produkter och system är centrala. Företaget har en lång tradition av batteriladdning och har de senaste åren också byggt upp ett starkt varumärke för batterier med litiumjonteknologi.
Micropower har sitt huvudkontor i Växjö där även största produktionsanläggningen av batteriladdare ligger samt deras nya högautomatiserade fabrik för batteritillverkning.
Koncernen har även kontor i Göteborg och Stockholm samt egna bolag i Finland, Tyskland, USA och Kina, för både försäljning och utveckling. Med en omsättning överstigande 1,4 miljard SEK och ett kraftfullt team på ca 500 anställda så satsar Micropower i sin 5-årsplan att tredubbla omsättningen. Nyligen togs det första spadtaget för en helt ny anläggning i Växjö, som beräknas stå klar 2024/2025.
Mer information om Micropower kan du hitta på www.micropower-group.se eller LinkedIn.
Vi hjälper nu Micropower Sweden AB att hitta en Produktionstekniker med inriktning automation med placering i Växjö.
Med en fortsatt stark tillväxt behöver nu Micropower Sweden förstärka personalstyrkan med en Produktionstekniker, inriktning automation/support.
Då arbetet hos företaget bedrivs i 2-skift, finns nu ett behov av en produktionsteknisk resurs på kvällen, för att kunna vara behjälplig och supporta både produktion och automationsprocesserna. Utöver det dagliga arbetet kring support och felavhjälpning kommer stora möjligheter ges till att engagera sig i företagets förbättringsresa inom automation & digitalisering, det ständiga förbättringsarbetet och övrig utveckling inom området.
Rollen innebär ansvar och arbete kring felavhjälpning och support till produktionen. Att arbeta med förbättringar och optimeringar av de automatiserade processerna.
Som Produktionstekniker tillhörd du avdelningen produktionsteknik som i dagsläget består av 17 personer med olika funktioner. Bland annat Projektledare, Produktionstekniker, Provningstekniker, Produktionsberedare samt även ansvariga för fastigheterna.
Du rapporterar närmst och har ett tätt samarbete med Produktionsteknisk chef på Micropower Sweden AB.
Vidare består, som nämnt ovan, dina arbetsuppgifter av bland annat optimering av automatiserade produktionslinor och processer, felsökning och direkt felavhjälpning i processer, utförande av underhåll av företagets utrustning samt att ta fram produktionshjälpmedel. Du kommer delta i projekt inom avdelningen, övertagande av automationsprocesser samt arbeta med ständiga förbättringar mot högre kvalitet och produktivitet.
Till denna roll söker vi dig med flerårig erfarenhet av produktionsteknik inom automation från tillverkande industri. Du har stark kompetens inom PLC programmering, robotteknik och processoptimering.
Du har kunskap och förståelse kring pneumatik/ el och kan enkelt sätta dig in i olika automatiserade processer och avhjälpa fel/initiera förbättringar. Med fördel har du även tidigare deltagit i automationsprojekt, har beprövad förmåga att effektivisera produktionsflöden samt säkerställa hög kvalitet, vi tror dessutom att du har ett gediget teknikintresse.
Du som söker har troligtvis någon form av eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom relevant område.
Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
För att trivas och bli långsiktig i företaget och rollen tror vi att du som person är prestigelös och hjälpsam. För dig är det lätt att möta alla typer av människor på ett enkelt och pedagogiskt sätt, du är ödmjuk och ser dig själv som en del av teamet och delar gärna med dig av din kunskap.
Du tar ansvar, är bra på problemlösning och har lätt för att driva dina arbetsuppgifter framåt på egen hand. Du är analytisk, ordningsam och strukturerad i ditt sätt att arbeta.
Tjänsten är på heltid och du erbjuds en anställning direkt hos Micropower Sweden AB.
Arbetstiderna är förlagda kvällsskift, måndag-torsdag.
Här välkomnar vi dig till ett företag där du får utvecklas och utveckla! Du får stora möjlighet att påverka innehållet i rollen, där din insats innebär en stor påverkan på produktionsorganisationens resultat.
Koncerner är snabbväxande, välmående och med höga ambitioner inom produktion.
Tekniknivån är hög, med en tydlig ambition att öka automation och digitalisering inom koncernen.
En arbetsgivare för dig som gillar när det händer grejer och där du som anställd kan få stort inflytande i stort som smått.
Vi tillämpar alltid löpande urval i våra processer och ser därför att du skickar din ansökan redan idag om intresse finns! Vi ser fram emot att läsa den.
Vid frågor kring tjänsten går det bra att kontakta ansvarig rekryterare, Ida Petersson på telefonnummer 073-0927916 eller maila till ida.petersson@inpeople.se


Kultur och värderingar: Micropower strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som erbjuder en säker och givande arbetsplats för våra medarbetare. Vi uppmuntrar till en företagsomfattande säkerhetskultur vilket innebär att alla ansvarar för att göra varje arbetsdag hälsosam och säker – från högsta ledning och genom hela företaget.
Vi anser att en hälsosam miljö är nödvändig för samhällets, våra medarbetares och vår verksamhets välbefinnande och är grunden för en hållbar och stark ekonomi.
Ledarskap är en topprioritering för Micropower, eftersom det är den starkaste drivkraften för prestanda, välbefinnande och företagskultur.
Att förbättra våra medarbetares prestationer och engagemang är en annan viktig prioritering.
I slutändan är det som gör vår kultur stark inte bara att våra anställda vet skillnaden mellan rätt och fel, utan att de genom sina handlingar visar att det är sin egen belöning att göra det rätta.
Varmt välkommen till oss!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Växjö som Produktionstekniker, maskin/verkstad

Nedan visas andra jobb i Växjö som Produktionstekniker, maskin/verkstad.

Produktionstekniker till kommande uppdrag

Läs mer Apr 15
PRODUKTIONSTEKNIKER TILL KOMMANDE UPPDRAG!
Vi söker nu drivna produktionstekniker som vill arbeta med förbättringsarbete och verksamhetsutveckling på operativ nivå där det goda samarbetet står i fokus.
ARBETSUPPGIFTER 
I rollen som produktionstekniker har du ett naturligt fokus på:

Förbättrings- och kvalitetsarbete samt utveckling av 5S-arbeten och arbetsprocesser


Stötta, coacha och delvis utbilda medarbetare och chefer i deras kontinuerliga förbättringsarbete


Organisationsutveckling inom divisionen samt företagsövergripande förbättringsarbete


Löpande förbättrings- och effektiviseringsarbete för produktionsprocesser  


Kalkylering i samband med volym-, mix, process- och produktförändringar


Arbets- och kontrollinstruktioner och rutiner, framtagning av arbetsmetoder, balansering och tidsstudier



I dina arbetsuppgifter kan det även ingår att utveckla och hålla kontakt med leverantörer av produktionsutrustning, inköp av tekniska lösningar samt genomföra ekonomiska kalkyler rörande produktionstekniska lösningar. 
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är nyfiken, ansvarstagande, engagerad och vill vara med och utveckla och tillverka högkvalitativa produkter. Som person vill vi att du är prestigelös och har förmågan
att se möjligheter där andra ser svårigheter. Du trivs med att vara en i teamet och gillar utveckling och att arbeta tillsammans med andra drivna kollegor. Du har en god analytiska förmåga och är kommunikativ.

För att lyckas som produktionstekniker hos oss ska du vara kunnig inom ditt område, lyhörd och lösningsorienterad. Du som antar denna utmaning har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot kvalitet, industriell ekonomi eller produktionsteknik. Utöver din utbildning har du några års erfarenhet av produktionsteknik, förbättringsarbete eller verksamhetsutveckling, gärna enligt LEAN- och 5S-processer. Erfarenhet från projektledning är meriterande.

Som person är du driven och tekniskt intresserad. Du är en självgående lagspelare som är bekväm i en drivande roll och trivs i produktionsmiljön.  Att du har sinne för ekonomi, flöden, lönsamhet och kvalitet, ser vi som en självklarhet. Du ställer dig positiv till förändringar, är analytisk och duktig på slutföra och genomföra. 
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som produktionstekniker är ett uppdrag på heltid.  Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund i Alvesta. 
ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu

Produktionstekniker till kommande uppdrag

Läs mer Apr 8
PRODUKTIONSTEKNIKER TILL KOMMANDE UPPDRAG!
Vi söker nu drivna produktionstekniker som vill arbeta med förbättringsarbete och verksamhetsutveckling på operativ nivå där det goda samarbetet står i fokus.
ARBETSUPPGIFTER 
I rollen som produktionstekniker har du ett naturligt fokus på:

Förbättrings- och kvalitetsarbete samt utveckling av 5S-arbeten och arbetsprocesser


Stötta, coacha och delvis utbilda medarbetare och chefer i deras kontinuerliga förbättringsarbete


Organisationsutveckling inom divisionen samt företagsövergripande förbättringsarbete


Löpande förbättrings- och effektiviseringsarbete för produktionsprocesser  


Kalkylering i samband med volym-, mix, process- och produktförändringar


Arbets- och kontrollinstruktioner och rutiner, framtagning av arbetsmetoder, balansering och tidsstudier



I dina arbetsuppgifter kan det även ingår att utveckla och hålla kontakt med leverantörer av produktionsutrustning, inköp av tekniska lösningar samt genomföra ekonomiska kalkyler rörande produktionstekniska lösningar. 
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är nyfiken, ansvarstagande, engagerad och vill vara med och utveckla och tillverka högkvalitativa produkter. Som person vill vi att du är prestigelös och har förmågan
att se möjligheter där andra ser svårigheter. Du trivs med att vara en i teamet och gillar utveckling och att arbeta tillsammans med andra drivna kollegor. Du har en god analytiska förmåga och är kommunikativ.

För att lyckas som produktionstekniker hos oss ska du vara kunnig inom ditt område, lyhörd och lösningsorienterad. Du som antar denna utmaning har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot kvalitet, industriell ekonomi eller produktionsteknik. Utöver din utbildning har du några års erfarenhet av produktionsteknik, förbättringsarbete eller verksamhetsutveckling, gärna enligt LEAN- och 5S-processer. Erfarenhet från projektledning är meriterande.

Som person är du driven och tekniskt intresserad. Du är en självgående lagspelare som är bekväm i en drivande roll och trivs i produktionsmiljön.  Att du har sinne för ekonomi, flöden, lönsamhet och kvalitet, ser vi som en självklarhet. Du ställer dig positiv till förändringar, är analytisk och duktig på slutföra och genomföra. 
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som produktionstekniker är ett uppdrag på heltid.  Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund i Alvesta. 
ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu

Andra jobb i Växjö från Inpeople Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Växjö från Inpeople Sverige AB .

Business Support till Dustin i Växjö

Orderadministratör
Läs mer Apr 26
Dina arbetsuppgifter
Dustin i Växjö söker dig som trivs med att vara en administratör i världsklass samtidigt som du omfamnar förändringar med öppna armar. Hos Dustin kommer du att vara en del av ett team på 3 personer som inte bara hanterar det dagliga administrativa arbetet på ett korrekt och professionellt sätt, utan också kan implementerar förbättringar och innovationer. I ditt dagliga arbete kommer du jobba med orderhantering och ha en löpande kontakt med företagskunder. Du ansvarar för att säkerställa korrekta priser, marginaler och att rapporter skickas till kunderna. Anställningen är långsiktig och kommer börja med en inhyrning via Inpeople på sex månader.

Din profil
Din förmåga att anpassa dig till nya situationer och utmaningar kommer att vara avgörande för din framgång hos oss. Ser fram emot att välkomna dig till en miljö där förändring är en del av vardagen och där din administrativa expertis spelar en nyckelroll i att driva oss framåt mot framgång och tillväxt. Vi ser gärna att du har en längre erfarenhet från en bred administrativ roll, och vi önskar att du är självsäker i din yrkesroll. Eftersom du kommer att vara en del av en mindre grupp är god kommunikation och öppenhet viktiga egenskaper. Då rollen involverar kommunikation med företagskunder både nationellt och internationellt är det avgörande att du känner dig bekväm att använda engelska i både tal och skrift. Du bör även ha en god IT och systemvana för att snabbt komma in i rollen.
För att trivas i rollen som Business Support har du en god affärsförståelse och en förmåga att identifiera möjligheter för förbättring. Ta steget mot en spännande framtid med Dustin i Växjö. Ansök redan idag och bli en del av ett dedikerat team där du inte bara gör skillnad för företaget utan också för miljön!

Tjänsten är på heltid och har arbetstider måndag-fredag 8–17 och startas upp med en inhyrning via Inpeople på sex månader. Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.
Välkommen med din ansökan!


Om företaget
Dustin är en ledande onlinebaserad IT-partner i Norden och Benelux. De hjälper kunder att ligga i framkant med rätt IT-lösning, vid rätt tidpunkt och till rätt pris. På Dustin i Växjö är det fokus på hållbarhet och att förlänga IT-produkters livslängd genom att avidentifiera, restaurera och återvinna tidigare använda produkter. Det är en mindre grupp som jobbar i Växjö som består både utav kontor och produktion.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Säsongsarbete inom fastighetsskötsel till HSB Sydost i Växjö

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Apr 6
Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu 3 fastighetsskötare för sommarjobb 2024. Det är de yttre miljöerna som står i fokus i detta uppdrag. Plocka upp och hålla rent runtom husen och fixa med att grönytor och gemensamhetsytor hålls fina under säsongen. Allt för att öka trivseln för de som bor i fastigheterna.
Uppdraget är ett sommarjobb via Inpeople och med chans till arbete mellan 5 och 10 veckor, heltid. Start v 25 eller v 28.


Arbetsuppgifter

• Yttre skötsel inom fastigheterna
• Gräsklippning
• Trimning av gräskanter
• Ogräsbekämpning (mekaniskt, med bekämpningsmedel, hetvatten mm)
• Klippning av häckar och buskar
• Rondering och skräpplockning (inkl. miljöhusen/soprum mm)
• Allmänna andra fastighetsskötarsysslor
• Köra redskapsbärare (liten midjestyrd hjullastare)


Din profil
Denna tjänst kräver vana vid praktiskt arbete och att man tar ansvar för att få saker gjorda. Du trivs både med att arbeta självständig och tillsammans med kollegor. Tjänsten kräver att du innehar B-körkort och har du dessutom erfarenhet av trädgårdsskötsel sedan tidigare är det meriterande. Även vana vid att köra åkgräsklippare och hantera olika handverktyg som exempelvis grästrimmer. Har du jobbat med service tidigare så är det meriterande.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter. Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om företaget
HSB Sydost är ett kooperativt bostadsföretag. Vi som jobbar på HSB är stolta över att vara en kooperation! Som medarbetare hos oss på HSB Sydost får du använda din drivkraft och har möjlighet att göra skillnad i en modern organisation. Vi är cirka 140 medarbetare som är verksamma på 9 orter i Kalmar, Kronoberg och Blekinge-län. Våra grundvärderingar ETHOS; Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan genomsyrar både vårt arbetsklimat och relationen med våra kunder. Vi brinner för förbättringar, modernisering och utveckling och vill ha medarbetare hos oss som vill ta ansvar för att vi kommer framåt!

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Automationstekniker till CGV Automation i Växjö

Automationstekniker, maskin
Läs mer Apr 16
Vad du kommer att arbeta med
Som automationstekniker på CGV är din huvudsakliga arbetsuppgift att programmera (PLC/HMI/Scada) och ge support till produktion och montage gällande automationsrelaterade frågor. Du har ansvar vid driftsättning, vilket ibland innebär boende på annan ort samt att under vissa intensivare tider arbeta utanför normal arbetstid. Viktigt är därför att resande mer eller mindre frekvent fungerar för dig i livet i stort. En god och tidsenligt leverans mot kund säkerställs genom närvaro på plats under perioder (främst inom Sverige men även utomlands då och då).

I rollen arbetar du tvärfunktionellt i team med mekanik och projektledare. I projektgruppen representerar du automationsavdelningen och ansvarar för att arbetet inom denna funktion genomföres inom planerad tid och budget. Du håller även projektledaren informerad om hur arbetet fortskrider samt vid behov har du kontakt med kund och andra samarbetspartners.
Du agerar problemlösande och bidrar aktivt till nya tekniska lösningar inom teamet.


Vem tror vi att du är?
Vi tror att du är en person som har goda kunskaper inom el, minst på gymnasienivå. Kanske arbetar du idag som industrielektriker och vill ta steget till automation? Tidigare erfarenhet av PLC-programmering är ett plus, men i gruppen finns god kompetens att föra vidare om du har intresset av att lära!

Arbetet som automationstekniker innebär många kontaktytor både internt och externt vilket ställer höga krav på din förmåga att kommunicera, samarbeta och bygga relationer.

Du talar och skriver obehindrad svenska och har goda kunskaper i engelska.

För att lyckas som automationstekniker behöver du ha lätt för driva fram lösningar på tekniska utmaningar på ett lyhört och metodiskt sätt. Som person är du strukturerad, noggrann, lösningsorienterad och van att arbeta mot deadlines.

B-körkort är ett krav.

Tjänsten är en direktrekrytering till CGV Automation med placering i Växjö. Du arbetar heltid, dagtid med flexmöjlighet. Vid igångsättningar tillämpas särskilda rutiner. Tillträde enligt överenskommelse och urval sker löpande.

I denna rekrytering samarbetar CGV Automation med Inpeople, vid frågor är du välkommen att ta en första konfidentiell kontakt med ansvarig rekryterare Mathilda Petersson Carlberg på 072-5444800.
Varmt välkommen med din ansökan!


Om företaget
Vad gör CGV Automation?
CGV Automation (en del av C Gunnarssons Verkstads AB) har i dagsläget 10 anställda automationstekniker men ser nu fram emot att utöka verksamheten med ytterligare en kollega inom automation samt en teknisk projektledare. Automationsgraden på våra sågverksanläggningar ökar varje år och utvecklingen av nya maskiner är beroende av en tät integration mellan automationssystem och mekanik. CGV har därför under många år satsat stora resurser på att bygga upp kompetens och system som är anpassade till att styra sorteringsanläggningar för sågverksindustrin. Innovationsgraden är hög och du som medarbetare har god möjlighet att påverka både vidareutveckling och din tjänst i stort.

Redan 1981 levererade CGV PLC-styrningar till våra maskiner, ökade krav på prestanda gjorde att vi 2007 gick över till PC-baserade styrsystem.
Dessa system har betydligt mer kapacitet än traditionella PLC-system och gör det möjligt för oss att ligga i absoluta framkant i den tekniska utvecklingen.

Vår grupp består av medarbetare med hög teknisk kompetens och med fokus på stark teamkänsla. Vi är frikostiga med vår hjälp till kollegor och arbetar tillsammans för att alla gruppens projekt ska röra sig framåt. Välkommen in i teamet!

Ansök nu

Kundsupport till expansivt företag i Växjö

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 15
Dina arbetsuppgifter
Till vårt attraktiva kundföretag i Växjö söker vi nu dig som vill jobba med support åt bolagets kunder. Kundsupporten består av drygt 50 medarbetare som arbetar för att leverera ett professionellt bemötande och utföra service i världsklass till bolagets kunder. Kunderna är till största del externa, både inom offentlig och privat sektor.

Som kundsupport tar du emot inkommande ärenden via mail och telefon vilka kan avse allt från leverans- till produktfrågor. Ingen dag är den andra lik och du får ständigt nya frågor att hantera. Du arbetar från deras fina kontor med alla tänkbara bekvämligheter så som gym, personalmatsal och grymt kaffe samt om du föredrar det en viss del på distans hemifrån, när du är varm i kläderna.

Uppdraget är initialt ett vikariat till början av 2026 och startar enligt överenskommelse. Tjänsten är på 100 % där arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan kl. 08:00 – 17:00. Initialt kommer du vara anställd av Inpeople och på sikt finns möjlighet till anställning hos kundföretaget för rätt person.


Din profil
Vi söker dig som alltid har kunden i största fokus. Du trivs med att ta ansvar, är strukturerad och noggrann och driver ditt arbete framåt. Du är lyhörd inför din omgivning och är mån om att uppnå ett gott arbete tillsammans med andra. Dina personliga egenskaper är avgörande för hur du kommer lyckas i rollen.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice i någon form. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Office-paketet obehindrat. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu

Erfarna montörer sökes till fin industri i Växjö

Montör, metallprodukter
Läs mer Apr 12
Vad du kommer att arbeta med
För kommande uppdrag är vi nu på jakt efter duktiga, erfarna och härliga montörer till vår populära kund i Växjö.
Kunden är en tillverkande industri med gott ryckte och god personalpolitik.
Vi söker främst dig som vill och kan arbeta kvällsskift, men även morgonskift skulle kunna bli aktuellt.
Skriv gärna i din ansökan vilket du kan tänka dig!
Arbetet går ut på att montera ventilationsaggregat, eller delar av dessa. Man utgår ifrån ritningar och arbetar med både standardmodeller samt kundanpassade varianter.



Vem tror vi att du är?
Vi söker dig som har erfarenhet av lite mer avancerad montering sedan tidigare.
Du kan läsa ritningar och hantera diverse verktyg utan bekymmer. Kanske är du utbildad snickare eller har jobbat med liknande montering tidigare. Om inte så kanske du alltid älskat att skruva med bilar, motorcyklar eller traktorer.
Du är en självständig lagspelare som alltid gör det lilla extra. Då det är ett fysiskt arbete förutsätter det att du gillar att röra på dig och arbeta med kroppen.
Vidare är du gärna en problemlösare som tar tag i saker som dyker upp. Du arbetar lätt tillsammans med andra och kommer överens med alla i din omgivning.
Gillar du dessutom att ta lite extra plats i gruppen och pusha ditt team framåt, så ser vi detta som mycket positivt.
Du behärskar obehindrat svenska i tal och skrift.
Inledningsvis erbjuds du en anställning hos oss på Inpeople, med goda chanser till anställning direkt hos företaget längre fram.
Just nu har vi inga tillgängliga platser hos vår kund, men detta kan ändras snabbt.
Du är därför varmt välkommen med din ansökan, för att eventuellt kunna starta upp inom några veckor, eller senare i vår/höst.


Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.


Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Ansök nu